Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda potvrdila dohodu o zvýšení daní a o úsporách, díky níž přežila

Balík počítající se zvýšením DPH i daní z příjmu, na kterém se shodla koalice, schválili ve středu ministři. Schválením vyšších daní i toho, že důchody porostou nižším tempem, končí vládní krize, kterou minulý týden vyvolaly Věci veřejné. Dohodou o úsporách odvrátila vláda riziko svého pádu a předčasných voleb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

redusy

proc

Diky nimž přežila?!

To,ale nikdo nechtěl,aby tato vláda přežila!!!!

Ale názory běžných lidí tyto zloděje-vládu nezajmá,hlavně že si splatí hypoteky!!!!

0/0
4.5.2012 19:23

Plsik1

Šetřit se nezačne!

Na vině je tohle zvrácené financování, kdy instituce jsou trestané za to, že ušetří - příští rok se jim o to sníží rozpočet.

Politici a vyšší úředníci nemají žádný zájem na tom, aby se snižovaly náklady. Jim je to úplně, ale úplně jedno. Naopak, čím víc stříkají tepny s penězi, tím líp. S tím jde ruku v ruce kamarádíčkování a uplácení, kdy zodpovědná osoba dá zakázku tam, kde je to něco přinese jemu, nikoliv instituci.

Dotační programy evropské unie jsou jen a pouze prostředky, jak získat nějaké peníze (většinou značné) a ty utratit a něco z toho do kapsy. Není to pro dobro věci.

A pokud v dané organizaci pracujete už nějakou dobu a máte prořízlou pusu, nikdo vám nedokáže, že jste ty výdaje ŽIVOTNĚ nepotřebovali.

V současném systému není cesta, jak začít šetřit bez brutálního úpadku celé společnosti. Je mi ztoho zle;-(

0/0
19.4.2012 9:33

TomDrake

Jaké návrhy má ČSSD?

Z návrhů, které jsem si přečetl, nejsem moc nadšený. Četl jsem různá stanoviska odborníků, komentátorů apod., ale zatím jsem však nikde nečetl souhrnný návrh opatření, které by připravila největší opoziční strana ČSSD s okomentovaným a doloženým propočtem, zda jejich opatření jsou reálná a s reálnými ciframi. Pokud některý deník, týdeník nebo jiné médium toto provedlo, rád bych, aby mi někdo zaslal odkaz. Návrhy vlády jsou probírány ze všech stran, tak proč lidem neukázat něco, co nabízí i nejpředpokládanější vítěz příštích voleb, ať máme možnost strovnání?

Tom

0/0
12.4.2012 10:40

MartinVolný

A KDY KONEČNĚ ZAČNOU ŠETŘIT!?

Slibovali, že zásadně sníží výdaje státu. To mělo dělat 2/3 a daně měly být jen 1/3. Zatím šetření dělá 25% a 75% si berou od lidí. Renomovaní ekonomové varují před tímto způsobem snižování deficitu. Zastaví se růst ekonomiky, zvednou se ceny a lidi se dřou z kůže! Tohle sem nevolil! Já vůl věřil, že se bude především šetřit a ne jen vybírat. Tak vládo nekupujte kulomety pro vojáčky, nestavte ambasádu v Americe, neposílejte vojáky do všech koutů světa a začněte šetřit hlavně u sebe. Zrušení ministerstev nic nepřinese, jenom jako vždy uděláte škatulata hejbejte se. Co takhle, když už budeme volit prezidenta přímo, převést na něj pravomoce senátu a ten kompletně zrušit. Stejně je k ničemu! A hned máme úspory. Pak zrušte příspěvky politickým stranám. Stejně neplní svou protikorupční funkci a partaje ať si platí partajníci. A zase máme úspory. Začnete konečně šetřit!!!! Lidi toho začínají mít dost a pak se po volbách nedivte, až se do sněmovny dostanou extremisti zleva a zprava.

+1/0
12.4.2012 10:26

kili.mancini

Re: A KDY KONEČNĚ ZAČNOU ŠETŘIT!?

Souhlas, včera jsem sledoval televizní noviny na všech stanicích a všude mluvili o škrtech a úsporách,,,,jen mě zajímalo jak je to možné....Nejsem čech, tak si nějak nejsem jistý jestli zvýšení daní, je úspora nebo škrt???

0/0
12.4.2012 13:18

kili.mancini

Re: A KDY KONEČNĚ ZAČNOU ŠETŘIT!?

ještě taková maličkost, zvýšit ekonomický růst zajistíte pouze tím, že cirkulují peníze.....protože občané čr budou mít penět méně, tím pomalejší bude růst....další maličkost, pokud lidé budou vyjíždět na nákupy do zahraničí, zase nám klesnou příjmy ... a další maličkost..pokud šetřím, nebudu stavět, budu pouze udržovat, to co už stojí....nebudu rozjíždět nové projekty na které nemám peníze,,,samozřejmě musím udržet krok se světem, takže peníze na výzkum a vzdělání by se neměli snižovat a toho je více....lide český vybral jsi si špatnou vládu...pravice která zvedá daně, není pravicí...

0/0
12.4.2012 13:29

Lafarg

s

Volby do Poslanecké sněmovny by vyhrála ČSSD se ziskem 88 mandátů, druhá by byla ODS (49 mandátů), třetí KSČM (35 mandátů). Vyplývá to z výsledků aktuálního průzkumu agentury STEM.

Strana TOP 09 v průzkumu získala nejnižší počet mandátů (23 mandátů) od voleb v roce 2010, zástupci strany Věci veřejné (VV) by se do sněmovny vůbec nedostali. Naopak by uspěla strana KDU-ČSL.

Průzkum se konal od 23. března do 3. dubna.

;-D

+1/0
12.4.2012 10:13

zmensvoubudoucnost

zradci českeho naroda

http://www.youtube.com/watch?v=CV2FxMYyrzw&feature=plcp&context=C347791eUDOEgsToPDskIJvlS-Q1JWlc6Md82oksfR

 To ce delaji s danema je cista zvaracenost verim ze to lide vzali na vedomi a velke strany uz definitivne skoncily... LHARI TAHNETE

0/0
12.4.2012 7:48

chce se mi z toho zvracet

Je na case

poohlidnout se po zivotu v zahranici a moznostech tam proste natrvalo odjet, protoze tohle uz je i na me moc. At se na me ti dva bezmozci nezlobi, ale safra rychlym tempem delaji z lidi naproste zebraky, kteri za chvili nebudou mit ani na jidlo.

0/0
12.4.2012 2:51

cimina

Re: Je na case

sorry, ale každý není Bakala, aby přesídlil do Švýcarska

0/0
12.4.2012 4:32

pepaH

Kandidáti na titul demagog roku

RvKalousek prohlásil,že složená daňová kvota klesla.Nevím jak to počítal,ale vidím jen zvýšení.Vidí tady někdo snížení daní nebo poplatku?

+2/0
11.4.2012 20:32

hlava.dvacetdva

Zamysleme se.

Co je to levice. Co je to pravice. V Českém podání jen dvě nenechavé pazoury . Musí to jít jinak .

+2/0
11.4.2012 19:59

vransen

Re: Zamysleme se.

Buď si pořídíš aspoň dvě děti, zadlužíš stát nebo nebudeš důchodcům poskytovat žádnou péči.

0/0
11.4.2012 20:02

hlava.dvacetdva

Re: Zamysleme se.

Děti mám , oželím předražený dálnice , zbytečný vlakový koridory  a nedej bože kanál Dunaj Labe a spousty podobných věcí takže na naše důchodce v poho zbyde. Beztak se ty dálnice mají stavět jen za vybraný prachy .

+1/0
11.4.2012 20:07

vransen

Re: Zamysleme se.

Výborně, pravě jste vyřešil asi tak 1% státního rozpočtu!

0/0
11.4.2012 20:30

hlava.dvacetdva

Re: Zamysleme se.

Děkuju, ovšem nejsem žádná reinkarnace Janoty - otce blahobytu . Jenom si tak říkám , když nemám na nájem , těžko si můžu koupit auto na lízačku a na splátky barevnou plazmu . A takhle hospodaří stát.

0/0
11.4.2012 20:36

vransen

Re: Zamysleme se.

No to je sice fajn, ale ty důchodce (učitele, policity, lékaře) je potřeba platit průběžně. Nevím, jestli jste si toho všiml, ale s autem nebo plazmou (stojí dnes mimochodem pakatel), to souvisí poměrně okrajově.

0/0
11.4.2012 20:38

hlava.dvacetdva

Re: Zamysleme se.

Nevím jestli okrajově plazmy se nejí nikdo a starší auto taky dojede, tak nejdřív nájem. Pro mě to znamená žádný medvědi , cinknutý výběrovky a kamaradíčci v první řadě a hnedka za tím se zamyslet, proč mají náměstci větší platy než ministři atd . Pěkně od shora.

0/0
11.4.2012 20:44

vransen

Re: Zamysleme se.

Ti medvědi nebo cinknutý výběr tvoří tak 0,5% rozpočtu (1 bilion za rok, max 5 mld se rozfrcá). Jenom důchodci si cucnou 30%, spolu s nezaměstnanými je to kolem 40%. Snižte důchody o pětistovku nebo zvyšte zdanění o kilo a jste v úplně jiné dimenzi.

Nejsou děti, důchodci žijí dlouho, daně jsou jediné řešení. Stačí trochu přemýšlet a ne hned na vše od piva nadávat.

0/0
11.4.2012 21:13

hlava.dvacetdva

Re: Zamysleme se.

Ale jo, můžeme přemýšlet...ale než začneme dusit pečeni tak musíme právě eliminovat  to 1% + 0,5 % a další procenta a půl procenta , možná taky zjistíme, že nám dohromady dávají 5 až 8 % . A slovy šprýmaře To se vyplatí. Nejde do nekonačna tahat po stokoruně z lidí a nic s tím ostatním nedělat.

0/0
11.4.2012 21:30

vransen

Re: Zamysleme se.

1% je statistická chyba. Víc to pro jednotlivce není. Určitě se 5-8% rozhazuje neefektivně, ale už to nejde do kapsy jednotlivcům. Jsou studenti, kteří studují x let nebo rovnou dvakrát (tzv ing at ing). Na VŠ je spousta "technických" pracovníků, vysoké školy v každém okresním městě. Dále předčasné důchody, lemplové na pracáku, co mají stejně nedaněnou vedlejšku a tak by se dalo pokračovat.

0/0
11.4.2012 21:39

hlava.dvacetdva

Re: Zamysleme se.

Ano a každý den to tisíce námi placených účetních klepou do počítačů, je potřeba to zpřístupnit nám rýpalům co nemáme  co na práci a sedíme u diskuzí na idnesu k počtení

0/0
11.4.2012 21:46

vransen

Re: Zamysleme se.

Jsem rád, že konečně chápete, že Janoušek a spol za tím doopravdy nestojí. Krásně se na to primitivům, co ani neumí psát, nadává. Ale ta skutečnost je jiná.

0/0
11.4.2012 21:50

hlava.dvacetdva

Re: Zamysleme se.

Janoušek to je jen produkt , takové vývojové stádium dravější rybky. Jde o to, že když nejsou, je potřeba každou kačku otočit v dlani a přemýšlet za co ji utratím a nechovat takovoudle exotiku. A něčím se začít musí a tohle se mi jeví na začátek lepší . Tak nějak to před lidma lépěji vypadá.

0/0
11.4.2012 21:56

hlava.dvacetdva

Re: Zamysleme se.

A jedna hloupá poznámka :-) Neznám milionáře, který nepočítá drobné:-)

0/0
11.4.2012 21:37

nemsi

Re: Zamysleme se.

ano , krade se tam levou pravou a negdy i hnatou! Ovcanum se musi zavest ventil do kapsy a tim regulovat odtocne, ktere se rozdeli na dva dily.... jeden se ukradne hned a druhej este rychlejc ! A na co se zapomene, to se pozdeji odkloni ! Gdys nekoho chytnou Odklonit, na Staromak do pranyre Predklonit a 24 hodin ho kolemjdouci muzou kopnout do sednice , ale jenom jednou, sakra ,prece jsme civilizovani !

0/0
11.4.2012 20:07

vransen

Zbývá jen zjistit,

jak za to může EU a jestli to Klaus dopředu věděl ;-D

0/0
11.4.2012 19:37

josefl

Vláda rozpočtové odpovědnosti,

Především je třeba šetřit. Hlavně na výdajové stránce, kde v položce provize, by se daly ušetřit miliardy. Ale to by různí lobisté místo ve Ferrari museli jezdit v Oktávi a páni politici by přišli o "zázračné obchody s akciemi" na kterých nepředstavitelně bohatnou. Také snížení platů různých přeplacených a mnohdy zbytečných státních úředníků by bylo třeba. Zvyšování daní se státní rozpočet nezachrání. Ono to na papíru krásně vypadá. Tady přiteče pár miliart, tady taky a hned se zvednou výdaje. Zkušenosti jsou takové, že firmy a jednotlivci začnou hĺedat, kde ušetřit, kam utéct do daňového ráje a podobně. Výsledek? Na konci roku se zjistí, že miliardy žádné nepřitekly, jenom odtekly. Zasekne se o kapánek větší sekera a řekne: musíme zvednout daně. Jak dlouho? Proto jsem rozhodnut, volím Svobodné.

+1/0
11.4.2012 18:24

Maxxan

Re: Vláda rozpočtové odpovědnosti,

A víš, že 1.4 mld. korun odepsali z daňového základu Kellner, Bakala, Krsek, Babiš ? Ale i Janeček ((RSJ Algorihmic Trd.).

0/0
11.4.2012 18:45

Maxxan

Re: Vláda rozpočtové odpovědnosti,

... tato podpora šla na vzdělávání.

0/0
11.4.2012 18:46

Honza...

Re: Vláda rozpočtové odpovědnosti,

Koho jste volil posledne - VV ;-)

0/0
11.4.2012 19:27

vransen

Re: Vláda rozpočtové odpovědnosti,

Mě to nepřijde jako zas takový průšvih. Vymlátili několik dinosaurů a sami se nestihli pořádně rozkoukat. Tenhle rotační princip Zelení, VV, někdo další mi přijde ok.

0/0
11.4.2012 19:39

josefl

Re: Vláda rozpočtové odpovědnosti,

VV jsem nevolil. Volil jsem už Svobodné.

0/0
11.4.2012 20:55

divíšek

velká chyba.

když si čtu ty výlevy rozvášněných stoupenců levice,tak mne napadá paličská myšlenka,že Mašínů mělo být víc.Ty potoky špíny a nenávisti ke všem,kteří se mají trochu lépe jsou ukryty za odsouzením korupce,úplatků atd.Ale hlavně to je : soudit,zavírat,defenostrovat,zabavit a jiná rudá udatenství.Tato skupina tvorů je opravdu hnusná.a je jí děsně slyšet.Je to ubohé,nevzdělané,bez fantazie,ale hlasité.

+2/0
11.4.2012 17:36

.koulehranatá.

Re: velká chyba.

Máte pravdu.Jsou chudí především duchem.

0/0
11.4.2012 17:38

Maxxan

Re: velká chyba.

Naprostá pravda. R^

0/0
11.4.2012 18:02

pivovarský chasník

Re: velká chyba.

Ta myšlenka není ani tak paličská, jako spíše hloupá. Na jedné straně kritizujete nenávist, samozřejmě oprávněně, na druhé straně ji sám hlásáte.

Abych Vás neuvedl v omyl, rozhodně nejsem rozvášněný stoupenec levice.

+1/0
11.4.2012 18:00

Maxxan

Re: velká chyba.

Chasníku, napiš, v čem nemá pravdu.  Budeš muset dost přemýšlet.

+1/0
11.4.2012 18:03

pivovarský chasník

Re: velká chyba.

V tomto: "tak mne napadá paličská myšlenka,že Mašínů mělo být víc." A neměj o mne strach. Přemýšlím až dost.

+1/0
11.4.2012 18:10

Maxxan

Re: velká chyba.

Tak to se přiznám : u Mašínů jsem jsem tak napůl. Hájit je nebudu, nadávat taky ne. Nevím, nemám názor. To by člověk musel zažít.

0/0
11.4.2012 18:15

divíšek

Re: velká chyba.

pane chasníku.Doufám,že jste postřehl slovo paličská.Tím naznačuji,že to není moje parketa.Jen mne to napadlo při sledování,těch nenávistných komančkých orgiínovu mi vytanul na mysli termín  "rudý hnůj".

0/0
11.4.2012 18:08

pivovarský chasník

Re: velká chyba.

Postřehl. Vaše rozhořčení chápu a vidím to dost podobně. Jen ti Mašínové mi vůbec nepřijdou myšlenkově blízcí.

0/0
11.4.2012 18:11

Maxxan

Re: velká chyba.

Taky jsem je nepobral.

0/0
11.4.2012 18:24

nemsi

Re: velká chyba.

vazeny, 20 roku neceho co vy tam ted mate a myslite si ze je to Non + Ultra je civilizovanemu svetu k smichu!

Komousi kopirovali od Rusaku a vasi Pani ( nedostatkem vlastnich idei ) museji kopirovat od jejich novych Panu !

Ne vse co bylo dobre vcera, je dobre jeste dnes ! Ale jelikoz kopiruji, prichazeji vetsinou z krizkem po funuse !

Cesko, Moldava, Kazachstan...... who cares ?

+1/0
11.4.2012 18:47

Honza...

Re: velká chyba.

souhlasím až na ty Mašíny!

0/0
11.4.2012 19:39

Brony

Re: velká chyba.

Možná že tu těch Mašínů je víc. Zřejmě se ještě náš režim nezměnil natolik, aby se mohli naplno projevit. :-)

0/0
11.4.2012 21:55

1martin

Re: velká chyba.

Kdybych byl také takový gauner, lépe bych to snad ani  nevyjádřil. Je vidět, z jaké intrikánsky - sofistikované spodní vrstvy pocházíte , velká chybo !!

0/0
12.4.2012 8:47

jekkal

je třeba odírati ty nejchudší, je jicn nejvíce

„Postiženou skupinou budou samozřejmě hlavně důchodci kvůli pomalejší valorizaci penzí a zvýšení daně z přidané hodnoty (DPH),“ uvedl analytik Václav Franče z Raiffeisenbank. Podle Frančeho dopadne na „běžného“ občana nejvíce zvýšení obou sazeb DPH na 21 procent, respektive 15 procent od roku 2013.

„Pokud by vláda k této změně skutečně přistoupila, dosáhla by inflace v příštím roce zhruba 2,6 procenta, což sníží růst reálných mezd,“ uvedl Franče s tím, že při očekávaném růstu nominálních mezd o tři procenta to bude znamenat růst reálných mezd o 0,4 procenta

+4/0
11.4.2012 17:09

prezdivka_obsazena

Re: je třeba odírati ty nejchudší, je jicn nejvíce

No vida, tak reálné mzdy porostou:-)

0/0
11.4.2012 17:10

kpt. Ořech

Re: je třeba odírati ty nejchudší, je jicn nejvíce

Kdo by věřil ekonomovi? Chemik to musí vědět lépe.R^

+3/0
11.4.2012 17:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.