Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Švejnar nechce na Hrad za ČSSD, ale sám za sebe, přiznal Sobotka

Ekonom Jan Švejnar chce jít do přímé volby prezidenta jako nadstranický kandidát, řekl iDNES.cz po večerní schůzce se Švejnarem předseda ČSSD Bohuslav Sobotka. To znamená, že by Švejnar potřeboval nasbírat 50 tisíc podpisů a sociální demokracie by mu jen vyjádřila podporu, aniž by ho nominovali její poslanci či senátoři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

11galuus12

A co tak to zkusit s tím včelařem?

Neb Včelařem?

0/0
3.5.2012 21:39

spiegel

Ta ČSSD je už v koncích

vlastního kandidáta nemá. Dienstbier ten by už podle jména těm ostatním mohl tak leda chodit pro pivo. Dokud neumřel jeho otec a on nezdědil jeho funkci, tak ho nikdo neznal. Dryml sbírá hlasy pro Zemana. Jedině kdo je viditelný je Rath ale jen díky své nevymáchané .ubě.

+1/0
3.5.2012 14:33

Muž se železnou maskou

Ještě mám w žiwé paměti, proč

má Šwejnar prostřední jméno "Korouhwička"......

Děkuji, nechci....

0/0
3.5.2012 12:19

odborářský papaláš na golfu

Mně by hlavně zajímalo jestli se Švejnar

při diskuzích na ekonomická témata bude smět nadále řídit svým relativně racionálním (i když jenom keynesiánským) ekonomickým myšlením a nebo bude muset papuškovat závazně bezpředmětné bláboly ČSSD a jejich odborářů publikovaných pod hesly "Reforma je sprosté slovo", "Zdroje jsou", "Dluhy se neplatí" a "Růst všecko zhojí, i kdybychom si na něj měli pučit".:-)

0/0
3.5.2012 12:09

Raviea

Švejnar dostane nejvíc hlasů

Dle toho,jak se snaží určitá vrstva lidí zpochybnit profesora Švejnara,jsem tím víc rozhodnuta dát klas ve volbě jemu!Sociální demokraté by mně jenom mile překvapili,ale nic víc!Jejich zásluhou hlavně byly osekány pravomoce presidenta,ale sami si imunitu nechali!:-P[>-]

+1/0
3.5.2012 11:32

odborářský papaláš na golfu

A můžeš svou aktivitu nazvat akcí

"Klas pro Švejnara". :-)

0/0
3.5.2012 12:05

slastep

To je ale jen průhledný trik na kterém se ti dva domluvili

je jasné, že pro plno voličů má jakýsi vnitřní blok volit kandidáta oranžových a tímto chtějí jaksi zvýšit šance. Je to ale ostuda čssd, že nenajde ve svých řadách kandidáta se šancí.

0/0
3.5.2012 10:16

Demon light

pokud nepřibudou další kandidáti, tak volím Švejnara

:-)

+3/0
3.5.2012 9:51

slastep

Re: pokud nepřibudou další kandidáti, tak volím Švejnara

to je ale ten ze všech nejhorší, slizoun hrající to na všechny strany

0/0
3.5.2012 9:53

Demon light

Re: pokud nepřibudou další kandidáti, tak volím Švejnara

tak to mi nepřipadá a navíc není navázán na kmotry jako kandidáti ODS a ČSSD...;-)

+1/0
3.5.2012 10:00

rundlik

Re: pokud nepřibudou další kandidáti, tak volím Švejnara

Určitě tak.A nejenom na kmotry ODS,ČSSD,ale i další,kteří stojí ve stínu.

0/0
3.5.2012 10:01

odborářský papaláš na golfu

Re: pokud nepřibudou další kandidáti, tak volím Švejnara

A ostatně ani Jyrka Paroubek toho pána nezná.... ;-D;-D;-D

0/0
3.5.2012 12:05

rundlik

Re: pokud nepřibudou další kandidáti, tak volím Švejnara

Myslím si opak.Právě že ne "slizoun",ale odborník,který dokáže věci správně posoudit a vyhodnotit.Přitom není vázán žádnou stranickou doktrínou,což je jedině plus.

+2/0
3.5.2012 10:00

Beastly_Dragon

Re: pokud nepřibudou další kandidáti, tak volím Švejnara

A co dokaze? Prima volba a osekani pravomoci prezidenta z nej delaji saska, ktery muze kulove... Je to jen saskarna pro tupe volice, kteri si mysli, ze dostali do ruky dalsi moc... Je jedno, jestli tam bude sedet Svejnar nebo Franta z prasecaku. Veto se prehlasuje ve snemovne a podepsat musi...

0/0
3.5.2012 10:06

rundlik

Re: pokud nepřibudou další kandidáti, tak volím Švejnara

Částečně máte pravdu,i když bych neřekl,že je jedno,kdo tam bude sedět.I  zde,-na poli veta bude muset dojít k určitým korekcím,jinak je úřad prezidenta zdegradován.Na druhou stranu není možné srovnávat rozhled a kvality Švejnara s přízemním populistou Vandasem.Během otevřené debaty ho Švejnar položí na lopatky během 5-ti minut.

0/0
3.5.2012 10:23

Beastly_Dragon

Re: pokud nepřibudou další kandidáti, tak volím Švejnara

No prave ze pri vetu zadna uprava byt nemusi. Prezident vetuje a nema zadnou oporu v zakone zadat nejakou zmenu, narozdil od senatu. Vetuje zakon jako celek, nikoliv jeho casti. Vyjadrit se k tomu pochopitelne muze, ale to je taky vsechno. Snemovna jeho veto prehlasuje klidne v puvodnim zneni. Vzpomente na Klausovy obstrukce a nasledne vyjadreni Ustavniho soudu, ze podepsat musi. V Cesku je prezident skutecne pouze na paradu. Jinak je samozrejme pravda, ze neni jedno, kdo tam bude sedet. Ovsem nikoliv z legislativniho hlediska...

0/0
3.5.2012 10:37

Raviea

Re: pokud nepřibudou další kandidáti, tak volím Švejnara

Ti kandidáti kteří proti němu stojí jsou až směšní,tak je převyšuje profesor Švejnar!;-DR^[>-]

0/0
3.5.2012 11:37

Beastly_Dragon

Re: pokud nepřibudou další kandidáti, tak volím Švejnara

Jo... Svejnar je celkem vysoky :-D.

0/0
3.5.2012 12:28

Beastly_Dragon

Re: pokud nepřibudou další kandidáti, tak volím Švejnara

Jinak to nic nemeni na tom, ze bude delat saska... Ale dobry duchod, tez bych do toho za ty prachy sel...

0/0
3.5.2012 12:30

ODSCSSD7

Chci poradneho kandidata...

nebo vam garantuju ze to dostane Okamura.

0/0
3.5.2012 9:40

rundlik

Re: Chci poradneho kandidata...

tak jedině sám sebe zkusit navrhnout......

0/0
3.5.2012 10:02

phi

podle mne nejlepsi kandidat

ten politickej odpad z ODS by nechtel ani blazen a CSSD takz nic nenabizi

0/0
3.5.2012 9:38

pipina z las vegas

Všude jen Sobotka, Sobotka...

Kam zalezlo Haškovo křídlo ČSSD? Chystá velký atak na Bohuša?

0/0
3.5.2012 9:08

Zmuda

Re: Všude jen Sobotka, Sobotka...

Hašek nebo Sobotka, je to jedno. Oba jsou moraváci ...

:-/

0/0
3.5.2012 9:10

slastep

Švejnar chce sám za sebe

......a ČSSD dále váhá???? Není to ukázka totální neschopnosti a nedostatku kvalitních lidí ve straně, když nejsilnější parlamentní strana nebude mít vlastního kandidáta????? To se tolik bojí prohry?????

+1/0
3.5.2012 8:58

vintason

Re: Švejnar chce sám za sebe

poslední kvalitní člověk v ČSSD byl Miloš Zeman... ač jsem ho svého času neměl rád, už s odstupem několika let jsem poznal, že byl schopný a dobrý politik, rozhodně jeden z nejlepších ve srovnání s tím, co v té době bylo v parlamentu a ve srovnání s tím co je tam nyní je stokrát lepší

+3/0
3.5.2012 9:02

slastep

Re: Švejnar chce sám za sebe

Klause je dobrý prezident a Zeman bude také, je pravda, že to co produkují v současnosti politické strany je děs !!!

0/0
3.5.2012 9:06

phi

Re: Švejnar chce sám za sebe

Klaus neni dobry prezident a nikdy jim nebyl

+1/0
3.5.2012 9:39

Ne čech

Re: Švejnar chce sám za sebe

Ale je...

0/0
3.5.2012 9:53

ventas

Re: Švejnar chce sám za sebe

Ano, dá se to tak chápat, že ČSSD nyní nemá dostatek osobností, které by vyslala do boje o hrad. Nicméně, já jako člen ČSSD se na volbu prezidenta dívám trošku jinak. My bychom samozřejmě ze svého středu mohli vybrat osobnosti typu Špidla, Zaorálek, Falber, Dienstnbier, Komárek apod. Jenže diskuze uvnitř ČSSD nyní probíhá ve směru, má opravdu cenu delegovat stranického prezidenta na pozici prezidenta republiky? Všichni vidíme, jaký problém je, když na tom postu sedí člověk stranického typu - KLAUS. A ta představa se nám nelíbí. Proto je hodně lidí ve straně, včetně mě, kterým se podpora nadstranického prezidenta jeví jako daleko lepší varianta. Sice se mi ten krok pana Švejnara směrem k naší straně celkem nelíbí, ale moji podporu i tak bude mít. Myslím si, že další prezident, by už nemusel být straník. Proto se celkem děsím toho, že by se jím mohl stát Sobotka popř. Tošenovský... Myslím si, že i toto trošku vypovídá o změnách uvnitř naší strany, k lepšímu.

0/0
3.5.2012 9:09

slastep

Re: Švejnar chce sám za sebe

nadstranickost a nezávislost je falešný pojem, každý kdo tam přijde, ať z partaje či nikoli, bude nakloněn někomu, nezávislost neexistuje, nezávislý co se názorů týká jsou jen pacienti psychiatrických léčeben ( a takového jistě nechceme) ti ostatní normálně myslící se vždy k někomu názorově přiklání. Ti co o sobě tvrdí že ne jsou slizouni, kteří mají snahu to hrát na více stran, kvůli vlastnímu prospěchu. Švejnar je typickým příkladem. Jako volič ODS na rovinu říkám, že mým koněm je Zeman.

+1/0
3.5.2012 9:42

Ne čech

Re: Švejnar chce sám za sebe

Ale to, co tu pise ventas, ma taky pointu. Cim vic bude prezident nestranicky tim lepe. I kdyz zadny nebude ouplne nestranicky, porad je to krok spravnym smerem, IMHO.

0/0
3.5.2012 9:55

Beastly_Dragon

Re: Švejnar chce sám za sebe

Osobnosti typu Spidla, Zaoralek... No to je teda dilo :-D Vyjste skutecny socialni pripad... pardon, demokrat :-D. Ve vasem vyctu uz chybi jen Gross :-D. Se Zemanem z KSCSSD odesla prvni a posledni skutecna osobnost a politik...

+1/0
3.5.2012 10:12

chejava

Ekonom druhé třídy nám bude kázat co dělat a co ne.

Většinu života žil mimo republiku a nyní by na nás chtěl parazitovat.

+5/0
3.5.2012 8:49

vintason

Re: Ekonom druhé třídy nám bude kázat co dělat a co ne.

žil dlouhý život mimo čr, ale většinu ne, jen tak pro upozornění, když už chcete osočovat, jinak se zbytkem souhlasím

0/0
3.5.2012 9:03

Bertiik

Re: Ekonom druhé třídy nám bude kázat co dělat a co ne.

V naší kotlince žil trvale od roku 1952 do roku 1970, kdy s rodiči regulerně opustil republiku (to tehdy fakticky šlo???). I po roce 1989 nadále pracoval v USA a dodnes pracuje na rozličných univerzitách (Pittsburgh, Michigan) jako levicový učitel ekonomiky. Občas se sice vracel sem, ale rozhodně potvrzuji, že většinu svého dlouhého života strávil mimo ČR.

+1/0
3.5.2012 9:31

slastep

Re: Ekonom druhé třídy nám bude kázat co dělat a co ne.

někteří prominenti mohli i legálně opustit republiku, aby venku pracovali pro naše tajné služby.

+1/0
3.5.2012 9:49

MiroTR

Re: Ekonom druhé třídy nám bude kázat co dělat a co ne.

Nejen prominenti.  Mohl téměř každý, pokud by zaplatil.

0/0
3.5.2012 10:21

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Ekonom druhé třídy nám bude kázat co dělat a co ne.

Že žil mimo republiku je přednost.

+1/0
3.5.2012 9:42

Stork.

To chápu, že nechce za ČSSD

To by totiž byla pohoršující okolnost již od začátkuR^

0/0
3.5.2012 8:45

honza2007

už taky pochopil

že ČSSD ho jen využívá a s nimi to je jen cesta do pekel. ;-D

0/0
3.5.2012 8:45

modrá sardinka

Re: už taky pochopil

to je otázka, kdo koho využívá

0/0
3.5.2012 9:00

Malýřezanýlimonáda

Re: už taky pochopil

ano, a honza vám na ní dal odpověď ;) ...

0/0
3.5.2012 9:42

tojsouveci

Ježíšmarjá

Co pořád s nějakým Švejnarem? 8-o

0/0
3.5.2012 8:27

bílá-modrá-červená

Kdo, tenhle?

To snad nemůže být pravda, ne? Vylezl odněkud při minulé volbě a vyhořel. Pak zase zalezl a nebylo o něm slyšet, jen sem tam media ho představila jako "experta". A teď se zase objeví a má být prezidentem? To je snad vtip 8-o

0/0
3.5.2012 8:13

Svoboda je otroctví

Když prezident,

tak jedině tenhle. Má jasný a čitelný program a je oblíbený a známý

http://www.youtube.com/watch?v=Qbx7e3GCFhE

+1/0
3.5.2012 8:07

Azereth

Re: Když prezident,

Ale, nežije v ČR a až mu skončí "prezidentování" zase z ČR odjede - ani se tím netají. Takový člověk nemá v české politice vůbec co dělat.

+1/0
3.5.2012 8:36

jedenactikilovakoule

Chtít může.

0/0
3.5.2012 8:07

Kirken

To napsali špatně.

Švejnárek nebude kandidát ČSSD ale ČSOB.

+1/0
3.5.2012 7:58

modrá sardinka

Töpfer

Myslím, že Töpfer by byl 100x lepším kandidátem. Má názor, je veřejnosti známý a taky je za ním vidět i něco jiného než politika. Švejnar je uměle z prstu vycucaný kandidát, kterého budou volit jen lidi, kteří si padají na zadek před vším, co smrdí zahraničím a hlavně EU.

+3/0
3.5.2012 7:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.