Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlak EuroCity narazil do auta s vlekem, hlavní železniční koridor stál

Krátce po třetí odpoledne se na přejezdu v Uhersku poblíž Chocně srazil vlak EuroCity s osobním autem, přesněji vlekem za autem. Posádka vozu stačila utéct, hledala ji policie. V místě nehody byl přibližně tři hodiny úplně přerušen provoz, některé vlaky jezdily odklonem s hodinovým zpožděním, jiné se rušily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Modrý a zelený blesk

Kousla se mu převodovka?

To slyším snad poprvé.

0/0
9.5.2012 10:14

Štěpnička František

Video

Škoda lokomotivy ;-(, pro mě skvělé záběry z odklonů vlaků R^ , naleznete je na http://www.youtube.com/watch?v=9cHSY4JY3vk&hd=1

Jinak RegioJet vůbec v odklonu nejel  :-)

0/0
8.5.2012 10:43

danny47

Vůbec jim neřekli....

jak dlouho tam budou stát.... ONI to asi věděli, že Vážená čtenářko... ;-D ;-D ;-D

+4/0
7.5.2012 22:36

Premiant

Jančura

machroval, že dokáže jezdit bez zpoždění a včas než ČD (vůbec nebral v potaz, že za většinu zpoždění mohla srážka s vozidlem na přejezdu) za jakýchkoliv podmínek, kolipak měl zpoždění? :-)

+6/0
7.5.2012 21:02

Za pět minut dvanáct

Re: Jančura

to je docela sprostá poznámka.

0/0
7.5.2012 21:19

sykorka37

Re: Jančura

90 minut ve smeru na Pardubice :) slecna v ruzove kosili se prisla omluvit a ze mi automaticky zpet na kreditku prijde zpet jizdne, ze nemusim nikde zadat :) psala jsem to nize, ale u CD ani to "mile" informovani neprichazi :) (nikoho se nezastavam, zadnyho Jancury, je mi to fuk, ale jako bezny uzivatel vlakove dopravy tady vidim rozdil :) )

+5/0
7.5.2012 21:21

kaksikymmenta

Re: Jančura

Gesto je to sice pěkné, ale za to, že nějaký kretén nedal na přejezdu přednost vlaku, nemůže ani dopravce, ani cestující, ani strojvedoucí.

+2/0
7.5.2012 21:24

sykorka37

Re: Jančura

To ja samozrejme nerikam :) Vase pojmenovani je nic proti tomu, co napadlo me, kdyz jsem se nestihala dostat do prace :) ale to gesto je jedine, co muze v dane chvili jakykoli dopravce udelat (vraceni jizdneho tady vidim jako nadstandard, opravdu to neni jejich vina)

0/0
7.5.2012 21:28

kaksikymmenta

Re: Jančura

No jasně, kdo by odmítl, že? :-) Ale i přesto bych na vrácení jízdného netrval.

0/0
7.5.2012 21:35

Leinad

Re: Jančura

To ne, ale za přístup k cestujícím může dopravce hodně.

+3/0
7.5.2012 21:34

sykorka37

Re: Jančura

Jj ja bych to popravde ani necekala, ani by me nenapadlo jit se na to na nadrazi zeptat. Ale ta holka, ktera to poda s takovym pristupem, je velkej rozdil a jak rikate, udela hodne :)

Docela ziram na tuhle diskusi - kdybych nevedela, co se stalo, tak si budu myslet, ze Jancura sabotoval vlaky CD :D

0/0
7.5.2012 21:57

Mrakoplash001

Re: Jančura

Auto bylo na přejezdu ještě dřív než šly dolů závory a kousla se mu převodovka. Ve dvou lidech s tím nejde dost dobře hnout.

0/0
9.5.2012 7:52

kaksikymmenta

Re: Jančura

Budiž. Ale čí je to potom chyba?? Chtělo by si to zjistit víc technických informací o tom vozidle.

0/0
9.5.2012 8:14

Mrakoplash001

Re: Jančura

To těžko říct. Dnes jsem s tím pánem mluvil a říkal, že jedinej kdo mohl pomoct, ho na přejezdu objel a jel pryč.

Sem zvědavej jak to dopadne.

0/0
9.5.2012 11:39

kaksikymmenta

Re: Jančura

Předešlé komentáře, které pána haněly, berte obecně a s rezervou. Přece jen se málokdy stává, že se zrovna na tak nešikovném místě porouchá auto. V ostatních případech řidiči pod kola vlaku vletí sami. Ale pokud měl pán dostatek času, mohl zavolat na policii a sdělit jim číslo přejezdu, které se nachází na výstražném zabezpečovacím zařízení. Jde o koridorovou trať, takže by se nejspíš dovolal do Pardubic, kde dispečer oddílovým návěstidlem zastaví vlak. Ale chápu, že ve stresové situaci to asi nikoho nenapadne. Hlavně že nebyl nikdo zraněn.

0/0
9.5.2012 12:06

Mrakoplash001

Re: Jančura

telefon je nenapadl,ale spolujezdec to nestihl ani k draznim domkum. nevim jak daleko to k nim je. rikali ze toho casu bylo moc malo. kdyz prijeli tak meli zavory dole. po zvednuti se rozjeli ale na prejezdu jim proste auto selhalo. neslo tlacit, kola se nedala otocit. pak zacali znovu cinkat zavory (v tom useku jsou dole dost casto) a jeden z nich bezel naproti vlaku a druhej k draznim domkum.

vlak zacal brzdit podle. odhadu ridice asi 200m pred prejezdem, ale zastavit se to proste na fleku neda. strojvedouci mu rikal ze hned jak videl ze na nej mava tak pustil tu rychlobrzdu. takhle mi to rekl primo ridic toho auta...

0/0
9.5.2012 15:29

kaksikymmenta

Re: Jančura

Ještě že tak. Zabránilo se aspoň větší škodě, než jaká nastala. Jiné než zastávkové vlaky tím úsekem skutečně projíždějí traťovou rychlostí, takže na zastavení tak rozjetého vlaku jsou už potřeba kilometry.

0/0
9.5.2012 16:52

jural

Re: Jančura

Upozornění pro cestující společnosti RegioJet: Z důvodu nehody vlaku ČD na trati Pardubice – Ústí nad Orlicí vezměte, prosím, na vědomí, že spoje IC 1010, 1012, 1013, 1015 a 1017 jsou v daných směrech zpožděny a to až o 120 minut. Více informací podávají naše prodejní místa RegioJet nebo je naleznete také na Facebooku – profil RegioJet. Omlouváme se Vám za komplikace.

Docela sila, nemyslite? Ja jen, ze vzhledem k predchozi medialni kampani, si kazdy cestujici, ktery mel vcera neco s RegiJet a precetl si toto, pomyslel, ze kvuli posahanym CD nikam nepojedu ci nedojedu.

Pritom to same se mohlo stat i RJ a vubec si nemyslim, ze by si na tom CD tak smlsly.

+1/0
8.5.2012 10:00

Leinad

Re: Jančura

Kdyby napsali "Z důvodu nehody vlaku JARO Česká Skalice, s.r.o.", chápal bys tu větu stejně?

0/0
8.5.2012 14:25

Sidonie_11

Re: Jančura

Za většinu zpoždění mohla srážka s vozidlem? Fakt? Tak to asi na trase, kam se konkurence ještě nedostala, jezdím s jiným dopravcem, než s ČD... Protože tam za zpoždění mohla neschopnost ČD včas vypravit vlak, v důsledku čehož nabraly zpoždění i jiné vlaky kvůli vykřižování. Rv

+2/0
7.5.2012 21:26

pteryx

se jim to zaseklo

tak si odskočili na sváču, aby se před otlačením vozidla mohli posilnit ;-)

+1/0
7.5.2012 20:41

B-25

Ještě že nenarazil Jančura...

to by byla zpráva dne...;-D Všichni plivají na ČD, ale kupodivu byl EC slušně obsazen a byla zajištěna náhradní doprava - což u lokálního přepravce RJ nevím jak by dopadlo...:-/

+7/0
7.5.2012 20:27

badodmrtvereky

Re: Ještě že nenarazil Jančura...

Sice Jančura měl zpoždění také ale tvrzení ČD,jestli se týká náhradní dopravy mezi stanicí Uhersko a Berlín u zmíněného rychlíku a rychlíků následujících zavedena nebyla a to mohu odpřísáhnout neboť jsem v uvedeném EC jel a následně s velkým počtem německých dětí a dost velkým počtem cestujících přes dvě a půl hodiny čekal na další spoj bez jediné relevantní informace z drážního rozhlasu informovanost byla prachmizerná a téměř žádná.Velké překvapení nastalo,když byly pouštěny rychlíky v opačném směru.

Po téměř 3 hodinách přijel SC Pendolino do kterého jsme nastoupili,aby ho následně ve zmíněné stanici předjel IC Rychlík.I když tuto situaci zavinil duchem slabomyslný člověk řídící automobil protože jistě vjel na chráněný přejezd při spuštěné výstražné signalizaci informovanost cestujících nebyla na úrovni.Dle informací jedna paní povídala byl zájem zajistit náhradní autobusovou dopravu ,autobusů prý bylo dostatek,ale scházelo to podstatné-řidiči.

+2/0
7.5.2012 21:30

B-25

Re: Ještě že nenarazil Jančura...

OK R^

0/0
7.5.2012 21:37

barbarosa1942

vozik plny zeleza a

zigul zdechl.  a na ne chytit.

0/0
7.5.2012 20:06

Mychal.B.

Re: vozik plny zeleza a

Nerad ti beru iluze, ale řidič v rozhovoru pro TV, byť zabíraný zezadu, vypadal spíš jako nácek (teda měl holou hlavu, tak to musel být nácek, ne? ;-D )

0/0
7.5.2012 20:14

Nejlepší ročník

Re: vozik plny zeleza a

děda nemá vlasy, je to nácek?;-O

0/0
7.5.2012 21:25

petrumr

podvod

zase pojištovací podvod a k tomu kradená nafta na vozíku.Doufám, že tohle se pěkně vyšetří.!!

+1/0
7.5.2012 20:00

lumachi

Re: podvod

Kde jste vzal to s tou kradenou naftou?

0/0
8.5.2012 14:23

Mychal.B.

Pánbu asi nemá rád metál...

Comenius vezoucí fanoušky na Irony, teď tohle na Metallicu. Abych si to nevzal osobně, frajere libovej ;-€

0/0
7.5.2012 19:52

Štěpnička František

Fotografie

Pár fotografií při odklonu vlaků , které nemohly jet po koridoru z důvody té nehody.

Video 10 minut  v kvalitě FHD připravuji :)

FOTKY ZDE !!:

http://stepnickafrantisek.rajce.idnes.cz/Vlaky_EX%2CEC_pri_odklonu_v_Trebechovicich_pod_Orebem/

+1/0
7.5.2012 19:49

hawkeye91

upozornění

U této nehody nepatří ČD vůbec nic. Lokomotiva je slovenská, vagóny maďarské a koleje patří SŽDC. Což nic nemění na tom, že škoda bude velká (lokomotivy ze 70. let chytají dobře).

0/0
7.5.2012 19:45

Leinad

Re: upozornění

Ten spoj je ČD. Myslím si, že štíplístek a rozvažeč baget možná taky nebudou maďarští.

0/0
7.5.2012 19:48

Mychal.B.

Re: upozornění

Ano, štíplístek a rozvažeč baget asi budou to jediné české (kromě cestujících) v této soupravě. Má recht :-P

0/0
7.5.2012 19:50

Mychal.B.

Re: upozornění

Tam vpředu nemá pořádně co blafnout... Vymění tlakové hadice, stříknout nový lak a bude to jezdit jako nové ;-)

0/0
7.5.2012 19:49

calver1

Re: upozornění

Tyto dvousystémové lokomotivy se vyráběly v období 1980 až 1990.

0/0
7.5.2012 20:28

lumachi

Re: upozornění

To jste Gorily pěkně omladil, pochází totiž z let 1973 až 1975.

+1/0
7.5.2012 20:38

calver1

Re: upozornění

jo máš pravdu.

0/0
7.5.2012 21:16

hmhm

Re: upozornění

Ještě , že do toho nenarazilo plastové Pendolíno, to by byl masakr....

0/0
7.5.2012 22:05

kaksikymmenta

Re: upozornění

No a?? Je jedno, čí je infrastruktura a vozový park. Spoj má v kompetenci konkrétní dopravce. Já si taky můžu půjčit autobus od ABC, řidiče od DEF, ale bude jezdit za můj dopravní podnik XYZ. Na trati 313 z Vrbna pod Pradědem do Milotic nad Opavou provozude drážní dopravu Viamont. A ten taky používá šukafony s logem ČD. Takže na vozidlech skutečně nezáleží. Rozhodující je, kdo spoj zajišťuje.

0/0
8.5.2012 10:17

První jezdec apokalypsy

To aby pan řidič měl sjednané povinné ručení na

vyšší částku. Protože škody ČD půjdou do desítek milionů. Rv

+1/0
7.5.2012 19:35

Leinad

Re: To aby pan řidič měl sjednané povinné ručení na

Kdyby měl malé povinné ručení, neplatilo by se to z havarijka? ;-D

0/0
7.5.2012 19:49

AAA3

Re: To aby pan řidič měl sjednané povinné ručení na

muzes byt v klidu, minimalni castka povinneho ruceni je 35 milionu.

0/0
7.5.2012 20:50

slatiňanský

Pamětníci

Auto i lokomotiva asi pamatují Tontu Zápotondu, čímž neopomenu vinit řidiče za hrubou nedbalost.

0/0
7.5.2012 19:23

tarten

Re: Pamětníci

Ne, vyrobeno bylo obojí za Husáka a mašina byla pravděpodobně zrekonstruovaná na tenhle typ za Havla.

0/0
7.5.2012 19:35

hawkeye91

Re: Pamětníci

To ne, je to 350, které ČD nemají. Jsou zo Slovenska. Nevím, kolikátka to přesně byla. Buď byla rekonstruovaná před pár lety, nebo vůbec :)

0/0
7.5.2012 19:40

slatiňanský

Re: Pamětníci

Tak děkuji za upřesnění.

0/0
7.5.2012 19:46

Bery

Re: Pamětníci

Byla to 350 005.

0/0
8.5.2012 14:10

Cizurator

Hele, a nevezlo za sebou to auto

ten vlek z Desný?

0/0
7.5.2012 19:19

Johny__S

Jojo,

v Pardubicích na peróně fronta, radši jsem si sedl do nádražní hospody, dám si pár piv a počkám, až se to vyprázdní. Co bych se mačkal v uličce.

0/0
7.5.2012 19:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.