Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Norský soud odvolal přísedícího. Napsal, že Breivik zaslouží smrt

Norský soud odvolal jednoho z přísedících v případu atentátníka Breivika. Den po loňském masakru napsal v internetové diskuzi, že si radikál za své útoky zaslouží trest smrti. Advokáti proto soud požádali o jeho odvolání. Nebyl by podle nich nestranný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

arogancemoci16

Kam ta evropská civilizace spěje....

Místo aby tu zrůdu nejpozději do týdne po činu veřejně a v přímém mediálním přenosu do celého světa pomalu a velmi krutě likvidovali, tak z něj udělají nedotknutelnou mediální hvězdu, která má nezadatelný nárok na vlídné zacházení, fešácký "kriminál", psychologická či psychiatrická vyšetření, patřičný mediální prostor pro své "hluboké myšlenky", ..... Jděte do...

+1/0
17.4.2012 16:05

Monte Santos

Jednou nás naše humanita zničí

Tak jinak, jestli budu zase smazán. Breivik je masový vrah, bez diskuze a jakýchkoliv pochybností. někdo by mu vyměřil 20 let, někdo doživotí, já osobně trest absolutní. Holé faktum, není to víc jak 50 let co v americe proběhla poprava zastřelením. On vraždil střelnou zbraní, zaslouží si to samé.

0/0
17.4.2012 14:55

Lisen

Tragikomici

Přísedícího je nutno odvolat, případně potrestat protože si kdysi dovolil projevit emoce. Breivika je nutné osvobodit - aby nebyla ukrácena jeho lidská práva!!

0/0
17.4.2012 14:17

waleyo

Re: Tragikomici

Nevyšiluj! Člen soudního senátu se musí držet zásady presumpce neviny - a dotyčný svou ochotu se jí držet tím výrokem zpochybnil, tak co mají dělat jiného, pokud chtějí aby rozsudek toho soudu někdo bral vážně? A Breivik to má spočítáné - to se neboj!

0/0
17.4.2012 14:20

arogancemoci16

Re: Tragikomici

Jak chceš uplatnit presumpci neviny, když jsou desítky ne li stovky očitých svědků?

0/0
17.4.2012 16:07

Sharpe

Re: Tragikomici

No a tak se musi hrat divadlo. To, ze nekdo predpoklada, ze je nevinny, by musel byt clovek na jeho urovni se stejnym zamerenim a tak by nemohl soudit. Jin ak ti co ho soudi, vedi, ze vinne je, ale musi se pretvarovat, takze hajite hrani komedie,

0/0
17.4.2012 20:42

saharské iglú 2

nejvyšší čas

otevřeně podporovat  a pomáhat IDF  a ne se schovávat do multikulturních krtin

+1/0
17.4.2012 13:24

Angorka kocka domaci

Re: nejvyšší čas

Něco na tom musí být, protože Židé se v malém počtu brání okolním muslimům neskutečně dlouho. My si tady nalháváme nějakou demokracii a rovnost mezi národy, ale nefunguje to.

0/0
17.4.2012 13:35

KOLDAK

Pregnantní ukázka demokracie po evropsku

0/0
17.4.2012 13:04

Danik.b

přísedící

V článku je institut přísedících popisován jako něco, co je v našich podmínkách exotického (alespoň mě to tak připadá), ale i u nás přece máme v trestněprávních a pracovněprávních záležitostech zaveden institut trojčlenného senátu složeného ze dvou laiků a jednoho předsedy - soudce

0/0
17.4.2012 13:01

waleyo

Re: přísedící

Přesně tak - viz případ Bárta/Škárka... ;)

0/0
17.4.2012 13:06

Angorka kocka domaci

Odvolání takového přísedícího je zcela v pořádku

Nikdo nemůže sebehorší činy soudit dle emocí, ale dle litery zákona! Když nedokáže udržet emoce, nemá u soudu co dělat. Breivik jistě odsouzený bude, ale zatím není. Zatím probíhá soud a právníci pracují s fakty.

0/0
17.4.2012 12:57

lajika

Re: Odvolání takového přísedícího je zcela v pořádku

ja - pravdu díte. Na druhé straně udržet emoce je v některých případech těžší než v jiných.... A to, že ostatní "udrželi" neznamená, že nemají

0/0
17.4.2012 13:05

Angorka kocka domaci

Re: Odvolání takového přísedícího je zcela v pořádku

Píšu to přeci jasně a zřetelně. Emoce má v takovém případě každý, ale k soudu nepatří.

0/0
17.4.2012 13:32

waleyo

Re: Odvolání takového přísedícího je zcela v pořádku

To asi ještě netušil, že za rok bude čelnem soudního senátu, který bude toho vraha soudit - jinak by se nejspíš udržel...

+1/0
17.4.2012 13:07

Angorka kocka domaci

Re: Odvolání takového přísedícího je zcela v pořádku

:-) Totéž si myslím taky. Breivika budou soudit několik let a potom půjde na psychiatrii.

0/0
17.4.2012 13:33

lajika

myslím,

že v tomto případě nebude žádný ze soudců a přísedících nestranný. To, že ti ostatní svou zaujatost veřejně neprezentují je pak jen známka jejich disciplíny, ne jejich nestrannosti. A vzhledem k tomu, že vina obžalovanýho je naprosto mimo jakoukoli pochybnost, mi tentokrát soud ani nepřijde nutnej proto, aby bylo dosaženo spravedlivosti. Ten člověk prostě a jednoduše zasluhuje nejvyšší trest a tanečky kolem jsou nutné jen proto, že procesní systém holt musí být dodržen....

+2/0
17.4.2012 12:45

Angorka kocka domaci

Re: myslím,

Omlouvám se, ale nesouhlasím. To už by nebylo právo a soud a zákony. To by byla anarchie, blízká souzení zrovna těchto muslimů podle šarija. Tlupa rozzuřených vyřve něco o ukamenování a hned se do toho pustí. Jsem zásadně proti, aby se jednalo emotivně. Breivika se nezastávám, zastávám se řádného soudního procesu.

+1/0
17.4.2012 13:00

KOLDAK

Re: myslím,

Právo de facto neexistuje, jedině právo silnějšího. A zákony - ty píšou a případně překrucují podle svých potřeb právě ti, kteří se tímto právem nejčastěji ohánějí.

+2/0
17.4.2012 13:07

lajika

Re: myslím,

no - a od toho aby se tak nedělo a zákony se nepřekrucovaly, jsou tu ti dikutéry skoro lynčovaní obhájci, že....

+1/0
17.4.2012 13:11

lajika

Re: myslím,

ó ne - to byste mi špatně rozuměl. Stejně jako vy považuju řádnej soudní proces za nutnej (a to z více důvodů než je potrestání viníka podle právního systému), jen nejsem přesvědčena o tom, že ta soudní pětice je nepodjatá - považovala bych to u tak emočně vypjatýho případu, jehož viník je navíc jasnej, za prakticky nemožný. Jen jsou větší profesionálové v tom, že svoji podjatost neprezentují veřejně, což je v pořádku. Domnívám se, teda....

+1/0
17.4.2012 13:09

Angorka kocka domaci

Re: myslím,

Aha, to jsem vážně špatně pochopila :-). Souhlasím s tebou, přesně jak píšeš. Emoce musí stranou, když jde o soud v demokratické zemi.

0/0
17.4.2012 13:38

Maxxa

A co jinýho

by si měl tak zasloužit?

+1/0
17.4.2012 12:38

mpixel

Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

Vy, kterí veríte! Bojujte proti tem z neverících, kterí jsou poblíze! Necht ve

vás naleznou tvrdost a vezte, ze Allah je na strane bohabojných! 9,123

Bojujte proti tem, kdoz neverí v Allaha a v den poslední a nezakazují

to, co zakázal Allah a Jeho posel, a kterí neuctívají nábozenství pravdy, z

tech, kterým se dostalo Písma dokud nedají poplatek prímo vlastní rukou, jsouce  ponízeni. 9,29

0/0
17.4.2012 12:31

mpixel

Re: Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

A kdyz se stretnete s neverícími, uderte je do síjí, a az jim zpusobíte úplnou

porázku,  47,4

0/0
17.4.2012 12:33

mpixel

Re: Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

toto najdeme v koránu ve kterým se musí každý muslim řídit.

To že Breivik jedal v sebeobraně je nezpochybnitelné.

0/0
17.4.2012 12:34

tvé horší já

Re: Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

hele, a na tom ostrově bylo nějaké to dítě muslim?

0/0
17.4.2012 12:37

mpixel

Re: Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

Na ostrově nebyly děti, tak jak nám média podsouvají.

0/0
18.4.2012 10:49

Jan Spatny

Re: Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

neuveritelny lhar

0/0
17.4.2012 12:38

mpixel

Re: Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

prosím ?

0/0
17.4.2012 12:41

Jan Spatny

Re: Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

lhar, kecka, blb, marnak ... jak chces

0/0
17.4.2012 12:42

mpixel

Re: Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

přečti si korán :-/

0/0
18.4.2012 10:50

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

Hele, křesťany taky trápíš tím, že když se otočí za nějakou kočkou, musí si vypíchnout oko?

0/0
17.4.2012 12:33

mpixel

Re: Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

to se psalo někde ve starém zákoně.

V novém zákoně v Bibli se píše: "Nezabiješ"  Pouze pokud by to bylo v rozporu s "Miluj svého bližního jako sebe samého" , tak zabít lze.

0/0
17.4.2012 12:35

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

Matouš 18, Nový zákon, ve starém zákoně jsou jinačí věci...

0/0
17.4.2012 12:44

Jan Spatny

Re: Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

umet pouzivat google je na prd, kdyz neni schopny pouzivat mozek ....

0/0
17.4.2012 12:46

mpixel

Re: Multikulti obohacení - pouze fakta z musl.víry:

a pověz mi jakou to má souvislost ???

0/0
18.4.2012 10:48

kecal123

-citoslovce zvracení-

-pozvracený smajlík- 77 dětí a- až 21 let,- 3,6 let za jednoho

0/0
17.4.2012 12:23

waleyo

Re: -citoslovce zvracení-

Nevím jaks to počítal, ale mně vychází 3,6 mrtvého na jeden rok v chládku (tj. 0,27 roku za jednoho mrtvého) ...

0/0
17.4.2012 12:27

kecal123

Re: -citoslovce zvracení-

no jo vlastně. tak to vlastně - parta pozvracených smajlíků-

0/0
17.4.2012 12:32

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: -citoslovce zvracení-

21 let + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 ...

0/0
17.4.2012 12:32

dunnslinger64

Kdo odsoudí paní

Merkelovou?Prohlásila, že multikulti selhala!Není to od ní rasistické?:-/

0/0
17.4.2012 12:20

Angorka kocka domaci

Ani antisemitické Norsko neodsoudí svého občana.

Jinak řečeno, neodsoudí ho jen tak, bezhlavě. Budou velmi opatrní.

+1/0
17.4.2012 12:16

bojovník proti egoistům

V Holandsku se začínají ve vysokém množit krádeže

a jiná kriminalita od východoevropanů. Známý nizozemský odpůrce multikulti Geert Wilders spustil novou webovou stránku v nichž navádí Holanďany, aby udávali Čechy, Poláky a jiné východevropany ůřadům. Takže pozor mílí příznivci Brieviků, Wildersů a čistoty Evropy, nejen od muslimů ale i od vás jako nižší pochybné kriminální rasy chtějí mít pokoj ;-)

0/0
17.4.2012 12:14

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: V Holandsku se začínají ve vysokém množit krádeže

Jen jestli za Čechy neschovávají taktně neetnické Čechy...;-D Né, že by etničtí Češi byli všichni bezúhonní, ale jeden nikdy neví, kvůli komu se zavádí víza a tak...

+3/0
17.4.2012 12:16

Angorka kocka domaci

Re: V Holandsku se začínají ve vysokém množit krádeže

Chicht :-)

0/0
17.4.2012 12:17

bojovník proti egoistům

Re: V Holandsku se začínají ve vysokém množit krádeže

včera o tom byla reportáž, týká se to hlavně Poláků, Litevců a Rumunů, ale entnicitně bilých, prostě ganagy co mají naučené jak vykrádat bankomaty, krást v různých obchodech atd.  samozřejmě se s tím sveze vina nenávsti ke všem východoevropanům. Na dotaz redaktorky jak v takové situaci Holanďané budouvnímat Čechy odpovídal, zřejmě nějaký multikulti pomatený starosta, že věří, že průměrný Holan´dan neháže všechny lidi do jednoho pytle ;-)

0/0
17.4.2012 12:20

bokere002

Re: V Holandsku se začínají ve vysokém množit krádeže

Naprosto v pořádku, nevím proč by měli tolerovat kriminální živly natož přespolní ať již pocházejí odkudkoliv. To neznamená, že Wilders stále nepovažuje za problém číslo jedna islamofašismus. V této souvislosti je spíše na pováženou kam ten sebevražedný evropský pseudohumanismus dospěl, když je prý nehumální a nepřípustné vyhostit a deportovat kriminálníky, jak již ostatně několikrát postulovaly evropské soudy.

0/0
17.4.2012 12:22

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: V Holandsku se začínají ve vysokém množit krádeže

Mně nejvíc vadí, že nelze vyhostit "domácí" kriminálníky...a trest smrti není zrovna ideální řešení...

Jinak problém soužití vidím v netoleranci...a to na všech stranách...

0/0
17.4.2012 12:25

pettyo

Re: V Holandsku se začínají ve vysokém množit krádeže

Breivik psal, že se v Praze cítil bezpečněji než v Oslu.

0/0
17.4.2012 13:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.