Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podřezal přes 50 tažných psů. Nejdřív dostal odškodné, teď ho obvinili

V Kanadě obvinili z týrání zvířat manažera firmy, která při olympijských hrách v roce 2010 nabízela turistům výlety na saních tažených psy. Když po olympiádě zájem výletníků opadl, manažer padesát psů podřezal nebo zastřelil. Případ vyšel najevo, když získal odškodné za posttraumatickou stresovou poruchu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kunta_kinte - protistatni zivel

Zlocinec

takhle zbytecne je pobit. kdyby je aspon nabidl do gulase. :-P

0/0
23.4.2012 12:56

Scarlett from Scottland

zmetek

;-(;-€

0/0
23.4.2012 12:53

Fmighta the Affaffin

Tak naridila mu to firma, nebo ne?

Pac to je docela dulezita informace. Firmy maji zpusoby, jak donutit zamestnance delat veci, ktery nechcou. Pak by na vine vubec nebyl on, to by se asi sluselo rict, jak to skutecne bylo.

0/0
23.4.2012 7:11

kunta_kinte - protistatni zivel

Re: Tak naridila mu to firma, nebo ne?

Pokud firma naridi neco protizakoneho, tak te nikdo nednuti to provest. :-)

0/0
23.4.2012 12:57

Smradlavej čmoud z komína

Re: Tak naridila mu to firma, nebo ne?

právě že nutí, např. pohrůžkou vyhazovu, kapitalistická diktatura

0/0
26.4.2012 21:42

josefl

Kdyby

Je darovali do Vietnamu, Číny, nebo dokonce do KLDR, tak by se alespo\ń lidé najedli. V KLDR by tím zachránil pár lidí od smrti hladem a dostal by medajli.

+1/0
22.4.2012 14:34

Scarlett from Scottland

Re: Kdyby

však se můžete obětovat klidně vy. Nebo na vás by si nepošmákli?

0/0
23.4.2012 12:52

pepa játro

to je

ale hnusnej kripl. a ještě požádá o odškodné. co se to s tim světem děje

+2/0
22.4.2012 14:22

josefl

Re: to je

Zato kdyby postříle pár dětí, tak by byl jenom psychicky narušený a mohli bychom ho litovat, že ano?

+2/0
22.4.2012 14:35

Fidina

blb

To je ale blb. Mohl je přeci prodat. Je přeci dost nadšenců, co by si pár tažných psů pořídilo.

+1/0
22.4.2012 14:09

Sidonie_11

Zrůda!

Nic jinýho se k tomu napsat nedá! ;-€

+2/0
22.4.2012 12:20

kOBLICH

Tohle je podobný příběh...

... jako ten o muži, co vyvraždil celou svou rodinu a pak žádal soudce o shovívavost, protože je sirotek :-/

+2/0
22.4.2012 11:29

orinka3

tohle mohl udělat jedině člověk vyšinutý

Zbytečně zabíjet zdravá zvířata jenom kvůli tomu, že z nich nejsou prachy?! Měl by nadosmrti zadarmo vynášet bobky ze zvířecích útulků.;-€

+2/0
22.4.2012 5:08

Dr.Onufrakova

Legálna eutanázia 100 starých, chorých a neadoptovateľných

Masaker sa z toho stal, až keď začal pýtať bolestné. Asi mu ho firma nedala, tak ju bonzol. Tá ho v tom zatiaľ nechala, bohvie, ako to skončí. Zákon Britská Kolumbia prijala ex post, ten sa do úvahy nebude brať a ani on vtedy nemohol firme odmietnuť. U nás by psov museli dať do kafilérie a žiadne exhumácie by sa nekonali.

+1/0
22.4.2012 6:58

viveka

Re: Legálna eutanázia 100 starých, chorých a neadoptovateľných

"Starí chorí" by asi nepózovali na olympiádě. Byla to prestižní akce.

0/0
22.4.2012 8:25

111

Re: Legálna eutanázia 100 starých, chorých a neadoptovateľných

Kdyby je slušně utratil, tak snad, ale on to udělal způsobem více než zavrženíhodným, to tu asi většině vadí nejvíc.

+1/0
22.4.2012 10:57

josefl

Re: Legálna eutanázia 100 starých, chorých a neadoptovateľných

Jak je měl slušně utratit? Poslat do plynu, zabít proudem, píchnout jim injekci? Zastřelení je totožné.

0/0
22.4.2012 14:42

111

Re: Legálna eutanázia 100 starých, chorých a neadoptovateľných

V civilizovaném světě jim veterinář dá příslušná sedativa. Mohl je i zastřelit, ale podřezat, co je to za chování, navíc , viz. článek , některé zahrabal ještě živé!

+1/0
22.4.2012 14:47

josefl

Re: Legálna eutanázia 100 starých, chorých a neadoptovateľných

Zkuste to poradit myslivcům a vůbec všem lovcům. Také an jatkách by bylo něco podobného velice vhodné a konec konců, nejlepší by bylo jít přesvědčovat někam do muslimslého prostředí pravověrné, že než toho berana podříznou, tak mu mají dát sedativa. A taky poučit psy co trhají a koušou malé děti cosi o použití sedativ. O dravcích ve volné přírodě nemluvě. Souhlasím s tím, že zabíjet zvíře se má jenom tehdy, je-li to nutné a že to má být provedeno co nejméně stresujícím způsobem. Ale nesouhlasím s názorem, že pes je něco víc než zvíře a že by se nemělo nic zabíjet. Celý náš život je postaven na zabíjení, protsě jednou získáme potravu my, jindy ji má něco z nás. I ty rostliny, jísdlem zabíjíme. Takže jakékoliv vykládání o nezabíjení je nesmysl.

+1/0
22.4.2012 15:20

Scarlett from Scottland

Re: tohle mohl udělat jedině člověk vyšinutý

to samé se děje s vyběhanýma chrtama... :-/ (Irsko, Španělsko..)

0/0
23.4.2012 12:53

langusta1

Zvire

Tolik vzruseni tady kvuli obycejnym psum? A co miliony dalsich zvirat co se denne vybijeji kvuli zasemu zradlu,za to se nikdo soudit nebude? Nejste lidi nejaci precitliveli?

+2/0
22.4.2012 1:54

rigel

Re: Zvire

Tady to bude asi samy vegetarian.;-D

0/0
22.4.2012 2:55

orinka3

Re: Zvire

něco jiného je chovat zvířata na maso a něco jiného je stejně jako k jatečným přistupovat ke zvířecím kamarádům.

0/0
22.4.2012 5:09

viveka

Re: Zvire

Šmarjá a v čem je to jako jiné??? To zvíře jako v okamžiku když se dozví že je chované na maso ztrácí všechny emoce nebo jak si to představuješ?

Apropo, tihle psi nebyli kamarádi, byli užitkoví tažní, takže ten masakr je jako v pořádku?

+3/0
22.4.2012 8:22

josefl

Re: Zvire

Kamarád je snad člověk, ne zvíře. Asi jsi moc odkojený přiblými seriály, kde se zvířatům přihrávají lidské vlastnosti. Prostě zváře je zvíře a člověk je člověk.

+1/0
22.4.2012 14:38

big zed

Re: Zvire

Já bych ti napsal co jsi, ale mám to od admina zakázáno.

0/0
23.4.2012 8:41

Smradlavej čmoud z komína

Re: Zvire

tak já si našukám děti *na maso*... a můžu je taky potom zavraždit...

tomuhle se říká speciesismus

0/0
26.4.2012 21:47

Smradlavej čmoud z komína

Re: Zvire

mimo to by mě zajímalo jaký máte názor na vraždění od přírody volně žijících zvířat

0/0
26.4.2012 21:48

ducatofil

Re: Zvire

Ne nejsou přecitlivělí, je to jen dnešní doba - to že se po celém světě podřezávají milióny dětí ještě v matčině lůně, nikoho nevzruší, maximálně si ještě vysloužíš komentář, co TY asi jsi za fanatika a debila, když ti TOHLE vadí. Ale panečku, zabít zvířátko, to je jiné kafe - to jsi hned za barbara.;-€;-D

+4/0
22.4.2012 7:49

viveka

Re: Zvire

Ano, zabít živého tvora je opravdu něco jiného než odstranit z těla blastulu.

+1/0
22.4.2012 8:23

taket

Re: Zvire

Tak hlavně že to takhle alibisticky pojmenujete :-/

+3/0
22.4.2012 9:10

viveka

Re: Zvire

A co je to jiného? Nazývat to hystericky dítětem je choré.

+2/0
22.4.2012 9:51

tanker d

Re: Zvire

:-) podle vás to tedy není živé?

0/0
22.4.2012 9:54

viveka

Re: Zvire

Ne všechno, co je živé, je dítě.

+2/0
22.4.2012 10:17

zorro_rojo

Re: Zvire

Nador je take zivy.

+4/0
22.4.2012 11:03

Toranoko

Re: Zvire

ano, fyzicke dite to neni. Na duchovni urovni je to nicmene vnimava bytost., ktera vi a citi, co se deje. Lidi nejsou jenom telo.

+1/0
22.4.2012 10:57

viveka

Re: Zvire

Samozřejmě. Mohli bychom se bavit o tom, kdy přesně se duše do připravované materie inkarnuje, odkdy je vůbec u partnerské dvojice přítomna, nakolik trpí i tím že jsou ti dva odloučeni, nicméně psi o kterých článek je byli v obou světech kompletními živými bytostmi zcela nepochybně.

+1/0
22.4.2012 11:01

josefl

Re: Zvire

Vzhledem k tomu, že duše je nesmrtelná, tak se přeci nic neděje. Jenom se reinkarnuje někam jinam, což už předtím mnohokrát udělala, tak o co jde?

0/0
22.4.2012 14:40

Smradlavej čmoud z komína

Re: Zvire

člověk je silně přemnožený a škodlivý druh, proto je těch *vražd* ještě stále příliš málo a množíte se dál jak králíci

0/0
26.4.2012 21:46

viveka

Re: Zvire

Máš možnost něco udělat i pro ně, stačí chtít. Stačí se toho masa vzdát, aspoň někdy.

+1/0
22.4.2012 8:20

Toranoko

Re: Zvire

A ? Takze jako proto, ze se zabiji i jina zvirata, mam k tomuhle byt lhostejna ? Vadi mi vsechny vyse uvedene veci, ale nechapu vas prispevek. Zadna bytost neni obycejna, at uz jde o psa, prase, kure ci cokoli jineho....alespon pro me ne. Rozhodne si nemyslim, ze by byl nekdo precitlively, spis neumi pracovat s emocemi, a naopak jsem rada, ze konecne lidi zacinaji citlivi byt

+2/0
22.4.2012 10:51

111

Re: Zvire

Ony existují jisté kulturní zvyklosti, pes prostě v té oblasti není jateční zvíře, tak že je to jiné. A i pro jateční porážku existují postupy, jimiž zvířeti nesmíte působit zbytečné nadměrné utrpení, což má i praktický důvod - maso ze zvířete poraženéhov menším stresu je kvalitnější.

0/0
22.4.2012 11:00

viveka

Re: Zvire

Například v Korei říkají že čím větší stres tím je maso chutnější. Nicméně rozdělení zvířat na jatečná a nejatečná je pouze lidská fikce, všechna zvířata cítí bolest i strach bez ohledu na toto rozdělení.

0/0
22.4.2012 11:04

111

Re: Zvire

Tak samozřejmě, cítí bolest všechna, proto ani ta porážka nemá být utrpením, jinak je prokázáno, že maso je opravdu působením stresu znehodnocováno. Korejci mají holt svoje chutě

0/0
22.4.2012 11:09

viveka

Re: Zvire

Tak nějak. Mně hlavně baví lidi, co chytají záchvaty z toho, že má být utracený pejsek, ale řízek či kuře si klidně dají.

+2/0
22.4.2012 11:13

josefl

Re: Zvire

Nevím, ale kdesi na Marshalových ostrovech lidojedi nejprve jatečnému člověku zpřeráželi kosti a pak ho dali na 24 hodin do studeného vodopádu. Prý potom maso bylo chutnější. No, asi nebyl ve stresu.

0/0
22.4.2012 14:45

Krokodyl1

A to je jen tak zabil????? A nic dál?

Pejsek se dá využít i následovně: http://magazlin.zln.cz/pes/index.htm ;-D

0/0
22.4.2012 1:51

zedsdead, baby

trochu vic informaci o tom co se vlastne stalo...

http://www.thestar.com/news/canada/article/1165670--man-charged-in-deaths-of-100-sled-dogs

0/0
22.4.2012 1:29

Dr.Onufrakova

Exhumáciu psov robili experti z Bosny a Kosova

Moslimskí pozostalí už zbroja.

+1/0
22.4.2012 6:44

Bubulus Extremus

Hnus

"Stovky dalších psů přitom údajně sledovaly" Psi - sledovali. Článek od negramoty.

Ale jako majitel sibiřského husky musím vyjádřit extrémní znechucení. Ten pes pro vás udělá v nouzi cokoli. Zabít takového přítele se rovná vraždě bratra. Jen lidská bestie tohle může udělat.

Škoda, že psi nemají svůj soud. Člověk, který si neváží důvěry zvířat patří do kafilérie...!!

+4/0
22.4.2012 0:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.