Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič zabil v Ústí chodce na přechodu, zřejmě jel na červenou

Řidič Škody Felicie srazil v Přístavní ulici v Ústí nad Labem chodce jdoucího po přechodu. Muž střet s autem nepřežil. Mladý řidič měl pozitivní dechovou zkoušku na alkohol, policie prověřuje, zda nejel na červenou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

8x_ma_vymazali_ešče_ma_nědostálí

Nezničitelná bota

Ta bota už přežila hodně nehod. Už vím, jak vypadá dopravní nehoda, vždycky je tam tahle bota, že jo?

0/0
10.4.2012 12:22

deméter

policie proveruje jestli nejel na cervenou?

neni to jedno? kdyz mel pozitivni dechovou zkousku, tak co na tom?

0/0
10.4.2012 12:00

231/2

Re: policie proveruje jestli nejel na cervenou?

Asi v tom, že za pohou jízdu pod vlivem alkoholu je jiná sazba, než za ublížená na zdraví s následkem smrti.

0/0
10.4.2012 14:06

pingu1

..stane se ..

..ale v zemi ,ktera si dela narok na zarazeni mezi civilisovane zeme ,by se nemelo stavat casto...;-)

+2/0
10.4.2012 10:49

Modrý a zelený blesk

Re: ..stane se ..

Zajímavé, byl jsem u podobné nehody v Mnichově, takže: napíšeš ex-nacistům, že chtějí-li být zařazeni mezi civilizované země, nemělo by se to stávat často...?

0/0
14.4.2012 13:35

minsky

Krátce po půl šesté ráno?

Jel jsem okolo té nehody před sedmou hodinou a stále tam leželo vedle feilicie tělo zakryté černou plachtou a okolo jen postávali policajti, aby tam nikdo nevjel. Neviděl jsem žádnou sanitku, ani kriminalisty zajišťující stopy po nehodě. Drsné..

Lidi by si měli dávat více pozor kam jdou, jako chodce mě nic nechrání narozdíl od řidiče, tak se podle toho chovám, protože se může stát, jako nyní, že se objeví řidič, který z jakéhokoliv důvodu mě přehlédne, nebo nezareaguje. Nechovejme se jako bychom měli absolutní přednost.  

Zvlástě mě jako řidiče rozcilují matky s kočárky, které suveréně před sebou tlačí do přechodu a spoléhají na slušnost řidičů. To mě jímá hrůza když vidím jak "odvážně" manipulují s vlastními dětmi.

+5/0
10.4.2012 10:21

bar.bu.do

Re: Krátce po půl šesté ráno?

... za sebou se tlačí dost blbě ...

0/0
10.4.2012 11:31

_m-

Re: Krátce po půl šesté ráno?

No sanitka už byla dávno pryč a tým....... parta na ochranu stop tam byla, a mrtvej neuteče, kam spěchat. Třeba byli jinde. Nebo nechali pana radu dospat......

0/0
10.4.2012 13:34

houba_

Re: Krátce po půl šesté ráno?

a co se jako snazis kritizovat? co by sis jako predstavoval ze tam kdo bude delat? stopy uz asi meli zajistene a sanitka mrtve neodvazi, nesmi, na to je predpis. nebo tam sanitak mel na neco cekat?

0/0
10.4.2012 22:28

karelvesely-nemá-rád-tlusté-lvy

-

Aniž bych se chtěl jakkoli zastávat řidiče, jadoucího na červenou, to vůbec ne, ale přece jen si myslím, že i když chodcům svítí tisíckrát zelená, tak se jim krční páteř nezablokuje ani nijak nepoškodí, pokud se před vstupem na přechod rozhlédnou. Že je zákon na jejich straně je jim totiž v márnici prd platný. Rv

+3/0
10.4.2012 10:20

sámvelkýmao

Re: -

já se tedy rozhlížím a stokrát se mi to osvědčilo.....

+1/0
10.4.2012 10:22

sittingsnake

Re: -

To je fakt, ale cez prechody sa snažia dostať aj nevidiaci, ktorí sa môžu spoliehať len na zvukovú signalizáciu ,alebo starší ludia, ktorí už tak dobre nevidia. Ruku na srdce, kolko ludí na prechode sa pozrie doprava , dolava ,možno tak 20%, ostatní sa sústredia na zelenú a nič iné okolo ich nezaujíma. Inak tento prípad je asi jasný, na prechode, alkohol test pozitív, asi aj jazda na červenú, asi nie je o čom...

0/0
10.4.2012 10:27

Baarten

Re: -

Řidiče nechci nijak hájit, ale těch 0,5promile alkoholu na něj žádný velký vliv mít nemohlo.

Jinak fyzikální zákony platí vždy, když auto srazí chodce, tak to prostě mhohem víc odnese on, takže je hlavně na něm, aby dával pozor. To, že řidič pak třeba půjde sedět je mu už houby platné, s tím naprosto souhlasím. A slepec to má holt těžší, jako ostatně i spoustu jiných věcí v životě.

0/0
10.4.2012 13:12

macarát

Re: -

Nikoliv. Je to hlavně na řidičovi. Akorát bychom měli mít adekvátní tresty pro řidiče, kteří si myslí, že je dodržování pravidel hlavně na ostatních.

0/0
10.4.2012 23:48

pivovarský chasník

Re: -

S ohledem na četnost nevyvážených osobností za volanty aut v ČR je každé přecházení silnice hrou o vlastní život.

+1/0
10.4.2012 11:07

Zastavit stát !!!

Masový automobilismus

opět přinášel pokrok ... ???

Musel zemřít člověk, aby si nějaký duševní vozíčkář svezl zadek. RvRvRv

0/0
10.4.2012 10:16

sámvelkýmao

Re: Masový automobilismus

vy jste taky těžkej případ.....

0/0
10.4.2012 10:23

Zastavit stát !!!

Re: Masový automobilismus

Ne tak těžkej, aby mě i na pár metrů cesty muselo vozit tunové monstrum.

0/0
10.4.2012 10:49

fenri

Re: Masový automobilismus

Wow, Vy víte, kam a proč jel?8-o

0/0
10.4.2012 10:53

Zastavit stát !!!

Re: Masový automobilismus

Jasně, to už znám. Určitě jel pracovně, vezl 100 kilo nákladu a bedny s vercajkem, vezl ještě další dva lidi a ještě jednoho do nemocnice, prostě úplně nejnutnější jízda.

Víte, pane, ono stačí, když vylezete ze své popelnice a chvíli si stoupnete někam k silnici, pak poznáte realitu.

+1/0
10.4.2012 10:59

fenri

Re: Masový automobilismus

Mimochodem - myslím, že je Vám naprosto prd, proč a kam si kdo jede. Kádrovat a prověřovat kdo kam a proč jede může fakt jen levičácký grázlík.

0/0
10.4.2012 12:18

Kublajchan

Re: Masový automobilismus

Když nechcete auto na běžné jezdění (jet autem do práce, kamarádovi nebo na nákupy, i když tam je zastávka MHD), tak si to nepořizujte. Ale nevnucujte to ostatním Rv

0/0
10.4.2012 12:23

Angis

Kubánské náměstí dnes ráno...

.. u ostrůvku zastavuje tramvaj, dá se očekávat, že někdo vystoupí, snad by tam mohl být i nějaký neopatrný hlupák, co vleze do vozovky.. přirozená reakce - snížím rychlost - ženská ve velkém autě naopak přidala plyn, aby stihla projet ještě na oranžovou, protože hned za zastávkou tramvaje je křižovatka.. pro mne osobně nepochopitelné.

+3/0
10.4.2012 9:53

Chytrakz hospody

Re: Kubánské náměstí dnes ráno...

Ženská (za volantem) a nepochopitelné ;-D;-D;-D????

0/0
10.4.2012 10:34

villík

Univerzální ilustrační fotka u podobných článků na iDnes!

"Kecka v hnědočerveném gumoasfaltu"

...už po třiaosmdesáté........

+2/0
10.4.2012 9:45

Nemohu ji zadat, je blokovana...

Re: Univerzální ilustrační fotka u podobných článků na iDnes!

tesil ses na original mrtvoly a nic co?8-o

+1/0
10.4.2012 9:51

Eizo

Re: Univerzální ilustrační fotka u podobných článků na iDnes!

ne, ale na originální tenisku....

+2/0
10.4.2012 10:01

villík

Vy dva! O to přece vůbec nejde, asi ...

..redakce má pouze jeden jedinej schválenej seznam použitelnejch fotek....

Jinak: Musí být za každou cenu u článku vůbec nic neříkající "ilustrační foto"?

0/0
10.4.2012 10:22

Pinkkk

Počkejme,

co budou dělat mladí řidiči, až budou moci jezdit od šestnácti. Třeba i pod kontrolou dospělých (např. Janoušek,, Trpišovský, či jak se někteří staří výtečníci jmenují).

+2/0
10.4.2012 9:41

Bonelord

Naše soudy mu dají maximálně podmínku

a na silnicích se bude takhle hloupě zabíjet dál ....

+1/0
10.4.2012 9:39

chechtatko

Njn..

to jsou ti mladí, co si myslí, že se zbytkáčem jsou naprosto v pohodě.. Já si vyzkoušel pod dohledem, co s člověkem při řízení udělá jedno promile a jsem dostatečně poučen, že kombinace alkohol - volant fakt nejde dohromady..

0/0
10.4.2012 9:38

Modrý a zelený blesk

Re: Njn..

No, ono půl promile a jednička je taky docela rozdíl...

0/0
10.4.2012 9:59

fenri

Re: Njn..

S půl promile lze jezdit skoro v celém civilizovaném světě. Tady asi spíš než alkohol hrála roli kombinace mladého a sbevědomého blbce za volantem a chodce s "absolutní předností".

+2/0
10.4.2012 10:54

Ruler

Chodec na místě zemřel

konečně normální věta a ne takovéto "utrpěl zranění neslučitelná se životem" a podobné pitomosti (každopádně je to tragédie)

0/0
10.4.2012 9:32

Adamsite

Re: Chodec na místě zemřel

V tom je právě krása českého jazyka, že jednu a tutéž věc můžeš napsat mnoha způsoby, ať už prosté "chodec zemřel" či tebou zmiňované "utrpěl zranění neslučitelná se životem". Namátkou mě třeba napadá taky možnost "chodec podlehl zraněním" nebo "chodes neměl šanci střet s vozidlem přežít" či "chodcům život vyhasl". Ono by to šlo napsat na tisíc různých způsobů, což by třeba v angličtině nešlo.

+4/0
10.4.2012 9:41

Hoomleak

Re: Chodec na místě zemřel

ono i v anglictine to obcas je problem pochopit jednoduchou vetu: they're dead :) http://www.youtube.com/watch?v=nyKF2qd0-iQ

0/0
10.4.2012 10:01

Ruler

Re: Chodec na místě zemřel

to je dozajista pravda :-) a všechny uvedené varianty jsou prostě ČESKY na rozdíl právě to o té neslučitelnosti, což je typická policejní "mluva"... (jako třeba "chodec měl vstoupit do vozovky..." a podobná slovní spojení, která normální člověk nepoužije)

0/0
10.4.2012 13:36

Klika od blazince

Re: Chodec na místě zemřel

mohli by take napsat  "utrpel zraneni slucitelna se smrti" ;-)

0/0
10.4.2012 11:38

Sidonie_11

Re: Chodec na místě zemřel

Co se Vám na tom obratu "utrpěl zranění neslučitelná se životem" vlastně nelíbí? Vždyť to je úplně normální výraz, kterým je jemnějším způsobem sděleno, že někdo v důsledku té nehody zemřel...

0/0
10.4.2012 13:23

Ruler

Re: Chodec na místě zemřel

nelíbí se mi přesně to... že to není česky... stylistika

0/0
10.4.2012 13:38

Ruler

Re: Chodec na místě zemřel

nebo ještě jinak... když někdo utrpí zranění, je pořád živej... když je mrtvej, je prostě mrtvej

0/0
10.4.2012 13:39

Modrý a zelený blesk

Re: Chodec na místě zemřel

Však on ta zranění utrpěl, zemřel až potom v jejich důsledku.

0/0
10.4.2012 18:12

Sidonie_11

Re: Chodec na místě zemřel

Je to česky a je to zcela normální obrat. ;-) Pokud se Vám na tom něco nezdá, zkuste napsat na Ústav pro jazyk český (nebo jak se to jmenuje) a tam dostanete směrodatnou odpověď. ;-)

0/0
10.4.2012 13:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.