Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová strana Karolíny Peake vznikne do prázdnin, odhaduje poslanec Vacek

Lidé kolem Karolíny Peake začali pracovat na vzniku nové politické strany. V úterý se poprvé sešel přípravný výbor a začal řešit název strany či sběr podpisů nutných pro její registraci. Poslanec Martin Vacek odhaduje, že nová strana bude zaregistrována do letních prázdnin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Franta04

Dopis paní Radce Kvačkové, matce Karoliny Peake

Trošku jsem zagooglil a narazil na článek uvedení v níže připojeném dopisu. Jsem opravdu zvědav, zda mně paní Kvačková odpoví. Pokud ano, určitě se s vámi o odpověď podělím.

------- Dobrý den paní Kvačková,

jako matka Karoliny Peak jste Barboře Tachecí pro OnaDnes 6.září 2011 poskytla rozhovor "VV věřím, když tam mám dceru".

Jak to s Vámi a vztahem k VV, resp. bezpáteřnosti Vaší dcery, vypadá dnes? Je další setrvání Vaší dcery ve vrcholné politice z etické stránky správné?

Předem děkuji za odpověď

0/0
26.4.2012 15:42

andy_warhol

nepodepisujte to

asi se najde tech tisic lidi mdleho rozumu, co jim umozni vubec tu stranu zalozit, ale treba ne, to by byla nejvetsi legrace, kdyby nesehlani ani tech tisic podpisu ;-D

0/0
25.4.2012 14:02

petrph

já bych s tím počkal až do pátku

Jestli v pátek padle vláda, po nové platformě paní Peake ani pes neštěkne.Jestli se vláda udrží, tak není vyloučené že na ní na ty dva roky pár stovek politických šíbrů ještě nalepí.

+1/0
25.4.2012 10:52

Franta04

Nová strana Karolíny Peake vznikne do prázdnin

Nová strana Karolíny Peake vznikne do prázdnin, odhaduje poslanec Vacek, zanikne po prázdninách, odhaduji já

0/0
25.4.2012 10:47

vítek z prčice

to je celkem jedno

.. jde o to, co je teď ! Podle vlastních slov Nečase již vláda dnes neměla existovat. Paní Peake si pak může svojí "stranu" pojmenovat jak chce - jde o kolaboraci s korupcí a žádné štěstí neudělá. Rv

+1/0
25.4.2012 10:31

prbab

Peníze

to slovo o 6 písmenkách je tak lákavé, že stojí přebíhat sem a tam, domlouvat si své podmínky, jen abychom MY daňoví poplatníci, zaplakali nad výsledkem jejich paskvilůRvRvRv

0/0
25.4.2012 10:29

persona-non-grata 2

Přeběhlíci 2012

Ať voli_či vědí, koho volí!!

0/0
25.4.2012 10:23

legadema

nevolit, nevolit, nevolit

0/0
25.4.2012 10:13

Jirmat

název strany?

"Strana by se měla jmenovat tak, aby lidem bylo jasné, co od nás mohou očekávat. Název by měl zosobňovat náš přístup k politice a politický program. Dát toto do několika málo slov je vždy složité," Naopak jednoduché   "Zrádci národa"   vystihuje vše!!

+1/0
25.4.2012 10:04

12mmmm12

Název strany, bych navrhoval,

Velcí Vlezdo ;-D;-D;-D

+2/0
25.4.2012 9:55

999666999

Bárta Mirdovi a Péťovi vadil,

ale Chaloupka ne ;-D;-D;-D;-D http://www.novinky.cz/domaci/265785-poslanec-ktery-nemel-penize-otto-chaloupka.html

+2/0
25.4.2012 9:53

PeSkok

Neboj Andrýsková

Název strany ..."aby lidem bylo jasné, co od nás mohou očekávat". Neboj se Andrýsková, už nemusíte ani do plavek na "bilbordy" .... my víme co od vás očekávat. To uvidíte u voleb. Zduř

+1/0
25.4.2012 9:15

mican

1000 podpisů na petici pro vznik nové strany

Podle předpisu pro registraci nové strany nebo hnutí je třeba doložit 1000 petičních podpisů. Kde je asi tak tihle přeběhlíci za dnešní situace seženou ? Jedině, že by se složili a dávali stovku za podpis a distribuci jim dělali prodavači Metra a pod.

0/0
25.4.2012 9:07

PeSkok

Re: 1000 podpisů na petici pro vznik nové strany

A vy si micane myslíte, že v téhle zemi Čechů a Moravanů je těžké najít 1000 podpisů? Stačí se postavit na nároží, rozdávat pivo a párky. Za dopoledne bych to zvládnul.

0/0
25.4.2012 9:18

kremsa

Re: 1000 podpisů na petici pro vznik nové strany

Strana VV dostala ve volbách 2010 asi 570 tisíc hlasů. Lze očekávat, že menší polovina z nich, řekněme 200-250 tisíc, stojí na straně paní Peake, a větší polovina na straně pana Bárty (ale může to klidně být i obráceně). Takže sehnat 1000 podpisů nebude pro paní Peake žádný problém, mohla by sehnat i 100x tolik. Navíc jí určitě dají podpis i mnozí příznivci ODS nebo TOP, byť tu její novou stranu nikdy volit nebudou; podpisem se přece nezavazuji, že je budu volit, ale pouze prohlašuji, že souhlasím se vznikem této nové strany,

0/0
25.4.2012 9:41

mican

Re: 1000 podpisů na petici pro vznik nové strany

Tohle má logiku, ale znamená to, že se budou štěpit i základní organizace VV  na peakovce a původní VV. Tenhle proces ovšem způsobí, že v příštích volbách se do parlamentu nedostanou ani jedni. Je to jistě i v zájmu velkých zavedených stran, takže určitě tohle budou podporovat. Takže vyšší šance pro Babišovo ANO2011.

0/0
25.4.2012 9:47

legadema

Re: 1000 podpisů na petici pro vznik nové strany

no, někteří snad dostali rozum , ne?

0/0
25.4.2012 10:12

weneto

Strana k udržení naplněných koryt

Neboli SKUNK.

Na poslance co by chtěli zlobit se hodí nějaké to obvinění - vzhledem k tomu co je to za parchanty tak pravděpodobně i oprávněné a za zběhnutí se to zamete pod koberec - je třeba zachránit církevní restituce a další pseudoreformy této vlády. Ta komicky většinou reformuje vlastní reformy z minulého období.

+3/0
25.4.2012 9:04

PeSkok

Re: Strana k udržení naplněných koryt

Já bych byl opatrný s těmi naplněnými koryty. Jestli nás ještě dva roky povede tahle sebranka, tak koryta budou nenaplněná i pro ně. Takže jen SKUK????

0/0
25.4.2012 9:20

corrompere

kdo může

volit tuto stranu, které jde především o koryta...?

0/0
25.4.2012 8:37

pivovarský chasník

Politických stran

je v ČR dost. Zoufale málo je slušných, rozumných a pracovitých politiků. Tahle Peake k nim rozhodně nepatří.

0/0
25.4.2012 8:32

orinka3

není nad to

když ze spontánního nadšení a neotřelého programu vznikne nová strana! A přesně tak ji zakládá i Karolína. Zatím je jich sice jak do mariáše, ale to nevadí, o se někdo (za peníze) jistě rád přilepí ke zdravému jádru;-D Lidi, uvědomujete si velikost okamžiku? Takhle blbě snad u nás dosud žádná strana nevznikla, tedy ta, která se tváří seriózně. To už je mi milejší Strana Piva anebo již padlá Nezávislá erotická iniciativa;-D;-D;-D

+1/0
25.4.2012 8:30

Stork.

Můj názor na Peak

Pro mě ještě větší zklamání než Kočí:-/Rv

+3/0
25.4.2012 8:14

orinka3

Re: Můj názor na Peak

Připadala mi skutečně jiná, než ostatní politici, ale o to je moje zklamání hlubší. Nebýt tohoto strašlivého úletu, mohla udělat kariéru, má na to vystupování i vzdělání. Tak bohužel - holka to přepískla.:-/

+2/0
25.4.2012 8:34

uživatel eliminován v14.0

proboha lidi

od koto tohle stvoření dostane hlas??? To se fakt někdo najde?

0/0
25.4.2012 7:56

mexikore

Co je to za charakter ta Pekae!

Když se spolčí s Kalouskem a Nečasem a voliče kopne do choulostivého místa.

0/0
25.4.2012 7:50

bar.bu.do

Ano, ilustrativní ukázka politické situace v ČR ...

... vznik stran shora ...

... strany vznikají z potřeb politiků, zde dokonce poslanců - nikoli z potřeb občanů ...

... strany nemají řadové členy, pouze politiky - korytáře ...

+5/0
25.4.2012 7:45

Tony I.

Proč ty starosti s názvem

Pro začátek jim jistě postačí, jako odnoži svých patronů u kterých jsou na výplatnici, stejný název, pouze s označením ODS-B

0/0
25.4.2012 7:43

crocodileclip

Chce se mi ,,zvracet"

+8/0
25.4.2012 7:15

Dr. Chocholousek

Re: Chce se mi ,,zvracet

Jak to zpivali Plastici. Kdyz je dnes cloveku 20, chce se mu hnusem zvracet. Kdyz se blizi k 40-ce je to ho k vybliti jeste vice...

0/0
25.4.2012 7:29

martianeleven

řešení?

Politici se neustále dohadují, ve sněmovně mění kabáty a zrazují to, k čemu se zavázali voličům. Lidé jsou nespokojení a frustrovaní, že s tím nic nedokážou udělat, že neexistuje účinný mechanismus demokracie. Vlády padají a nezřídka došlo na předčasné volby, tak proč rovnou nezměnit VOLEBNÍ OBDOBÍ NA 2 ROKY? Strany a jejich představitelé by se snažili jinak, aby si udrželi ty svoje korýtka a přízeň voličů, pokud by vládli podle představ většiny obyvatel, nemuseli by se tolik obávat, že je občané příště zvolí zas. Teď jsou teoreticky na 4 roky v klidu a jediné o co jim jde, je, aby se zuby nehty udrželi po celou dobu ve sněmovně, nahrabali si a pak při nejhorším odešli vysmátí, kolik jim to hodilo.

0/0
25.4.2012 7:10

kremsa

Re: řešení?

Jediný seriózní příspěvek v této diskusi, nicméně dle mého názoru mylný. Říká se, že co se neudělá za první dva roky 4-letého volebního období, to už se neudělá vůbec. Kdyby bylo volební období pouze 2-leté, neudělalo by se už vůbec nic. Žili bychom v permanentní předvolební agitaci a populismu. Všechny strany by se snažily pouze o to, aby v nadcházejících volbách uspěly. Nebyl by čas realizovat jakýkoliv dlouhodobější program, takže by se o něj nikdo ani nesnažil. Nikdo by se ani nepokoušel o nějaké reformy a každá vláda by si pouze vypůjčovala peníze, aby si koupila hlasy hlupáků ve volbách. To už bych dal přednost monarchii, aby byl ve státě alespoň jeden člověk, jenž se může dívat dál než k nejbližším volbám.

0/0
25.4.2012 9:33

papullus

Nová strana

Strana Plných Koryt = SPK

+6/0
25.4.2012 7:05

martianeleven

Re: Nová strana

jednoduché a výstižné ;-D

0/0
25.4.2012 7:11

zberanek

Jaký program Pekae-strana vlastně chce prosazovat a za koho?

Strana vzniknout jistě může, ale tady není něco v pořádku. Peak, ketrá by měla paradoxně dohlížet na boj s korupcí udělá několik faulů a jede se dál. Tato dáma zradí stranu, za kterou byla lidmi zvolena a založí nějaký klub s utajovaným programem. Ten program může ale škodit zájmům nejen voličů, ale celého Česka. Minimálně je to příklad pro další človíčky, kteří ani nemusí vyhrát volby, ale dostanou se do PS přes nastrčené bílé koně. Je Peake bílý kůň a nebo je to jen bezpáteřní politička a nebo je to politik, kterého je třeba se obávat? To dnes nikdo neví, ale vláda chce pokračovat dál. Jistě, Kalouskovi jde o veletunel církevní restituce a na nějaké České republice mu zřejmě pramálo záleží. ODS se bojí nových voleb jako čert kříže. Takže Bůh ochraňuj tuto zemi, aby Peake strana nebyla stranou záškodnickou, ale pouze a jen se její politici chtěli držet koryta.

+10/0
25.4.2012 6:59

chill

Re: Jaký program Pekae-strana vlastně chce prosazovat a za koho?

Souhlas!

0/0
25.4.2012 7:03

mican

Re: Jaký program Pekae-strana vlastně chce prosazovat a za koho?

Strana bez  známého programu a bez volebního mandátu od voličů nemá ve sněmovně co dělat. To už je čitelnější ten přeběhlický slepenec individualit.

+3/0
25.4.2012 7:05

bar.bu.do

Re: Jaký program Pekae-strana vlastně chce prosazovat a za koho?

... a co strana která prosazuje opak volebního programu?

0/0
25.4.2012 7:46

komentator-1

Re: Jaký program Pekae-strana vlastně chce prosazovat a za koho?

máte naprostou pravdu. Jenom bych ještě doplnil, že členy nové platformy jsou i lidé vyšetřovaní protikorupční policií. No prostě další "naděje" pro české politické nebe.

0/0
25.4.2012 9:08

Helé

Na takovéto

zloděje platí jen strany jako je DSSS a jim podobné(zakazované).Proč myslíte,že vám židobolševici namlouvají v médiích už přes 60 let svoji pravdu.Protože vědí,že oni vědí,proto se musí zakázat.Jim vůbec nejde o vás,ale o své dukátky.

+4/0
25.4.2012 6:50

mican

Poslanec končí

Žádný nebyl zvolen sám za sebe, ale na nějaké kandidátce. Když začne k partě z té kadidátky pociťovat nepřekonatelný odpor / jako u rozvodu manželství /, tak má jistě právo z ní odejít. Ale jistě také i ze sněmovny, kam ho jako jedince nikdo nezvolil. Dokud se tohle nezmění tak budou přeběhlíci, budou se přepisovat volební výsledky a dokonce na půdě sněmovny vznikat platformy a nové nevolené straničky.

+3/0
25.4.2012 6:45

chill

Re: Poslanec končí

S tímhle souhlas, např. Pííííce nikdo nebránil vystoupit z VV, z klubu, ze strany, ale s tím měla okamžitě složit mandát a upadnout v zapomnění, ona se ovšem rozhodla sportovat - rektální alpinistka - s ostatními sportovci kolem ní, kteří mají dluhy, hypotéky, nebo je proti vůle vést trestní stíhání! haha, to je budoucnost vládnutí v ČR!

+3/0
25.4.2012 6:58

chill

Peake je exkrement

KarPeake je exkrement současné politiky, ona představuje něco, co odpadlo od rekta Nečasovi a Kalouskovi, ale od toho rekta se tomu moc nechce! Za přítomnost u jejich rekta je schopna zradit i vlastní děti - kariérismus a vypočítavost ji kouká z hnusných očí! Ona a celé VV odhalili naprostý morální odpad, hnus a bahno celé české politiky, stydím se za takové lidi, ze všech aktivit tohoto exkrementu a lidí kolem ní čiší pouze snaha zůstat další dva roky u plného koryta, i kdyby půlka národa chcípala hlady a exekutoři ji i přesto dál ožebračovali! Bude potřeba opravdova fyzická defenestrace nebo dokonce hon lidí na politiky na ulicích - s řemenem v ruce???

+7/0
25.4.2012 6:40

divíšek

Re: Peake je exkrement

prosm Vás,honem se schovejte,než Vám dají svěrací kazajku,nebo než budete ta "polovina národa,co chcípne hlady.Vy nejste komik,jak běžně nadávají levicoví diskutéři.To není komické,to je už děsné.

0/0
25.4.2012 6:45

chill

Re: Peake je exkrement

Co to prosmuješ, nevidíš tu realitu naší politiky? Od těchto lidí nikdy nemůžeme čekat změnu systému, která je nutností. VV se profilovaly jako strana, která bude bojovat proti dinosaurům, strana, která přijde se snahou o vytvoření naprosto jiné politiky...to, co předvádí KarPeake je rektální alpinismus do rekta dinosaurů jak BRNO! A s tím řemenem jsem ještě hodně mírný, obušek nebo železné tyče by byly mnohem lepší!

+6/0
25.4.2012 6:54

mican

Re: Peake je exkrement

Nepaušalizujte, určitě Kateřina Klasnová je charakterní člověk, jakých je ve vysoké politice potřeba víc. Asi by jako ona měli kandidáti do sněmovny absolvovat když už ne přímo teologickou univerzitu tak alespoň nějaké semináře o morálce.

+2/0
25.4.2012 6:48

chill

Re: Peake je exkrement

Klasnová je charakterní? Hahaha, Klasnová je hlavně hloupá ovečka, která tak akorát umí přečíst něco z papíru, nemá žádné zkušenosti, sedí na penězích miláčka Vítka, takže nepotřebuje drobné z PS, to je celá její charakternost, neopíjej rohlíkem, šasku!

+2/0
25.4.2012 6:55

martianeleven

politické "P"

Peaka a anál ODS, to je politické "P", které by se mělo vysílat pouze po 22. h. na programu typu Hustler.Rv

0/0
25.4.2012 6:36

RACLAV

NÁZEV STRANY

"TŘI OŘÍŠKY PRO KAROLÍNU". ;-D

0/0
25.4.2012 6:35

martianeleven

Re: NÁZEV STRANY

A jak k tomu přijde chudál Popelka, spíš bych jí přirovnal k nenažraný Marfuše.

+2/0
25.4.2012 6:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.