Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fiasko s raketou odčiní KLDR jaderným testem, věští kimologové

Severokorejská raketa Unha-3 skončila ve vodách Žlutého moře a totalitní stát utrpěl těžkou propagandistickou porážku. Odborníci se obávají, že režim Kim Čong-una se neúspěch pokusí smýt ještě provokativnější akcí a provede jaderný test.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

proviant

USA

USA mají nekonečnou trpělivost, hraničící až s hloupostí. Dodávají KLDR jídlo, KLDR slíbí konec jaderného programu a za nějaký čas začne KLDR zase chystat další raketu, aby bylo čím vydírat. Nevím proč KLDR nepomůžou naši soudruzi z KSČ. Nebo proč se tam neodstěhují, když je jim tady tak špatně.[>-]

+2/0
14.4.2012 18:52

1martin

Re: USA

Kolikpak je ti roků, chlapečku ? Ty jsi jsi ještě takové naivní štěńátko !!

0/0
14.4.2012 18:57

captain cook

Re: USA

POCHovo bezmocne stekani;-D;-D

0/0
15.4.2012 5:48

Maxxan

Re: USA

To nevím. Ale co vidím z tvých přípěvků, jsi myšlením rudoch  a bolševik první kategorie.

0/0
15.4.2012 10:59

Johny TopMaster

USáci, na co čekáte,

opravdu nechápu. Zřejmě na to, až budou mít všichni soudruzi namířeni na New York jaderné rakety...

0/0
14.4.2012 18:07

Maxxan

Právě odpálili

za 800 mil. dolarů hračku. To je jídlo na několik let, pro KLDR. Jestli jim ami pošlou humanitární pomoc, jsou cvoci. Na rakety mají, to ano. Neuvěřitelné.

+1/0
14.4.2012 10:10

babacek

Re: Právě odpálili

R^ Když žádají o pomoc tak slibují jak naši politici vymítit korupci. Sotva jí dostanou tak chrastí zbraněmi.

+1/0
14.4.2012 10:40

Maxxan

Re: Právě odpálili

Přesně. Ale primárně potřebují nasytit armádu. Lidi jsou to poslední. Ukázkový komunismus.

0/0
15.4.2012 11:01

babacek

Re: Právě odpálili

R^R^ Proto neposílat nic.

0/0
15.4.2012 14:56

1martin

Proč taková enormní starost ?

Když je zákeřným propagandistům jasné, že v národech je spousta naturálních blbů, to se potom jednoduše ovlivńuje veřejné mínění.

S tou sev. korejskou raketou se to má asi tak. Je to, resp. byla to ryze civilní raketa absolutně nevhodná k vojenským účelům, což je dáno zdlouhavým  způsobem její přípravy a ryze balistickou drahou letu, kterou je v dnešních dobách přímo odsouzena k jednoduchému zlikvidování. Taková není schopna plnit vojenský účel.  Proto taková raketa nikdy nemůže sloužit k voj. účelům a to ani k teroristickým. To ti šibalové na západě moc dobře vědí, ale je potřeba zase nějak škodit, aby se poukazovalo na zlou Sev. Koreu. Proto dnes mají Rusové balistické rakety s proměnlivou trajektorií, kdy se absoluně nedá spočítat dráha letu a tyto střely jsou potom odolné vůči sestřelení. To ovšem spousta z vás asi ani netuší, protože co český stádový pravičák, to absolutně čistokr. blb a  křivák !!

P.S. A vůbec bych se nedivil, kdyby se ukázalo, že byla Američany sestřelená !!

+1/0
14.4.2012 8:52

babacek

Re: Proč taková enormní starost ?

Každý přece ví, že kdo dokáže dopravit družici

na oběžnou dráhu Země, dopraví bojovou hlavici kamkoliv. A že mírový výzkum

vesmíru je jen jakousi luxusní odnoží vývoje mezikontinentálních raket.

+1/0
14.4.2012 8:57

1martin

Re: Proč taková enormní starost ?

V pravěku raketové techniky to , co uvádíš, jistě platilo.Neexistovala  totiž vyspělá  protiraketová obrana. Ale ta je dnes na takové úrovni , že  je naprosto nemožné takovouto ryze balistickou raketou dopravit  nálož na zamýšlené místo. Tak naivní Severokorejci zase nejsou !!  Dnešní vojenské mezikontinetální rakety musí mít naprosto odlišbou konstrukci . Musí být rychle vybavitelné, řádově v desítkách sekund a ne v hodinách , aby nebyly zranitelné  protivníkem  v době startu a musí mít sofistikovaný systém navádění, tj. přes satelit až k vlastnímu autonomnímu naváděcímu systému , např. laserem v součinnosti s radarem a navigačním videozáznamem potenc. cíle .  Ale ty to evidentně nevíš !!

0/0
14.4.2012 9:15

babacek

Re: Proč taková enormní starost ?

Ten pravěk nebyl tak daleko. On tomu nevěřil ani např. Zaorálek. A pak ne každý stát má takovou vyspělou obranu. Česko jí mít mohl, ale díky bolševikům z Brd má .... !

+2/0
14.4.2012 10:37

maudite

To je jako ten vtip :

prapor cinske motorizovane pechoty zautocil na pokojne orajici sovetsky traktor. Ten palbu opetoval, po zniceni protivnika se vznesl a odletel na zakadnu.

+1/0
14.4.2012 9:05

nocturnohelix

Re: Proč taková enormní starost ?

Ne každý člověk, který je znechucen režimem v KLDR, je pravičák. Vaše zaslepenost a omezenost je opravdu bezbřehá. Copak nechápete, že se jedná o dědičnou despotickou autokracii, kde je obyvatelstvo rozděleno na úzkou elitu a nevolníky. To jste tak neinteligentní nebo zfanatizovaný?

+1/0
14.4.2012 9:09

maudite

Re: Proč taková enormní starost ?

at si tam buduji co chteji, pro me je podstatne, ze se tam hromadne vyskytuje kanibalismus a ze za dobu vladnuti tech rudych zednaru se vyska severokorejske populace zmensila o pet centimetru. A on je doopravdy zfanatizovany, navic ted dostane sprdunk ze na svoji praci nestaci.

0/0
14.4.2012 9:18

1martin

Re: Proč taková enormní starost ?

Chlapče troufalý , ty asi netušíš, co je to fanatismus. Měl bys ovšem ale už tušit, co je to právo národa na sebeurčení. Rusům Sev. Korea nevadí, Číňanům nevadí, Indům nevadí, spoustě národů nevadí, dokonce ani mně nevadí, ale vadí pouze Američanům ,jejich satelitům a tobě . A v tom je celý ten problém.

0/0
14.4.2012 9:29

nocturnohelix

Re: Proč taková enormní starost ?

Tvůj psychologický profil je celkem jasný. Přesvědčený komunista stalinského typu, nenávidějící prohnilý americký imperialismus vrahů z Wallstreetu až do morku kostí. Tímto prismatem nahlížíš na veškeré světové dění a přitom vykládáš, z kolika nezávislých zdrojů čerpáš své informace. Já odhlížím od Ameriky, Číny, Indie a Ruska a jejich vztahů s KLDR. Chápu, že každý režim je produktem nějakých předešlých událostí a že jej proto nelze vytrhávat z  historického kontextu, nicméně podstata a projevy režimu KLDR, ať již jeho vzniku předcházelo cokoli, jsou odsouzeníhodné. Nejde tady o žádné právo národa na sebeurčení, ale o fakt, že v dědičné despocii orientálního typu, hrstka vyvolených zotročuje zbytek populace tím nejodpornějším způsobem. A bylo by to stejné, i kdyby zbytek světa vůbec neexistoval a KLDR by byla jediným ostrovem v oceánu. Neuvěřitelné, jak lze z myslících lidí udělat stádo cvičených opic. Nediskutuji o nedostatcích a chybách jiných systémů, kterých je jistě nepočítaně.

+3/0
14.4.2012 9:52

Maxxan

Re: Proč taková enormní starost ?

R^

0/0
14.4.2012 10:03

1martin

Re: Proč taková enormní starost ?

Možná by o nás dvou víc prozradil IQ test, ty přesvědčený antikomunisto reganovského typu. Jsi  napěchován duševní ubohostí , která je evidentně dílem mentální nedostatečnost a dílem permanentního brainwashingu. Mně stačí sledovat politickou scénu u nás a je mi naprosto jasné, jakým způsobem mnozí takoví, tobě podobní ,uvažují a proč roste živelně kriminalita tak, že už nestačí kriminály.  A ne že klesá. A je také patrno, že ty vůbec neznáš dějiny Koree např. v relativně nedávných dobách, kdy je okupovali Japonci. A opravdu takoví jednoduší týpci tvé ligy mě určitě poučovat nebudou !!

0/0
14.4.2012 10:13

nocturnohelix

Re: Proč taková enormní starost ?

S tím testem bych na tvém místě nebyl zas až takový optimista. Nicméně i fanatik tvého typu může mít IQ poměrně vysoké. S tou nálepkou, kterou jsi mně přisoudil, jsi dost vedle, jako ostatně se vším, co na těchto stránkách předvádíš. Snad jen v raketové technice se trochu vyznáš.. Brainwashing je evidentně zejména tvůj problém, nemáš ani minimální odstup. O historii, ač není mou profesí, toho vím poměrně hodně (možná více než ty) a to, že Korea byla okupována Japonci již před druhou světovou válkou, samozřejmě vím také. O to však nejde. Začínám mít pocit, že se v tvém mozku propojují události a jevy, které spolu nijak nesouvisí. Například otrokářské poměry v KLDR nejdou omlouvat tristním stavem politiky a ekonomiky v tomto státě. Pokud si to myslíš, patrně to s tvými kognitivními schopnostmi zas až tak slavné není. Jinak se zdá, že ti začínají docházet argumenty, když urážíš své oponenty.

+1/0
14.4.2012 10:30

nocturnohelix

Re: Proč taková enormní starost ?

A ještě něco. Žádný soudný člověk, lhostejno zda levicově či pravicově založený, nemůže schvalovat a obhajovat poměry v KLDR. Není náhodou, že se tento stát, který ve vymývání mozků svým vlastním občanům náleží ke světové extratřídě, nyní nalézá v mezinárodní izolaci. Pokud se ti tamní život jeví jako hodný následování, na 99,99 % musíš trpět nějakou duševní poruchou.

+1/0
14.4.2012 10:44

captain cook

Re: Proč taková enormní starost ?

jenze on vubec nema soudne uvazovani a projevuje se jako nesvepravny, ktery se cirou nahodou dostal k pocitaci a tak toho horecne honem vyuziva, nez mu pristup zase vezmou;-D

0/0
14.4.2012 11:10

ch_geo

Re: Proč taková enormní starost ?

Soudruhu ja myslim, ze v tom bude spis mala tridni uvedomelost te pracujici inteligence, ktera tu svici rudych zitrku na drahu vyslala. To se samozrejme da dohnat pilnym studiem Marx.-Leninskych spisu, ze kterych jak znamo se cerpa potrebna sila ke konecnemu vitezstvi pracujiciho lidu nad shnilym kapitalismem v celem svete. Ty milovany soudruhu svymi neotrelymi prispevky jasne dokazujes, ze myslenky zminenych soudruhu (bohuzel jiz poslych) stale nachazeji misto v hlavach jedincu, kterym to politicky mysli. Podle poslednich zprav info kancelare KLDR nejen ,ze Svice Miru byla Svice balisticka, ale a to je hlavni, obsahovala jeji hlavice potravinove listky pro hladovejici delnickou tridu v USA!!

+1/0
14.4.2012 9:37

babacek

režim Kim Čong-una

Dle některých serverů mají vědci kteří pracovali na raketě velké problémy a jak je v KLDR zvykem tak skončí v pracovních táborech.

Dělají jaderné testy a lid nemá co jíst. Oproti nim je Kalousek skutečný lidumil když lidem ještě nechává na suchý chlébasvé oponenty neposílá do vězení.

+1/0
14.4.2012 8:51

Truestory

KLDR potřebuje více soudruhů!

U nás jich je stále dost , jak čtu zdejší diskuze. Pokud nemáte na letenku, kupte si jízdedku vlakem , přes Sibiř, alespon uvidíte kus země , kvůli které vás tu nechceme!

+5/0
14.4.2012 8:20

captain cook

Re: KLDR potřebuje více soudruhů!

to je sice svata pravda, ale zapomnel jsi vzit v uvahu, ze ti z nich, kteri jsou rezidenti u Chocholousku, asi nebudou mit moznost si tu jizdenku jit koupit;-)

0/0
14.4.2012 8:33

babacek

Re: KLDR potřebuje více soudruhů!

R^R^R^

0/0
14.4.2012 8:52

Kefalín4

Re: KLDR potřebuje více soudruhů!

;-D;-D;-DR^

0/0
15.4.2012 11:50

naivka2

Žádné fiasko.

Tak se zjišťuje jak se to nemá dělat.V

0/0
14.4.2012 8:10

Kefalín4

Jo, jo, s komouši vás čeká pouze blahobyt, ty volte!

A je jedno zda si říkaj čonk unové, či KSČM, či KSČSSD. Blahobyt zajištěn - běžte se zeptat někoho do Koree, jak se mu žije. To už jste zapomněli: A co je lepší, kapitalismus nebo socialismus?

0/0
14.4.2012 8:03

1martin

Re: Jo, jo, s komouši vás čeká pouze blahobyt, ty volte!

Aby ti to nadšení pro kapitál vydrželo i za deset let, ty trdlo. Jak čtu ve zdejších titulcích článků, tak mnozí dnes již nemají na placení nájmu a základní potraviny. A bude ještě hůř. No, ale , pokud jsi byl jedním z těch šťastnějších zlodějů,co jsou dnes  za vodou, a co ho dosud nechytili  jako třeba Janouška, potom máš pochopitelně nasušeno a v podstatě i "právo" vést takové stupidní  žvásty.  Ale reálně vzato, ani český kapitalismus už nikomu blahobyt nezaručí !!

+2/0
14.4.2012 8:17

Kefalín4

Re: Jo, jo, s komouši vás čeká pouze blahobyt, ty volte!

Dyť to říkám, ty obale od trdla, volte sóstruhy, blahobyt zaručen! Oni sice uměj spravovat tak akorát koncentrák obehnanej ostnatým drátem (to aby jim pracovití a šikovní lidi z toho "blahobytu" nebrali čáru), o tom jak splatit socany naflákaný dluhy nemaj ani ponětí, ale blahobyt zajištěn! Pro sóstruhy u koryta určitě. Ten čok un hlady určitě netrpí, vypapanej je pěkně - to ten blahobyt...

+2/0
14.4.2012 8:24

1martin

Re: Jo, jo, s komouši vás čeká pouze blahobyt, ty volte!

... fí ha, tys m usel mít ale těžký porod. Pupeční šňůra kolem krku ?

0/0
14.4.2012 9:34

captain cook

Re: Jo, jo, s komouši vás čeká pouze blahobyt, ty volte!

to mas z toho, ze beres Halo noviny jako bibli.;-D

+1/0
14.4.2012 8:30

ch_geo

Re: Jo, jo, s komouši vás čeká pouze blahobyt, ty volte!

Ano spravne! Jedina zaruka blahobytu, a to se opet nebojim rict, je pilne cteni del Marxe/Engelse (i kdyz tady u Engelse pozor byl to preci jen burzoust ze) a prevadeni techto skvelych theorii do praxe.

0/0
14.4.2012 9:53

Patolog

Re: Jo, jo, s komouši vás čeká pouze blahobyt, ty volte!

Nejsi moudrý člověk. A to ne kvůli tomu, že odsuzuješ komunismus, to já taky, ale kvůli něčemu jinému. Zkus přemýšlet, proč.

0/0
14.4.2012 10:25

Opričnik3

Zákeřná imperialistická sabotáž mírové lidové balistické

rakety bude nemilosrdně potrestána opětovným dělostřeleckým bombardováním militantní jihokorejské rybářské vesnice. :-)

+4/0
14.4.2012 6:19

maudite

To jsou zase pindy a blaboly

i kdyby neco takoveho vyvinuli, tak to do USA nedoleti. Jedine ceho bych se obaval, ze byto mohlo bouchnout v blizkosti lodi 7. flotily.

0/0
14.4.2012 5:28

naivka2

Re: To jsou zase pindy a blaboly

Kerá tam nemá co dělat a potloká se tam na vlastní riziko.;-)

0/0
14.4.2012 8:37

spicltadydomamezisvejmakolegama

Co Čech, to primitiv a buran !!

Tak tady nekdo vykrikuje (viz okopirovany nazev meho prispevku) a ja s nim bohuzel musim souhlasit, ze se tady tim jeho prispevkem jeden z tech "primitivu a buranu" fakt podepsal. Holt bez toho Ruska a lonskych brambor, tak chudaci prasata.;-DR^

0/0
14.4.2012 4:44

1martin

Re: Co Čech, to primitiv a buran !!

Potrefená husa se ozvala, ha, ha. Ale jak vidím podle času reakce, ty nemáš právě zdravý spánek, spíš bych řekl, že trpíš nespavostí a jak známo, trvalá nespavost dělá z jedince mentálního trosečníka .  A do této kategorie budeš nejspíš právě ty patřit !!!

+1/0
14.4.2012 8:04

maudite

Re: Co Čech, to primitiv a buran !!

ze se te jeden zastane, neznamena , aby jsi tady zacal vyskakovat, rusaku jeden. P.S. : douc se ceskej pravopis

0/0
14.4.2012 8:07

maudite

Re: Co Čech, to primitiv a buran !!

psani bez diakritiky : so takto vzit v potaz casovy posun ?

0/0
14.4.2012 8:11

1martin

Re: Co Čech, to primitiv a buran !!

Ty jsi další potrefená husa ? Nebo jenom mentální trosečník ?

0/0
14.4.2012 8:20

maudite

Re: Co Čech, to primitiv a buran !!

ne, jenom realista dobre znajici co jsou rusove zac a jak na tom jsou.

0/0
14.4.2012 8:28

captain cook

Re: Co Čech, to primitiv a buran !!

rezidenti u Chocholousku zrejme na takove detaily nestaci;-)

0/0
14.4.2012 8:22

babacek

Re: Co Čech, to primitiv a buran !!

R^R^R^

0/0
14.4.2012 8:53

Gemars Moše Dajan

Tak a kdy Kimové něco takového řekli:

Pchjongjang chce vyvinout raketu schopnou zasáhnout území

USA a zároveň malou jadernou hlavici, kterou by balistická střela mohla

nést.?

0/0
14.4.2012 1:16

Vuvuzel

Re: Tak a kdy Kimové něco takového řekli:

asi vědí, že svět chce být klamán, brouku, vííššš ? ;-)

0/0
14.4.2012 3:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.