Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skončete s hulením, vybídne nový web závislé na marihuaně

Náruživí kuřáci marihuany dostanou novou možnost, jak bojovat se svou závislostí. Neziskové sdružení Sananim chce totiž do konce roku spustit odborný web Koncimshulenim.cz. Stejný projekt měl v plánu ve své protidrogové strategii také stát, kvůli ekonomické krizi se ale na něj nenašly peníze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

NEKROSNAKE

Tohle docela nechápu...

Pokud se zaměřej na prevenci proti závislosti na něčem na čem vzniká fyzická závislost, tak to je samozřejmě v pořádku. Ale léčení závislosti na trávě? To je prostě nesmysl a času. Na hulení vzniká pouze psychická závislost, to znamená že pokud dotyčnej bude chtít opravdu přestat, tak přestane a nepotřebuje k tomu žádný další maníky co mu přes web zatleskaj... to už to rovnou můžou rozebírat přes facebook a někdo je snad i "olajkuje". Mimoto bych se vsadil, že na FB nějaká podobná stránka bude a kdyby ne tak jí udělejte tam a máme to zadara. Mimo to vám tam poleze víc lidí. Ale proč něco dělat zadarmo, když to de za dotace, že?

0/0
2.5.2012 15:04

truepapas123

..a co takhle...

...vytvořit web, kde se dozvíte, jak skoncovat se závislostí na státních dotacích na nesmyslné projekty?

0/0
1.5.2012 8:13

Maxxan

Asi se ptám blbě.

Jaký to je ? Jednou jsem to zkusil, bohužel v kombinaci s alkoholem. 3 dny jsem myslel, že umřu.

0/0
30.4.2012 17:33

libyn

Re: Asi se ptám blbě.

pokud jsi opravdu zvědavý, nemůže ti stačit žádná odpověď

0/0
1.5.2012 8:33

Hijo De Puta II

Joint obsahuje podobné produkty hoření jako cigareta a je

v podstatě stejně kancerogenní. :-P

0/0
30.4.2012 16:27

broukmravenec

Re: Joint obsahuje podobné produkty hoření jako cigareta a je

kuš

0/0
30.4.2012 17:05

Maxxan

Re: Joint obsahuje podobné produkty hoření jako cigareta a je

Pravdu máš. Ale tady prý máš kušovat. Píšou.

0/0
30.4.2012 17:30

Charlie__CZ

Re: Joint obsahuje podobné produkty hoření jako cigareta a je

Vážně? Už sis do toho jointa dal někdy filtr z cigarety? Asi ne co. :-)

0/0
30.5.2012 18:40

broukmravenec

holky, neposlouchat!!!

0/0
30.4.2012 13:17

alienated

Pokud tu ještě někd chce debatovat

Pak prosím, aby se přestal už konečně tak strašně lacině ohánět alkoholem. To, že existuje kulomet nemá vliv na nebezpečnost nože. To, že se někdy vyskytlo v potrvinách DDT neznamená, že když je v potravinách jen překročená norma dusičnanů je to v pořádku.

Řeč je o hulení, bavme se o hulení. Bagatelozovat to tím, že existují mnohem nebezpečnější věci je obrana trávy asi tak na úrovni základní školy;-)

0/0
30.4.2012 12:37

Světlonoš_v05

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

hulils někdy v životě trávu?

0/0
30.4.2012 12:40

alienated

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

ano, byl jsem za dob studií půl roku v holandsku, proč?

0/0
30.4.2012 12:41

Světlonoš_v05

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

jen jestli náhodou nejsi v roli katolického mnicha co se snaží moralizovat o sexuální morálce

0/0
30.4.2012 12:42

alienated

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

ne, nejsem, příště se ale zeptej rovnou, je to snazší;-). Vadí mě debata která není věcná. Baví mě debata ve které se člověk snaží pochopit z čeho ve skutečnosti vychází obhajoba toho či onoho. Máloky se bohužel dozvím že je to něco jinéo než... já to dělám, tak je to dobře i kdybych to měl podpořit tím nejdebilnějším argumentem na světě:)

0/0
30.4.2012 12:46

libyn

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

pokud to, přes svoji zkušenost, takto démonizuješ, tak se raději vyhýbej všemu možnému i nemožnému, protože máš předpoklady, že tě zničí vše i nevše!

0/0
30.4.2012 12:48

alienated

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

co to plácáš ?;-D Démonizace?:-D Vycházím ze zkušenosti člověka, který mezi léty 2001 a 2006 odučil 5 let na střední škole. Nefiltruj marihuanu přes svou a jen svou osobní zkušenost. Já taky do automatů v době kdy byly nové naházel asi tak 100 korun  protože jsem to chctěl zkusit a tím to pro mě skončilo. To ale neznamená, že je to bezpečné a nikdy bych to netvrdil. Stejně tak každá jedna zkušenost s marihuanou kterou člověk zvládne bez ztráty kytičky nic neříká o tom, jak je či není tato droga nebezpečná, a jaké má v některých případech důsledky:-)

0/0
30.4.2012 12:53

Světlonoš_v05

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

internet má taky v některých případech špatné důsledky - někteří se na něm stávají závislí, zanedbávají kvůli bytí on-line normální život, surfují i v práci atd. Je to důvod zakázat internet pro všechny?

0/0
30.4.2012 13:02

alienated

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

Ukaž mi kde píšu, že bych trávu zakázal??

Co vlastně obhajuješ, víš to vůbec?

+1/0
30.4.2012 13:04

Světlonoš_v05

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

když trávu nechceš zakázat, tak o čem se hádáš?

+2/0
30.4.2012 13:05

alienated

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

Já jsem napsal příspěvek do diskuze. Nevím co v něm vyprovokovalo tvou reakci, ale já se o ničem nehádám. Nechodím se do diskuzí hádat, maximálně něco dozvědět...

Proč jsi reagoval...to musíš vědět ty. Pokud jsi nepochopil první příspěvek, tak ještě jednou. Pokud bude nejčastějším argumentem obhájců marihuany existence alkoholu který je legální, je to argument k legalizaci marihuany. OK, bavme se o tom. Pokud alkohol slouží k bagatelizaci vlivu trávy, vyvolává to maximálně úsměv. Snad si  "obhájci" trávy absurditu této své argumentace uvědomí...

+1/0
30.4.2012 13:11

ignacius01

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

moment usmev? tak tedy aby bylo jasno. jde tu minimalne o rovny pristup ...

pokud mame legalni prokazatelne tvrdou drogu, je pokrytecke a nesmyslne mit ilegalni latku, ktera je co se tyka navykovosti a spol. nebezpecnosti na mnohem nizsim levelu, nez nejrozsirenejsi droga tady ...

negativni marihuany se nebagatelizuji, jen tak nejak nechapu pristup. je to u nas zvykem uz desitky let, je to tudiz ten pravy model ... a to ze vetsina populace nevi o cem mluvi, ze se chova pokrytecky a ignoruje fakta (tedy medicinska aj. data o navykovosti, rozjezdu moznych nemoci apod)

0/0
30.4.2012 13:20

alienated

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

v čem se to rozchází s mým předchozím příspěvkem?:))

0/0
30.4.2012 13:23

ignacius01

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

tim ze pises cosi o bagatelizaci vlivu travy kdyz se argumentuje alkoholem ... co je na te me argumentaci nespravneho nebo spatneho?

0/0
30.4.2012 13:59

alienated

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

ale nic, zapojil ses do diskuze až v jejím průběhu, je třeba rozplést o co jde.

Takže, pokud bude debata o tom, jestli trávu legalizovat ano či ne, je argument o legálním alkoholu namístě. Na tom se snad shodnem.

Ale to je právní rámec.

Když se budeme bavit o tom jaký vliv má marihuana na společnost, nemá to s právním rámcem nic společného. A když chci poukázat na negativn stránku, jsou argumenty " a alkohol ti nevadí, to je mnohem větší problém" uplně mimo. Rozumíš tomu rozdílu? Negativní vlivy buď jsou a nebo nejsou, existence jakékoliv jiné látky nic nemění na nebezpečnosti marihuany. Proto nemám rád když někdo to této debaty jakkoliv alkohol zařazuje...

+1/0
30.4.2012 14:15

alienated

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

PS: Článek NENÍ o legalizace trávy. Jen někdo vidí v trávě tak jak se konzumuje problém. Já nedebatuju o legalizaci trávy, ale o tom, jestli v sobě tráva skýtá nějaký problém nebo ne.

PS:Ostatně... i na tu legalizaci se názory vyvíjejí, v Hlandsku už taky nejsou přesvědčeni o tom že je to ten nejlepší přístup...

+1/0
30.4.2012 14:19

libyn

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

pravda je poněkud jiná, co se týče mě! Přesto si myslím, že o hulení trávy, konzumaci desítky piva, ježdění do práce autem nebo vlakem, konzumace uzenin, opalování se, neochota pohybovat se zbytečně (sportovat), a jiné, srovnatelné "sebepoškuzující" aktivity, netřeba řešit ani zákonem, ani pseudo osvětou!

0/0
30.4.2012 13:07

alienated

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

co to je " pseudo osvěta?" a jak vypadá skutečná osvěta? Myslíš, že jsou lidi dostatečně moudří, aby s na vše vytvořili názor na základě jen a pouze vlastní zkušenosti? Bez ochoty naslouchat zkušenostem ostatních:)

Zajímal by mě Tvůj názor na spoluúčast pacienta na zdravotní péči.  Pokud je tato péče hrazena z nějakého konečného balíku peněz a očividně tento nestačí na pokrytí všeho léčitelného, má stát právo na osvětu za účelem minimalizace výloh na léčebnou péči?:)

Měli by si lidi platit za lékařskou péči pokud ji budou potřebovat, a pokud na to nebudou mít, tak je máme nechat umřít?

0/0
30.4.2012 13:21

libyn

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

tady jde o to, že stát mrhá prostředky na osvětu nečeho, co systém zatěžuje minimálně! o tom mluvím, o prioritách, ne o lobbinku kamošů někoho. kdo o tom rozhoduje! Ty opravdu věříš, že to bude mít na huliče a občasné huliče nějaký vliv?

0/0
30.4.2012 13:27

alienated

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

Systém to zatěžuje minimálně? Jaký má existence hulení vliv na extrémě mizernou vzdělanost dnešní teen generace? Umí to někdo vyčíslit? Já si nemyslím, že to není problém, a pouze upozorňuju zastánce trávy na asi nejčastější a přitom absolutně absurdní argument - a totiž, že existence alkoholu relativizuje důsledky hulení jako fenomenu dnešní doby... Nic to nerelativizuje..

BTW...jestli to bude či nebude mít vliv záleží samozřejmě čistě na provedení...jakožto jakýkoliv preventivně/

0/0
30.4.2012 13:37

alienated

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

prventivně/pomocný program...

0/0
30.4.2012 13:38

libyn

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

mizerné školství je systémový problém! To politik-podnikatel, může za to, že nynější vysokoškolák je blbější, jak dřívější středoškolák! To není problém trávy! To společnost, já, ty, nenabízíme dostatečnou alternativu! To hulení je slušnější, pasivnější forma, najití sama sebe v dnešku!

0/0
30.4.2012 14:20

alienated

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

jasně že to je systmový problém, ale vše souvisí se vším... Za ničím není jeden činitel který když se odstraní, bude vše OK.  Tráva nenabízí cestu " najít sám sebe", s tím nesouhlasím.

0/0
30.4.2012 14:42

libyn

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

jasně, že s tím nesouhlasíš, ty, ani stát! jen nesouhlasíš....a dál už nic! Pokud se tu veřejně před volbami vyřvávalo, že menší zlo je leší než toto, tak proč to znovu neaplikovat! Chceš lidem diktovat, jak moc můžou být svobodní? Řekni, čeho se bojí stát a ty, pokud byste trávu legalizovali

0/0
30.4.2012 14:51

alienated

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

proč pořád operuješ s legalizcí?:)) o tom od začátku není řeč... jen o smysluplné argumentaci.

O smysluplnosti nějakého modelu legalizacie ... stačí se podívat do Holandska a bavit se o tom co to pravděpodobně přinese. Polovina argumentů zastánců i odpůrcu by se tím vynulovala... Ale to je uplně jiná debata...

Já nikomu nechci nic diktovat, kde to zase čteš?:))) Jen nechci nijak zkreslovat realitu o trávě, ani z jedné ani z druhé strany..

Opakuji naposledy. Můj prvotní argument nemělnicspolečného s tím, jestli přinese užitek trávu legalizovat...

0/0
30.4.2012 15:14

libyn

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

klišé, klišé, politika, byznys! Nech lidi lidmi, čeho se to vlastně bojíš?

0/0
30.4.2012 16:25

daaaanyyyy

Re: Pokud tu ještě někd chce debatovat

no dobre vezmu Vam to srovnani z ust. Pokud by byly legalni a vsudypritomne kulomety , myslim, ze by bylo velice legracni zkouset zakazovat noze a jeste se bavit o jejich nebezpecnosti stavet na tom obhajobu, nemyslite?

0/0
1.5.2012 11:19

Bug02

závislost na marihuane

Ptal jsem se kamaráda: Nebojíš se že na tý trávě budeš závislej? A on mi povídá: To je nesmysl, hulim už tři roky každej den a nikdy mi to nechybělo! Ne ale vážně, závislost na marihuaně je přece nesmysl

0/0
30.4.2012 12:04

alienated

Re: závislost na marihuane

Patří tráva do rukou dětem?

0/0
30.4.2012 12:32

ignacius01

Re: závislost na marihuane

deti nemaj preci vubec co fetovat ... zakazeme sirky protoze jimi muze nekdo podpalit stoh?

0/0
30.4.2012 12:44

alienated

Re: závislost na marihuane

copak jsem někde napsal že bych trávu zakázal?:)

Děti nemají co fetovat, na tom se shodnem, v čem je problém?

0/0
30.4.2012 12:55

ignacius01

clanek je stupidni

Predevsim to je dalsi z mnoha lifestylovych produktu propagujici tzv. zivotni styl. Proste lidi by se meli chovat jako ty celebrity z medii, co jen spravne cvici, spravne se oblekaji, maji spravne zivotni hodnoty (treba poradnej barak s bazenem, poradny auto, reprezentativniho partnera atd.), piji a konzumuji jen spravne veci (tedy momentalne co v sezone frci ...) Ja se obejdu i bez toho a to ziju velmi aktivne a jsem i dost kreativni ... cele je to imho o stereotipech. vetsinova populace totiz nesnese toho kdo se odlisuje a dava mu to vzdy sezrat. ono dat si pivo na zahradce je relaxac, ale dat si joint, to uz se pokrytecky zveda oboci ... je to smesne a trapne:-)

+1/0
30.4.2012 11:57

alienated

Re: clanek je stupidni

to je ale srandovní závěr:) Můžeš mi říct, v jedné větě, o čem ten článek je?:)

0/0
30.4.2012 12:33

ODSCSSD7

no myslim ze marihuana neni zrovna nejvetsi problem

mnohem vetsi i navykovejsi je alkohol...

marihuana se da ukocirovat mnohem lepe... hulim dost casto, skoro denne (male mnozstvi) a nekoureni marihuany (dovolena, tyden u rodicu, sluzebni cesta atd) mi nedela vubec zadne problemy... coz se o cigaretach treba neda vubec rict..

0/0
30.4.2012 11:36

alienated

Re: no myslim ze marihuana neni zrovna nejvetsi problem

ale on nikdo netvrdí že to je největší problém na světě:) To ovšem neznamená že to nené problém, který si zaslouží pozornost...

+1/0
30.4.2012 11:40

ODSCSSD7

Re: no myslim ze marihuana neni zrovna nejvetsi problem

ja osobne jsem se teda se zavislosti na marihuane jeste nikdy nesetkal...  ale pokud by neco takoveho bylo, myslim ze staci obycejny psycholog, ktery cloveku pomuze se znova naucit se bavit i bez travy..

ono to totiz o nicem jinem nez ze clovek se odnauci se zabavit bez huleni neni... zadne abstinencni priznaky nejsou

0/0
30.4.2012 11:42

alienated

Re: no myslim ze marihuana neni zrovna nejvetsi problem

a probíral jsi to někdy se streetworkery, či právě těmi psychology?:) Nikde jsem nepsal, že jde o fyzickou závislost, i když existují práce, které dokazují nevratné změny v mozku. Jak rozsáhlé, jestli jsou vážné atp atp je otázka jiná a ani není důležitá.

Ještě jednou. To že to chce někdo řešit neznamená že to považuje za největší problém tohoto světa...

Stejně tak, jako že existence lidí, kterým tráva život obohacuje neznamená, že nejsdou lidé, kterým to život ničí:)

0/0
30.4.2012 11:49

prestovlaknejede

prostě si na to zvykněte

společnost už dávno není to, co před 20 lety ... je to každýho věc, co si dělá, tak proč máme pořád tendence někomu chtít řídit život, jak my chceme? Nechápu... je to pozůstatek z feudálu nebo z dob bolševika?

0/0
30.4.2012 11:13

alienated

Re: prostě si na to zvykněte

Není to každého věc...

Dokud budu platit daně a dokud budu mít společnou vládu s ostatníma, mám právo na to chtít po ostatních nějakej výkon. Mám právo chtít aby dodržovali zákony který platí pro všechny...

Mám právo na to, aby se mi nelíbilo, že do stejné třídy jako moje děti chodí vyhulení bezmozci. Mám právo chtít prevenci.

Svoboda není anarchie...

Když budeš ve sportovním teramu... jak se postavíš vůči kolegovi co bude chodit na zápasy opilej? Je to jeho věc?

+2/0
30.4.2012 11:29

malomocný

Re: prostě si na to zvykněte

No Vy budete asi kapacita a to ani nehulím.

0/0
30.4.2012 11:31

alienated

Re: prostě si na to zvykněte

a chtěl jsi i něco říct?:)

0/0
30.4.2012 11:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.