Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Breivik vysvětloval masakr. Byl to nejpůsobivější útok od války, řekl

V Norsku v úterý pokračoval proces s atentátníkem Breivikem. Radikál dostal prvně příležitost soudu vysvětlit, proč loni zabil 77 lidí. Oběti během jednání přirovnal k Hitlerjugend a masakr označil jako nejpůsobivější útok od druhé světové války. Přeživší už dopředu varovali, že bude propagovat svou extremistickou ideologii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jakub.m

nevhodný cíl

Zvolil propagačně špatný cíl. Kdyby se místo na zhoubnou ideologií oblbnuté děti zaměřil na nebělošské imigranty či rasově smíšené páry, získal by si u veřejnosti daleko větší sympatie. Ty jeho řeči o templářích a podobné věci jsou také dost trapné, na druhé straně o multikulturalismu, kulturním marxismu a imigraci hovoří rozumným způsobem.

0/0
18.4.2012 11:18

srst

kam se ubírá norská společnost?

buď hledá novou formu blázna nebo posouvá neskutečně mimo chápání hranice své tolerance nebo je to nová forma sado-masochismu. ani jedno nepomůže rozvoji civilizace. nebo je to jen snaha odlišit se od ostatních. ale se nemohou divit.

+1/0
18.4.2012 7:46

podotek

Směšné je mimo jiné i to, jak ten islám šíříme zbraněmi

západní demokratury, nejen multi kulti bludy ...

http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky/vrani-soud-osobni-vzpominky-na-kosovo-z-let-1999-2009.html

http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky/srbska-diplomacie-v-americkych-depesich-saga-o-lzi-zrade-a-hanbe.html

http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky/od-srebrenice-a-racaku-po-benghazi-a-homs.html

0/0
18.4.2012 3:06

Nenic mi me triangly

predpokladam ze jeho fotku

maji na zdi vsichni mistni islamofobove ;-D

0/0
17.4.2012 22:39

libyn

taky se mohl na protest upálit,

že jo?

0/0
17.4.2012 21:19

roy_batty

Re: taky se mohl na protest upálit,

to jo, to mohl  a bylo by to o 77 mrtvých lepší řešení ;-)

0/0
17.4.2012 22:23

tvé horší já

Re: taky se mohl na protest upálit,

76...:o)

+1/0
17.4.2012 22:25

Já II.

Breivik se obětoval

aby mohl neokomunismem zpitomělé Evropě přdat svůj vzkaz. Jak už to tak bývá, většina z tohoto ovčího stáda si to nejenom nezaslouží, ale ani se to nesnaží pochopit. Většině těch rádoby spravedlivých to dojde až už bude příliš pozdě.

+7/0
17.4.2012 21:12

My.WinCleaner

Re: Breivik se obětoval

Máš to nějaké pomatené. Breivik je zatím stále naživu, ale 77 jiných je mrtvých, ty chladnokrevně obětoval on. Obětovat sebe samého pro ušlechtilý cíl se mu jaksi nechtělo.

0/0
17.4.2012 21:26

Já II.

Re: Breivik se obětoval

Rozdíl je v tom, že on moc dobře věděl, že to co udělá bude znamenat život horší než smrt. Viz jeho prohlášení před masakrem: "Očekávám že budu nejnenáviděnější člověk po Hitlerovi".

0/0
17.4.2012 21:37

tvé horší já

Re: Breivik se obětoval

že se z něj stane mučedník si asi možná sám brievik v koutku duše přál, ale že se stane symbolem boje za zvrhlé náckovské nápady v zaprděné české republice, pro nablblé, nedovzdělané nácky, to ho asi nenapadlo ani v nejčernějších snech. no, aspoň je vidět, jaký měl jeho bezchaakterní, podlý a zbabělý čin cenu.

+1/0
17.4.2012 22:21

roy_batty

Re: Breivik se obětoval

R^

0/0
17.4.2012 22:25

Já II.

Re: Breivik se obětoval

A proč do toho taháš nějaký nácky? Ty budeš mít v hlavě asi taky trochu rudo, viď?

+3/0
17.4.2012 22:36

tvé horší já

Re: Breivik se obětoval

protože střílet do dětí a civilistů je náckovská specialita a jedině nácek se v tom může vyžívat a ospravdlňovat to nějakým vzkazem, ty rudo legrační.

+2/0
17.4.2012 22:41

Phantom2005

Re: Breivik se obětoval

Vy toho asi moc nevíte o historii Sovětského svazu, konkrétně o 20. a 30. letech minulého století, že? Jinak byste věděl od koho Hitler opisoval během WW2 a nedovolil byste si tu psát cosi o "náckovské specialitě".

Četl jste někdy poslední dobou - a vůbec někdo z místních - nějaké zprávy ze švédského města Malmö? Nějak jich moc není, že? Ono to asi bude tím, že švédské Malmö má v tuto dobu už nadpoloviční většinu muslimského přistěhovaleckého obyvatelstva a věci, které se tam dějí, zatraceně připomínají např. Írán. Ty přistěhovalce tam někdo pustil a opět "někdo" jim dovolil chovat se tak, jak se chovají - místo toho aby je chytil u huby a jasně jim sdělil, že jsou na návštěvě v křesťanské zemi a že se podle toho taky budou chovat, jinak pošupajdí zpátky odkud přitáhli. Takže jen z tohoto důvodu já pana Breivika chápu.

+2/0
18.4.2012 9:09

Jiříček Lumpíček

Re: Breivik se obětoval

a přitom stačí prohledat Youtube a zadát správná klíčová slova, aby si člověk mohl prohlédnout, co musulmanští "kamarádi" provádějí za legrační pochody v severských zemích ... takže já rozhodně neschvaluji ale chápu, co se mu nelíbí ... a teď do mě, komáři :-P

+1/0
18.4.2012 10:06

roy_batty

Re: Breivik se obětoval

Fakt? Oni ho zavřou do Sobiboru, Majdaneku, Treblinky nebo tak něco a bude muset uklízet mrtvoly svých bližních? Budou ho mučit? Nebo na něm dělat pokusy jako Mengele? Asi ne, viď? Asi bude v normálním kriminále kde bude dostávat najíst, bude se moct projít, koukat na televizi a nebude muset pracovat. ..... Je to jenom obyčejnej patetickej ubožák, jehož poselství nikoho nezajímá a káli na něj pes, a jeho jedinej přínos pro historii bude ten, že bude vedle ostatních uchylných vrahů, jako Ted Bundy, Čikatilo, Mrázek, Mason a další figurovat v učebnicích kriminalistiky

0/0
17.4.2012 22:22

Já II.

Re: Breivik se obětoval

Ty jsi muslim?

0/0
17.4.2012 22:37

roy_batty

Re: Breivik se obětoval

Ne, v době kdy byl Mohamed ještě několik set let na houbách moji předkové zatápěli Římu a v Teutoburském lese zdecimovali Varovy legie, nicméně to nic nemění na tom, že Breivik je patetický ubožák a uchylný zbabělý vrah a jeho poselství zajímá jen jeho tupou deprivovanou hlavu. Breivik není Karel Martel který se postavil Saracénům. Breivik je trapák, který bez osobního nebezpečí postřílel kupu dětí co se nemohli bránit. Breivik je stejný jako muslimové co se opásají bombou a vlezou do autobusu s dětmi nebo do davu civilistů na tržišti. Breivik je vlastně takový muslim i s jejich způsoby.

0/0
17.4.2012 22:58

spinoza

Re: Breivik se obětoval

jsi si jistý že tvůj rodokmen tak dlouhý jest? ten nemají ani habsburgové.

+1/0
17.4.2012 23:10

roy_batty

Re: Breivik se obětoval

ti vymřeli před 200 + lety, já ještě žiju a vymřít nehodlám :-)

0/0
17.4.2012 23:14

qst

Velmi trefný příspěvek diskutujícího z norských novin

"I was in Oslo in the 80's. I was so envious of how peaceful it was, with women being able to walk home alone. I left my lap top on the train seat. The train and laptop went from Bergen to Oslo and back, where I picked up the laptop. This was before the mass immigration and MALIGNANT BREEDING of Muslims in Scandinavia. "

Bohužel, je to přesně tak, tím viníkem je levicový socialistický establishment, který přinesl násilí, strach chodit v noci o samotě a úplně tak zničil dříve poklidnou a bezpečnou zemi tím, že do země natahal miliony muslimů. Samozřejmě nelze čin Breivika schvalovat jako správné řešení, ale vzhledem k okolnostem lze říct, že je zcela pochopitelný.

+7/0
17.4.2012 20:25

AA00_multinekulturní_3

Re: Velmi trefný příspěvek diskutujícího z norských novin

Je nepochopitelný. Takto ho lidé nenávidí. V té jeho citaci není nic o bílých puberťácích ze střední třídy.:-(

0/0
17.4.2012 20:48

Rubik1

Nechápu, proč mu nadali želízka na ruce za zády

Zabránili by mu tak konání dalšího trestného činu propagace fašismu.

0/0
17.4.2012 20:24

Norm

Re: Nechápu, proč mu nadali želízka na ruce za zády

tenhle argument těžko obstojí, jelikož on sám sebe považuje za antifašistu a antinacistu a sám obdivuje bojovníky za svobodu Norska za WWII atd... tím ho ale nijak neobhajuju, chci jen říct, že ten kdo zvedne ruku tak apriori nepropaguje fašismus či nacismus

0/0
17.4.2012 21:26

anti-multi

S cinem nesouhlasim, s motivem ano

Kdyby se muslimsky problem v Evrope resil aktivne, nebylo by treba Breivika, aby nam ho pripomel masovou vrazdou.

+4/0
17.4.2012 20:05

redusy

zase to pras e

snad i pan bravek najde sveho reznika anebo reznik najde bravka?

exhibicionista media mu delaji dobre at ho odsoudi ve sklepne a potme s palkama v ruce....

0/0
17.4.2012 20:05

sitarista

Video

no já nevim, ale nepřišlo mi, že by to video bylo až tak dojemný....jestli oni mu tam spíš náhodou místo toho nepouštěli konec filmu Titanic ;-D;-D;-D

0/0
17.4.2012 19:57

8x_ma_vymazali_ešče_ma_nědostálí

Byl to nejpůsobivější útok od války

Když je druhá strana neozbrojená, je útok vždycky působivý. To je zase výrok týdne. Ten Breivik opravdu patří do blázince.:-P

0/0
17.4.2012 19:30

Gemars Moše Dajan

Re: Byl to nejpůsobivější útok od války

A co má říkat, že je mu to líto? není.

0/0
17.4.2012 19:41

roy_batty

Breivik vysvětluje masakr

Breivik vysvětluje masakr. Byl to nejpůsobivější útok od války, řekl .... ale prd kulový leda, ubožáčku, jenom obyčejná zbabělá vražda neozbrojených dětí. Bylo to stejně odvážné a působivé jako lovit ryby v barelu.

+2/0
17.4.2012 19:15

Gemars Moše Dajan

Re: Breivik vysvětluje masakr

Pokud na udicu, tak tohle přirovnání nestačí na rychlosti.;-)

0/0
17.4.2012 19:54

roy_batty

Re: Breivik vysvětluje masakr

harpunou bys do barelu udělal díry .... co podběrák?

+1/0
17.4.2012 19:56

Gemars Moše Dajan

Re: Breivik vysvětluje masakr

Jasný, já chápu, nebo prostě vylít barel.

0/0
17.4.2012 20:58

Joe-cz

Vrah

Ano je to vrah. Dle Norských zákonu bude za to odsouzen. Ale teď to vemte s druhé strany. Muslim zastřelí 77 lidí na schromáždění politické strany která je proti multikulti. Myslíte že ho muslimové budou soudit? Spíš naopak budou slavit a bude s něj hrdina.

A pokud de o ostatní náboženství byly zde případy pálení bible kreslení karikatur Ježíše a mnohé další ale neviděl sem že by autorovi bylo vyhrožováno smrtí nebo vyhlášení džihádu nemuslimským zemím jak se to děje když někdo nakreslí karikaturu Mohameda a nebo spálí Korán.

Nebo si zkuste v kostelé a pak v mešitě třeba souložit (i když sem nevěřící tohle se nedělá), kde myslíte že to přežijete?

+4/0
17.4.2012 18:42

My.WinCleaner

Re: Vrah

Co to tady motáš za nesmysly? Není žádná "druhá strana" v tomhle případě. Je to jen chladnokrevná zrůda, co zavraždila 77 lidí.

+2/0
17.4.2012 18:50

Gemars Moše Dajan

Re: Vrah

No si představte, bez muslimů v Evropě, byl by Breivik?

+3/0
17.4.2012 18:54

Sharpe

Re: Vrah

No nasel by si jinou zaminku pro vrazdeni.

+1/0
17.4.2012 19:01

mobilis in mobili

Re: Vrah

V jeho hledáčku byla, pokud vím, i norská královská rodina. Takže bych také řekl, že potřeboval něco tak strašného udělat a bylo by mu nakonec jedno, komu

0/0
17.4.2012 19:50

Gemars Moše Dajan

Re: Vrah

A to říkal on sám, nebo to o něm řekl někdo jiný? jen se ptám;-)

0/0
17.4.2012 19:52

mobilis in mobili

Re: Vrah

Nejsem si zcela jistej, ale nenašla to náhodou policie při prohlídce jeho věcí? Opravdu nevím, jen jsem tuto info četl a mám pocit, že to u něj bylo nalezeno

0/0
17.4.2012 20:03

tcoudi

Re: Vrah

byl by Timothy McVeigh bez Waco siege? byl to dobrý důvod vyhodit do vzduchu budovu se školkou?

0/0
17.4.2012 19:03

My.WinCleaner

Re: Vrah

Mnoho lidí si myslí, že mají co říct světu, kupodivu si nevynucují pozornost vraždami desítek lidí.

+3/0
17.4.2012 19:08

Čechistánec

Re: Vrah

A o těhle mnohých taky nikdo nikdy neslyšel a neuslýší. Zato Breivika a jeho motivy zná celý svět.

0/0
17.4.2012 21:04

tvé horší já

Re: Vrah

jasně, takže za druhou světovou válku můžou židi a slované. za první světovou franišek ferdinand d'este a za bílou horu obrozenci.

0/0
17.4.2012 19:56

Gemars Moše Dajan

Re: Vrah

Uklidni se a pochop, že mám ten názor, že Breivik je důledek.

0/0
17.4.2012 20:54

tvé horší já

Re: Vrah

já jsem klidný. já ti jen dávám další dějinné paralely té tvé zvrácené teorie.

0/0
17.4.2012 22:14

Joe-cz

Re: Vrah

A vy si myslíte že jen tak náhodně střílel do lidí? Kdy to byl jen vrah tak nebude střílet někde na ostrově, ale rozbalí to třeba na letišti nebo ve škole.

+1/0
17.4.2012 19:02

Sharpe

Re: Vrah

No a kdyby byl proti muslimum, tak by postrilel muslimy. Zabijeni nemuslimskych deti by mu schvalil i bin Ladin.

0/0
17.4.2012 19:05

Joe-cz

Re: Vrah

Odkaz který se tu stále vkládá. http://www.novakoviny.eu/archiv/komentare/498-prableen-kaur-kaurova-utoya-breivik

+1/0
17.4.2012 19:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.