Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi jsou největší „závisláci“ na světě, vedou v alkoholu i konopí

Česko je světová supervelmoc v užívání drog a pití alkoholu. Ovládlo totiž celkový žebříček, který sestavila americká agentura Bloomberg. Češi "berou" zlato i v jednotlivých kategoriích za popíjení alkoholu a kouření konopí. Za Českem se umístilo Slovinsko a Austrálie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zalahradim

pravda!!!

no jo ... ty rekordy se krasne podepsali na tomhle ubohém národě...  chlast, drogy...  ;-€

+1/0
3.5.2012 17:33

Zeleznik

Aha

A já si říkal, proč máte tak vymazané mozky...

+1/0
3.5.2012 10:16

HonzaCh

PROČ ??

PROČ ČLÁNEK ZAČÍNÁ ŽE SME SVOLOČ A PAK TO V ČLÁNKU ZASE VYVRACÍTE ???? PŘIPADÁ MI TO NA HLAVU PADLÝ !!!;-O A AKORÁT VOŠKLIVÝ OSOČOVÁNÍ ČECHŮ [>-]

0/0
3.5.2012 8:41

Bouše

Re: PROČ ??

Já v článku žádné vyvracení čehokoliv nevidím. :-P

0/0
3.5.2012 8:48

Pan Hrnek

..... že jsme stále ještě jedna z nejsvobodnějších zemí....

V nadpisu jsem zopakoval příspěvek jednoho diskutujícího.... Jsem skoro 10 let v USA. Asi tak před 14 dny jsem jel vlakem do Chicaga asi tak 1,5 hodiny cesty. V Chicagu se hrál nějaký fotbalový zápas. Plné nádraží lidí, ale žádnej chlast, žádné pořvávání, žádný smrad z pomočených zdí a chodníků, žádný smrad z cigaret.... Fanoušci natěšení na zápas, parádní atmosféra.   Když jsem kdysi do Států dorazil, tak jsem si myslel, jaká je to buzerace, policejní stát atd.  Dneska to vidím jinak. Spojovat svobodu s tím, že se můžu kdekoliv ožrat, pochcat a popřípadě někoho zmlátit..... ??  Možná by se to hodilo do turistického průvodce, jako charakteristika České republiky....[>-]

+1/0
3.5.2012 6:44

Dark5

Re: ..... že jsme stále ještě jedna z nejsvobodnějších zemí....

Presne, v CR si kazdy vyklada svobodu tak, ze on si bude delat co chce, ale ze tim omezuje nekoho jineho uz ho nezajima. Zvlaste co se koureni a alkoholoveho opojeni tyce, tak jsou cesi snad uplny hovadka. 9 z 10 kuraku ani nehodi vajgla do kose, i kdyz stoji hned vedle, zrejme cigarety snizuji inteligenci na uroven toustovace.

 

Cesi jsou v tomhle proste odpad Evropy...ani se nedivim, ze sem vozi shnile jidlo, protoze popelnice to prece sezerou. Rv

+1/0
3.5.2012 9:11

Šulivajda

vedou v alkoholu i konopí

Naše zlatá mládež a budoucnost národa se fakt snaží R^

0/0
2.5.2012 22:06

11galuus12

Že zrovna oni s tím přišli...

0/0
2.5.2012 21:55

www.samboush.com

Jediná závislost co tíží

ČR je důvěra v postkomunistický negramoty, kteří se označují za politiky.

+1/0
2.5.2012 21:28

iluminat

Takze vidite cesi ze nejste nejvetsi Kocourkov

Bloomberg vas trumfnul!!!!!!!  Takovou kravinu si musel vymyslet nekdo opravdu zhulenej!!!!!

0/0
2.5.2012 21:21

Sep

Co na to říct.

Chtělo by to prohibici.;-)

0/0
2.5.2012 20:56

Menetekel

Pan redaktor asi nikdy nebyl v Latinské Americe

natožpak v Srbsku nebo v Chorvatsku. Narozdíl od těchto států u nás malé děti alkohol ani víno nekonzumují a ani žvýkání koky se u nás také nějak neujalo. Navíc v Srbsku snad kouří trávu úplně každý. Inu čekal jsem, že články na iDnes píšou poněkud zcestovalejší lidé :-)

+2/0
2.5.2012 20:52

kubyk

Re: Pan redaktor asi nikdy nebyl v Latinské Americe

ono to totiz vubec nebere v potaz turisty. kazdy turista kurak v praze pred odjezdem koupi minimalne karton cigaret, ty jsou ovsem samozrejme zapocteny v celku, pokud vezmete vsechny sehnatelny data a porovnate to s tim, co se zde pise, tak to vychazi, ze kazdy kurak, ktery vykouri vic jak jednu cigaretu za den, vykouri prumerne 26 cigaret denne... coz je samozrejme uplny nesmysl...

0/0
6.5.2012 20:43

4Aliencz

Not Bad!

.. jen v té extošce to chce přidat...;-D;-D;-D;-D

+1/0
2.5.2012 20:51

Kosatka Dasha

Here's how!

;-) R^

0/0
2.5.2012 20:42

Sep

To sedí.

Na hazard Čech nemá,tak mu holt zbývá jedině se opít z krabičáku,aby odboural stres. ;-D;-D;-D[>-]

0/0
2.5.2012 20:40

rotny Manas

Re: To sedí.

Fuj doufam ze takova socka nikdy nebudu ;-€

+2/0
2.5.2012 20:41

Sep

Re: To sedí.

Také doufám že nás k tomu naši odborníci nedovedou.;-)[>-]

0/0
2.5.2012 20:45

Šulivajda

Re: To sedí.

Někdy stačí sekunda nepozornosti!

0/0
2.5.2012 22:08

HonzaCh

Re: To sedí.

To doufám, že já taky ne :-D na krabičák už mám přece jenom trochu zmlsanější jazýček ;-) PIVOR^

0/0
3.5.2012 8:48

Gamehoror

Kdo ví jestli si zas česko nespletli s jinou zemí.

Nějak se mi to nezdá že by jsme v pití předběhli rusy a v konopí státy kde je marihuana legální.

To si zas tu statistiku někdo vytvořil odhadem co si o zemi někdo představuje.

Podobně jako si někdo myslí že v česku si nakoupí nelegálně zbraně jako plamenomet :-)

+1/0
2.5.2012 20:38

4Aliencz

Re: Kdo ví jestli si zas česko nespletli s jinou zemí.

Kde že je tráva legální? Prosím přesný domicil, děkuji ;-D

0/0
2.5.2012 20:52

rotny Manas

Off topic: Zajimava diskuze na CT24

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/zive/ct24/

To si opet nekdo zil na ucet nas danovych poplatniku 8-o

0/0
2.5.2012 20:30

horduch

největší česká závislost

je na zvrácené komunistické ideologii, a tato droga je dovede do (_!_) ;-(

0/0
2.5.2012 19:54

JanictooN

Re: největší česká závislost

Zrovna jsem chtěl připsat pochvalu jak mi těší, že se lidi taky umí bavit normálně (viz. níže :-) ) a ne jen o té pitomé politice, tak to tu prosím nekaž.

+1/0
2.5.2012 19:58

rotny Manas

Re: největší česká závislost

Castecne souhlasim! Ale tohle neni politicka revue...

+1/0
2.5.2012 19:58

emilo66

Kde dělaj to konopní pivo?

Žatecký chmel došel , tak budem nachmelení z marianky.

0/0
2.5.2012 19:45

Mychal.B.

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

http://www.google.cz/#hl=cs&sclient=psy-ab&q=konopn%C3%A9+pivo&oq=konopn%C3%A9+pivo&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_l=hp.3..0.76.2147.0.2369.12.9.0.2.2.0.238.1140.3j5j1.9.0...0.0.Wx-TGo-MEJw&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=cf1317f5338f3bf9&biw=1271&bih=757

P.S. Ovšem dovolil bych si podotknout, že slovo "nachmelení" má původ ve slově chmel ;-)

0/0
2.5.2012 19:53

Kosatka Dasha

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

Chmel nebo konopi, zeleny jako zeleny. Treba zacnou tvrdit, ze to Cannabis je druh chmele. Myslis, ze nejakej polda to pozna?

0/0
2.5.2012 19:55

Mychal.B.

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

Se neboj, že je na to neproškolí :-/

Tady si protidrogoví dělají ostruhy a mediální obraz na základě zatýkání a buzerace lidí, kteří si (povětšinou) na zahrádce pěstují pár rostlinek opravdu na zdravotní účely. A klidně na ně jdou opakovaně, protože je to na jistotu.

Zatímco tvrdé drogy se na Václaváku prodávají téměř nerušeně. K zeblití :-/

0/0
2.5.2012 19:59

rotny Manas

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

Jo to je prasarna ten Vaclavak. Samy cernoch co laka na sukec a dealer "brazilskeho" typu. Jeste ze nebydlim v takove dzungli jako je Praha. To same kluby.

0/0
2.5.2012 20:02

Kosatka Dasha

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

Je nebo neni police cista? Korupce v Cesku je vsude, takze co kdyz...? :-/

0/0
2.5.2012 20:05

Mychal.B.

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

Tak hlavně je to pro ně pohodlnější. Oni ti bubáci tam heroin distribuující taky nejsou blbí. Nikdy toho u sebe nemají moc. A je dost možné, že i těm tam hlídkujícím policajtům dávají nějaké všimné za to, že si "nevšímají". Jestli to třeba nejsou zrovna nabídky, které se neodmítají (třeba něco o budoucnosti jejich dětí...) :-/

+1/0
2.5.2012 20:07

rotny Manas

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

Ja bych za 15 tycek cistyho radovyho policajta na ulcii delat nesel!

+1/0
2.5.2012 20:09

Kosatka Dasha

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

No jo panove, to je vazne potom tezky. Ozbrojeny slozky musis v prvy rade zaplatit a dat jim nejaky jistoty a vyhody. Jinak ztraci jejich prace smysl. Jestli ceskej polda bere kulovy a nedostane ani hypo na dum, kouka na divocarnu politiku a demoralisaci, tak asi dost dobre nemuze delat job. Kouka prezit a nikdo se nedivi. To je hodne spatny :-/

+1/0
2.5.2012 20:15

rotny Manas

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

A bude hur. Policii urcite jeste seberou na platech, nejhorsi na statni sprave je, ze tam zustanou ti stary struktury co to maji na haku a jsou tam jiz stari mazaci. A ten naivka co tam prijde s cistym stitem a neco chce udelat dobreho brzy odejde s pocitem "ja vul..." :-)

Jo to neni jako v USA ale tam to ma sva negativa ze nosi ve sluzbe neprustrelne vesty.

+1/0
2.5.2012 20:18

Kosatka Dasha

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

Heled, US nesrovnavej vubec s nicim evropskym. To fakticky nejde. Je to uplne jina mentalita a kultura a systemy. Cela Amerika po zuby ozbrojena, takze co nestiha polda, dostrili civil. Muze. Cops taky nemaj zadny zazracny platy, ale maj dost na to, aby se zabezpecili s rodinou. Malokterej odchazi po par letech. Trochu jiny je to v army, ale zase- ma to vytunnenej system. Americkej vojak ma jeden z nejmensich platu plannety a stejne do ty army jde. Ma za to hromadu vyhod a i s nizkym platem se uzivi.

0/0
2.5.2012 20:25

rotny Manas

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

Prave proto pisu ze to ma sve nevyhody jak si popsal.

0/0
2.5.2012 20:28

Kosatka Dasha

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

No jasna vec. Vest to si zvyknes ;-), navic jak slouzi v risiku, v risikovy oblasti, kde je hodne ebonies, hispanci, a podobne. Gangy a fetaci. Nekde to maji jako narizeni mit ji porad. Musis brat jak je to obrovska zeme a kriminalita je koncentrovana do nejakeho mista. To se hlida. To hlida uz imigracni. Cechy dava k Cechum, Negroes k nim, Mexikany k nim a nektery nepusti do Statu vubec ;-). Kdyzby to nemelo system, NY je davno zbouranej

0/0
2.5.2012 20:37

rotny Manas

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

Zijes v USA nebo kde?

Dival jsem se na serial o LAPD a libilo se mi ze je tam i v dobe politicke korektnosti a pozitivni rasove a etnicke diskriminaci vyliceny gangy ... latino a negro. Proste nekonecny boj.

0/0
2.5.2012 20:40

Kosatka Dasha

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

Tak ti to presne pisu a muzu potvrdit. Nikdo si nehraje na himanistu a korektniho humanistu. Delaji bbordel? Delaji! Takze zatah, zavrit, zmlatit je. Nasazuji na ne special poldy. Jsou treba z ty ctvrti takze gauneri je berou vic, nez bilyho. Nevim, jestli vis, davno vypadla elektrina v pul US. Potom se rok opravovalo co tyhlety gauneri udelali, znicili obchody, rabovali, prepadavali, vrazdili. Beloch zalez domu, zapalil svicku a koukal jak resit jidlo rodine. Tohle asi jako priklad staci. Potom tady (malo chodim) ctu, jak jsou Amici kruty a mlatej ty cernochy a talibance...Ale US jenom brani svuj pravni a ekonomicky system! Evropa strasne moc ustupuje. V US porad plati, pracujes, tak mas. Nepracujes, nemas. V Evrope nepracujes a mas. To prece neni dobry? No ne?!

+1/0
2.5.2012 20:50

rotny Manas

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

Jo, mesto New Orleans, kde zije vetsina cernochu, byla jasnym prikladem odkud vitr vane. Dokonce tam nachytal TV stab dve cerne policistky (!!!) jak bez skrupuli rabuji v obchode s jejich soukmenovci. USA si to kazdopadne zavarili sami, ze si tam cernochy nakoupili z Afriky jako levnou pracovni silu. Ted to resi pozitivni diskriminaci coz je zvracenost vsech dob Rv Neco jako u nas jedna mensina. Ale to je na jinou debatu nez tady o alkoholu a konopi.

+1/0
2.5.2012 20:56

Kosatka Dasha

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

Jasna vec. Ale opravim te. To neni positivni diskriminace. To je neco, jak to napsat? Prevychova. Dlouho se snazi ruzny ty ucitele problemove mladeze prevychovat je a poradit a pomoct, kdyz jsou rodice porad naspeedovany a tak. Jsou uz studie, ktery dokazaly ze je pracovni vykon cernocha kratsi . Jak musi pracovat kole 50 ti let, casto je z neho alkoholik, vic nez u belochu. Indiani jsou uplne marny, ale treba mexicani hodne pracuji. Ale nejsou spolehlivy, von neprijde a jakoze nic ;-). Orleans, to je normalni ghetto Rv

+1/0
2.5.2012 21:04

rotny Manas

Re: Kde dělaj to konopní pivo?

Tak ono je i dokazane, ze cerna rasa ma proste nizsi inteligenci. Nynejsi moderni svet proste postavili, vynalezli atd atd belosi a asiate. Nekdo z velkmoznych adminu smaze, ale je to tak.

V USA neexistuje kvota, ze urcita mista ve statni sprave musi byt obsazena mensinou (cti cernochem) a kdyz se nikdo vhodny nenajde tak zustane misto neobsazene? A co davky cernochum a dalsi benefity? Dostane je i beloch? Tohle proste neberu stejne jako kvoty podle pohlavi co jsou ve Skandinavii. Nic jdu si lehnout a zitra zase do prace!

+1/0
2.5.2012 21:11

Balduran

dneska

jsem dal 3 kousky... tak snad to za rok zase vyhrajem :-P

+2/0
2.5.2012 19:30

Kosatka Dasha

Tak teda pivo OK, dobre. Je to tradice v Cesku

Ale Cannabis neni tradice a je to spatny Rv

0/0
2.5.2012 19:27

rotny Manas

Jaka znacka piva vam nejvice chutna?

Nemusite byt konkretni, staci pivovar ;-)

0/0
2.5.2012 19:21

Kosatka Dasha

Re: Jaka znacka piva vam nejvice chutna?

oyster cocktail a black russian ;-)

0/0
2.5.2012 19:26

rotny Manas

Re: Jaka znacka piva vam nejvice chutna?

To jsou piva? 8-o:-)

0/0
2.5.2012 19:27

Kosatka Dasha

Re: Jaka znacka piva vam nejvice chutna?

Ne, ja tim rikam, ze nepoznam pivo od coly ;-) ;-D Pivo v plechovce je hnusny

0/0
2.5.2012 19:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.