Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tušil jsem, že za tou hrůzou bude jeden člověk, zaznělo u soudu v Oslu

Proces s norským atentátníkem Andersem Behringem Breivikem pokračoval výpovědí policie a ostrahy o chaosu po výbuchu bomby ve vládní čtvrti Osla. Velitel zásahu v hlavním městě vypověděl, že ho souvislost se střelbou na Utoyi ihned napadla, ale nechtěl jí věřit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavlos921

Breivik

je inteligentní, příčetný muž, který dosáhl svého. Tohle divadlo on přesně chtěl. Celému světu oznámit své myšlenky a postoje. Jakákoli jiná forma než hromadný masakr dnes s nikým ani nehne. Tohle celé promyslel a provedl. Ruku na srdce, nemá ten chlap v mnohém pravdu?

Nesouhlasím s jeho činem, ale s některým názorem ano. Ne, netleskám mu, je nepochopitelné proč si vybral nevinné. I když......

0/0
25.4.2012 7:59

čirokéz

Re: Breivik

Taky nesouhlasím s jeho činem. A divím se, že zásahové komando na tom ostrově po jeho zadržení nenasypalo do něj veškerou munici co měli k dispozici. Museli by ho do rakve nakladat jeřábem.

0/0
25.4.2012 9:28

waleyo

Re: Dostal svých 15 minut slávy - a dál?

Za pár let si na jeho jméno vzpomenou leda v Norsku a okolí - on bude doživotně hnít v lochu a nic z toho! Státní multikulti politiku svým činem nezmění ani o chlup - ta nanejvýš přitvrdí. Státní politiku mění čelní politici teprve tehdy, když tím mají vyhovět společenské objednávce velké části občanů a ne když to chce pár jednotlivců. A ta velká část občanů svou společenskou objednávku nezmění jen proto, že jeden vrah postřílel 77 lidí, ale proto, že jim politika multikulti začne dost zásadně otravovat život. Breivkův zločin byl naprosto marný a nesmyslný!

0/0
25.4.2012 14:39

mpes3

kdyby jenom jeden...

http://www.lidovky.cz/dalsi-utok-kvuli-cigarete-na-kladne-podrizli-mladika-f92-/ln_domov.asp?c=A120424_122426_ln_domov_ogo

+1/0
24.4.2012 22:21

Dudlik12

odsouzení ano

a největší chybou demokracie je zrušení trestu smrti kvůli nějakému bohu... všechno...

0/0
24.4.2012 21:41

pan.pravda.se.vraci

Jsem pro jeho odsouzeni

ale pak at jsou za kazdou Severanku zabitou pristehovalcema stihani ti, co je do Skandinavie natahali.

+2/0
24.4.2012 18:17

Jan Spatny

Re: Jsem pro jeho odsouzeni

A kdo ma byt stihan, za severanku zabitou mistnakama? Kdyz se tady potrebujes predvadet, tak to alespon delej poradne ...

+1/0
24.4.2012 18:21

annakkk

Re: Jsem pro jeho odsouzeni

To, ze jsou mezi puvodnimi  obyvateli Evropy zrudy znamena ze se maji natahat jeste vetsi z Blizkeho Vychodu a z Afriky? Nestaci mistni?

+2/0
24.4.2012 18:55

Já rád játra

Re: Jsem pro jeho odsouzeni

To procesy s politiky by sice fungovaly jako sladka pomsta ale nic by to uz nevyresilo. Ty neprizpusobive pristehovalce je nutne deportovat, ti jsou problemem ted a tady.

0/0
24.4.2012 19:29

furtspolu

Tak si zase přečtěte co zaznělo v Oslu - Osla - Oslovi -

Oslům atd. oslové , že za hrůzou z Osla bude jeden člověk Osel , Oslovatý, zaznělo u soudu v Oslu. Kdypak budou

zase nějaké další zprávy Z Osla ? Už se nemohu dočkat na nějakou novinku z Osla. To nebohé zvíře Osel.;-D

+2/0
24.4.2012 18:16

redusy

Re: Tak si zase přečtěte co zaznělo v Oslu - Osla - Oslovi -

tusil sem ze je to osel,ale beztak je to ocas

+1/0
24.4.2012 20:31

S.P.RISPOLOMUŽSKIJ

Re: Tak si zase přečtěte co zaznělo v Oslu - Osla - Oslovi -

No.Ze začátku jsem si myslel,že ten Osel byl asi břichomluvec,že z něj bylo slyšet hlasy,ale pak mi došlo,že to bude asi "redachtór",který nezná ani učivo 1. stupně základní školy. ;-D

0/0
25.4.2012 6:46

OskarPokorny

Idoly

Zajímavé je že avatarem místních konzervativců, národovců a dalších "slušných lidí" se stal člověk co byl velkou část dospělého života nezaměstnaný a hrál 7 hodin denně počítačové hry.

0/0
24.4.2012 18:09

Ta, co předjíždí kolonu

Přečtěte si ten jeho manifset...

Poslední dobou dost často v diskusích pod Breivikem čtu názory, že prý je to vlastně "normální konzervativec" a jen nahlas říká, co si většina myslí. Nehodlám tady zpochybňovat problémy, které přineslo fanatické multikulti, ale zároveň doporučuji jeho zastáncům a obhajovačům aspoň zběžně pročíst ten jeho blábol, který (jak sám říká) jeho postoje objasňuje.

Chudáček má plnou hubu současné cenzury, ale sám předkládá propagandu jako legitimní prostředek formování názorů masy. Jedině on a jemu podobní vědí,co je správné a bohulibé, takže vynucování těchto ideí násilím, represemi a výrazným omezováním práv jedince bez širší diskuse je zcela v pořádku. A když čtu kapitoly o jeho pojetí patriarchátu +způsobech navyšování porodnosti (úplný zákaz antikoncepce,doporučení nižšího vzdělávání žen, "státem řízené pěstování uměle oplodněných vajíček -in low cost countries" a pod.), tak si myslím, že mu nějáká slečna hoooodně ublížila, páč to jsou vyloženě výkřiky zakomplexovaného ubožáka.

+2/0
24.4.2012 16:51

truthspeaker

Re: Přečtěte si ten jeho manifset...

To že to čtete je chválihodné, není nad to udělat si vlastní názor. Ale hlavně si to přečtěte celé.

Ano, je tam spousta blábolů. A naivity. A také pravdy.

A vsadím se, že kromě toho že zde popisujete některé extrémní názory a řekl bych i blbosti, sám cítíte, že řada věcí je pravda a jeho závěry jsou správné. Bohužel.

+2/0
24.4.2012 17:44

Jan Spatny

Re: Přečtěte si ten jeho manifset...

ktere napriklad? je to presne jak rikal - vy vzdycky presne vite, co je pro ostatni dobre a hlavne, co vsichni chteji - ale to, co opravdu lide chteji vas nezajima, protoze jakykoliv jiny nazor nez vas je hned nepritel, ktereho je potreba minimalne umlcet .....

0/0
24.4.2012 18:10

truthspeaker

Re: Přečtěte si ten jeho manifset...

reagujete na můj příspěvěk??

0/0
24.4.2012 18:26

Jan Spatny

Re: Přečtěte si ten jeho manifset...

cos na tom nepochopil?

0/0
24.4.2012 18:36

truthspeaker

Re: Přečtěte si ten jeho manifset...

Nepochopil sem váš komentář, nic z toho co píšete netvrdím a neprosazuji. Tak se proti tomu vyhraňujte jak chcete, je mi to jedno.

0/0
24.4.2012 18:49

OskarPokorny

Re: Přečtěte si ten jeho manifset...

Tak náhodou to i "běžní konzervativci" myslí s tím vzděláváním dívek stejně. Před nedávnem i vysoce postavený republikán v USA na otázku co udělá s tím, že stouplo o 68% množství znásilněných na pracovišti prohlásil, že si za to můžou ženy sami, protože chtěli vyšší vzdělání a tak to mají - kdyby nabyli vzdělané tak nepracují a nikdo je neznásilní.

0/0
24.4.2012 18:07

username

btw

btw by bylo myslím zajímavé, kdyby jej soud osvobodil

0/0
24.4.2012 16:25

Posel z Liptákova XII.

Re: btw

Oni by si s ním lidi poradili. A možná by to byl nejlepší trest R^R^

+1/0
24.4.2012 16:29

Mysel

Re: btw

No Svedove by mu nejspis dali Nobelovku jako Arafatovi.

+3/0
24.4.2012 16:32

repulsive

Re: btw

nobelovku za mír udělují norové.

0/0
25.4.2012 7:39

pan.pravda.se.vraci

Neni sporu

o tom, ze je pricetnej, inteligentni a zasadovej. Rovnez nebezpeci na ktery poukazuje je legitimni - staci se podivat co udelali pristehovalci ze Svedska. Forma, kterou zvolil je extremni, otazkou je, ceho by dokazal treba sebeupalenim.

+10/0
24.4.2012 16:15

Posel z Liptákova XII.

Re: Neni sporu

Je úplně jedno, proč to udělal. Vzhledem k tomu, CO udělal, je to skutečně irelevantní.

+1/0
24.4.2012 16:30

pan.pravda.se.vraci

Re: Neni sporu

takze pilot, co hodil atomovku na Hirosimu, zaslouzi taky trest smrti? Kdyz je jedno proc to udelal a zabil desetitisice civilistu....

0/0
24.4.2012 16:33

jural

Re: Neni sporu

jenze ti civiliste byli soucasti valecne ekonomiky nepratelskeho statu.

0/0
24.4.2012 16:35

pan.pravda.se.vraci

Re: Neni sporu

tihle civiliste podporuji, ba podnecuji prichod nebezpecnych a nepratelskych jedincu do jeho vlasti.

+1/0
24.4.2012 16:36

Jerry7650

Re: Neni sporu

Celkem by mě zajímalo, jak se určuje kdo do které vlasti patří a jak dlouho tam musí být.... Jaký je ten limit? Neměl by třeba nějaký němec dojít do jakékoliv vesnice v pohraničí a vystřílet tam všechny slovansky vypadajíci jedince, protože před válkou to bylo germínské území, ze kterého byli vyhnáni? A co u nás vzniklo? 40let komunisku, ekologická devastace, HDP na jedné třetině oproti Německu... No pěkne jsme to my slovani tady zdevastovali od konce druhé světové... Takže asi vystřílet, co říkáš????

0/0
24.4.2012 16:40

pan.pravda.se.vraci

Re: Neni sporu

podivej, svy demagogicky primery si nech do akademickejch diskusi. Ja mam pratele v Malmo - jeste pred 20 lety se tam nezamykaly auta a byty, ted, pote co levice privedla desetitisice kosovskejch Albancu se i chlapi bojej chodit nekterejma koncinama po setmeni. Prave kvuli tomu, ze lidi jako ty to odmitaj videt, to on udelal. Kdyby to nebezpeci normalni lidi uznali na zaklade zkusenosti a bojovali proti nemu sami, nic se nemuselo stat.

+2/0
24.4.2012 16:44

Paeris Kiran

Re: Neni sporu

Pokud někdo podporuje partizány je zcela regulérní ho zastřelit.

Aco se týká války osobně zastávám názor vzdušného maršála Harrise že Německo mělo být spáleno na popel a neměla v něm zůstat stát jediná budova, most, silnice a železnice.

Jeho dobývání stálo zbytečně moc spojeneckých životů. Měli Německo zcela zničit ze vzduchu.

0/0
24.4.2012 19:50

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Re: Neni sporu

v podstatě je dobře zaděláno na budoucí občanskou válku.

0/0
24.4.2012 16:42

Posel z Liptákova XII.

Re: Neni sporu

Ale jdi ty, brepto.

0/0
24.4.2012 16:44

pan.pravda.se.vraci

Re: Neni sporu

tvoje argumenty zacinaj bejt cim dal vecnejsi. Nechces me jeste nazvat nackem?

+1/0
24.4.2012 16:47

mojmirovec

Re: Neni sporu

mezi válkou a mírem je určitý  rozdíl

0/0
24.4.2012 16:47

pan.pravda.se.vraci

Re: Neni sporu

takze mel pockat, az zacnou muslimove nasilne konvertovat puvodni obyvatele?

+1/0
24.4.2012 16:49

mojmirovec

Re: Neni sporu

pak by bojoval proti muslimům, ne proti vlastním. Kdyby ten pilot shodil tu atomovku na americké město, tak by trest smrti dostal. (Kromě toho to dostal rozkazem)

0/0
24.4.2012 17:08

pan.pravda.se.vraci

Re: Neni sporu

tak jinak. Rusti okupanti Ceskoslovenska urcite slusnejm lidem vadili. Ale pro me bylo horsich 99 Pragovaku, co je pozvali. Vlastizradci.

0/0
24.4.2012 17:12

mojmirovec

Re: Neni sporu

No, postřílet jim děti mi nepřijde jako ideální ani neideální prevence.

0/0
24.4.2012 17:21

mojmirovec

Re: Neni sporu

Když nad tím tak přemýšlím, tak by mě docela zajímal váš názor na Mašíny. Ti nepovažovali tehdejší režim za mír a chovali se podle toho. Proto jsou tak kontroverzní.

0/0
24.4.2012 17:27

Paeris Kiran

Re: Neni sporu

A pokud by jí dostal rozkaz shodit na město kolaborantů a zrádců?

O tom co jsou "vlastní" lze úspěščně vést spory.

Rezistance za druhé světové taky házela trhaviny do obchodů a podniků "Francouzů" kteří obsluhovali němce a střílela kolaboranty na potkání za spolupráci s nepřítelem.

0/0
24.4.2012 19:54

mojmirovec

Re: Neni sporu

Pokud by dostal rozkaz bombardovat vlastní město, tak by byl Rus za Stalina...

Co dělala Rezistance moc nevím, takže těžko můžu argumentovat. Ale jsem toho názoru, že občanské války, krvavé revoluce a jiné události, kdy jdou proti sobě sousedi a podobně je to nejhorší, co může zem potkat.

0/0
25.4.2012 9:07

Paeris Kiran

Re: Neni sporu

ano, první výstřel.

0/0
24.4.2012 19:51

truthspeaker

Re: Neni sporu

Neptat se proč, to je cesta do otroctví.

0/0
24.4.2012 17:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.