Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mečiar odchází po 21 letech z vedení své strany. Je zklamaný z voleb

Bývalý trojnásobný slovenský premiér Vladimír Mečiar odchází po 21 letech z čela strany, kterou zakládal. Mečiarova Lidová strana-Hnutí za demokratické Slovensko už v roce 2010 vypadla z parlamentu a neuspěla ani při letošních předčasných volbách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zdarma

...

Můj nový mečJar...

0/0
27.4.2012 23:45

kocourek25

Copak Mouřeníne....

co se dívíš . Co jsi zasel to také sklizíš. Zklamaný a litovat múžeme jen mi co jsme do těch Horních Uher nacpali peněz. Jinak , mu patří dík za to co se stalo. Nevím ,nevím jak by ČR dopadla kdyby musela dál dotovat

kromě těch co nám sem poslali i ty co doma ( v Hor. Uhrách) jsou. Rv

0/0
27.4.2012 19:06

xino

Re: Copak Mouřeníne....

čo sa chcelo to sa babe prisnilo..

20 rokov bez akože dotovania a ste v perdeli - máte deficit ako prase.Tak si tie rozprávky o penezovodu si nechaj pre deti možno si tú rozprávku oblúbia.

Protektorát by prosperoval podľa tvojich predstáv ale to by museli vládnuť vaši páni z Rakúska alebo Nemecka a nie češi.

+2/0
27.4.2012 19:20

Theben

Re: Copak Mouřeníne....

No asi tak nejako ako píšeš. :-) Česi vždy išli podľa vzoru že desaťkrát zopakovaná lož sa stáva pravdou, stačia im na to ich médiá a politici. Prichádza doba, keď už nemajú na koho niečo zvaliť, teraz majú zasa na muške EU, NATO, Eurozónu, Euro ... Jednoducho, kto chce psa biť, palicu si vždy nájde ... :-) Zdá sa že Česi si sami fakt nevedia vládnuť. Súčasná politika a stav republiky sú toho jasným zrkadlom.

0/0
28.4.2012 18:31

hranol111

Re: Copak Mouřeníne....

Do penzie mal ísť už pred 10 rokomi a nie až dnes ke´d padol na same dno.

PS.

Ty naozaj veríš tým báchorkám o nacpavaní penez do Horných Uher?

Dá sa to aj obrátiť , že kto staval Prahu , metro a iné české mestá. Denne bolo na prácach v Česku 150000 dráteníkov. To je fakt. Keby ste si ich museli zaplatiť , tak sa nedoplatíte.

Preto sa na nás nehnevajte , že sme u vás zabudli nejakých 300000 indoslovákov. To je Mečiarová pomsta.....;-D;-D;-D

+1/0
27.4.2012 23:04

Theben

Re: Copak Mouřeníne....

Dnes je z nich už najmenej 800.000,- roduverných Superčechov! ;-D [>-]

0/0
28.4.2012 18:41

Durika

Re: Copak Mouřeníne....

Ja sa tiez pripojim. Jednym z najcastejsich ceskych mytov je budovanie priemyslu na Slovensku po 1918. Priatelia, zmierte sa s tym, ze to nie je pravda. Vsetky hospodarske statistiky dokazuju presny opak. Viem, ze tento mytus do vas tlacia od narodenia, tak mate zabrany sa na to pozriet objektivne ale cisla nepustia.

Mimochodom uz v 30 rokoch slovenski narodohospodari ako Karvas pozadovali zdokumentovanie presnych financnych tokov v CSR. Tiez sa zaoberali minimalnym danovym prinosom Slovenska (vtedy asi 15%) a kladli uplne relevatne otazky, ci by to nebolo inak, ak by na Slovensko neslo len 5% statnych zakazok. To prilis nevyzera na dotovanie alebo podporu rozvoja priemyslu.

+1/0
28.4.2012 6:24

podotek

Mouřenín vykonal své dílo, mouřenín můe jít ...

...i když s menší parádou než náš hradní pán. Jen abychom po čase nevolali jak ti vojáci ze Švejka : "Mysleli jsme si, že si pomůžeme a drek jsme si pomohli "...

Ale alespoň nás rozsekli bez krve, ne jako jinde (abychom se mohli po chvíli sejít - opět bez suverenity - v Bruseli).

http://jdem.cz/ujrq6

0/0
27.4.2012 13:23

rydlo1

Zklamáni

..to my jsme taky zklamaní

0/0
27.4.2012 13:06

loyza

Byvaly exprezident

To uz ho zase zvolili zpatky, ci co?

0/0
27.4.2012 12:34

pumpuj

Re: Byvaly exprezident

Nedivím se, že dnešní novinář píše takové nesmysly, kdybych vyrůstal v éře TV Nova, tak takhle mluvím asi také.

0/0
27.4.2012 13:35

Dr.Onufrakova

To je ako budúci postprezident

0/0