Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Nastává doba soudce Šotta?

Soud nad Vítem Bártou a Jaroslavem Škárkou skončil paradoxně. Soudce Šott nejprve nad slunce jasněji dokázal, že jak Škárka, tak Kristýna Kočí jsou nedůvěryhodní. Škárku usvědčil z podvodu a křivého svědectví a doporučil policii, aby za podvod stíhala i Kočí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MarnyT

Šott prezident?

Co si ověřit jestli by pan soudce získal dostatek hlasů pro kandidaturu na prezidenta a jakou by měl šanci? Jedná se o neoficiální průzkum šancí soudce Mgr. Jana Šotta na zvolení prezidentem.

 

http://www.facebook.com/pages/Jan-%C5%A0ott-prezidentem/418534711504490

0/0
9.5.2012 11:17

Dorotka M.

Díky, pane Komárku!

R^R^

0/0
15.4.2012 19:14

denny2606

Závazné hlasování

není v logice rozsudku soudce a jeho zdůvodnění toto "závazné hlasování" protiústavním počinem stranického vedení a zároveň též vyhrožováním či vydíráním hlasujícívh poslanců, kteří jsou k stranicky nařízenému hlasování v PS nuceni pod pohrůžkou jakési stranické sankce, touto sankcí vydíráni, neboli naopak korumpováni v případě poslušnosti,tedy hlasováním dle příkazu stran. vedení a následnou odměnou, přesněji řečeno nesankciováním,ponecháním v klídku v následném působení v PS?

0/0
15.4.2012 13:21

avicenna

Kauza Janoušek - Šott musí nyní přejít na Prahu 2 nebo 4

Náš slavný soudce by měl nyní přejít do pražského obvodu, kde Janoušek srazil ženu autem. Tři až deset let vězení nepodmíněně plus zákaz řízení na minimálně pět nebo deset let by nikdo už nezpochybnil!!!!!!

+1/0
15.4.2012 12:17

Horace Wimp

Re: Kauza Janoušek - Šott musí nyní přejít na Prahu 2 nebo 4

tak to by Janoušek byl po odvolání čistej

0/0
15.4.2012 12:40

avicenna

Kdy bude odsouzen Václav Klaus?

Je zvykem pana prezidenta na zahraničních cestách využít často oficiální návštěvy k tomu, aby si odskočil vládním letadlem na nějakou přednášku, za kterou dostane honorář, ale nestrhne si z něho náklady na letadlo a samozřejmě úřední doprovod, který dostane na stravném a přesčasech víc, což jsou statisíce až miliony z peněz ministerstva obrany (to vydržuje vládní letku), ministerstva zahraničí (diplomatický doprovod) a prezidentské kanceláře (Klausovo podržtaškové). Prezident, který zrušil odběr tisku na Hradě, aby "ušetřil na nákladech", by za těch deset let měl hezky doplatit resty! Takže přeřadit soudce Šotta na Prahu 1, kde sídlí Hrad.!!

0/0
15.4.2012 12:15

enpassant

Redaktor si nic nepamatuje

Bárta, Kočí, Škárka, to je úplně vedlejší. Pro mne je podstatné, že VV pod metodickým vedením Bárty a odborným poradenstvím Peak připravovali Kodex úplatkářství a sítě klientelismu. Tahle soudní kauza je jen nezajímavým praním špinavého prádla VV.

0/0
15.4.2012 8:31

MFD to hraje s náma

MF IDEOLOGIE

"Kdo nezná celý

rozsudek, mohl by se divit, že úplatkář Bárta odešel s podmíněným

trestem, zatímco ten, kdo ho udal, by si měl odsedět tři roky."

-

No ono staci nebyt zaslepeny touhou znicit Bartu, aby clovek videl, ze v trestnim pravu je prijeti uplatku vetsim prohreskem nez jeho nabidnuti.

0/0
14.4.2012 19:10

Kaniokova

Takové "úplatky" se mi nijak nezamlouvají,

jenže zlobit se, že je dával za účelem, aby hlasovali určitým způsobem - vždyť to se mezi poslanci děje den co den ! Vždy't celé poslanecké kluby se doumlouvají, že budou hlasovat jako jeden muž. Což je naprosto normální, sice ne, že by se mi to zcela líbilo, ale JE TO TAK !

A co jsou (úplatkové sliby) - pastelkovné a podobně? To není uplácení voličů? Vždyť je to provždy součástí předvolebních "bojů" ! Co jsou populisti? Co to tvoří svými sliby?

Já jen, abyste si přestali dělat nějaké iluze, ono je to zcela běžné na celém světě, sliby, sliby, sliby, které nás pak, po jejich prosazení ve sněmovně, celou společnost stojí pěkně draho !!!

+2/0
14.4.2012 18:42

lomihnát.

Re: Takové

R^

0/0
15.4.2012 8:39

suchy dest

Pan Martin Komarek napsal skvely clanek.

Po tech hroznych blabolech na ktere jsme zde zvikli,nemajicich ani hlavu,ani patu,je to jako zavan cerstveho vzduchu.Pred panem soudcem Sottem hluboce smekam.

+3/0
14.4.2012 12:44

suchy dest

Re: Pan Martin Komarek napsal skvely clanek.

zvykli,... samozrejmne,omluva.:-(

0/0
14.4.2012 16:00

Horace Wimp

Re: Pan Martin Komarek napsal skvely clanek.

vzhledem k obsahu to šlo

0/0
15.4.2012 12:39

Dorotka M.

Re: Pan Martin Komarek napsal skvely clanek.

R^R^;-)

0/0
15.4.2012 19:16

Gemars Moše Dajan

Doba Rotschildů ale neskončila,

takže pan soudce jehla v kupce sena.

0/0
14.4.2012 11:35

RACLAV

KONEČNĚ.....

MÁM DOJEM, ŽE SOUDCE ŠOTTA PŘEDVEDL NA CO JSME OD SOUDNICTVÍ NEBYLY ZVYKLÍ. OTEVŘENOST, MOŽNOST SLEDOVÁNÍ CELÉHO PROCESU. VÝSLEDEK JEHO ROZHODNUTÍ NECHCI KOMENTOVAT, TO NECHÁM NA PŘÍPADNÝ ODVOLACÍ SOUD. JENOM DOUFÁM, ŽE TI SLAVNÍ KORUPČÍCI A JIM PODOBNÍ, SE BUDOU MÍT NAPOZORU.

+4/0
14.4.2012 8:10

Ty ses jatro

Re: KONEČNĚ.....

JENomMenTALsMaLYmBaNAnkEmPišEjaKHOTeNtotAjeTOšKoDAMožNÁjETojenZASChléSpermAnaCaPsLoCKu

+2/0
14.4.2012 13:06

holkazhane

Ano, kéž by nastala doba soudce Šotta,

ale ještě předtím musí skončit doba Rampuly. Jinak jsou nám kvalitní soudci málo platní.

+1/0
14.4.2012 7:24

Co Cech, to genius!

Kdyby sla dat karma, tak vam ji dam, pane Komarku!

;-)

+3/0
14.4.2012 7:07

Co Cech, to genius!

Kdyby sla dat

0/0
14.4.2012 7:06

ix.

Moc pěkné, souhlas...

R^

+1/0
14.4.2012 7:04

dobitek

Dnes a Komarek dlouho zavirali oci pred politickou korupci

Pan Komarek z Dnesu je jeden z duvodu proc tady je takova politicka korupce. Jeden priklad za vsechny:

"když už si politik zatíží svědomí "nákupem" poslanců ze soupeřova tábora, mělo by to být něčím vyváženo. Jinak by se musel považovat za cynického obchodníka s mocí a výhodami."

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/topolanek-zustava-reformy-konci-do9-/domaci.aspx?c=A081111_211258_nazory_dp

Komarek: Politicka korupce je chvalihodna pokud se prosadi politicky posun pan Komarek schvaluje. :blijici smajlik: Nevidi si ani na spicku nosu ze tahle republika s korupci jde do hnoje. Ze tenhle nazor melo hodne lidi v republice neomlouva.

A pan Komarek si ted zacne chvalit soudce Sotta??? Bud ma kratkou pamet, a nebo to je diky tomu ze to ted odnesli Veverky.

0/0
14.4.2012 3:52

Ludo Balazec

Rozsudok v prospech vyrazne politicky silnejsieho ...

... moze znamenat kadeco, ale vyvodit z toho to co pan Komarek, je hodne zvlastne.

Asi ako keby v spore velkeho chlapa a starenky, bolo znakom odvahy zastat sa toho chlapa.

+1/0
14.4.2012 0:53

Co Cech, to genius!

Re: Rozsudok v prospech vyrazne politicky silnejsieho ...

Mozna je to tim, ze pan Komarek ma na rozdil od vazs mozek a umi ho pouzivat! ;-)

0/0
14.4.2012 7:06

Zilog

Ale ale, nejak otacite, Mafro.

Mate nadelano v kalhotach, za vasi nemalou ucast v te skarkove taskarici na objednavku? Kmenta se k soudu pro jistotu nedostavil, a tak jste si oddechli, ze to "vysumelo", ale ze jste jedini, kdo to hraje s nama, to uz nevezmete zpet ani parem volu, cenzor-necenzor. Tak nezbyvaji nez takovehle opatrne obracecske clanky, no.

+4/0
14.4.2012 0:20

car_director

Já bych se moc neradoval

0/0
13.4.2012 23:55

jackie13

soudce Šott

má můj obdiv.R^R^

+2/0
13.4.2012 21:43

Horace Wimp

Re: soudce Šott

určitě mu to udělá dobře

0/0
13.4.2012 21:54

Horace Wimp

Ne, soudce Šott spáchal justičního šottka

http://jankudrna.blog.ihned.cz/c1-55415790-zbaveni-mandatu-nelze

+1/0
13.4.2012 21:25

Psychorův klon

Re: Ne, soudce Šott spáchal justičního šottka

on ho nezbavil mandátu lumene. Tak to ani nemá cenu číst.

0/0
14.4.2012 11:46

mfdnes-bulvar

taky mi prislo divne, ze dostali trest oba

jakoby soudce rikal, ze to teda byl uplatek a zaroven nebyl uplatek... nicmene nechapu, proc by jako neopravnena vyhoda mela byt posuzovana bezurocna pujcka??? vzdyt je kazdeho vec, jestli nekomu pujci s urokem nebo bezurocne... ale jinak clanek vybornyR^

0/0
13.4.2012 21:24

xylinder

Re: taky mi prislo divne, ze dostali trest oba

Řekl bych, že třeba proto, že poslanec má být v první řadě nezávislý a jednat podle svého vlastního vědomí a svědomí... což jde dost těžko, když na vás při hlasování významně povytahuje obočí ten, kdy vám přisypává do korýtka, ne? Konečně, proto mají poslanci, soudci atd. takové platy, aby mohli být finančně nezávislý a nikdo na ně z téhle strany netlačil... byť skutečnost a hlavně lidská nenažranost je věc druhá...

0/0
14.4.2012 7:36

Doktor Redaktor

Umíte číst?

Bárta se v podstatě soudu sám přiznal, že "bezúročné půjčky" dával ne jako přátelskou pomoc kolegovi v nouzi, ale proto, aby ho ovlivnil v případě schvalování určitého zákona. A to snad proboha skutečně se přeci v politice nesmí, všechna čest tomuto soudci. (Myslíte, že by Bárta jen tak dal výhodnou půjčku vám, kdybyste za ním přišel - potřebuju peníze, ty jsi takový dobrák, půjč mi pár set tisíc... bezúročně...)

0/0
14.4.2012 13:15

suchy dest

Re: Umíte číst?

Barta je mi vcelku ukradeny,ale musim mu pricist k dobru,ze se,jak rikate, sam priznal.Tvori to ohromny kontrast s prolhanosti Skarky a demagogickou vypovedi te Koci.At je jaky je,neni zbabelec a drzi se pravdy.

0/0
14.4.2012 16:09

Kaniokova

Ano, souhlas

takové "úplatky" se mi nijak nezamlouvají, jenže zlobit se, že je dával za účelem, aby hlasovali určitým způsobem - vždyť to se mezi poslanci děje den co den ! Vždy't celé poslanecké kluby si jsou navzájem domluveny, že budou hlasovat jako jeden muž. Což je naprosto normální, sice ne, že by se mi to zcela líbilo, ale JE TO TAK !

A co jsou (úplatkové sliby) - pastelkovné a podobně? To není uplácení voličů? Vždyť je to provždy součástí předvolebních "bojů" ! Co jsou populisti? Co to tvoří svými sliby?

Já jen, abyste si přestali dělat nějaké iluze, ono je to zcela běžné na celém světě, sliby, sliby, sliby, které nás pak, po jejich prosazení ve sněmovně, celou společnost stojí pěkně draho !!!

0/0
14.4.2012 18:38

Juras

Pěkný komentář

Rozumné shrnutí. Verdikt je dobrý, jenom si myslím, že Bárta měl být možná spíš osvobozen. Mezi přáteli (kolegy) je vzájemná výpomoc normální, za úplatek se to nepovažuje. Prostě své spolupracovníky mám rád a rád za ně zaplatím např. pivo ... Kdybych měl peněz jako Bárta, rád bych jim pomohl i finančně. Navíc mi tady nehraje, že ostatní lídři svoje poslance uplácí zcela veřejně a beztrestně různými funkcemi, nebo naopak jejich loajalitu vyžadují negatiní motivací. Kdo není loajální, je označen za přeběhlíka, přichází o funkce atp. A tito "legálně uplácení" jsou navíc upláceni z erárních peněz. Proti nim je Bárta frajer, že "uplácel" za své.

+6/0
13.4.2012 21:19

jackie13

Re: Pěkný komentář

R^

0/0
13.4.2012 21:42

Bubrak

Re: Pěkný komentář

R^

0/0
13.4.2012 21:53

suchy dest

Re: Pěkný komentář

R^R^

0/0
14.4.2012 17:00

Doktor Redaktor

Pravdu máte, v jednom.

Odsouzeni by měli být také všichni ostatní političtí lídři, kteří "svoje poslance uplácejí zcela veřejně a beztrestně různými funkcemi, nebo naopak jejich loajalitu vyžadují negativní motivací." Jinak pravdu nemáte - v politice přeci nesmí žádná "vzájemná výpomoc" s cílem ovlivnit rozhodování dotyčného existovat - je to něco jiného než "mezi přáteli a kolegy". Ve vyspělých státech politik odstupuje, když se provalí, že mu někdo "zaplatil např. pivo"...

+1/0
14.4.2012 13:20

mystery

Re: Pěkný komentář

Pokud by se Bárta sám v podstatě nepřiznal, zřejmě by odsouzen nebyl.

+1/0
14.4.2012 16:32

55108311

Autor mi mluví z duše,

akorát nevím, jestli má věta

"Úplatkem je ale i neoprávněná výhoda, která je nabízena úřední osobě."

oporu v trestním řádu, a především jestli by ji bylo možné aplikovat doslova: za úplatky by pak bylo možné považovat třeba i to, když se poslanci domlouvají mezi sebou, že si navzájem podpoří při hlasování své návrhy. Získají tak neoprávněnou výhodu: body u svých voličů, a poslanecký plat na další období.

0/0
13.4.2012 20:44

chasnik1

Precedens

Pan soudce vytvořil velice zajímavý precedens.Už léta se snaží naši politici bojovat s korupcí a snaží se prosadit provokatéry kteří by nabídli úplatek,aby mohli trestat ty ,kteří je berou.Vypadalo to jako dobrá myšlenka,ale nyní?Hups -viník-podmínka ,provokatér a ten co to nahlásí jde natvrdo!! I když tady je to jedno oba si trest zaslouží jeden větší slizoun než druhý

+1/0
13.4.2012 20:33

Dr.Download v.5

Re: Precedens

Škárka nedostal 3 roky za braní úplatku, ale za podvod!

+3/0
13.4.2012 22:53

Gemars Moše Dajan

Re: Precedens

Nečtěs a pak potíš bláboly.

+1/0
14.4.2012 11:34

Kristic

Hmm...

Skoro žádná změna, odsoudili pár šašků, které stwjně nakonec sprostí viny a ti zbylí gauneři rejou ve svých korytech dál... No buď zavřít či zdefenestrovat všechny nebo nic, protože zavřít jen ty ubohé nemá cenu.

0/0
13.4.2012 20:05

mattiCZ-2

Re: Hmm...

... z čeho plyne, že by to bylo to nic. Já osobně jsem rád, že je aspoň něco. R^

+1/0
13.4.2012 20:08

Kristic

Re: Hmm...

Jen pokus o to jak voličům zavřít ústa, že se neděje nic s korupcí... Ti zloději co kradou ve velkém tam stále se dí a smějou se jak se jim to zase povedlo...

+2/0
13.4.2012 20:16

sámvelkýmao

no

vidím to tak, že jako obvykle v česku zvítězila pravda a láska nad lží a nenávistí.....

+1/0
13.4.2012 19:46

Horace Wimp

Re: no

ba ne, odvoláč ten paskvil zruší

0/0
13.4.2012 20:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.