Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za vlajku rozpuštěné Dělnické strany nelze trestat, rozhodl soud

Okresní soud v Mostě zprostil viny místopředsedkyni Dělnické mládeže Lucii Šlégrovou, která spolu se dvěma příznivci krajní pravice nesla na předvolebním mítinku vlajku rozpuštěné Dělnické strany. Státní zástupce se proti rozsudku odvolal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alísek

000

Konečně se v čechách přemýšlelo.... :-)

0/0
14.4.2012 11:21

rendavous8

Co je to soudní znalec na extrémismus???

V česku je více než 100 000 neziskovek, které vyplodí takové (a jediné) moudro (za celou dobu jejich existence), a to je <<<zvýšit počet terénních pracovníků pro cigány>>>. Cigánů je v česku 350 000, takže jedna neziskovka na 3,5 cigána. Romů je podle sčítání lidu 10 000 - jak starostové měst uvedli, nedělají problémy, totalitní režim je naučil pracovat a tak jsou to spořádaní občané. Jenže nutno dodat, že jsou to důchodci a opravdu nejsou vidět. Mají více než 100 let a jak je "(ne)vidět", těší se zdraví a vysokým důchodům - ale ne oni, ale jejich početní pozůstalí ;-D

=============================================

A pojem "soudní znalec na extrémismus" je podobný nesmysl.

=============================================

0/0
13.4.2012 22:45

Anihilován 100 x.

no konečně

rozumný rozsudek

+4/0
13.4.2012 20:03

rendavous8

Re: no konečně

R^R^R^

Jen tak dál.

0/0
13.4.2012 22:46

Hekynen druhý

Prosím

Může mi někdo vysvětlit, jak DĚLNICKÁ strana může být krajně PRAVICOVÁ?!? To jako že zájmy dělnictva/proletariátu hájí ti zlí kapitalisti/buržouzi? Například taková Sociálně demokratická dělnická strana Ruska byla přímou předchůdkyní Komunistická strana Ruska a ta Komunistké strany SSSR. Komunisté jsou krajní pravičáci?

0/0
13.4.2012 19:57

Anihilován 100 x.

Re: Prosím

sice máte pravdu ale je to dlouholetá novinářská zkratka jak rozeznat komunisty a nacionalisty zřejmě proto že se nemají rádi tak je takto zjednodušeně postavili na opačné poly

0/0
13.4.2012 20:03

rendavous8

Re: Prosím

To je jen na zastrašení čtenářů. Pravda je to, že z ní má nyní vláda strach jako ze stále sílící opozice. Cigánů bude do dvou let více než důchodců. Přizpůsobit se nedají, zneužívají režim a EU se snaží, aby se u nás měli co nejlépe. Cigáni mají už nyní obrovskou kupní sílu a mohou si dovolit koupit úplně vše - proto se ze zemí bývalé východní Evropy stane výhodné odbytiště zmetkových výrobků a stravy - cigáni koupí a sní vše - je jim jedno co. Do pěti let bude cigánů více než 5 000 000 a to už budou většina. Přizpůsobiví budou utíkat za prací do ciziny a Česká Republika bude jedno velké GHETTO.

A to je nyní šance pro dělnickou stranu. Proto ji vláda chce pomocí sdělovacích prostředků a jimi šířenými polopravdami a účelovým lhaním "vyšachovat" ze hry. Ale mám dojem, že se to vládě nepovede. Snaží se dělat politické skandály a odvádět pozornost. Ale cigánů přibývá a v zasažených oblastech je to boj o přežití. Každý shlíží k dělníkům a přikládá ruku k dílu.

0/0
13.4.2012 22:54

kazatel 4

Blahopřeji třem souzeným a DSSS, konečně měl jeden soudce

odvahu soudit podle zákona a ne podle politické objednávky -) [>-]

+10/0
13.4.2012 19:27

rendavous8

Re: Blahopřeji třem souzeným a DSSS, konečně měl jeden soudce

R^R^R^

0/0
13.4.2012 22:55

Ubosik

Za tohle by lidé před soud chodit neměli.

Je dobře,jak soudce rozhodl,ale je smutné,že takové procesy vůbec probíhají a že je někdy i media podporují. Správně by se měli dát potrestat policisté,státní zástupce a znalec,že takový proces iniciovali.

+15/0
13.4.2012 14:26

evenflow

Re: Za tohle by lidé před soud chodit neměli.

přesně, nač z nich dělat mučedníky, každému musí být i tak jasné, že je to odpad.....

0/0
13.4.2012 15:06

tcoudi

Re: Za tohle by lidé před soud chodit neměli.

tak co tu ještě nepadlo,že strany jako dsss podobné konflikty se zákonem vyhledávají a pak na nich staví svoji publicitu.dá se to najít jako odporučovaná strategie krajní pravice.napínat zákony o hate speech pokud nějkaé jsou. pokud mě odsoudí jsem mučedník,pokud mě osvobodí,příště si troufnu trochu víc.salámová taktika jak vyšitá.a win win  situace taktéž.

0/0
13.4.2012 15:09

Petulinek

Re: Za tohle by lidé před soud chodit neměli.

Další chytrolín... Žádná krajní pravice. Dělníci, sociální spravedlnost, to má něco společného s pravicí? Chjo, neuvěřitelný, kolik lidí skáče stále na ten blud pocházející původně od báťušky Stalina.... Komunisté, fašisté, nacisté, socialisté, maoisté, to vše pochází z jednoho levicového hnízda!!!

0/0
13.4.2012 15:16

evenflow

Re: Za tohle by lidé před soud chodit neměli.

třeba mě je šumák, jestli je to pravice, či levice, pro mne je to obyčejný odpad.....

0/0
13.4.2012 15:18

rendavous8

Re: Za tohle by lidé před soud chodit neměli.

jak je vidět, odpad jsi ty, neziskováku.!!

0/0
13.4.2012 22:57

tcoudi

Re: Za tohle by lidé před soud chodit neměli.

ano,politické spektrum je krum. pravicová / levvicová na platformě neonacistů funguje jako rozlišení mezi kulturním liberalismem a ultrakonzeravitivismem.

0/0
13.4.2012 15:23

David a Goliáš

Re: Za tohle by lidé před soud chodit neměli.

Takže podle vás na sebe trestní oznámení podala sama slečna Šlégrová, aby mohla být buď mučednice, nebo si příště "troufnout" víc?

+1/0
13.4.2012 15:18

tcoudi

Re: Za tohle by lidé před soud chodit neměli.

nic takového jsem neřekl,slečná šlégrová ,nebo tne kdo jí dal držet tu vlajku si byl vědom,že riskuje konflikt se špatným zákonem,proto.

0/0
13.4.2012 15:24

David a Goliáš

Re: Za tohle by lidé před soud chodit neměli.

Jak si toho má být člověk vědom, když posouzení, zda je něco údajná propagace hnutí směřujícího k potlačování lidských práv a svobod, záleží pouze a jedině na naprosté libovůli znalců úkolovaných policií. Tzn., že u nás panuje naprostá právní nejistota, co je vlastně "takový" závadový symbol a co už ne, což je další velice silný argument pro zrušení současné nesmyslné praxe.

+3/0
13.4.2012 15:49

tcoudi

Re: Za tohle by lidé před soud chodit neměli.

s tím souhlasím,ten zákon neslouží v současné praxi ničemu dobrému.zároveň je lae třeba přidat na důrazu ve veřejné debatě a zdůrazňovat,že strany ,které z propramových principu popírají demokracii a základní lidksá práva nemají v demokratické soutěži místo.

0/0
13.4.2012 16:00

David a Goliáš

Re: Za tohle by lidé před soud chodit neměli.

Jenže taková politická soutěž pak přestává být demokratická. Navíc kdo určí, která strana je ta "špatná"? Opět nějaký znalec? Opravdová demokracie umožní i vlastní zánik, pokud si lidé svobodně odhlasují, že ji už nechtějí. Důležité je proto přesvědčovat lidi o výhodách demokracie, jako funkčního systému, který je nejlepší pro svobodný život. Jenže tam, kde demokraté beztrestně ignorují potřeby lidí, lžou a kradou v takovém měřítku jako v současné době v ČR, je to velice těžké a pak musí přijít na řadu nekopromisní boj proti "extremismu", aby se alespoň na chvíli podařilo odvést pozornost lidí od nekonečné řady skandálů.Rv

+1/0
13.4.2012 17:07

good_luck!

to je teda dobrý "znalec"

a je s podivem, že soudu jeho "nestranost" dosud nevadila..!? Ano, vím, že tento stát si na demokracii jen hraje, ale že už i takto veřejně mu to nepřijde trapné.... a zástupci státu a médií se diví, že soudce postupuje podle zákona;-(

+5/0
13.4.2012 14:17

tcoudi

To je dobře

všíchni víme,že šikanovat extremisty je kontraproduktivní.dělají ze sebe obětního beránka a zastírají tím,jak je jejich ideologie ve skutečnosti zvrácená.diskutovat o nich musíme,smát se jim musíme.zavírat ne,maximálně do škol

+3/0
13.4.2012 13:57

rendavous8

Re: To je dobře

Počkej, až budeš mít za souseda cigána. A to už bude brzo. Realitní kancelář Sting na tom usilovně pracuje.

+1/0
13.4.2012 23:00

mara777

mejte na pameti ...

http://www.youtube.com/watch?v=zdYcxu7HE8c

+1/0
13.4.2012 13:51

seagate

Divím se, že se soudy zabývají takovými kravinami,

to mě teda budou také žalovat, že jsem se vysmrkal do modrého kapesníku s logem ptáka?

+2/0
13.4.2012 13:49

cerny.prem

Re: Divím se, že se soudy zabývají takovými kravinami,

no žalovat zatím nebudou ale upozorní vás abyste to příště nedělal. Pokud se to bude opakovat tak se pak ale nedivte.

0/0
13.4.2012 14:02

advokat2010

PŘÍZRAK TOTALITY ŽIJE DÁL

S naprostým úžasem sleduji neustálé snahy  domnělých morálních autorit o odstíhání těch či oněch za nějaké symboly či výroky.Ano mohou se nám tito naivní nevyzrálí socialisté ať rudí či hnědí hnusit, to je samozřejmě naše právo, ale ten, kdo horuje za jejich trestní stíhání či se na něm sám podíllí,není o nic lepší než nacističtí gestapáci či komunitická justice, tj. metody se liší , ale totalitní principy bohužel zůstávají.

Je to smutné,naše země nedospěla k tomu,aby mohla okusit skutečné svobody a tolerance.

Je odstrašující, že ti lidé, kteří nejvíce skloňují slovo tolerance na veřejnosti (a kolikrát i osoby, které na své vlastní kůži zažili poitickou perzekuci) jsou ve skutečnosti svými činy na hraně fašistických praktik, kdy brojí po všemožnou "likvidaci" těch, s nimiž jen nesouhlasí.Tj.okřídlený slogan nacistů a komunistů "KDO NENÍ S NÁMI, JE PROTI NÁM A MUSÍ BÝT ZNIČEN !" žije bohužel v naší totalitářské společnosti dál pod pláštíkem "jakože demokracie", nicméně to je v lidech

+12/0
13.4.2012 13:43

A/D

Re: PŘÍZRAK TOTALITY ŽIJE DÁL

čistá demokracie je stejná utopie jako fungující komunismus

0/0
13.4.2012 13:47

advokat2010

Re: PŘÍZRAK TOTALITY ŽIJE DÁL

To jistě, ale o tom ve vztahu k ČR nemůže být ani řeči.

Zde nejsou ani zákony,podle kterých jsou opakovaně ti lidé stíhání (často zproštěni, ale i tak).

Celé je to zneužití obecně formulovaných práních norem, kde obsah je "outsourcován" na znalce typu PhDr. Zdeněk Zbořil - agent STB, nebo jinak "nezávislé" osoby, které nakonec fakticky rozhodují o vině a trestu, kdy soudce si za chvíli bude brát znalce i na obor právo. Je to ostudné.

Novináři zde vytvářejí fámy o to, že jsou jakési zakázané symboly,a že je někdo stíhán za propagaci nacizmu a policie reaguje na tuto "politikou objednávku" a opravdu tak činí vzdor zákonu a judikatuře,přičemž nic takového v zákoně není a judikatura NSČR tomu přímo odporuje i na výkladové úrovni.

Tj. jinými slovy jedná se tu o kontinuální zastrašování a lhaní. Z České republiky už tak není ani ta pověstná soudcokracie,jak říká preziden Klaus,ale znalcokracie,což je ještě mnohem horší.Je naprosto nepřípustné, aby soudní znalec fakticky rozhodoval o vině.

+3/0
13.4.2012 13:56

elbows

Re: PŘÍZRAK TOTALITY ŽIJE DÁL

pokud vám dobře rozumím, tak vy tvrdíte že toleranci může hlásat pouze pacifista? kdo se brání proti hlásané nenávisti a výzvám k násilí, a zároveň vyzívá k toleranci je nastejné úrovni jako komunista nebo fašista?;-D;-D

0/0
13.4.2012 13:54

elbows

Re: PŘÍZRAK TOTALITY ŽIJE DÁL

všechno má své hranice, i tolerance, a pokud si to jako pacifista neuvědomujete, pak se nedivte až vás někdo vezme "klackem po hlavě";-)

0/0
13.4.2012 13:57

advokat2010

Re: PŘÍZRAK TOTALITY ŽIJE DÁL

Nejsem pacifista, nejsem socialista a pokud někdo bude veřejně hlásat "zabíjejte xy" pak souhlasím se stíháním, avšak to není tento případ.

Tady to funguje následovně. Novináři řeknou, že xy je nacista  vytvoří bublinu. "Znalci" fungují na principu, že čerpají informace z medií, tj. pak samozřejmě konstatují, že je to propagace...dosti často i výslovně v ZP konstatují, že byl spáchán trestný čin, což vůbec nesmí, ale děje se to.

A pak se stane, že někdo, kdo se de facto dopustil jen toho, že má někde nějaký symbol, který je shora popsaným kolečkem tzv. "zakázaný", byť příkazy a zákazy mohu být v demokratickém státě stanoveny jen zákonem, a to nejsou, může být odstíhán. A to je moc špatně.

Já bych naprosto souhlasil, ať se tedy transparentně do zákona vyjmenuje a graficky vypodobní, co je zakázáno, tj. vše ostatní je dovoleno. A je to. Současný systém,kdy je všechno jakože dovoleno (ale praxe je jiná) je opravdu naprosto neskutečně nepředvídatelný, což oprávnímu systému výrazně škodí.

+1/0
13.4.2012 14:15

advokat2010

Re: PŘÍZRAK TOTALITY ŽIJE DÁL

kdo se zasazuje o stíhání kohokoliv za jakékoliv aktivity typu: samolepky, symboly, vlajky, odznáčky, politické projevy apod.. je stejný jako fašisté a komunisté a nemá o demokracii a toleranci ani tušení. Ano dneska již tyto "nepřátele" nestřílime, ale "zlikvidujeme" je tím způsobem, jaký je "dovolený"... tj. stejný naprosto princip...

Pokud mi chce někdo tvrdit, že paní s nějkým symbolem na vlajce je reálná hrozba pro demokratický řád, pak potřebuje péči psychiatra.

Takové jedno marné stíhání a "politický proces" nás stojí v platech všech zúčastněných třeba i miliony Kč a kapacita policeních složek by namísto toho mohla být použita na stíhání skutečné kriminality.

+1/0
13.4.2012 14:03

MaTan

Zajímavé video!

http://www.youtube.com/watch?v=R7-I7gpx4kU

O náhodu asi nepůjde! 8-o

+2/0
13.4.2012 13:33

A/D

Re: Zajímavé video!

vždy když je země v háji, stoupá obliba pravicového i levicového extremismu. prostě extrémní podmínky si žádají extrémní řešení. lidi už nechtějí mluvit a čekat, chtějí řešení, jakékoli a hned. v tom vidím právě to nebezpečí. ne v tom, že takové směry extremistů existují (to je logické), ale že vládnoucí třída jim umožní svý,mi rozhodnutími dostat se k moci. Například se mi zdá, že třenice mezi čechy a cikány jsou rozdmýchávány naschvál tím, jak se k té problematice vláda staví. ne nadarmo lidi upozor%nují na dvojí metr, rasizmus naruby, pozitivní diskriminaci... Jaké tyto opatření mají ve skutečnosti cíl? Komu ku prospěchu? Kdo tím co sleduje? Vzestup extremismu není hrozba, to je jen reakce. Nutno je hledat příčinu a tu odstranit. Nebude příčina, nebude rakce, extremismus nebude v kurzu.

+1/0
13.4.2012 13:42

Viktor N.

Re: Zajímavé video!

Ještě jsem neviděl nikdy pravicový extremismus. Dělnická strana (a pod.) rozhodně nepatří mezi pravici. Můžete prosím definovat „pravicový extremismus“? Děkuji

0/0
13.4.2012 13:50

MaTan

Re: Zajímavé video!

Použijte google.

0/0
13.4.2012 13:54

tcoudi

Re: Zajímavé video!

ta pravice je u nich  na kulturní škále .pravice konzervativní,levice liberální,ekonomicky jsou levičáci samozřejmě.

0/0
13.4.2012 13:58

tenisovej.loket

v pořádku

R^R^R^

+1/0
13.4.2012 13:31

Korektní Želva

...

Vy co jste rádi že se tady DS zakázala a že se soud zaobírá něčím takovým jako je držení vlajky s nějakým symbolem si uvědomte, že vaše počínání je naprosto stejné jako to, proti čemu se snažíte bojovat.

0/0
13.4.2012 13:28

elbows

Re: ...

naprosto stejné? ono se sice říká - oko za oko...ale v čem je mé počínání stejné když jsem proti propagaci nenávisti a vyzívání k násilí? není jedno útok a druhé obrana? želva je pacifista?;-)

0/0
13.4.2012 13:38

xychteen

Ještě jednou pro Dogu, ono to tu moc rychle přibejvá :-)

Předpokládám, že jste podrobně informován(a) o průběhu celé akce, takže vaše tvrzení o "narušeném individuu velebícím násilí nejhlubšího zrna" stojí na faktech. Pokud je tomu skutečně tak, naprosto vás chápu.

:

Na druhou stranu žiju na severu, vloni jsem se zúčastnil většiny akci a pak jsem viděl jejich mediální prezentaci. A dospěl jsem k závěru, že pokud si někdo na místní situaci vytvoří názor podle této prezentace, bude na devadesát procent mimo sanitární keramiku. Konkrétně v Rumburku neřekl Vandas ani slovo špatně (jo, možná trochu zaryl do místní vietnamské komunity řka, že v těch tmavejch osamělejch barákách určitě pěstujou žito a oves) a od místních sklízel většinou potlesk, nicméně přítomná média raději zabírala pět mimózně pořvávajících přespoláků z Antify a nakonec se celostátně řešila pouze jedna blbka z Vanďáku, co si počmárala starý triko barvou na kůži... vskutku plodné podhoubí pro objektivní zhodnocení...

:

Takže jak? Opíráte se o fakta nebo o mediální obraz?

+3/0
13.4.2012 13:27

MaTan

Re: Ještě jednou pro Dogu, ono to tu moc rychle přibejvá :-)

Vůdce Vandas neřekl nic špatně! Hitler taky neříkal nic špatného?! Jak to dopadlo?! http://www.youtube.com/watch?v=R7-I7gpx4kU

0/0
13.4.2012 13:31

xychteen

Re: Ještě jednou pro Dogu, ono to tu moc rychle přibejvá :-)

Zdá se, že jste přesně ten případ, o kterém píšu :-) K věci samotné máte co?

0/0
13.4.2012 13:33

Archetyp Beruška

Re: Ještě jednou pro Dogu, ono to tu moc rychle přibejvá :-)

Vandasovi jde jen o to dostat se ke korytu. Nic víc, nic míň. Je neschopný a hloupý. Je možné, že se mu to povede, protože lidé uvěří těm jeho blábolům o obnovení pořádku a spravedlnosti atd. To mě děsí.

+2/0
13.4.2012 13:45

cerny.prem

Re: Ještě jednou pro Dogu, ono to tu moc rychle přibejvá :-)

kdo odmítne použít násili aby odstranil bezbpráví a utlačování ten si zaslouží v bezpráví a utlačování žít dál, tak krásný den v klidné rozumné, tolerantní a vše v klidu řešící společnosti.

0/0
13.4.2012 14:05

xychteen

Re: Ještě jednou pro Dogu, ono to tu moc rychle přibejvá :-)

To, že je cesta ke korytu prioritou, nikdo nezpochybňuje (předpokládám, že to nepřisuzujete pouze Vandasovi :-)). Ale bavíme se - tedy aspoň já bych se rád bavil - o něčem jiném, totiž o potřebě důkladně oflastrovat holku s praporem (nebo starým tričkem počmáraným barvou na kůži). A já pořád nedostal odpověď na to, zda se ti flastrovači opírají o konkrétní činy té holky nebo jen papouškují to, co si přečetli v křišťálově objektivních novinách nebo viděli v nijak neupravovaném a objektivním televizním zpravodajství. Zatím mi tu akorát někdo zkoušel dokazovat potřebu toho flastru proto, že je ten symbol na vlajce jaksi profláknutý. To mi přijde dost slabé.

0/0
13.4.2012 14:11

tcoudi

Re: Ještě jednou pro Dogu, ono to tu moc rychle přibejvá :-)

nevím o co se opírají,svůj názor na souzení za vlajky jsem řekl.jeto hrubě kontraproduktivní .a slečnu šlégrovou si doporučuji oggoglovat,a´t máte představu s kým máte tu čest. lidé si na záda netetují heslo ss jen tak, nemyslíte?

0/0
13.4.2012 14:17

xychteen

Re: Ještě jednou pro Dogu, ono to tu moc rychle přibejvá :-)

Dík za názor na souzení za vlajky, o mé představy se nestarejte, psaní podle strejdy Gůgla fakt není moje hobby :-)

0/0
13.4.2012 14:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.