Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Postižení si vynutili schůzku s Hegerem, slíbil jim jednání do týdne

Ministr zdravotnictví Leoš Heger nakonec přijal několik desítek postižených, kteří za ním přišli do úřadu. Stěžují si, že s nimi nemluví, a mají také výhrady k reformním zákonům a vyhláškám. Heger nejprve vzkázal, že se odmítá zapojovat do kampaně předsedy Národní rady pro zdravotně postižené Václava Krásy, nakonec ale přišel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komentator-1

chování k nejslabším ve společnosti jasně ukazuje, jaká je

sama společnost. Z řečí o euthanasii je mi opravdu úzko. Je mi smutno z toho, že lidé s vážným pohybovým postižením nemají šanci získat elektrický vozík, protože stojí 200 000 korun, což je pro ně většinou zcela nedosažitelná suma, štve mě, že pár vykuků s označením "invalida" na autě stačí k tomu, aby i skuteční invalidé byli šmahem odsuzování majoritou.

A nenechte si nakukat řeči o nutných úsporách, tady se mluví o stovkách milionů, nikoli desítkách miliard, tzn. v rozpočtu naprosto drobné pro ty nejpotřebnější.

+2/0
26.4.2012 10:23

dubanová

Re: chování k nejslabším ve společnosti jasně ukazuje, jaká je

Ministr Heger nepřijal postižené, je to hanba. Zachoval se stejně jako komunisté -ukázal, že postiženými lidmi POHRDÁ..Zřejmě si neuvědomuje, jak snadno se zdravý člověk, může stát postiženým a jak těžko, se postižený člověk se svým handicapem vyrovnává a jak má složitý život. Možná, že příště, pan ministr, pošle postižené rovnou do JEDLIČKÁRNY, jako to dělali komunisté, jsi postižený, nemůžeš se o sebe postarat, ŠUP s Tebou do Jedličkova ústavu, přece Tě nenecháme na ulici, kdo se na Tebe má koukat "mrzáku", usoudili NADLIDÉ a namísto pomoci postiženým, je UKLIDILI do ústavu!!! Co Vy na to pane ministr? ale bylo by to řešení, že??

0/0
26.4.2012 12:18

H0PE1@seznam.cz

Copak

oni nechápou, že se musí šetřit?

+1/0
25.4.2012 21:27

libyn

o jejich problému neví nic

Proto až za týden! Aby se stihnul připravit! Slepě škrtá, aby Kalousek nezapochyboval o tom, že je konstruktivní a že se hodí do pravicového "týmu snů"!

+4/0
25.4.2012 20:31

Stareye

Re: o jejich problému neví nic

A je na tom něco špatně připravit se? Má tam snad přijít jako machr a z.ebat je na tři doby, aby zastřel, že o problému nic neví?

+1/0
25.4.2012 22:10

libyn

Re: o jejich problému neví nic

však ta příprava také není o pochopení, ale o zj ebání všech, kteří meldují o všem, co neschválili kmotři

0/0
26.4.2012 0:04

Soulburner - adminova noční můra

...

a byl tam i ex-bloker hřebenáááááář?8-o

0/0
25.4.2012 20:27

Lady Humussprey

Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

Když už u některých hrozilo, že zkolabují, tak jim velkopansky přislíbil, bez udání termínu, že se s nimi sejde tak nějak plus-minus do týdne. Pane ministře, těm invalidům je jasné, že byste je raději dal házet ze skály, jako ve staré Spartě, máte smůlu, žijete pro vás ve špatné době.

+4/0
25.4.2012 20:26

Stareye

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

A to je možná chyba dnešní doby. Moderní medicína je schopna vyléčit prakticky cokoliv, ale je to občas neskutečně drahé. Samozřejmě bych měl souhlasit s tím, že je v zájmu humanity poskytnout našim bližním veškerou péči a starat se o ně za jakoukoliv cenu. Jenomže, jak by řekl jeden nejmenovaný politik: Kdo na to z vás má?

Teď to vezmu z naprosto hnusného, údajně nelidského hlediska... Má cenu udržovat při životě postižené novorozeně, které nebude nikdy schopno života bez cizí péče? Má cenu podporovat operace, které sice dokáží prodloužit člověku život o pár měsíců, ale stojí statisíce až milióny? Má cenu snažit se integrovat lidi, kteří mají nepřekonatelný hendikep, do společnosti? (K té poslední otázce mám konkrétní příklad: Student s motorickým i psychickým postižením projde, díky systému školství, základní, střední i vysokou školou a má samé úlevy na čase a náročnosti písemek, nemusí tohle a támhle, stačí se naučit polovinu. Bude ho nějaký soukromý podnikatel poté chtít v práci?)

+2/0
25.4.2012 22:36

Lady Humussprey

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

Chyba v této úvaze je v tom, že cena peněz je relativní. Je to jen potištěný papír. Cena operace, to je jen přesun těchto papírů. Co je to drahá operace pacienta? Ten chirurg by byl placen jestli operuje a nebo sedí se sestrou na klíně ve svém kamrdlíku. Kolik toho pacient sní? Kolik nemocnice zaplatí za vyprání prádla po něm? Peníze jsou bič na lidi, aby se báli, že je nebudou mít, že umrznou v parku a udělají z člověka zbabělou a vyklepanou trosku. Dopřej tu chvíli na světě i lidem postiženým. Co jsou prachy se podívej, když se na aukcích prodávají pomazaná plátna barvou, jak když je tam rozpatlal opičák a platí se za ně tolik, že stovky invalidů by za ně mohli mít o hodně příjemnější osud.

0/0
25.4.2012 23:22

Stareye

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

Je to, jako všechno, relativní. Někdy až moc. Také bych byl raději, aby se místo jedné mazanice pečovalo až do konce života o dvacet invalidů. Ale zase chirurg, který je opravdu špička ve svém oboru, ten si zaslouží "těžké" peníze. Má zodpovědnost a hlavně umí něco, co skoro nikdo ne.

0/0
25.4.2012 23:49

Lady Humussprey

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

Dobře, ale jestli nemá to své umění použít pro potřebné, tak by bylo k čemu? Ať má své peníze, více než já toho nespotřebuje a jestli si koupí dražší auto, no fajn, službu mu udělá jako to mé, jen odevzdá státu více do daňového systému.

0/0
26.4.2012 0:43

wiki5

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

aaaa, soudruzka asi chybela v 5. tride, kdyz vysvetlovali co jsou penize

0/0
26.4.2012 1:41

Lady Humussprey

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

Naší rodině to nikdo vysvětlovat nemusel, my je znali z reálného života. Jestli ses o nich dověděl až na základce, tak to jste vedli velice podivnou existenci.

0/0
26.4.2012 2:32

wiki5

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

ani vtipny ani chytry, podle vasich reci neznate o penezich nic, krome asi toho, ze se za ne da poridit panak rumu

0/0
26.4.2012 2:40

Lady Humussprey

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

Podívej, s tebou vést hádku je nuda. To je jako zápas psa se slepicí, peří z tebe létá a ty jen kdákáš. Sakra, to se nenajde na celé iDnes někdo inteligentní, aby to byla zábava?

0/0
26.4.2012 2:44

wiki5

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

soudruzko, staci takovy inteligent jako jses ty a je to tady k popukani

0/0
26.4.2012 4:05

wiki5

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

takovej komunistickej minister by je hned nechal zavrit, to je pokrok, co?

0/0
26.4.2012 1:40

Lady Humussprey

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

Tak akou rečou sa chceš dohovoriť? Upozorňujem, že waserpšónsky neviem.

0/0
26.4.2012 2:27

wiki5

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

s tebou jenom po soudruzsky a to zase neovladam ja

0/0
26.4.2012 2:29

Lady Humussprey

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

Raději napiš co ovládáš, to bude o hodně kratší.

0/0
26.4.2012 2:34

wiki5

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

tomu bys soudruzko nerozumela, to je nad tvoje chapani

0/0
26.4.2012 2:41

tenisovej.loket

Re: Tři hodiny je nechal sedět na chodbě jako žebráky

teta, co to melete?8-o

0/0
26.4.2012 10:42

coldage

Nepleťte si postižené s jistými sociálními skupinami

Nekonečné kecy o zneužívání značek pro invalidy těmi, kteří jsou zdraví. Nekonečné kecy o tom, že postižení jsou nemakačenka jako jisté skupiny lidí atd. Lidi, proberte se. Znáte někoho, kdo je postižený a znáte podmínky, ve kterých musí žít. Pokud se chci postarat o postiženého člena rodiny a nechci ho dávat do ústavu, musím odejít z práce, protože státu jsou tito lidé u zadku, přestože mu sypali do kapes daně. Kdybyste se z vás postižení stali, náhle byste viděli, na čem a na kom jste závislí, přestože se snažíte bojovat. Je mi z vás všech zle. Vypadněte od počítačů a jděte mezi lidi.

+2/0
25.4.2012 20:11

pan.pravda.se.vraci

Re: Nepleťte si postižené s jistými sociálními skupinami

prave proto, ze postizene znam a mam mezi nimi nekolik pratel muzu s cistym svedomim rict, ze podobne jako nezamestnanych jsou jich dva druhy - ti, co s tim chteji neco udelat a zaclenit se a ti, co stoji s natazenou rukou a hrajou na city. Tem prvnim by mel stat pomahat, ty druhe spolecnost nepotrebuje. To samozrejme nemluvim o beznadejnejch pripadech, ty by ale melo resit uzakoneni euthanasie.

+2/0
25.4.2012 20:26

Šárka 3

Re: Nepleťte si postižené s jistými sociálními skupinami

Vážený padne. Přála bych vám, aby vás postihla nemoc, tak jako mně. Ze dne na den se mi obrátil život: pracovala jsem do svých 53 let. Nikdy jsem neměla žádnou absenci a postihlo mně to, co postihlo. Prošla jsem si peklem a zůstala díky doktorům na živu. Manžel a děti by pomohli překonat to nejhorší. Manžel se musel o mně starat jako o malé dítě. Nevím, zda bysto to dokázal vy. Když jsem byla mladá, nikdy by mně nenapadlo, že budu tak vážně nemocná. Kdo to nezažije - nepochopí. I vás může potkat nemoc, která vám změní celý život a do práce prostě nebudete moci. Budete rád, že žijete a usínat budete s myšlenkami, co když už tady zítra nebudu, co bude dál s moji rodinou? Jak to zvládnou? Dovedete si to vůbec představit? Asi ne, protože byste si nemocných lidí vážil  nebo je alespoň nešpinil.

0/0
25.4.2012 21:11

joedrfr

Re: Nepleťte si postižené s jistými sociálními skupinami

Mám bratra,který je starší než já a stará se o bezmocného od malička sám se svou manželkou.Od státu neměl nikdy tolik výhod pro svého syna jako má nyní!Je to velmi o každém zvlášť a o mimořádné darebnosti jednotlivých spoluobčanů!Ministr mu v tom nemůže pomáhat žádný!Musel by (ten ministr)mít hlavu jak svět,aby to zvládl!:-PRv

+1/0
25.4.2012 20:37

yyyjj

Sliby-chyby...

Slíbil lékařům....

Nám taky...

0/0
25.4.2012 20:01

cimina

A takový to byl prima člověk

než se dostal do politiky, skoro mu tehdy člověk věřil, že to mysli upřimně

0/0
25.4.2012 19:17

aristokrat.ducha

Re: A takový to byl prima člověk

stranické sekretariáty ho semlely

0/0
25.4.2012 19:24

pavel.n

To je zase diskuse ............

několik pomatenců tady píše o tom , že někteří bohatí zneužívají označení na autě atd........ víte - přeji vám , aby vás nikdy nepostihla nemoc , aby jste nikdy nepotřebovali pomoc ...............

.

To jestli někdo zneužívá systém je špatné , ale potrestejte ty lékaře a ty úředníky , kteří to umožnili !!

.

Já jen vím , že nemocní pomoc potřebují a některé komentáře tady jsou na hraně tvrzení  - ,, jsi nemocný , tak chcípni včas , ať ti nemusíme pomáhat " - z některých z diskutujících se mi chce zvracet !!!!

+4/0
25.4.2012 19:05

hellforce666

Re: To je zase diskuse ............

Už jsem to psal včera k jiné diskusi.Chodil jsem na diskusi na novinkách a tam se scházela naprostá spodina.Ale včera jsem toto moje tvrzení trochu poopravil.Tady to bylo  včera taky i když ne v takový míře.

0/0
25.4.2012 20:04

Modrý Zločas nečasný

Heger Mengelovič

přece nebude jednat s méněcenými lidmi . kam by  naše "politické TOP elity" došly kdyby každý obejda je otravoval

+2/0
25.4.2012 19:02

V.Poustka

operovat tady Řeckem se nesmí

protože tam je prý všechno v pořádku, ale přece:

http://www.novinky.cz/ekonomika/265868-recko-zastavilo-davky-pro-lidi-kteri-lhali-o-sve-zivotni-situaci.html

0/0
25.4.2012 18:52

papazian

Arogantní ministr už dlouho ministrem nebude!

Takový je život!

+4/0
25.4.2012 18:39

karelka7

Heger je obyčejný karierista od začátku

co přišel do funkce, a ten Krása je naprosto stejný pacholek, pamatuju si ho před pár lety, když poslancoval! Oba jsou to lidi bez charakteru, bez kouska lidství v sobě! Rv

+2/0
25.4.2012 18:38

jurgen

poslanec

za koho, ze to ten pan poslancuje - a za ODS - hmm - "kradeze za bileho dne" ho jiste nechavaji klidnym ... (jako is zbytek podvdodu a korupceni jeho vlastni strany ....)

.:-/

0/0
25.4.2012 18:25

pravy-lidovec

Pak se pane Kráso divte

proč má každý šestý majitel SUV za sklem falešnou značku ZTP.

+1/0
25.4.2012 18:23

ZamrzlejPubertak

Re: Pak se pane Kráso divte

Já bych řekl, že většina těchto aut má dnes spíš různé vyjímky a povolení k vjíždění do pěších zón, apod.... poskytnuté od magistrátu.

0/0
25.4.2012 18:31

aristokrat.ducha

Re: Pak se pane Kráso divte

zřejmě korupce

co to má společného s článkem?

+1/0
25.4.2012 19:11

pravy-lidovec

Na jednom parkovišti

jsem onehdá viděl dvě auta se dvěma čistokrevnými vozíčkáři. Fajn, ať mají svoje místa pro invalidy, ať jsou široká, blízko vchodu, ale proč jich musí být na každém parkovišti 20, to mi rozum nebere. Tento evropský unikát, který prosadila Krásova mafie, jsem dodnes nepochopil.

+1/0
25.4.2012 18:20

Šárka 3

Re: Na jednom parkovišti

Jestli to nebude tím, že každý postižený nemusí být zrovna na vozíku!

+2/0
25.4.2012 18:48

zberanek

Krása by se měl více zajímat o politiku a možnosti země

Krása dlouhodobě lobuje pouze za postižené, nijak jej nezajímá země, ve které žije a její možnosti. Jsem pro to, aby se měli lidé, kteří mají omezené možnosti, dobře, ale musí to kopírovat možnosti těch, kteří to platí - tedy střední třídy. Střední třídu omezují politici a neustále ji škubou na svoje odkloňování. Střední třída už nemůže financovat úplně vše, prostě začíná mít sama problémy. Proč? no, protože politici kradou ve velkém a Krása a další skupiny chtějí jen další peníze a vůbec je nezajímá, že už na hromadě žádné peníze nejsou. Krása a spol. by se měli spojit se střední třídou a měli by společně sesadit tuto špatnou vládu a vyvolat volby, které ale musí vyhrát ti, co nikdy nebyli v PS.

+1/0
25.4.2012 18:19

divíšek

klídek

naprosto souhlasím s tím,aby postiženým bylo pomáháno.Ale taky ze života vím,jak někteří,nebojím se odhadnout asi 30%,toho děsně zneužívají.A ty akce,co je soudružka Žitniková označuje za akce zoufalých lidí,to jsou akce především velmi vykutálených lidí.To je něco,jako u Romů,pocit,že "mají nárok.Ano mají  ,JE POTŘEBA POMOCI,ALE JEN V RÁMCI MOŽNOSTÍ.Vím,že místní řvouni mi dají nálepku asociála a budou hovořit o božích mlýnech,ale jistá vypočítavost a spoléhání na slušnost je asi u třetiny postižených tutová.

+5/0
25.4.2012 18:05

zberanek

Re: klídek

Souhlas.

0/0
25.4.2012 18:20

Šárka 3

Re: klídek

Pane Divišek, Žitníkova nedomonstrovala za postižené občany, ale patří ke školským odborům!

0/0
25.4.2012 19:15

divíšek

Re: klídek

paní Šárko.Jsem opravdu přesvědčen,že tato relativně pohledná dáma,je přes zdravotní sestry.

0/0
25.4.2012 19:21

divíšek

Re: klídek

A ještě chci dodat,že na školství by opravdu,ale opravdu nebyla nic platná.Některé základní matematické děje jsou pro ni absolutní záhada.

0/0
25.4.2012 19:25

jajabar

Re: klídek

R^!!R^

0/0
26.4.2012 9:28

freeLook

jak koukam, ta je tu hodne tragedu

co zavidi postizenym i to koleckove kreslo. to jste tak "kulturne omezeni" ci za ty zvasty placeni? ;-D

+4/0
25.4.2012 17:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.