Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Úsměv matky zavražděných dětí zpochybnil tvrzení, že si nic nepamatuje

Romana Z. stále trvá na tom, že si nepamatuje nic z toho, co předcházelo loňské vraždě jejích čtyř dětí v Širokém Dole na Svitavsku. Z tohoto činu ji viní obžaloba. Během třetího dne procesu ale verze o ztrátě paměti dostala trhlinu, když se eskortovaná žena na chodbě usmála na jednu ze svědkyň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lennieh

V dřívější diskuzi bylo...

... řečeno něco v tomto smyslu: pokud je zena přesvědčena, ze život je peklo (myslím, ze tam padlo přirovnání ke koncentráku), bylo by správně, aby z nej utekla a své děti v něm nechala? Ta přirovnání ze zvířecí říše níže to také vystihuji trefne.

+3/0
26.4.2012 9:41

_m-

Re: V dřívější diskuzi bylo...

Přesně tak. Rodič (většinou matka , ale týká se i otců) který je v stavu, že pokládá celý svět za nenávistný a chce z něj odejít, prostě nemůže na tom světě nechat svoje děti - je to příšerné, ale naprosto logické.

+2/0
26.4.2012 9:54

Wolf_Net

Re: V dřívější diskuzi bylo...

Tak by ale logicky měla spácaht sebevraždu, ne? A ne aby někdo argumentoval hříchem, protože i vražda je smrtelný hřích... podle pánbíčkářů...

0/0
12.5.2012 15:55

mystery

Re: V dřívější diskuzi bylo...

jenže takový člověk vezme s sebou děti tak, aby netrpěly - to je logické.

0/0
12.5.2012 16:04

Mor_ho

úsměv nedokazuje NIC .

Nebudu komentovat raději žádné debatující, každý má právo na názor. Jen zopakuji   názor můj, který  vychází jen z toho co o tomto případu bylo v TV a rozhlase, případně na internetu.  Žádná  normální  žena-matka , která  několik let  bez připomínek vychovává své 4 děti  je z ničeho nic nezabije.  O tom, že by se na akci chystala  nikde nebylo  ani pípnuto. Nikdo ji zabíjet-vraždit neviděl, byla  "jen" nalezena v domě s mrtvými dětmi. V domě, do něhož došel manžel, za dveřmi našel první  mrtvé dítě - o ostatních nic nevěděl , který zavřel dveře, nikam nevolal a jel  několik km do  vzdáleného města.  členkou náboženské sekty zřejmě nebyla, nikde o tom nikdo ani nepíp. O nějaký frenologických rysech  vykládat nebudu, protože pokud má někdo  křivé uši ještě nemusí být zloděj per.  A vycházím - li  z presumpce neviny - vycházím-li z možnosti poporodní psychózy - a ta možná dva měsíce je, z možnosti jistě schyzofrenie, z možnosti jednání pod vlivem šoku, stresu -

+7/0
26.4.2012 7:01

Mor_ho

pokrač

a ta možná dva měsíce je, z možnosti jistěschyzofrenie, z možnosti jednání pod vlivem šoku, stresu - čím vyvolaným je v dané chvíli irelevantní - tak tato žena -patří jistě na psychiatrickou kliniku a ne do vězení. Srovnávat ji z nějakým chladnokrevným vrahem z Norska to je velmi ubohé a naprosto mimo mísu.Toho bych se nedopustil. Určitě manžel jednal - slušně řečeno velmi podivně a věřím, že policie v tomto směru šetření vedla. Výsledek ? Nejsem vyšetřovatel, neřekli mi to. Patří do nemocnice, protože pokud je , nevím, pod vlivem antidepresiv , pod vlivem šoku atp. tak jakmile jí dojde co se stalo ( a je jedno jak se to stalo ) tak se zblázní i kdyby blázen nebyla. A pokud justice tohoto státu připustí, že zubař zneužije 3 děti a není ve vězení, neboť jednal pod vlivem okamžitého šoku ( či jak se to jmenuje ) pak zavřít tuto ženu do vězení bez řádného vyšetření a odsoudit její chování jen podle toho, že se na chodbě usmála na paní XYZ svědčí o IQ na úrovni tykvice modré .

+6/0
26.4.2012 7:02

Mor_ho

Re: pokrač

cituji :  Před soudem vypovídá jeden z policistů, který byl na místě činu mezi prvními. "Žena byla schoulená do klubíčka. Když jsme ji oslovili, okamžitě skočila půdním otvorem dolů. Pak částečně chrčela, jen povrchově dýchala, přijela pro ni záchranku," líčí místo hrůzy policista. Žena, oblečená do špinavého trika, byla pořezaná na zápěstí a na nohách.  KDO JI POŘEZAL ? PROČ BYLA NA PÚDĚ ? PROČ NEUTEKLA ? NAČ ČEKALA  ? TAK JEDNÁ CHLADNOKREVNÝ VRAH ?  Podle mne ne, ale já nečtu AHA? Blesk a podobné věrohodné tiskoviny.

+5/0
26.4.2012 7:06

pesimistka7

Re: pokrač

Je to celé divné (samozřejmě především strašné, vlasně na to není ani výstižné slovo, i kdyby se jednalo o jedno dítě). Nikdy nebudeme mít tolik informací jako policie, takže můžeme jen spekulovat, nicméně jestli v tom sehrála roli laktační psychóza - nepříčetnost, udělala to a dojde jí to, pravděpodobně se pokusí to skončit sama (možná už jí to došlo, jen hraje že si nic nepamatuje a čeká na příležitost). Pokud jí definitivně "přeskočilo", potom má v podstatě štěstí, že jí nikdy nedojde co udělala. A pokud to neudělala - což vidím jako nejméně pravděpodobné, (snad by tam jiný pachatel nějakou stopu zanechal...), snad by se na to přišlo...

+2/0
26.4.2012 8:00

_m-

Re: pokrač

Možná má opravdu selektivní amnézii, naše vědomí dokářže věcí...

+1/0
26.4.2012 9:55

pesimistka7

Re: pokrač

I to je možné. Je to na odbornících.

+1/0
26.4.2012 10:03

kockazpassau

Re: pokrač

hodně dlouhý, ale odborník asi nejsi, když ani nevíš jak se píše schizofrenie.

0/0
26.4.2012 22:04

Tomásek

jj

Ikdyby ji uznali vinou, život to dětem nevrátí a ona nakonec dostane nižší trest než exemplárně

potrestaní žháři z Vítkova.

Takhle "nezávisle" a na objednávku funguje u nás soudnictví.

To je hnus velebnosti.

+2/0
26.4.2012 4:24

lennieh

Re: jj

Tato zena se leta normálně starala o tři děti, takže ji na nich jistě záleželo. Čtyři děti nejsou zas tak moc, aby to člověk nezvládl, ale ne sám a ne v situaci, kdy ji rodina partnera přitezuje, místo aby pomohla. To je k zblazneni. Dostala se na dno, přišla o to jedine hezke, co v zivote měla, svoje děti. Nic horšího se ji už stát nemůže. Nebo myslíte, ze doživotí by bylo odpovídajícím trestem? Nebo snad trest smrti? Nebo ji zavřít do konce zivota na psychiatrii? Nebo ji mučit? Nejhorší trest pro matku je žít s vědomím, ze přišla o děti, a ještě horší pokud vlastní rukou. Větší trest není.

+3/0
26.4.2012 9:32

kockazpassau

Re: jj

že přišla o děti? To je fakt vtip. Ona je sama zprovodila ze světa. Mám pocit, že tato ženská bude další Otík.

0/0
26.4.2012 22:06

lennieh

Re: jj

Doporučuju přečíst posudky psychologů v příslušném článku. Já vpodstatě souhlasím s vami: provedla zavrzenihohnou věc, nezaslouží si soucit, chudáci děti, nikdo ji nenutil, aby měla tolik dětí...

Já jen chci vidět kontext. Proto opakuji znovu: žádná matka, která se leta dobře stará o sve děti, je jednoho dne nezavrazdí jen proto, ze je zla.

0/0
27.4.2012 8:19

lennieh

Re: jj

Ano mate pravdu, přišla o děti vlastní rukou je opravdu špatné vyjádření, absurdní.

Napadá mě lepší: zavraždila si děti. To pojmenovávání jeji čin výstižnější, ale zní stejně absurdně.

0/0
27.4.2012 8:25

podhurka

Spíš ten úsměv potvrzuje, že si nic nepamatuje!

Nemyslím, že je žena, co by zavraždila 4 své děti a usmívala se. Je to cvok...

0/0
26.4.2012 0:49

Ing5691

Na té fotce je snad Peter Nagy,

;-)

+2/0
25.4.2012 23:53

radar71

Re: Na té fotce je snad Peter Nagy,

Psi sa brana utokom

0/0
26.4.2012 7:34

Labruna

Ženská,

která přivede na svět čtyři děti se třemi muži a ani s jedním mužem dlouho nevydrží - případně ani jeden nevydrží s ní -, je přinejmenším divná. Nejspíš značně labilní ženská, dost možná s mnohočetnou poruchou osobnosti.

+2/0
25.4.2012 23:37

LUCKA.KOBRA

Re: Ženská,

to je fakt, kdyby byla byla by borecR^ ale není, takže je to couraRv

+1/0
26.4.2012 7:47

LUCKA.KOBRA

Re: Ženská,

chybí tam chlap

+2/0
26.4.2012 7:47

jural

Re: Ženská,

a to mate odkud, ze jako chlap by byla borec?

Jsem chlap urcite to tak nevidim a jako chlap nejsem sam.

+2/0
26.4.2012 7:56

kimic

blazen

měla se oběsit, měa by aspoň klid, ta do společnosti nepatří. Jinde by dostala křeslo

0/0
25.4.2012 23:21

zlodej chorálů

Re: blazen

no ale oni ji nenechali :-)

+2/0
26.4.2012 3:11

včera

Proc???

Proc se se zrudou vubec otravovat u nejakych soudu a proste ji neschodit z mostu nebo pod vlak?? Tohle prece nemuze mit zadne pravo na zivot, natoz na vysavani spolecnosti pri vysedavani v krimu.

0/0
25.4.2012 23:19

hefaistosh

Re: Proc???

Protože by to musel někdo uklízet.Což je zbytečné vyhazování veřejných financí.Co takhle takové nahnat do uranových dolů s podmínkami jako byly v padesátých letech?

+1/0
25.4.2012 23:22

kajak v zakoně

Re: Proc???

společnost naštěstí nestojí na primitivních názorech, které zastáváš...

0/0
26.4.2012 1:17

LUCKA.KOBRA

Re: Proc???

a nemohli bychom ji pro zábavu ukamenovat?? Když za to budeme vybírat vstupné, ještě podpoříme prázdnou státní kasu

0/0
26.4.2012 7:48

luck69

VIDEO K ČLÁNKU

Děkuji za natočení videa u tohoto článku. HumanMutan http://janavanhova.blogspot.com/

0/0
25.4.2012 22:56

luck69

MATKA & DCERA ???

Příspěvek k fotografii a článku idnes.cz :  http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=hradec-zpravy&c=A120425_152931_hradec-zpravy_klu

Dcera předvádí matku k soudu ?

HumanMutant

http://janavanhova.blogspot.com/

0/0
25.4.2012 22:51

Žába.kuňk.pao

Re: MATKA & DCERA ???

Byla členkou KSČ?

0/0
25.4.2012 22:53

JirkaVonErzgebirge

Re: MATKA & DCERA ???

Kdyby jenom členkou, Vaňhová byla předsedkyní závodní organizace KSČ a to už je docela šajba!

0/0
26.4.2012 6:57

Soulburner - adminova noční můra

Re: MATKA & DCERA ???

ten odkaz na blogspot má bejt co?:-/

0/0
25.4.2012 22:54

luck69

Re: MATKA & DCERA ???

... máš vůbec ID (RČ, vlastní identifikaci), nebo něco obdobného ?

0/0
25.4.2012 22:58

Soulburner - adminova noční můra

Re: MATKA & DCERA ???

mám a souvislost odkazu s článkem?

0/0
25.4.2012 23:02

UPA Laborec 25

Re: MATKA & DCERA ???

Trebas je luck z BIS.

Bay, bay, Bayern... []

0/0
25.4.2012 23:04

Soulburner - adminova noční můra

Re: MATKA & DCERA ???

spíš je těžce mimo

+3/0
25.4.2012 23:05

barbarosa1942

ja si myslim, ze je cvok

usmev cvoka nic nepotvrdi.    Blazen se muze usmivat celou dobu liceni, soud neni od toho, aby soudil, kdo se usmiva a kdo ne.

+2/0
25.4.2012 22:43

UPA Laborec 25

Re: ja si myslim, ze je cvok

Kazdy "človek", ktery UMYSLNE zabije jineho cloveka, nikdy neni normalni. Ale tady soud resi (predstiranou) amnezii

0/0
25.4.2012 22:48

Oshawa

Re: ja si myslim, ze je cvok

No tak aspoň tady se shodnem.

0/0
25.4.2012 23:02

UPA Laborec 25

Re: ja si myslim, ze je cvok

Nejen tady

0/0
25.4.2012 23:06

Oshawa

Re: ja si myslim, ze je cvok

Kde jinde ještě?

+1/0
25.4.2012 23:09

regina1

hmm

ta fotka může být stará a i.dnes by ji  tam nemělo dávat. Mě to evokuje  k názoru, že téhle paní jde jen o osobní blaho. Kdyby tam dali fotku, kdy už je určitou dobu ve vazbě, asi bych to viděla jinak. Ale jestli je to fotka aktuální?co k tomu dodat. U nás i ten nejhorší čin na dětech bude asi omlouván, nevím v zájmu "čeho"?

0/0
25.4.2012 22:36

parnassius

Re: hmm

Ta fotka je aktuální, je z 19.4.

0/0
25.4.2012 22:37

regina1

Re: hmm

tak o je hozný, a psala jsm o tom na další zprávě;-)

0/0
25.4.2012 23:07

libyn

Nevím proč, ale tuším, že problém je v tomto

Ti "hodní lidé" byli z Apoštolské církve, k níž se žena ještě před osudným 2. zářím přidala a která se snažila obžalované pomáhat.

+4/0
25.4.2012 22:34

jjona

Re: Nevím proč, ale tuším, že problém je v tomto

Taky me to napadlo- zavani to vymejvanim mozku panbickarema - sektou.

+1/0
26.4.2012 6:50

Datel1

Re: Nevím proč, ale tuším, že problém je v tomto

"Hodní lidé" z různých církví dovedou způsobit v konečném důsledku až hrozné věci vymýváním mozků. Z normálních lidí dokážou udělat nesamostatné a závislé ovce na tom, co jim napovídají ve svých sborech. Z lidí, kteří byli v životě poměrně šťastni, se stanou jedinci zápasící neustále s dávno poraženým ďáblem, náhle jim působí problémy démoni a duchové, modlí se v "cizích řečech", aby je ďábel nevyslyšel a nepřekazil jejich modlitby... Mají neustále těžkosti, které do té doby, než spadli do tenat "hodných lidí", neměli. Často nemohou najít smysluplnou práci, protože pořád čekají, až jim Pán ukáže tu pravou cestu, pomalu s každé rozhodnutí přenechávají na Pánovi... Prostě nesamostatné ovce. Vím o tom hodně.

0/0
26.4.2012 10:06

Mouchard revival

...

Dozivoti, jine cesty neni...

0/0
25.4.2012 22:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.