Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za útokem ze čtvrteční cyklojízdy stojí bratr bývalého radního Šteiner

Incident ze čtvrteční pražské cyklojízdy, kdy neznámý muž napadl a srazil na zem cyklistu, má dohru. Oním podezřelým je totiž Vojtěch Šteiner, bratr bývalého pražského radního Radovana Šteinera, který se celého incidentu také účastnil. Informovala o tom v neděli televize Nova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

llekal

staří známí v pěti vteřinách traileru

http://www.youtube.com/watch?v=0fuJpA9mR0c#t=01m22s

0/0
23.4.2012 23:57

Bertiik

Doporučuju

Plakal jsem.

Smíchy!

0/0
23.4.2012 12:53

Bertiik

Re: Doporučuju

Co to? Někdo mi smazal příspěvek, na který jsem reagoval?

http://vimeo.com/40386144

Porada generálního štábu od d-fense...

+1/0
23.4.2012 12:56

heroforseason

nejdřív se podívejte na video, a pak hodnoťte

http://tn.nova.cz/zpravy/cernakronika/muz-ktery-brutalne-zmlatil-cyklistu-je-bratr-byvaleho-prazskeho-radniho-steinera.html

1) kolo neblokovalo provoz aut - byla tam ještě cyklojízda, takže auta stejně nesměla projet.

2) kolo neblokovalo ani cyklojízdu, leželo bokem

3) bývalý mafián radní šteiner kolo neodsunul, ale brutálně ho vzal a odhodil, až z kola něco odletělo. Což opravdu může naštvat,speciálně třeba u kol za 20 000 +, která jsou u profi cyklistů běžná.

4) šlo podle záběrů o organizátorský konec cyklojízdy, který čekal a špuntoval, aby do cyklistů nenajela auta zezadu. Takže ho neměl kdo co vyhánět nebo rozhánět.

+3/0
23.4.2012 12:10

heroforseason

Re: nejdřív se podívejte na video, a pak hodnoťte

Mimochodem - odhodit zapálenému cyklistovi vytuněné kolo je jak projet majiteli BMW za milion klíčem po kapotě.

+4/0
23.4.2012 12:11

hubitel sockomoušů

Re: nejdřív se podívejte na video, a pak hodnoťte

Tak jsem to shlédl a musím konstatovat, že Šteiner je plně v právu. Cyklisté neměli povolený zábor veřejného prostranství a tím pádem ani nesměli jakkoliv omezovat ostatní účastníky silničního provozu. Odklizení kola je naprosto legitimní. Majitelem kola je známý cykloagresor, který se chlubí na netu svojí vlastní trestnou činností takže napadení Šteinera zapadá do jeho způsobu chování. To, že dostal nakládačku je naprosto v pořádku a doufejme, že to bude působit výchovně.

+10/0
23.4.2012 12:19

mahony3307

Re: nejdřív se podívejte na video, a pak hodnoťte

Tak ty jseš dobrá trubka ;-D

+1/0
23.4.2012 12:25

arné knobloch

Re: nejdřív se podívejte na video, a pak hodnoťte

Sice naše radní nemám rád, ale po shlédnutí videa musím souhlasit, že Šteiner byl v právu. Ano, překážející kolo neposunul, ale odhodil, čemuž se vůbec nedivím, když nemohli projet jen kvůli tomuto naschvál položenému kolu. Potom dostal od majitele kola pěstí. A jeho bratr majiteli kola pěstí vrátil.

Dobře mu tak, snad si to bude pamatovat.

+8/0
23.4.2012 12:31

pavlik12

Re: nejdřív se podívejte na video, a pak hodnoťte

"1) kolo neblokovalo provoz aut - byla tam ještě cyklojízda, takže auta stejně nesměla projet." a to jste určil podle čeho?

Ať koukám do pravidel provozu jakkoliv, žádné pravidlo "když je cyklojízda, nesmí auta jezdit" tam nevidím.

Pokud někdo položí kolo do silnice tak, aby tvořilo překážku silničního provozu (v bláhové naději že tím vynutí prostor pro svou svévolnou akci), musí počítat s tím, že bude odstraněno.

+4/0
23.4.2012 12:51

lu2222

Re: nejdřív se podívejte na video, a pak hodnoťte

To je určený tím, že je to předem ohlášený a policie to omezení dopravy následně zajistí. Je to něco jako demonstrace s průvodem. Akorát tady ti demonstrující jsou na kolech. Je to hlavně z důvodu bezpečnosti, protože kdyby ta cyklojízda měla stavět normálně na semaforech a tříštit se na menší skupiny promíchané s automobily, tak by nebylo k problémům daleko.

+1/0
23.4.2012 13:05

pavlik12

Re: nejdřív se podívejte na video, a pak hodnoťte

Možná jsem to v seznamu oznámených veřejných shromáždění přehlédl, ale nic takového jako cyklojízda tam nebylo.

0/0
23.4.2012 13:13

lu2222

Re: nejdřív se podívejte na video, a pak hodnoťte

já to nikde hledat nebudu, ale z videa je jasné, že policie tam na místě byla a dopravu řídila. kdyby to nebylo předem ohlášený, tak by tomu tak nebylo.

0/0
23.4.2012 13:26

pavlik12

Re: nejdřív se podívejte na video, a pak hodnoťte

Policie řídí dopravu i u předem nenahlášené dopravní nehody. Což ale také neznamená že někdo může položit kolo doprostřed silnice a vytvořit si tak vlastní "uzavírku".

Jen díky (až moc) velké tolerantosti ze strany PČR neskončila většina účastníků téhle "akce" s pokutami, porušovali toho víc než dost.

+2/0
23.4.2012 13:34

luban12

Asi bych riskoval

a tomu kolu bych se vyhýbal tak neopatrně, že bych přejel pokud možno obě kola po kraji. Podle článku Šteiner nebyl první kdo začal a to,že dostal po hubě je naprosto v pořádku.

+3/0
23.4.2012 11:48

Cenzorcz

Re: Asi bych riskoval

A mělo by to být správně, neboť překážka na vozovce nebyla řádně označena.

+1/0
23.4.2012 12:14

B_B_Lobo

to je ale něco jiného

než nám nejdříve media tvrdila, ne? takže nakonec je to reakce na napední účastníkem cyklojízdy...

+3/0
23.4.2012 11:47

Honza13

Re: to je ale něco jiného

Přečti si to ještě jednou. Štainer odhodil cyklistovi kolo, cyklista se bránil. To kolo leželo v prostoru, uzavřeném policií.

0/0
23.4.2012 11:57

hubitel sockomoušů

Re: to je ale něco jiného

Honzíku, to kolo bylo překážkou silničního provozu a nemělo tam co dělat.

+2/0
23.4.2012 11:58

- antimultikulturista -

Re: to je ale něco jiného

socíku, ten prostor byl řádně uzavřenej policií, to kolo tam mělo co dělat :-P

+2/0
23.4.2012 12:02

hubitel sockomoušů

Re: to je ale něco jiného

Nemělo, fakt ne. To by ta akce musela mít povolený dočasný zábor, což neměla, protože ho nepotřebovala. A nepokoušek se hájit toho cykloagresora, raději si přečti čím se chlubí, odkaz máš o kousek níže.

+3/0
23.4.2012 12:05

lu2222

Re: to je ale něco jiného

Jestli zábor měla nebo neměla je jedno. V tu chvíli tam stejně policie zastavila dopravu, aby mohli projet cyklisti. Takže i kdyby tam to kolo neleželo, tak auta projet nemohla.

0/0
23.4.2012 12:10

DDT123

Re: to je ale něco jiného

neni to zábor, na zábor nemají povolení.

+1/0
23.4.2012 12:13

hubitel sockomoušů

Re: to je ale něco jiného

Zastavení provozu pro umožnění průjezdu cyklistů je v pořádku a nikdo proti tomu nic nenamítá. Jenže všichni cyklisté na těch záběrech stáli!

0/0
23.4.2012 12:21

lu2222

Re: to je ale něco jiného

Tak se na to podívej ještě jednou. Za nima projíždí peloton.

0/0
23.4.2012 12:45

B_B_Lobo

Re: to je ale něco jiného

aha, takže odhození kola je důvod k fyzickému napadení. tzn. morální a mírná majetková újma vs. sražení na zem. nu dobrá, v tom případě by bylo v pořádku fyzické npadení všech účastníků cyklojízdy, protože řidičům způsobili morální a majetkovou újmu?

+2/0
23.4.2012 12:28

pavlik12

Re: to je ale něco jiného

Na video jsem koukal, ale žádné uzavírací pásky jsem tam neviděl, ani policisty kteří by jménem zákona prostor vyklízeli.

Dokonce na tuhle akci ani nebyl vydán souhlas se zvláštním užíváním komunikace (stačí se podívat na úřední desku magistrátu), takže kolo leželo jako překážka na silnici a bylo (pravda nešetrně) odstraněno.

Když při bouřce spadne na silnici větev ze stromu tak ji taky odstrčím a jedu dál.

+2/0
23.4.2012 12:55

Doktor Redaktor

Policisté měli jinou práci...

Vybírali úplatek od řidiče?

0/0
23.4.2012 11:18

KMJ

Re: Policisté měli jinou práci...

Nebo pokutu ?

0/0
23.4.2012 11:51

DDT123

Ještě jsem našel toto - na ekolistu v diskuzi:-)

Takže Hrabosh co dostal přes držku - 22. 4. 2012 - Viktor

Byl to jedinec dobře známý agresivním vyjadřováním a občas i chováním. Zřejmě špuntař - rozhodně místo toho, aby jel (tj. účastnil se cyklojízdy), vytvořil svým kolem překážku a na pokusy o odstranění kola reagoval násilně. Takže opravdu moc nevěřím, že by byl nějaká oběť.

Viz též níže. http://www.nakole.cz/diskuse/14564-vjc-2012.html

"A musím se poclubit, že loni jsem v první zóně NP složil jednoho motorkáře. Jel na krosce po úzké pěšině a viděl jsem ho z velké dálky. Tak jsem si vzal tak 3-5kg placák a když jel okolo, tak jsem ho mírně nadhodil. Přesný zásah na solar ;) Nenohl popadnout dech, zato já popadnul klíčky a mrsknul je do lesa....

Datum: 14.04.2007; Autor: Hrabosh"

+8/0
23.4.2012 11:06

mbem

Re: Ještě jsem našel toto - na ekolistu v diskuzi:-)

Škoda rány, která padne vedle. Tak dlouho se chodí s džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Apod. ;-D

+1/0
23.4.2012 11:09

DDT123

Re: Ještě jsem našel toto - na ekolistu v diskuzi:-)

a kdo jinému jámu jámu sám do ní sám :-)

0/0
23.4.2012 11:11

mbem

Re: Ještě jsem našel toto - na ekolistu v diskuzi:-)

R^

0/0
23.4.2012 11:12

hubitel sockomoušů

Re: Ještě jsem našel toto - na ekolistu v diskuzi:-)

A není tohle náhodou zralé na trestní oznámení?

0/0
23.4.2012 11:56

Honza13

Re: Ještě jsem našel toto - na ekolistu v diskuzi:-)

Co dělal motorkář na té pěšině?

0/0
23.4.2012 11:59

hubitel sockomoušů

Re: Ještě jsem našel toto - na ekolistu v diskuzi:-)

Tam samozřejmě neměl co pohledávat jak to ale souvisí s útokem toho Hraboshe? Motorkář spáchal přestupek, Hrabosh trestný čin.

0/0
23.4.2012 12:06

pavlik12

Chtěli provokovat a upozornit...

... tak vyprovokovali a upozornili. Organizátor by měl být spokojený...

+2/0
23.4.2012 10:54

netrefilbranku

Cyklojízda a naši zástupci

nechápu, proč policie nazajistila cestu tak, aby vše proběhlo v klidu, proč nereagovala na stížnosti řidiče (neměl tam co dělat?, byly to neoprávněné stížnosti?). Řidiči jsou permanentně naštvaný a vystresovaný, neb denodenně (sice nevím proč, ale je to tak) tráví čas v zácpách s podobně postiženými (stresem a vztekem) řidiči. Když potom mají možnost v klidu jet, je tu zase cyklojízda. Vypadá to, že by se dalo projet kolem cyklistů, ale ouha, leží tam kolo. To je na cyklojízdách nebezpečné, krom lidí jsou tam i kola. Občas na zemi. A pak už rupnou nervy a neštěstí je na světě. Nejpřekvapivější na tom je, že to byl bývalý radní, který by měl naopak cyklostezky a cyklojízdy podporovat. Ale pražská realita je holt taková, že nás jednou naši radní všechny zlikvidujou.

+4/0
23.4.2012 10:44

tvé horší já

Re: Cyklojízda a naši zástupci

pod to se podepíšu.

0/0
23.4.2012 10:45

KMJ

Re: Cyklojízda a naši zástupci

Můžete vysvětlit proč by měl cyklostezky a cyklojízdy podporovat ? A proč řidiči tráví čas v zácpách ?  Protože jim nic jiného nezbývá .  Jezdím po Praze často a mám vyřizování na několika místech po celám městě . Pokud bych měl jezdit MHD a zbývající vzdálenosti dobíhat pěšky stihnu tak maximálně třetinu . Takže , víte ono to bez auta prostě dost dobře nejde .

0/0
23.4.2012 10:53

tvé horší já

Re: Cyklojízda a naši zástupci

kecy. stačilo by abs sednul na metro a jsi po cele praze mnohem rychleji. to za prvvé a za druhé, kdyby se autisti taky trochu zapojily, třeba za dostavění okruhu, bylo by taky v praze leší žití. kdyby si ráno každý rozmyslel, jak moc musí do auta, hned by bylo mnohem mín aut v centru atd. atd.

+1/0
23.4.2012 10:57

KMJ

Re: Cyklojízda a naši zástupci

Nevíte co píšete . Metro jezdí málokam . Když zásadní problém je tom , že všichni tady řeší " Jak se dostanu ráno do práce a odpoledne zpět .  . Takže namátkou . Ráno v 8 Modřany . jednání cca 2 hodiny . Potom Zahradní město , cca stejně . Následuje Libeň , približně hodina . Posléze Jinočany  cca 2 hodiny a závěr většinou Smíchov.  Tak a ještě mi chvilku vykládejte o metru . A to nemluvím o věcech které musím mít sebou .

+1/0
23.4.2012 11:10

tvé horší já

Re: Cyklojízda a naši zástupci

vím dobře, co píšu. dopravováním se po městě jsem se docela slušně někajou dobu živil. pokud mluvíme o té trase, jak píšeš, tak té by právě nejvíce pomohl okruh, abys nemusel do vůbec zajíždět do centra. pokud někdo opravdu potřebuje, nemám nic proti, ale mám i známé, kteří jsou schopni z vltavské na václavák jet autem i kdž metrem by tam byli za tři minuty a tramvají za pět. ona celá ta cyklojízda je tak trochu o tom, aby se ukázalo, že současná doprava je v praze katastrofální a je strašně smutné, že jediní, kdo na to dokáže upozornit jsou cyklisti, místo toho, aby lidé táhli za jeden provaz, týká se to jak cyklistů, řidičů i chodců. a ze zkušeností víme, že,bohužel, u nás nefunguje nic, co není alespoň lehcke nátlakové.

+1/0
23.4.2012 11:29

KMJ

Re: Cyklojízda a naši zástupci

Omyl . cyklisté hrají jen výhradně sami za sebe a nepřítele vidí naprosto ve všech . proti kolu jako dopravnímu prostředku v zásadě nic nemám ale  ve formě jako je to třeba na jižní Moravě . Tam je to běžné a pokud vídím  stréca jak jede z vinohradu rád mu uhnu . Pokud ale v Praze potkám v nejhustšim provoze cyklistu v elasťákách jak kličkuje provozem vidím červeně .

+2/0
23.4.2012 11:50

hubitel sockomoušů

Re: Cyklojízda a naši zástupci

Naprostý souhlas. Občas připomínají sektu.

+1/0
23.4.2012 11:58

tvé horší já

Re: Cyklojízda a naši zástupci

úplně stejně, jako řidiči aut.

0/0
23.4.2012 12:03

hubitel sockomoušů

Re: Cyklojízda a naši zástupci

Jak kdy. Samozřejmě že jsou mezi řidiči velmi bezohlední jedinci, jenže mezi cyklisty jich je daleko více.

+1/0
23.4.2012 12:07

tvé horší já

Re: Cyklojízda a naši zástupci

rozohdně není, viz můj spodní příspěvek. teď zrovna koukám z okna na jednoho parádně zaparkovaného passata, na straně silnice, kde se parkovat nesmí, anine metr od křižovatky. teď tu kvuli němu musí složitě najíždět každý, kdo tu projede, zrovna se tam otáčejí popeláři.

0/0
23.4.2012 12:21

hubitel sockomoušů

Re: Cyklojízda a naši zástupci

No tak zavolej MP a ta si už poradí.

0/0
23.4.2012 12:23

tvé horší já

Re: Cyklojízda a naši zástupci

neporadí, řešíme to tu dnes a denně. má za stěračem lístek a tím to končí. a zítra tam bude stát další a další, protože za ty dvě kila, co dostanou od policie pokutu to mají docela levné placené parkoviště. a když je posílám mezi baráky pokutovat ty parkovače po trávnících, dělají, že neslyší a odcházejí pryč.

0/0
23.4.2012 12:36

tvé horší já

Re: Cyklojízda a naši zástupci

není to tak. aut*mat sám o sobě opravdu řeší celkově dopravní situaci. o tomhle mě nepřesvědčuj, tam fakt vím dost. a ptám se, proč by, sakra, nemohl jet v praze v provozu cyklista třeba v neoprenu, když ho to byví? o to jde, to je ten prvopočátek, vy v autech koukáte už od začátku na cyklistu, jako na vetřelce, který nemá ne silnici, co dělat, ale to je omyl, je naprosto plnohodnotný účastník. a když se vrátíme k tomu nejhustšímu provouzu: to je další základ tohoto problému, kdyby stál okruh, a trochu se nastavila pravidla pro vjezd do města, jako ve všech civilizovaných městech evropy, tak by tak husty provoz nikdy nemusel být a všichni by byli spokojení. jenže neohroženost řidičů, když sedí v autě jim nedá příležitost uvědomit si, že sami omezují většinu obyvatel prahy. o to jde o společnou akci, kde by se konečně ukázao, že jsme, co se týče dopravy nejhorší město na sever od moskvy.

0/0
23.4.2012 12:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.