- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
otázka spíš zní: Potřebujeme vůbec organizaci jako je BESIP?
Ta nás tojí mnohem víc a přínos je, kulantně rečeno, sporný.
Pokud by to vláda myslela s úsporami vážně zrušila by financování spousty vládních i nevládních pijavic typu DUHA, BESIP ...
... CO stojí na obrázku ( které by vymyslelo a nakreslilo 10 - ti leté dítě ) 100.000 ?????
Na blbosti máme prachy ,ale po D1 skáčem stále
Za 100.000,- se dodavatelské firmy tak maximálně rozmyslí, jestli se budou nabídkou na opravu D1 zabývat, tam létají miliardy.
snad jsem jiný důvod z úst naší politické elity ještě nikdy neslyšel...
aby se odklonilo pár set tisíc nějakým potřebným kamarádům. Peněz je dost, kdyžtak zvedneme daně
Jdediné, co umí, je strašit lidi rychlostí a alkoholem, přitom problém je především to, že lidi jezdí nevhodným způsobem jízdy, nepředvídatelně, nemyslí za volantem na druhé, jsou agresivní a bezohlední - a to ať jedou pomalu nebo rychle. Dokonce bych řekl, že sváteční řidiči jsou na tom hůře než rychlí "profíci". Besip ale žádnou kampaň a osvětu na klíčové problémy u nás neudělal (jízda v prostředním pruhu na dálnici, nedávání blinkrů, chování plechovkářů k motorkářům, zvýšení rychlosti na dálnicích, boj za lepší vodorovné značení, odstranění lesů zbyxtečných značek atd.) ... Kdyby to celý zrušili, ys bewzpečností na silnicích se nic nestane.
No, rekl bych, ze statistiky mluvi jasne. Alkohol a rychlost jsou nejcastejsimi pricinami vaznych dopravnich nehod. Rdici s kloboukem a sedym zakalem jezdi nepredvidatelne a k uvztekani pomalu, ale nehody, ktere zpusobuji jsou zpravidla spise usmevne nez zavazne.
No hlavně že se někdo opět napakoval.Je naprosto jedno jaké logo má firma či společnost.Podstatné je co dělá a jak působí.
Blbnout s logy, na to lidi užijete. Jak např ČSA měnilo loga...smutné pomyšlení.
To je dusledek toho, ze manageri rychlokvasky si prectou knizku "Jak vest podnik" nebo "Jak udelat firmu uspesnou" a v te knizce je kapitola "Firemni image" vetsinou nekde mezi kapitolami "Jak podavat spravne ruku" a "Jak si uvazat spravne kravatu" . Tam se manager docte, ze je potreba vytvorit logo podle spravnych zasad tvoreni loga a je potreba s nim potisknout vsechno od aut po sponky.
Všichni poslední dobou mají tendenci měnit zapamatovatelná a nadčasová loga (viz. ČT). Je mi jasné, že se snadno topí peníze daňových poplatníků, ale proč takhle okatě? A ještě k tomu za takový hnusy - kdyby to logo alespoň za něco stálo.
Tohle ovšem může napsat jen naprostý pitomec. To původní logo je naprostý humus, je to z typografického hlediska absolutní nic. Nové logo je samozřejmě správně. Toto nevidět, tak se není o čem bavit. Je to jen takový typický pochlebující názor celkovému vyznění článku.