Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šestiletá dívka neubrzdila kolo před přejezdem, zachytil ji vlak

Holčička, která jela vedle svého otce na kole, nestačila na železničním přejezdu v Tlučné u Plzně včas zastavit a zachytil ji projíždějící vlak. Naštěstí už brzdil před nedalekou stanicí, takže šestileté dítě neutrpělo vážnější zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ansgar

A míváte občas záchvaty?

To prosím nemívám, jenom jednou mě na Karlově náměstí zachytila elektrika.....;-D

0/0
5.5.2012 10:25

českej.venkovan

Re: A míváte občas záchvaty?

..zachvátila....

0/0
5.5.2012 10:38

Ansgar

Re: A míváte občas záchvaty?

Jj, máte pravdu, psal jsem to ještě rozespalý ;-)

0/0
5.5.2012 12:14

doktorka56

většina diskutujících je asi bezdětných

Lidičky, prosím vás, jen ti, kteří nevychovali alespoň jedno dítě, můžou odsuzovat otce.  Ostatní přeci ví, že uhlídáte pytel blech snáz, než jedno dítě! A čím víc pozornější budete, tím snáz se to stane. Je to jen zlomek okamžiku a podle toho nemůžete soudit, že otec je ten špatný. Co je ale při tomhle všem pozitivní, že vlak zpomaloval a  byla přítomná lékařka. Při holčičce i taťkovi stáli všichni svatí a to je moc dobře. A myslím si, že otci se tenhle špatný firm bude ještě několik let poté točit v hlavě. A to mu nepřeji! ;-(

+2/0
5.5.2012 9:32

běžný ovčan

Re: většina diskutujících je asi bezdětných

dejme tomu.. v tom případě ale s malým děckem nejezdím v provozu na kole

+4/0
5.5.2012 9:45

Honza13

Re: většina diskutujících je asi bezdětných

V jakém provozu? Je to přejezd polní cesty přes trať u zastávky.

0/0
6.5.2012 14:05

YAN-YAN

Re: většina diskutujících je asi bezdětných

Není to přejezd polní cesty, znám to tam, je to normální silnice II. třídy, hodně prudký sjezd, špatně se to brzdí dospělému, natož dítěti.

0/0
6.5.2012 14:57

papulka

Nesuďte, když neznáte souvislosti....

Co vás kritiky a všeználky opravňuje k tomu, abyste takhle mluvili o otci toho děvčátka?? Byli jste u toho, znáte situaci ??? Nebo spíš slepě věříte médiím ?? Pokud ano, tak už veškeré "komentáře" chápu. Holčina s taťkou nejeli, ale stáli vedle sebe před přejezdem. Bohužel zkratové jednání děcka, které vidělo na druhé straně své kamarády a rozjelo se za nimi, nelze předvídat. To můžete stát vedle třeba tří a neuděláte už nic!!!!!! Nebo snad chodíte, či jezdíte s dětma přivázanýma na provazu???:-/ Otec již skutečně nemohl nijakým způsobem nehodě zabránit.....

+1/0
5.5.2012 9:12

luban12

Díky zákonodácům je naděje,

že nyní když schválili přívěsné vozíky za kola bude méně podobných neštěstí na silnicích ;-(. Jen řidiči motorových vozidel budou muset jezdit do každé zatáčky max. 10km/hod., pokud tam nebudou perfektně vidět, jinak to nemohou ubrzdit, když tam bude kolo s vozíkem a v protisměru náklaďák.

0/0
5.5.2012 8:46

Modrý a zelený blesk

Re: Díky zákonodácům je naděje,

Když tam bude stát Tatra v poruše, tak to ubrzit nemusí? Musí, už teď a už dlouho.

+3/0
5.5.2012 8:54

mamsrb

Re: Díky zákonodácům je naděje,

Před Tatrou najdu výstražný trojúhelník. Před přívěsným vozíkem ne.

+1/0
5.5.2012 17:16

Leinad

Re: Díky zákonodácům je naděje,

Nemusíš.

0/0
8.5.2012 22:24

T.T. z toho zeleného domku

Re: Díky zákonodácům je naděje,

o kolik je kolo s vozikem sirsi,nez kolo bez voziku?

+2/0
5.5.2012 17:46

leonard 2

Dobrá zpráva po ránu

...ještě, že takV

0/0
5.5.2012 8:35

Rubik1

Z kazde nehody je mozno se poucit

V tomto pripade to detske kolo asi nemelo brzdy uplne v poradku. Lidi, zkontrolujte , zda spolehlive funguji brzdy u kola vaseho ditete. Nejste-li si jima jisti, tak s kolem zajdete k opravari. Pro nej je to snadne a pro vas levne.

0/0
5.5.2012 1:12

Antidukat

Jen tak mimochodem

Dítě mladší 10 let nemá s kolem na silnici co dělat.:-/

+2/0
4.5.2012 21:35

T.T. z toho zeleného domku

Re: Jen tak mimochodem

Dítě mladší 10 let má dovoleno na silnici, místní komunikaci a veřejně

přístupné účelové komunikaci jet pod dohledem osoby starší 15 let.

+1/0
4.5.2012 22:10

franta-t

Re: Jen tak mimochodem

Dítě starší 10 roků ano a bez jakéhokoliv dozoru, ale dovede si to někdo přestavit?

0/0
4.5.2012 22:56

dropa

Re: Jen tak mimochodem

Já tak jezdil a ze školy jsem od první třídy chodil sám přes silně fregventovanou a rozsáhlou křižovatku!! Stačilo docela jednoduché pravidlo! Nevbíhat do cesty autům a tramvajím, ale počkat až auta odjedou nebo zastavěj kvůli dávání přednosti a pak plynule přejít!! (konkrétně křižovatka co byl atentát na protektora)

0/0
5.5.2012 9:46

turista-

Re: Jen tak mimochodem

Já tak normálně jezdil. Ovšem ne ve velkém městě.

Jinak monohé 12let0 děti mají více soudnosti než někteří dopělí :-)

0/0
5.5.2012 13:58

zdarma

...

http://zpravy.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A120427_112213_ostrava-zpravy_jog

0/0
4.5.2012 19:40

MayaMoya...

Re: ...

R^

0/0
4.5.2012 19:42

MayaMoya...

Ten otec je jednoduše kus ***

Takovéhle nehodě mohl zabránit...s takhle malým dítětem bych stavěla a slejzala z kola klidně 15 metrů před přejezdem...a pěkně dotlačit...zas má někdo v hlavě místo mozku řídítka..

+2/0
4.5.2012 19:35

bembinka

Re: Ten otec je jednoduše kus ***

R^

0/0
4.5.2012 19:43

YAN-YAN

Re: Ten otec je jednoduše kus ***

Kdybyste znala místo nehody, je to strašný sešup, tam má problém ubrzdit dospělý, tam snad jedině s dětmi nejezdit...

0/0
4.5.2012 21:12

píšucochci

Re: Ten otec je jednoduše kus ***

jestli jeli od čampule ,je to opravdu padák a není kam uhnout, jen je mi divný ,že ji otec nějak nezkusil zastavit.Signalizace tam totiž zvoní dost dlouho před příjezdem vlaku

0/0
4.5.2012 21:22

čavéz

Re: Ten otec je jednoduše kus ***

Ale kdzby to bzla ženská tak jí omlouváte co trapas děte se-já když u nás vidim ty maminky jak si dětí nevšimnou a kecaj...

+1/0
4.5.2012 21:28

opportunity

Re: Ten otec je jednoduše kus ***

Kdyby chyby...

0/0
5.5.2012 8:52

bembinka

když jela vedle otce, tak jakto, že vlak zachytil jen ji?

Nechci říkat, že je to zrovna tento případ, ale už mockrát jsem viděla cyklistu (většinou muže) jak si to frčí vepředu a dítě má dáááááleko za sebou.... To prostě nepochopím..... Jednou jel můj táta v autě a před ním se naskytla zrovna takováto situace.. "Cyklotáta" si to frčel x metrů před prckem - z kopce to ještě víc rozfofroval... Prcek měl takové to kolo, kde musíte pořád šlapat, takže když se rozjel z toho kopce i on, dovedete si představit co mu dělali nohy... Nakonec ztratil rovnováhu a odporoučel se k zemi rovnou před auto mého táty. Ten naštěstí stihl zareagovat a včas zabrzdit. Reakce "cyklotáty"? Když zjistil, že mu asi "něco" chybí a uviděl tu situaci za sebou, vyletěl na mýho tátu v domění, že mu kluka autem srazil.... Se zlou se potázal, taťka ho seřval na tři doby jak může mít při jízdě na kole dítě za zády a pak byl klid....

+7/0
4.5.2012 18:54

MayaMoya...

Re: když jela vedle otce, tak jakto, že vlak zachytil jen ji?

R^

0/0
4.5.2012 19:28

Rubik1

Re: když jela vedle otce, tak jakto, že vlak zachytil jen ji?

To je poucny pribeh, ale uplne jiny nez v clanku. Vase otazka na zacatku nedava zadny smysl. Ctete pozorneji.

0/0
5.5.2012 1:15

Dr.Onufrakova

Ja som to robievala taranom, na lyžiach aj na bicykli

Hlasové povely už vtedy nezaberajú.

0/0
4.5.2012 18:03

ivoš

Re: Ja som to robievala taranom, na lyžiach aj na bicykli

Bingo. Taky bych to tak udělal. Naštěstí nebylo nutno.

0/0
4.5.2012 18:09

oracle29

Takhle přesně je to s dětmi - tam kde to vždy zafunguje

v dalším případě to neklapne. Podobných historek mám pár taky...

0/0
4.5.2012 17:50

ivoš

Tak teď jsem se fakt orosil.

Ještě že to dopadlo takhle. Nedovedu si představit nic horšího, než mrtvé dítě.

+1/0
4.5.2012 17:45

templar

No konecne

v tomto blbakove dobra zpravaR^R^!

+2/0
4.5.2012 16:53

Rubik1

Re: No konecne

Ja mam pro vas jeste lepsi zpravu: U Pardubic jel pan na kole a jeho syn vedle nej. Jeli pres zeleznicni prejezd. Zavory byly nahore, tak projeli a nikomu se nic po ceste nestalo.

0/0
5.5.2012 1:17

hňup

ten táta musí bejt pěknej trouba....

nechat holku vjet pod vlak.

+2/0
4.5.2012 16:42

xBaHnO

Re: ten táta musí bejt pěknej trouba....

Ja teda nevim - ale jak ji v tom mel zabranit?

0/0
4.5.2012 17:04

ivoš

Re: ten táta musí bejt pěknej trouba....

Vy nesledujete, kde jezdí na kole vaše šestileté dítě??

0/0
4.5.2012 17:44

xBaHnO

Re: ten táta musí bejt pěknej trouba....

Tak to ma u me jeste nejakej rok cas, ale stejne - jede s ni, dava na ni majzla, treba i krici aby zastavila, ale tu brzdu za ni proste nezmackne. Mozna holka jezdi treba uz dva roky, je sikovna jde ji to, nejakej ten kilometr spolu najezdenej maj a pak prijde zkrat. A muze se tak akorat koukat.

0/0
4.5.2012 19:31

Rubik1

Re: ten táta musí bejt pěknej trouba....

O technicke zavade jste nikdy neslysel? Jestlize dite neubrzdi kolo, tak prvni, co me zajima, je technicky stav brzd.

0/0
5.5.2012 1:18

Prilezitostny pisatel

Re: ten táta musí bejt pěknej trouba....

Jezdim s klukem na kole (rekreacne). Ma 6 roku. Pred kazdou silnici, kterou krizujeme se snazim ho zastavit, predem ho zpomaluju, jezdime i pres prejezd, to je to  same.

Ale dovedu si predstavit, ze v urcite situaci ho (slovne) nezastavim. Takze bych toho tatu zase tak neodsuzoval, nekdy staci chvilka a i pozorny rodic je v pru..ru.

+3/0
4.5.2012 17:30

ivoš

Re: ten táta musí bejt pěknej trouba....

NESOUHLASÍM. Prostě se dítě do takové situace dostat NESMÍ a odpovědnost je na otci (či jiném dospělém). Jako fotr od tří dětí si to dovoluju tvrdit, třeba mě kamenujte. Pokud mám děti, tak za ně prostě zodpovídám a jakákoliv událost tohoto typu je na moji zodpovědnost. Samozřejmě nelze zabránit veškerým úrazům dětí, ale TOMUTO zabránit lze.

+4/0
4.5.2012 17:53

roines1

Naproto správně vyjádřeno,

pokud ten otec není dostatečně předvídavý, aby vzniku takové situace zabránil, pak je sobě a hlavně okolí nebezpečný a zasloužil by pár facek. Asi si to bude dosmrti pamatovat, ale stát se něco takového NESMÍ a nemělo! Bohužel lidé jsou obecně velice málo předvídaví, souvisí to se sníženou inteligencí. Např. když vidím hloupá děcka nebo i dospělé jak jdou po přechodu a zajímá je jen kdákání do mobilu, že jsou v prostoru se zvýšeným ohrožením jim vůbec nedochází, pak mám sto chutí vylézt z auta a jednu jim ubalit až by jim ten mobil uletěl od ucha... A takových zbytečných situací je víc...

+1/0
4.5.2012 18:09

Neutrální Nick

Re: ten táta musí bejt pěknej trouba....

Absolutní souhlas s tebou. Jednání otce je zcela neomluvitelné a měl by za svou neschopnost nést tvrdé důsledky. Co svému dítěti způsobí příště?

0/0
4.5.2012 18:15

ivoš

Re: ten táta musí bejt pěknej trouba....

Děkuji. Čekal jsem spíš inkvizici.

0/0
4.5.2012 18:24

mnenebertemocvazne

Re: ten táta musí bejt pěknej trouba....

naprostý souhlas

0/0
4.5.2012 18:55

MayaMoya...

Re: ten táta musí bejt pěknej trouba....

Absolutní souhlas...také se připojuji...lépe bych to nevyjádřilaR^

0/0
4.5.2012 19:31

franta-t

Re: ten táta musí bejt pěknej trouba....

By mě zajímalo, co bys napsal, kdyby čistě teoreticky měla dotyčná 10 let. Protože od tohoto věku je možné na kole jezdit bez dozoru a zcela samostatně

0/0
4.5.2012 20:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.