Diskuze

Motorkář neubrzdil stroj před couvajícím autem, těžce se zranil

Vrtulník záchranářů v neděli vpodvečer zasahoval v Lidečku na Vsetínsku. Při nehodě se těžce zranil dvaačtyřicetiletý motorkář. Podle prvotních zjištění nestačil zabrzdit před couvajícím osobním vozem. Zraněna byla i jeho o jeden rok mladší spolujezdkyně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

7. 5. 2012 18:22
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

bar.bu.do

7. 5. 2012 17:57
Teda, jestli tomu rozumím ...

... motorka do auta nenarazila, ale po boku dojela před auto ...

0 0
možnosti

richia

7. 5. 2012 16:36
Odbornici

Zakon o silnicnim provozu jasne rika, ze pri couvani nesmite OMEZIt a ani OHROZIT voziddla na komunikaci a kominikaci k ni prilehajici. V pripade potreby muze k tomu ukolu poverena osoba zastavit, usmernovat dopravu na nezbytne nutnou dobu, ktera je nezbytna pro provedeni tohoto ukonu.

Nechapu TY nenavistne prispevky na motorkare. To je vice nez komplex... Rika to o te osobe, co to napsala. NECHCI ji potkat na silnici.

Jen tak pro informaci, do zaparkovane motorky mi nacouvalo auto autoskoly, rizene instruktorem... Samozrejmne na vine jsem byl ja. Nejpikantnejsi na tom bylo, ze cele parkoviste bylo volne. Skoda pres 100.000 Kc. Kdyby to nebylo pred vladni budovou, asi bych si s nim "povykladal". Tet mne ceka dlouhe soudni rizeni, kde stratim spoustu casu a penez.

Mimochodem, pokud ta osoba dosaha 65 a vice let, ma podle zakona podstoupit povine lekarske vysetreni. Pokud se to tak nestalo, mela by byt pro rizeni vozidla nezpusobila. Napriklad v Anglii by jen zatoto poruseni jit do vez

0 0
možnosti

Neutrální Nick

7. 5. 2012 16:39
Re: Odbornici

Místo psaní příspěvků do diskuse se prosím radši vrať na základní školu a doplň si vědomosti, které mají v malíku i žáci 1. stupně.

2 0
možnosti

síma25

7. 5. 2012 15:46
Nějak nechápu, proč to položil

I kdyby do protisměru jelo auto, mohl se pokusit se prosmýknout mezi nimi, ne? Podle baráků kolem cesty soudím, že se to stalo v obci a kdyby jel přiměřenou rychlostí (ne maximální povolenou, ale přiměřenou situaci, tedy provozu, počasí, kvalitě vozovky...) a dodržel bezpečnou vzdálenost, nic by se nestalo. To jsem nikde jinde na světě neviděla, aby se na sebe na silnici všicni lepili, jako by si ty zadky (aut) chtěli fakt olíznout!

2 0
možnosti

Neutrální Nick

7. 5. 2012 15:47
Re: Nějak nechápu, proč to položil

Tak tak...

Nikdo, kdo má alespoň minimální zkušenosti s reálným provozem, nemůže mít sebemenších pochyb a plné vině motorkáře.

1 0
možnosti

lezici_spici

7. 5. 2012 12:45
taky jsem tam nebyl, ale z těch fotek je jasný, že

auto se s motorkou nestřetlo (auto není poškozené) => motorkář zareagoval a "položil" motorku, aby zabránil střetu.

Motorka na fotografii není zpravidla ta, na které se jezdí po zadním či předním kole. Na téhle motorce se alotria nedělají. Navíc jeli ve dvou.

Nějak mi z toho vyplývá, že motorkář v tom bude nevinně a zřejmě proto to taky odnesl.

0 0
možnosti

rob_kteryten

7. 5. 2012 12:51
Re: taky jsem tam nebyl, ale z těch fotek je jasný, že

Nesouhlasim. Jedina moznost jak by mohla byti chyba na strane ridice auta je ta, ze by jeli tesne za sebou a ridic skodovky to na miste zaslapl. A i v tom okamziku by se dalo spekulovat o tom, ze ridic motorky nedodrzel bezpecnou vzdalenost.

1 0
možnosti

rob_kteryten

7. 5. 2012 12:37
No na miste jsem nebyl, ale kdyby motorkar dodrzel

rychlost, tak by jiste do auta ktere couva do stani u baraku nenarazil.

1 0
možnosti

Kazeasch

7. 5. 2012 12:46
Re: No na miste jsem nebyl, ale kdyby motorkar dodrzel

No já čekal kdy někdo přijde s takovou blbostí. Uvědom si že 50km/h je skoro 14m/s což je dost na to když ti někdo 15-20m před tebou začne couvat. Navíc motorce nic není krom ulomené stupačky, a řidiči se nejspíš vymstilo že na těchto strojích se nepoužívá celohlavová helma.

0 0
možnosti

Kazeasch

7. 5. 2012 11:58
neměl být nadpis spíš:

Auto nacouvalo motorkáři do cesty?

0 0
možnosti

mamsrb

7. 5. 2012 12:09
To nejde.

Pořadí špatných občanů je motorkáři, řidiči kamionů, řidiči aut a pracující bílí.

0 0
možnosti

habr

7. 5. 2012 11:38
Pokud couvá auto do stání,

a začne kousek před motorkou, kde to řidič nečeká, tak i 50km/h je v dané chvíli moc, protože předek auta při couvání nadjede do jízdního pruhu. Rozumné asi bylo než narazit,  tak to na zem položit, a zřejmě si roztrhl ruku či nohu s krvácením a to už je těžké zranění.

V této zemi jak se někde napíše motorkář, mnoho "moudrých lidí" už vidí šílenou rychlost. Ono to zas tam nebude časté, jak si leckdo myslí.

1 0
možnosti

Bubrak

7. 5. 2012 11:46
Re: Pokud couvá auto do stání,

Jojo doslova souhlas, ted me to taky napadlo jak to bylo, protoze neco podobnyho se stalo mymu kamaradovi asi 30m prede mnou, jel sem za nim. V nasem smeru u krajnice stal autobus, smerem k nam (takze pro nej v protismeru) a tesne pred kamosem zacal couvat do bocni ulice, takze cumakem se behem okamziku vytelil pred kamose do jeho jizdni drahy. Tak tak to ubrzdil a to sme jeli slabych 40km/h, v obci. Tady to asi bylo stejny, ze pri couvani se vytelil do jizdniho pruhu. Samozrejme jeho vina, na tydle motorce se bubla pomalu. Samozrejme je moznost ze tam jel rychle, to neodporuju, ale nejspis tak jak si psal.

0 0
možnosti

Slaine55

7. 5. 2012 11:02
Nikdo nic nevíte...

... ale keců máte jak Palackej. Upřímě všechna tahle couvání na hlavní, kde auutomaticky očekáváte jízdu vpřed, jsou potenciálně nebezpečná pro všechny zůčastněné. Já bych si to kupříkladu bez blikaček nedal. Je to ač jediné, alespoň nějaké upozornění, že dělám něco nestandardního. Nic víc pak už dělat nejde. No a když někdo zastaví a rovnou začne couvat, můžete dělat na motorce psí kusy, ale jste nymydlený. A to ještě na takovýhle a se spolujezdcem. prostě tyhle vjezdy z garáže rovnou na hlavní, jsou peklem.

á bych volil při otevření vrat automaticky zapínaný maják na dobře viditelném místě. A opět blikače. No a co pro motorkáře? Mít kapacitu na to, aby stíhal přemýšlet za všechny na silnici...

4 0
možnosti

Bubrak

7. 5. 2012 11:19
Re: Nikdo nic nevíte...

R^ na motorce se musi cekat i necekane, bohuzel nekdy to nejde vsechno, ale je ten pristup vic nez nutny

2 0
možnosti

Výstřik do tmy VIII.

7. 5. 2012 10:56
Motorkáři, kteří to ještě nevíte

Jedná obrana před plechovkama je zvuk jak bombardér a dálkový světla! !!

1 0
možnosti

Bubrak

7. 5. 2012 10:59
Re: Motorkáři, kteří to ještě nevíte

R^

0 0
možnosti