Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bárta dostal podmínku za korupci, Škárka tři roky natvrdo za podvod

Vít Bárta uplácel a Jaroslav Škárka podváděl, rozhodl Obvodní soud pro Prahu 5. Bárta dostal 18 měsíců podmíněně se zkušební dobou na dva a půl roku. Poslance Škárku, který Bártu obvinil z uplácení, soudce Šott poslal na tři roky do vězení. Škárka podle něj peníze od Bárty vylákal, aby ho mohl zdiskreditovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vypsanafixa

Strana na objednávku

http://www.tyden.cz/rubriky/nazory/glosar/barta-a-400-melounu_231573.html

Už za nimi konečně spláchněte!

0/0
17.4.2012 14:53

FireDrake

Tak a teď je na řadě

Jimbič, Vondra, Topolánek....

0/0
15.4.2012 17:04

1martin

Rozhovor vládních psychopatů

Zkuste si přečíst  tento odposlech - viz: Zvědavec

14.4.2012

V českém mediálním podsvětí se

stalo zvykem zveřejňovat odposlechy všeho druhu. Ani Zvědavec nechce

zůstat pozadu a z anonymního zdroje blízkého BIS..... !!

0/0
14.4.2012 13:04

Modrý Přízrak

Bártovo trapných 500.000

http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-55414100-zakazka-pro-promopro-predrazena-o-388-milionu-vypocitala-policie?utm_source=mediafed&utm_medium=rss&utm_campaign=mediafed

0/0
14.4.2012 2:26

jan_libich

Zbytečně vyhozené prachy na soudy.

Místo toho aby se tu odsoudily velké ryby, tak se tady soudí trapní šašíci z VV. Je to holt smutné.!!

+2/0
14.4.2012 0:19

martin2580

Znechucenost....

Do diskuze to pisu poprvy, ale jsem znechucenej vsema Janouskama, Bemama, Grossama a podobnyma...

+2/0
13.4.2012 23:27

Karel2002

Proč máme tak neschopnou a nekompetentní justici?

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/172095-soud-muze-zakazat-vykon-funkce-ne-zrusit-mandat-tvrdi-soudce/

Ten Šott zřejmě vůbec nezná zákony a není schopen své vývody ani s nikým zkonzultovat.

Soudci patří mezi státní zaměstnance, na které se všichni skládáme. Přitom pokud dochází k zmražení mezd ve státním sektoru, soudci si vymohli dříve výjimku, že se jim musí platy zvyšovat. Tady vidíme výsledek.

0/0
13.4.2012 23:13

kyk

Re: Proč máme tak neschopnou a nekompetentní justici?

Zná zákony a zná i ústavu. Ta vyjmenovává taxativně několik způsobů zániku mandátu. Můžeme se bavit o tom jestli je jím ztráta volitelnosti. V jistém smyslu je, za tři roky nebude moci být zvolen, bude totiž odsouzen nebo ve výkonu trestu.

Zákaz výkonu funkce, zaměstnání, nebo činnosti je běžný trest a není proč mu jej nedat, pokud je závažnost činu který spáchal taková jaká je a může zamezit dalším podobným přečinům.

.

A, ač to třeba netušil, soudce tím dal impuls parlamentu pro možnost úpravy ústavy doplněním dalšího odstavce o zániku mandátu - z důvodu odsouzení za zločin nebo přečin. Snad budou mít poslanci, a senátoři dost odvahy toto prosadit.

0/0
14.4.2012 4:45

Patrik Šebesta

Re: Proč máme tak neschopnou a nekompetentní justici?

mno od doby co proběhlo médii, jak jedna soudkyně vykřikovala (je to zadokumentováno), že jí Ústava nezajímá, tak jsem na jednoznačné soudy o znalostech některých soudců velmi skeptický, resp. realistický.

Zákaz výkonu funkce je sice běžný trest, ovšem zde naráží na Ústavu, pokud ústava vyjmenovává taxativně důvody záníku, tak bez změny Ústavy přes to nejede vlak...

Co se týká změny Ústavy, tak souhlasím, leč se tato změna nebude týkat Škárky - byl odsouzen v době, kdy tento trest pro poslance neexistoval... Tady si myslím, že městký soud to smete a bude ta fraška pokračovat dál...

0/0
15.4.2012 9:47

danax

ještě že to jinde dělaj šikovněji

..tunely, úplatky a odklánění se postihují zdlouhavěji, jinak by nám tady už všechny politiky pozavírali

0/0
13.4.2012 23:13

bertik

sott

Sott asi dostal take obalku a tucnou jinak to asi nemohlo dopadnout Barta ten ma rozeslanejch obalek asi hodne tak zanim stoji i hodne poslacu ,chtelo by to ocistu a vsechny poslat na dlazbu ,

0/0
13.4.2012 22:02

Dr.Download v.5

Re: sott

Dej si facku...

+3/0
13.4.2012 23:10

Ondrejxx

PARADOX

Paradoxem je, že Bárta je odsouzen za to, že snažil, aby si opět poslanci nezvýšili platy.

0/0
13.4.2012 22:00

denny2606

Šott v tom nadělal "guláš

oba rozsudky by měly být městským soudem v Praze omláceny aktivistickému soudci Šottovi o palici v naději,že mu toto napomůže k prozření. Bárta osvobozen de jure, by měl následně opustit politickou scénu. Škarka osvobozen a zároveň obviněn z podvodu a odsouzen klidně na ony 3 roky "natvrdo"! Všicni členové W i jejich prokazatelní voliči veřejně zneuctěni alespoň vtipnou formou před zbytkem jimi poškozené společnosti.

0/0
13.4.2012 21:35

bar.bu.do

Ja aj Mařka byzme prosyly ...

... aby nam Madel z Isovovou zase sehraly nejakou tu mravopoučnou scenku ...

... bosevtem neoryjentujem ...

+1/0
13.4.2012 21:23

denny2606

Re: Ja aj Mařka byzme prosyly ...

u tebe je to normální;-D

0/0
13.4.2012 21:38

zuzkadost

Re: Ja aj Mařka byzme prosyly ...

;-D;-D;-D

0/0
13.4.2012 23:01

Muž se železnou maskou

Soudce by neměl opomenout slawný wýrok toho Kočí, a nechat

policii wyšetřit také úlohu Kmenty, který w tom přece jel s Kočí a Škárkou!

+1/0
13.4.2012 20:55

Karel2002

Re: Soudce by neměl opomenout slawný wýrok toho Kočí, a nechat

A nechtěl byste pozavírat všechny novináře? Kmenta pracoval pouze s fakty.

0/0
13.4.2012 23:14

Muž se železnou maskou

Re: Soudce by neměl opomenout slawný wýrok toho Kočí, a nechat

;-D;-D;-D Naiwo...

0/0
14.4.2012 14:22

tom-k

Škarka je podrazák

patří mu to. Teď  ještě Kočí, Humla a další. Nejsem příznivec VV, ale ty politický leváky nemám rád.

+6/0
13.4.2012 20:17

Nostromo1975

JEN

pořád nechápu rozdíl v trestech....Poskytnou nebo přijmout úplatek je přece i stejně trestné a rozdíl v nebezpečnosti pro společnost - žádný. !!

0/0
13.4.2012 19:55

yalma

Re: JEN

Jenže od Škárky to byl podraz

0/0
13.4.2012 20:31

55108311

Re: JEN

Bárta se nepokoušel soudu podstrčit falešné důkazy.

0/0
13.4.2012 20:45

denny2606

Re: JEN

Škarka byl odsouzen za podvod,Bárta za uplácení.

0/0
13.4.2012 21:08

zuzkadost

Re: JEN

nejlepčí je MF dnes, když budu potřebovat někoho odstřelit, brnknu;-D, případně poskytnu půjčku - zkusíme jestli je Kalous neúplatný? Přestává mě bavit, jde mi po penězích;-)

0/0
13.4.2012 23:09

BumbaRum

Dnes měli hoši smůlu.

No, je pátek 13. Odvolací soud to napraví!

0/0
13.4.2012 19:52

Nostromo1975

Re: Dnes měli hoši smůlu.

;-DR^

0/0
13.4.2012 19:54

Nostromo1975

DOKUD

nebudu sedět vedle něho...neuvěřím R^;-D

0/0
13.4.2012 19:47

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Oba dva odvolací soud osvobodí

protože důkazy a závěry z nich učiněné jsou natolik chatrné, že si s nimi poradí i turboabsolvent plzeňských práv.

0/0
13.4.2012 19:44

Dr.Download v.5

Re: Oba dva odvolací soud osvobodí

To jsem zvědav, jak si poradí s tím podvrženým důkazem ty génie.

+1/0
13.4.2012 23:27

Patrik Šebesta

Re: Oba dva odvolací soud osvobodí

Mno "génius" budeš patrně ty, protože předřečník napsal přesně to co ty potvrzuješ - že si s těmi chatrnými důkazy neporadí... a ty jsi jen potvrdil, že podvržený důkaz je chatrný důkaz ;-D;-D;-DR^R^

0/0
15.4.2012 9:50

blondata.cuba

Byl to uplatek,byl to uplatek.....

mam na Bartu dukazy. Tluchor to dokaze. Ja do lochu nepujdu!!!

+1/0
13.4.2012 18:54

zuzkadost

začalo to

když Bárta tlačil na slevnění státních zakázek ( silnice dálnice železnice ), šlápl do vosího hnízda, proto dopadl jak dopadl. Tady mají obě dvě koaliční strany hooodně kamarádů. Rozsudek i odůvodnění perfektní. Kdo viděl soud, musí uznat, že Škarka je, co je, chování u soudu i při čtení rozsudku ( bez pokory, bez strachu ), mě přesvědčila o mém názoru na tuhle osobu už dávno. Kočí je trdlo, co se dostalo do soukolí těchto mocipánů - snad se z toho poučí;-)

+5/0
13.4.2012 18:21

zuzkadost

soudce byl

perfektní - dnes i plně chápu, proč byl proces veřejný, mohli jsme si udělat obrázek sami, kdo je k právu pokorný, kdo se chová jako hlupák a td. Odůvodnění musí rozumět i dělník soustruhu nebo já;-). A vyjádření, že do politiky se nechodí, abychm byli nedotknutelní  - konečně jim to řekl taky někdo jinej.

Těším se na další podobné soudy - ale kalouska a Vondru asi sněmovna nevydá

+1/0
13.4.2012 18:28

denny2606

Re: soudce byl

Kalousek ani Vondra nebyli obviněni, proto nebyla PS žádána o vydání.

0/0
13.4.2012 21:14

nekdoosmdesatyšesty

Re: začalo to

Nejdříve se vzdělejte v oblasti silniční a železniční dopravy, něco si zjistěte o financování a reálných cenách. Přestaňte věřit novinářům (pokud je aspoň něco málo, čemu rozumíte, tak s tím máte určitě sám zkušenosti, že novináři si pravdu zkreslují, a to často chtěně, aby se to lépe četlo takovým trdlům, jako jste Vy). A pak se můžeme bavit o tom, jestli Vít Bárta byl dobrý ministr dopravy a jestli jeho snaha o zlevnění nebyla jen divadýlkem pro Vás a Vám podobné, kteří šaškárnám o drahých dálnicích věří...

0/0
13.4.2012 18:31

zuzkadost

Re: začalo to

zuzka TY NĚkdo, zuzka;-D;-D. Ano o stavbách vím docela dost a jejich realizaci také - ty cedulky, kdo co stavěl byl výborný nápad a ke slevám také došlo. Jak se u nás staví, že si firma bere prachy a pak realizaci předá menší levnější a zbytek si nechá - to je dostatečně známe. Běžná praxe u našich firem. A to, že EU už nechce tyhle rádobypodnikatele sponzorovat je pravda

0/0
13.4.2012 19:18

nekdoosmdesatyšesty

Re: začalo to

Mno, tímto dovětkem (jak tím s EU, tak tím Vámi popsaným průběhem realizace) jste mě jen přesvědčila, že o tom fakt víte naprosté nic (budu slušný, pro tentokrát, když tedy mluvím s dámou ;-) )

0/0
13.4.2012 19:25

zuzkadost

Re: začalo to

se domnívám, že názor na to můžu mít názor jaký mám a vy, pokud se vám nelíbí, mi můžete slušně a jasně vysvětlit v čem je zakopaný pes, že máme všechno drahé ( vyjmenuju vám pět staveb o kterých vím své a ne z novin ), nemusíte hned urážet nebo napadat - jsme diskutující. ( čtení taky slabší krom chování ;-D;-) ).

0/0
13.4.2012 19:43

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Re: začalo to

Vydáváte se za člověka, který ví jak to v této branži chodí. Mezi poznatky a názory je dost velký rozdíl, nemyslíte?

+1/0
13.4.2012 19:45

nekdoosmdesatyšesty

Re: začalo to

Pokud Vám přijde, že Vás urážím a napadám, tak se velice omlouvám. To je jen tím, že už jsem na tyhle pohádky o předražených dálnicích hodně alergický, takže se pak vždy nechám unést :-P

Těch pět staveb byste tedy prosím mohla vyjmenovat a popsat, co tam bylo za problémy.

0/0
13.4.2012 19:50

Ondrejxx

Re: začalo to

NAPŘ. předražený městský park v Ústí nad Labem, kdy město muselo vrátit část dotace.

0/0
13.4.2012 22:04

nekdoosmdesatyšesty

Re: začalo to

OK, je to možné, ale to je asi věc města Ústí nad Labem, já se bavím o Vítku Bártovi a státních silnicích/dálnicích (ŘSD) :-)

0/0
13.4.2012 22:30

zuzkadost

Re: začalo to

to jsme si potom nerozuměli, ale to je normální: Bárta by bejval ŘSD rozmetal na kopytechm tak tam děláte?;-D;-)

0/0
13.4.2012 23:05

nekdoosmdesatyšesty

Re: začalo to

Nedělám v žádné stavební firmě ani na ŘSD ;-) A docela se divím, že vás překvapuje, že se bavíme o státních silnicích a dálnicích, a nikoliv o nějakém parku v Ústí ;-D. Vítek byl ministr dopravy na MD, tak nevím, proč řešit Ústí, se kterým nemá nic společného (vím, že jste ten příspěvek nepsala). A když se tak dívám, dokonce jsem vždy použil slovo dálnice, takže tím je to už úplně jasně dané.

Pořád jste mi neodpověděla na toto "realizaci předá menší levnější a zbytek si nechá". A mě by to opravdu zajímalo, nejlépe přímo nějaký příklad, kde bylo postaveno míň, než mělo být :-). Příklad toho EU financování také ne. A do třetice, těch pět staveb také ne. Když obviňujete, tak mi ukažte nějaké důkazy.

0/0
13.4.2012 23:16

nekdoosmdesatyšesty

Re: začalo to

Mně to nedá... ;-D

Co myslíte tímto? "realizaci předá menší levnější a zbytek si nechá".

Jak vypadá menší realizace? :-). A pak kdybyste měla nějaký odkaz na to, že EU nechce spolufinancovat silnice v ČR kvůli cenám, děkuji.

0/0
13.4.2012 19:37

zuzkadost

Re: začalo to

pokud rozumíte zadávání zakázek firmam v čr, tak vám to vysvětlovat nemusím,pokud se pohybujete ve stavebnictví tak taky ne ..., i když jste zvědavý, U které firmy pracujete?

0/0
13.4.2012 23:00

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Re: začalo to

Můžete uvést konkrétní příklad zakázky, kde by došlo ke slevě na cenách prací a dodávek?

0/0
13.4.2012 19:42

DAVIDIANUS

Veverky jsem nevolil a můj vztah k nim je neutrální,

ale souhlasím s verdiktem - klidně to tak mohlo být....Kočí a Škárka věděli, že Bárta půjčuje prachy bez potvrzení a vymysleli, že by v tomto případě šlo tohoto člověka jednoduše dostat do pasti a skoro se jim to povedlo. Jediná obrana je KÁMOŠOVI,  BRATROVI či MATCE půjčovat pouze na potvrzení .....

0/0
13.4.2012 17:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.