Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlak plný školáků se střetl s osobním autem. Řidič nepřežil

Děsivý pohled se naskytl lidem, kteří ráno čekali v Suchdole nad Lužnicí na Jindřichohradecku na vlak. Až k zastávce před sebou souprava Regionova dotlačila citroen Xantia, který do vlaku narazil na železničním přejezdu na dohled od nádražní budovy. Řidič osobního auta střet nepřežil. Vlakem jelo 75 cestujících, převážně školáků. Nikomu z nich se nic nestalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ptolemaios14

zase

jsme asi fakt debilni,kam chvatate,do rakve?tam se dostanem jednou vsichni,neni treba spechat,pamatujte,ze smrt se na nas usmiva kazdy den.je to kazdou chvili,kdo chce kam pomozme tam,ze?tady v techto pripadech je to na 1000 procent.tolik zbytecnych a nesmyslnych smrti.

0/0
27.4.2012 1:21

babysek

závory

Což takhle vrátit závoráře. ;-) Nebijte mě všichni.;-€

0/0
26.4.2012 17:41

Leinad

A bude se dál provokovat a bude

Červená po celou dobu, kdy vlak stojí ve stanici.

Červená i po té, co na dvojkolejce projel vlak (ačkoli na druhou stranu nic nejede) -> a když zrovna něco jede z druhé strany, tak se semafor chová stejně, jako když ne.

Nepoužívání bílého světla(chápu když se na trati povolen posun, ale často je to zbytečné).

A když tohle nějaký trotl nevydrží, je nehoda čistě jeho chybou.

+1/0
26.4.2012 14:32

Modrý a zelený blesk

Re: A bude se dál provokovat a bude

Kdo nevydrží těch pár desítek sekund, nemá za volantem co dělat.

+1/0
26.4.2012 16:19

Mysel

Re: A bude se dál provokovat a bude

O tom neni vubec sporu, takovy clovek je proste idiot. Jen je otazka, zda je nutne (natoz moudre) ridice uplne zbytecne prudit.

0/0
26.4.2012 17:11

Modrý a zelený blesk

Re: A bude se dál provokovat a bude

To je otázka názoru, nakolik je to pruda a na kolik úplně zbytečná.

0/0
26.4.2012 19:01

Sisy

Re: A bude se dál provokovat a bude

No, on jel domů po noční, takže zrovna idiot bejt teda nemusel...

0/0
26.4.2012 21:11

zorro_rojo

Re: A bude se dál provokovat a bude

Tot otazka. Pokud sedl do auta tak unaveny, ze nebyl schopnen racionalne uvazovat...

+1/0
26.4.2012 22:13

Leinad

Re: A bude se dál provokovat a bude

R^

0/0
26.4.2012 23:14

macarát

Re: A bude se dál provokovat a bude

Kdo má slabé nervy, nemá sedat za volant. Ten typ lidí, kterým je zatěžko čekat před přejezdem, to je stejný typ, který předjíždí cyklistu do nepřehledné zatáčky a na padesátku zpomaluje až v půlce obce (pokud vůbec). Takoví lidé za volant nepatří.

0/0
29.4.2012 23:31

Stareye

Nejvíce poškozený v místě řidiče...

Hmmmm...já bych řekl, že to auto je nejvíce poškozené úplně všude, když vidím tu fotku.

0/0
26.4.2012 10:20

Hekynen druhý

Re: Nejvíce poškozený v místě řidiče...

ehm... "Ilustrační foto"

0/0
26.4.2012 10:22

Stareye

Re: Nejvíce poškozený v místě řidiče...

Ehm... no jo vlastně.;-D Ono to bylo v tom podtitulku tak nějak schované až na konci řádku.

0/0
26.4.2012 10:23

Hekynen druhý

Re: Nejvíce poškozený v místě řidiče...

Já si toho taky nevšiml hned. Ale trklo mne to, že v článku je "Regionova", kdežto na fotce je laminátka (či-li naprosto jiné drážní vozidlo). Krucinál, ať tam raději nedávají ŽÁDNOU fotku, než matoucí. Nechápu, proč článek MUSÍ mít "obrázek". To je naučili na fakultě žurnalistiky?

0/0
26.4.2012 10:26

Stareye

Re: Nejvíce poškozený v místě řidiče...

Tohle: http://www.policie-cr.cz/produkty_foto/produkt-1223021419.jpg

mi přijde ilustračnější - i když je tam zase liberecký kraj :-)

Ale je pravda, že by úplně stačilo napsat pod obrázek "Ilustrační foto" bez dalších zbytečných řečí, protože je tam stejně jenom opsaný nadpis.

0/0
26.4.2012 10:33

strejndz_dyzajr

Re: Nejvíce poškozený v místě řidiče...

myslíš, že ti, co sem píší, mají vystudovanou žurnalistiku? řekl bych možná 10%, a i to asi bude moc....;-(

0/0
26.4.2012 10:53

W.T.

Další nehoda

...na přejezdu zabezpečeném výstražnými světly, které fungovaly... aneb autor se střetl s mateřským jazykem.

+1/0
26.4.2012 10:13

terezav

hlavně, že se nic nestalo

těm dětem

0/0
26.4.2012 10:10

999666999

Jak to někdo dokáže nacpat pod vlak,

to mi rozum vážně nebere 8-o8-o8-o

0/0
26.4.2012 10:00

Neutrální Nick

Re: Jak to někdo dokáže nacpat pod vlak,

Taky ne. Takový člověk prostě nemůže mít ani sebemenší kousek zdravého rozumu.

0/0
26.4.2012 10:03

Jablkon

Xsara = auto smrti?

http://liberec.idnes.cz/clanek.aspx?c=A120425_094845_liberec-zpravy_oks 8-o

0/0
26.4.2012 9:37

Sasheenka

nadpis

Podle nadpisu to vypadá, jakoby za to mohl ten vlak.

+4/0
26.4.2012 9:34

honza2007

Re: nadpis

Pozor. Za to mě už dneska smázli ;-D;-D Jen jsem pochopil, že za to můžou ti školáci ;-)

0/0
26.4.2012 9:39

Králík z klobouku

Re: nadpis

Podle nadpisu se vlak střetl s osobním autem. O zavinění v tom nadpise není vůbec nic.

0/0
26.4.2012 11:03

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Nebylo to naopak?

Bylo to osobní auto, které se střetlo s vlakem. Bylo to auto, které nemělo co pohledávat v kolejišti. !!

+2/0
26.4.2012 9:28

cassul

Re: Nebylo to naopak?

Aha. Já myslel, že ta laminátka to auto honila po louce...

+1/0
26.4.2012 9:54

Králík z klobouku

Re: Nebylo to naopak?

Máš dost divné představy. Jak by se mohlo jedno vozidlo střetnout s druhým, aniž by se zároveň to druhé střetlo s tím prvním? Proč by se podle tebe mohl střetávat jen ten, kdo někde nemá co pohledávat?

0/0
26.4.2012 11:06

cassul

Re: Nebylo to naopak?

Ano, jenže z logiky věci měl ten vlak na tu srážku minimální vliv. Pohybuje se po určité pevně definované dráze, je docela problém měnit rychlost atd... Jede a hotovo. Takže z hlediska logiky provozu je to spíš jako střet s něčím, nač nemáme vliv, dejme tomu se stromem nebo skálou. A podle mého citu napsat, že se lípa u cesty střetla s autem je echm, zvláštní, i když formálně to je možná správně. A podobně to cítím s vlakem....

+4/0
26.4.2012 11:18

Mysel

Re: Nebylo to naopak?

Lipa u cesty plne obsazena malymi ulicniky se stretla s osobnim autem. :o))

+1/0
26.4.2012 17:12

macarát

Re: Nebylo to naopak?

Já bych to tedy viděl spíš tak, že se střetává ten, kdo jde do srážky čelně, respektive ve směru svého pohybu, a to byl ten vlak. Takže v tomto bych měl pro redaktora pochopení.

0/0
29.4.2012 23:33

cassul

A zase vyhrál vlak...

Kdypak se asi objeví další dobrovolník, co nevěří zcela základní fyzice a zase to bude zkoušet?

0/0
26.4.2012 9:26

Leinad

Re: A zase vyhrál vlak...

Bacha na základní fyziku, pár vítězů už bylo.

http://www.splachovac.cz/srandovni-obrazky/auta-stoji-vlaky-jedou.html

0/0
26.4.2012 14:18

Pushkin

Poměr hmotností

Pokud vlak nevykolejí, tak se nikomu ve vlaku ani nic stát nemůže, stačí si uvědomit, že jde o srážku soupravy, která má řádově sto tun s vozidlem, které má tak tunu a půl... Jenom je škoda, že si to neuvědomují ti řidiči, kteří jsou schopni risknout střet s takovouhle hmotností.

0/0
26.4.2012 9:19

Scarlett from Scottland

Re: Poměr hmotností

jasný, ale třeba při průdkém brždění vlaku tam lidi můžou docela dobře popadat nebo na ně něco chrástnout.

0/0
26.4.2012 9:29

Čtvrtňa vstupné nevrací

Re: Poměr hmotností

Co to je chrástnout?

0/0
26.4.2012 9:40

cassul

Re: Poměr hmotností

Kdyže ti na palicu zchrastně kufer, tož to poznaš.

0/0
26.4.2012 9:53

Scarlett from Scottland

Re: Poměr hmotností

R^;-D tak to bylo myšleno :-)

0/0
26.4.2012 10:13

Čtvrtňa vstupné nevrací

Re: Poměr hmotností

Jau... tak to jo..

0/0
26.4.2012 10:18

Smrť

Re: Poměr hmotností

No, v prudce brzdícím vlaku samozřejmě může dojít k zranění (i vážnému) následkem pádu. Nebezpečná mohou být i těžká zavazadla v horních policích. K lidem, co hazardují na kolejích se raději nebudu vyjadřovat, ať mi není zrušeno dukátové spoření.

+4/0
26.4.2012 9:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.