- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Malej bagr je skoro kompletní, a vlak naprosto zdemolovanej.
Zřejmě je to vratná souprava s řídícím vozem a jela zrovna řídícím vozem dopředu. Tedy lokomotiva byla na opačné straně vlaku a vagony tak vlastně tlačila před sebou a byla řízena z kabiny řídícího vozu. Němci to využívají hodně, u nás se s tím teprve začíná. Odpadá tak nutnost přepřahání lokomotivy. Ale právě je to nebezpečnější pro případné nehody a to i třeba na přejezdech.
je především ten úsměv "záchranářky" na konci klipu ....
stejně pevná jako náš starý dobrý prohnilý panťák. Že by soudruzi němci někde udělali chybu?
to byla tzv."emháesa" (mhs),ktera nesuntuje,proto je dost nebezpecna....vlastne ji na kolejich vubec neni "videt"...
a jejich "řidiči" jsou taky kapitola sama pro sebe ... když dělají ve stanici, tak je to fakt o nervy, pro ně není problém bez souhlasu najet na nevyloučenou kolej a podobně
Zakazou v Nemecku vlaky?
Ja jen, ze v ramci politiky zvysovani energeticke zavislosti na Rusku, by tentokrat mohly zakazat vlaky. Minule to bylo kvuli zvyseni importu ruskeho zemniho plynu, tentokrat by to mohlo byt kvuli zvyseni importu ruske ropy.