Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Příslušník ochranky ve svém volném čase zmlátil mladíky ve fast foodu

Zraněním oka skončila pro čtyřiadvacetiletého mladíka návštěva rychlého občerstvení na Václavském náměstí. Když se zastal kamaráda, kterého napadl muž hlásící se k ochrance, sám pak dostal několik tvrdých ran.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ddtx

Hlavne

pokud si nejaky spolek najima takovato paka jako ochranku tak tak ani ja ani jiny muj znamy uz nevleze takze pozdravuju KFC, a tu firmu co jim poskytuje ochranku at se ji rychle zbavi, zadna solidni bezpecnostni agentura takova paka nemestnava

+1/0
2.5.2012 13:22

Laupe

Jak to celé bylo

Moje vyjádření jak to celé bylo je lepší popsané a hlavně nezkreslené na http://www.novinky.cz/krimi/266365-muz-ktery-se-vydaval-za-ochranku-kfc-surove-ztloukl-navstevnika.html!!

0/0
2.5.2012 12:50

Kosatka Dasha

Takovy "Blackwater" je nebezpecny ze vsech stran

!!

0/0
2.5.2012 12:02

Arnold Rimmer Červený trpaslík

Práce přesčas

;-D

0/0
2.5.2012 11:42

jamming

BUH VI JAK TO CELE BYLO

nikde se nepise, proc dostal herdu do zad. a jak moc velkou. mohlo to byt jen placnuti ve stylu "vstavej, tady se nespi" a druhy nality kamarad vystartoval tak dostal hlavicku. nebo byl pan hlidac fakt mimo a pak zaslouzi trest. ale na nejaky soud by to chtelo znat verzi ochranky a idealne videt video

0/0
2.5.2012 11:23

Erwin.Deisenhofer

Re: BUH VI JAK TO CELE BYLO

Takové věci jako "vstávej, tady se nespí" může ochranka dělat výhradně na pokyn vedoucího směny, anebo s jeho předběžným souhlasem, v tom případě je to horší, pokud vedoucí směny souhlasí s takovým jednáním vůči zákazníkům.

A pokud už se odhodlá k tomu vstávej, tak zásadně bez plácnutí anebo dokonce bez herdy do zad. takže pokud to bylo tak jak píšeš, má to KFC hodně blbé.

Co se týče verze ochranky, tak ochrankář především neměl chlastat. Verze podnapilého ochrankáře může zajímat maximálně tak sanitáře na záchytce, pokud by měl náhodou náladu na jeho kecy.

+1/0
2.5.2012 11:35

Modrý a zelený blesk

Re: BUH VI JAK TO CELE BYLO

KFC má blbé co? Jídlo? Protože ten incident nemá s KFC krom místa konání pranic společného.

+2/0
2.5.2012 11:48

igamenir

Re: BUH VI JAK TO CELE BYLO

Odkudpak čerpáte informace, že tak víte, jak to celé chodí a přesně víte, co se ten den stalo? To jste zaměstnanec KFC, co tam zrovna byl, nebo snad další člen ochranky v tu dobu?

0/0
2.5.2012 11:53

pimosak

Re: BUH VI JAK TO CELE BYLO

Chtěl bych se jenom zeptat, co přesně se ti v KFC kdy přihodilo...nebo co ti kdo udělal. Páč z tvých příspěvků cítím silnou averzi vůči tomuto fastfoodu...

0/0
2.5.2012 11:56

Erwin.Deisenhofer

Re: BUH VI JAK TO CELE BYLO

Mně se nic v KFC nepřihodilo, a kdyby, tak bych jinak postupoval.

Averzi proti nim žádnou nemám kromě toho, že tam bijí a jsou hulvátští na zákazníky. Pokud budem podobné chování k zákazníkům tolerovat, může se něco podobného jednou přihodit kdekoli a komukoli z nás.

0/0
2.5.2012 12:02

igamenir

Re: BUH VI JAK TO CELE BYLO

A koho kdy ještě zbili? Toto je první případ, který byl kdy medializován. Takže bití zákazníků určitě není běžné  jednání. Ani hulvátští na mě nikdy nebyli, naopak jsou vždy vstřícní a v některých ohledech dokonce lepší než McD a ve většině ohledech lepší než Burger King.

0/0
2.5.2012 12:05

Erwin.Deisenhofer

Re: BUH VI JAK TO CELE BYLO

Teď budou muset být ještě vstřícnější aby si napravili pošramocenou pověst:-/

+1/0
2.5.2012 12:11

ddtx

Re: BUH VI JAK TO CELE BYLO

tak si ty jejich produkty vemte nekdy do laborky :DDD

0/0
2.5.2012 13:23

igamenir

Re: BUH VI JAK TO CELE BYLO

On se tu někdo baví o jejich produktech?8-o

0/0
2.5.2012 13:44

Clar

Ilustrační foto

je hezké, nevíte někdo o fastfoodu na václaváku, kde toto prodávají?

0/0
2.5.2012 10:36

opportunity

Re: Ilustrační foto

;-D

0/0
2.5.2012 12:56

jobobo

nechapem

Nechapem preco idnes nenapisalo, ze to bolo v KFC a taktiez ze ten clen ochranky nafukal 2 promile...

0/0
2.5.2012 10:31

Erwin.Deisenhofer

Re: nechapem

Tady už nejde o podnapilého člena ochranky. Malér má celá provozovna. Pochybení je na více stranách. Vedoucí směny, management KFC, bezpečnostní agentura zodpovídá za zaměstnance ale pouze vůči KFC. Vůči zákazníkům zodpovídá KFC za bezpečnostní agenturu zprostředkující zaměstnance. Nakonec taky podnapilý člen ochranky má být souzen za ublížení na zdraví. K ublížení došlo na jeho pracovišti i když v čase jeho volna, tak má největší malér provozovna KFC.

0/0
2.5.2012 10:50

igamenir

Re: nechapem

Firma nemůže zodpovídat za zaměstnance v době jejich volna. A už vůbec nemůže zodpovídat za zaměstnance jejich dodavatelů.

0/0
2.5.2012 11:55

Erwin.Deisenhofer

Re: nechapem

Pokud setrvávají na pracovišti, tak za zaměstnance zodpovídá firma taky v době jejich volna.

Za zaměstnance zodpovídá dodavatel avšak pouze vůči firmě, v tomto případě KFC, vůči zákazníkovi zodpovídá firma, v tomto případě KFC. Když tolerují dodávky hulvátských násilníků, nemohou se divit když jednoho dne přijde malér. Malér má vůči zákaznické veřejnosti, ale taky vůči kontrolním a živnostenským úřadům firma KFC, jak to srovná s dodavatelem pracovní síly (příslušníků ochranky) je už věcí mezi KFC a bezpečnostní agenturou. Veřejnost to nemusí zajímat. Poskytovatelem připečených kuřat je KFC a ne nějaká bezpečnostní agentura. Za konečnou úroveň služeb zodpovídá zákaznické veřejnosti výhradně a jenom KFC.

0/0
2.5.2012 12:09

Jan.Sochor

KFC se nemůže na nic vymlouvat.

Protože vedoucí provozní směny proti tomu útoku nezasáhl, tak s útokem člena ochranky souhlasil.

Vedoucí směny je za směnu zodpovědný a nemůže zodpovědnost za ochranku delegovat na poskytovatele.

KFC je obskurní podnik, podobné jedání se zákazníky je tam běžné. Taky personál jsou hulváti, když nikdo z nich nezasáhl. Management KFC nemůže říkat, my nic, my jsme muzikanti. Je to pravda, že tamten podnik notně smrdí a to nejen připálenýma kuřatama.

+1/0
2.5.2012 10:24

bojovník proti egoistům

Re: KFC se nemůže na nic vymlouvat.

Já jsem teda žádné takové jednání se zákazníky za těch prá návštěv v KFC nezažil, tak netuším jak je to opravdu běžné :-)  počkal bych si na záběr z bezpečnostní kamery ...

+1/0
2.5.2012 10:31

Erwin.Deisenhofer

Re: KFC se nemůže na nic vymlouvat.

No, mají malér. Na záběry z kamery netřeba čekat. Záběry už nepochybně shlédli všichni. Člen ochranky dal herdu do zad zákazníkovi, protože položil hlavu na stůl. Je to blbé, je to tak. Měl zasáhnout vedoucí směny už v tomto momentě, avšak neasáhl, tudíž s takovým jednáním souhlasil.

Další navazuje na tu herdu do zad. Vznikla strkanice při níž člen ochranky KFC zákazníkovi nebezpečným způsobem zranil oko.

Je to na soud s KFC, protože pachatelem byl zaměstnanec ve službě a jestli tam pracoval na nějaký švarcsystém je to horší, je to taky na pokutu za švarcsystém. Však já věřím že jim to tam úřady spočítají.

V každém případě si to nějaký prodavač nebo jeho pohůnek nesmí dovolovat. Herda do zad za položení hlavy na stůl byla neadekvátním jednáním. Mají malér a jsem přesvědčen, že dost veliký.

0/0
2.5.2012 10:45

pimosak

Re: KFC se nemůže na nic vymlouvat.

Tak KFC zas tak velkej malér nemá, jelikož nebyl ve službě. Dále by mě zajímalo, kde si vzal tu jistotu, co přesně se tam stalo. Vedoucí směny byl někde v zázemí restaurace...to se měl na místo činu teleportovat, aby to zastavil?

+1/0
2.5.2012 11:47

Erwin.Deisenhofer

Re: KFC se nemůže na nic vymlouvat.

Byl oblečen v uniformě ochranky s logem firmy KFC, takže firmu reprezentuje, když má na sobě oblečení s logem firmy. Vedoucí směny trpěl ožralého zaměstnance na sobě svěřeném pracovišti. On se přece neožral za vteřinu, takže vedoucí směny o problému musel vědět a neřešil ho, tak má malér s tím ožralou a možná že ve výsledku ještě větší. Vedoucí směny zodpovídá za své zaměstnance spolu s firmou KFC.

A já si už připadám jak učitel v nějaké zvláštní škole, když vám to musím tak polopaticky vysvětlovat, přičemž je to samozřejmé.

0/0
2.5.2012 12:16

Modrý a zelený blesk

Re: KFC se nemůže na nic vymlouvat.

Mají malér? Jaký? Podle jakého zákona?

0/0
2.5.2012 11:48

igamenir

Re: KFC se nemůže na nic vymlouvat.

Mediální ... a Erwin se k tomuto problému snaží velmi přispívat, v podstatě ho vytvořit ... tak jen vyvstává otázka proč.

0/0
2.5.2012 11:56

Erwin.Deisenhofer

Re: KFC se nemůže na nic vymlouvat.

Zapojil jsem se do běžné internetové diskuze, ve které vysvětluji triviální věci. Žádný jiný zájem nemám, jen vysvětlit v podstatě základy této záležitosti.

0/0
2.5.2012 12:19

mladej.milionar

hm

Jenom kdyby dostala přes tlamu ,,ochranka", to by z toho najednou byl pracovní úraz. Rv

0/0
2.5.2012 9:46

Celestyn z Celestynowa

Každý se holt ve volném čase baví dle svých mentálních

schopností.

0/0
2.5.2012 9:39

OrignalTrotl

Upřímně podobné incidenty mě nechávají chladným

Za prvé nevím co se tam opravdu událo a verze o napadení může být jen část pravdy. Druhá věc. Hospodám se vyhýbam obloukem i přes den (a fastfoody počítaje) a člověk musí počítat s tím, že tam v tuto hodinu potká "zajímavá" individua.

+2/0
2.5.2012 8:57

Modrý a zelený blesk

Re: Upřímně podobné incidenty mě nechávají chladným

"Hospoádm se vyhýbám obloukem i přes den"

no toto ;-D;-D;-D

0/0
2.5.2012 9:29

Kublajchan

Re: Upřímně podobné incidenty mě nechávají chladným

Třeba je to abstinent ;-)

0/0
2.5.2012 9:33

Modrý a zelený blesk

Re: Upřímně podobné incidenty mě nechávají chladným

A breatharián...?

0/0
2.5.2012 9:36

Erwin.Deisenhofer

Re: Upřímně podobné incidenty mě nechávají chladným

Pro mne je naopak absolutně nepřijatelné podniky jako KFC navštěvovat. Kde se neumí slušně chovat k zákazníkům, tam doopravdy nechodit a nechat je zkrachovat.

KFC takové jednání nutně musí pocítit na tržbách, jinak se podobná příhoda může stát komukoli z nás.

Napadení zákazníci byli slušní lidi, jeden byl unaven a dovolil si položit hlavu na stůl. Herda do zad od ochranky rozhodně nebyla přiměřenou reakcí, zákazník nikoho neohrožoval. KFC se budu nadále vyhýbat velikým obloukem, jenže to je moje věc. Podobným podnikům se vyhýbejme všichni.

0/0
2.5.2012 9:33

Éter1

Re: Upřímně podobné incidenty mě nechávají chladným

Nevidím ani jeden důvod, se takovým podnikům vyhýbat.

Naopak, pokud se vracíte pozdě večer, je to nejlepší místo na to, abyste si mohl dát něco malého a teplého k jídlu bez zbytečného vyčkávání a čekání na obsloužení. Mimoto, hospody po 11 večer nevaří. To, že tam narazíte kolem půlnoci někdy na individua, je sice pravda, ale na ta samá individua narazíte potom v tramvaji nebo metru. Takže je to jen o náhodě, kde najdete pitomce.

0/0
2.5.2012 10:59

Erwin.Deisenhofer

Re: Upřímně podobné incidenty mě nechávají chladným

Jenže v tomto případě šlo o zaměstnance KFC, který napadl zákazníka se souhlasem vedoucího provozu. Následná strkanice byla důsledkem skutečnosti, že vedoucí provozu, který je za směnu zodpovědny nezakročil.

Takže vyhýbat se. Nejedná se pouze o toho člena ochranky.

Pokud zaměstnávají namachrované násilníky, nemohou být udiveni, když jednoho dne přijde malér.

0/0
2.5.2012 11:08

Modrý a zelený blesk

Re: Upřímně podobné incidenty mě nechávají chladným

A jakej malér jako podle vás mají? ;-D

0/0
2.5.2012 11:47

pimosak

Re: Upřímně podobné incidenty mě nechávají chladným

Nebyl to zaměstnanec restaurace, nebyl ve službě a nikdo mu souhlas k napadení nedal...předlož důkazy svého tvrzení. :-)

+1/0
2.5.2012 11:51

Erwin.Deisenhofer

Re: Upřímně podobné incidenty mě nechávají chladným

Pořád dokola Pimosaku, opakování jak v pomocné třídě ZŠ.

Měl na sobě uniformu s logem KFC, takže vystupoval jako zaměstnanec. Byl podnapilý, takže vedoucí směny trpěl na svém pracovišti podnapilého pracovníka, ať byl zaměstnanec nebo nebyl, závažné porušení bezpečnosti práce. Jestli byl ve službě nebo nebyl je irelevantní, vyskytoval se na pracovišti v uniformě, takže vždycky to bude posuzováno jakože byl ve službě, jak to jinak má zákaazník posuzovat? Má na sobě uniformu a není ve službě, zasahuje jménem KFC a nikdo mu k tomu nedal souhlas? Ale jděte. Pitomost.

0/0
2.5.2012 12:25

Éter1

Re: Upřímně podobné incidenty mě nechávají chladným

To se nestává jen v KFC, ale kdekoliv na diskotékách, nebo barech s ochrankou.

Je to vždycky o lidech.

0/0
2.5.2012 15:06

TrueRobos

Jestli to dělal ve svém volném čase

tak je snad jedno, kde je zaměstnaný, ne?

0/0
2.5.2012 8:46

sei4

Re: Jestli to dělal ve svém volném čase

Práce je mu koníčkem.

0/0
2.5.2012 8:50

golem3

Re: Jestli to dělal ve svém volném čase

asi trénoval

0/0
2.5.2012 9:20

jirří

Re: Jestli to dělal ve svém volném čase

Jen by mne zajímalo kde byla ochranka,která byla/měla být/v práci!?

+2/0
2.5.2012 9:26

Pavel Černík

Re: Jestli to dělal ve svém volném čase

Není. Spousta bezpečnostních agentur má taková pravidla - "pracujete pro nás, budete dostávat prachy, když během vaší služby někdo něco ukradne tak máte padáka, když se něco semele, tak se neznáme".

Pokud se něco semele, je vždycky jednodušší z toho vysekat jednoho samostatnýho člověka, než firmu. Tak to prostě chodí. V bezpečnostních agenturách najímají na hlídání prakticky kohokoliv, kdo je dostatečně agresivní. Oni mají zaměstnanců dost, protože najít hloupýho troubu kterej si stoupne ve firemním oblečku ke vchodu je lehký. Takže pak ochrankáři pracujou jen za téměř minimální mzdu, přesčasy bez zákonných příplatků, svátky bez zákonných příplatků.. a takhle to dopadá

0/0
2.5.2012 9:26

Erwin.Deisenhofer

Re: Jestli to dělal ve svém volném čase

To snad ale nepovažuješ za omluvu pro KFC?

0/0
2.5.2012 9:34

Pavel Černík

Re: Jestli to dělal ve svém volném čase

Ale já neomlouvám KFC, které s tím nemá nic společného.. respektive má - událost se stala na jejich půdě. Myslíte že KFC platí přímo nějakého bezpečáka? blbost. KFC řekne agentuře "chceme lidi tam, tam a tam, dáme vám za to tolik a tolik" a agentura se stará.

Proto jsem reagoval, na názor, že je jedno kde je zaměstnaný, když to udělal ve svém volnu. Snažil jsem se vysvětlit, že to jedno není, protože agentura i bezpečák při podobném případu prostě budou vždy tvrdit, že měl volno.

0/0
2.5.2012 9:39

Erwin.Deisenhofer

Re: Jestli to dělal ve svém volném čase

Není pravda. Podnik za svého zaměstnance VŽDYCKY zodpovídá. Zaměstnance si vybírá a platí. Pokud užívá služeb jiné firmy, je to jeho interní záležitost. Vybral si tu firmu a taky za tu firmu ručí. Pokud mu posílá nevhodné pracovníky, tak má plné právo spolupráci s takovou bezpečnostní firmou ukončit a najat jinou firmu, teda jestli KFC na jejich pověsti záleží.

Jenže firmě KFC zjevně na své pověsti nezáleží. Jejich zájmem je prodej problematických potravin, vytáhnout z lidí peníze za předražené výrobky a herdu do zad.

Jaká firma, takoví zaměstnanci a takové spolupracující podniky. Slušná firma by s podobnou agenturou neprodleně ukončila spolupráci a ne že jenom propustí provinilého člena ochranky. Tady jde o závažné pochybení přesahující rámec firmy.

Padáka nemůže dostat jen provinilý člen ocharnky, padáka musí dostat taky dodavatel tak obskurních zaměstnanců. Do té doby zákaznicky bojkotovat.

0/0
2.5.2012 9:50

Pavel Černík

Re: Jestli to dělal ve svém volném čase

Ano, hezká teorie jak by to fungovat mělo... ale, tady jste v českém banánistánu.. tady to tak nefunguje :)

0/0
2.5.2012 10:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.