Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyhoďme Pavla Dobeše z VV, žádá Jarolím. Vadí mu, že nepodal demisi

Ministr dopravy Pavel Dobeš by měl být vyloučen z Věcí veřejných, žádá bývalý stranický místopředseda Tomáš Jarolím. Dobeš podle něho porušil stanovy, když ve veřejném vystoupení odmítl podat demisi, jak chtělo po ministrech grémium VV. Jarolím zřejmě nejhlasitěji vyzýval k odchodu ministrů nejmenší vládní strany z kabinetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Regan

Pane Jarolíme, vyhoďte se navzájem

Protože to je jediná cesta, jak odejít. Takhle Marvanová pomohla ke zrušení Unie svobody.

0/0
9.4.2012 13:04

iBlesk

Proboha, kdo je Jarolím, že vyhazuje ministra ze strany????

8-o8-o8-o

+1/0
8.4.2012 15:22

Hurych a synové, parní mlýny

Re: Proboha, kdo je Jarolím, že vyhazuje ministra ze strany????

Co se divíte? Nová doba, host vyhazuje číšníka. ;-D

0/0
8.4.2012 22:15

iBlesk

Koukám, že i bezvýznamný člen VV chce rozhodovat

o personální politice strany. Kdepak - VV jsou směšní!;-D

0/0
8.4.2012 15:21

Hurych a synové, parní mlýny

A já žádám vyloučení členů VV z médií.

Kdo se má na ty tupé obličeje pořád dívat? A navíc poslouchat plkání někoho, kdo má v hlavě jen sval na zavírání očí, jako je pan Jarolím, Škárka, Babák nebo paní Kočí.

Snad jen Johna bych tam pouštěl pravidelně, je to přeci jen jeden z mála opravdu dobrých klaunů. ;-)

0/0
8.4.2012 13:23

Davidzyx

Robespier hadr.

Ještě že už tu gilotinu používat nelze. To by totiž Dobeče rovnou posílal pod ní.

.

Je veselé i smutní zároveň, jaké panoptikum přilákal Bárta na svůj podnikatelský projekt. Dokonce i jakobíny jako Jarolím.

+2/0
8.4.2012 12:35

LTHK,Lovec TopHyen Kalúskovitých

Opičárny a poskakování VeVerek

má vliv na běh věcí jako žížaly na rezivění zemské osy.

Jednou jsou podnikatelský subjekt a většinu anonymních akcii vlastní modří kmotři.

0/0
8.4.2012 12:08

bourbon

Disciplína musí bejt

Disciplína musí bejt, zvláště stranická. Tak pravil již vznešený, i když plešatý předchůdce Jyrky, Vlaďymýr Yljyč Leňyn, a po něm i Stalyn a Glement Kottvalt a pak i Phidel Gastro. Jen si to představte, Karlovo náměstí a na každým stromě jeden voják bez disciplíny. !!

0/0
8.4.2012 11:16

Vuvuzel

Re: Disciplína musí bejt

náhodou ti který menuješ to řešili v ústraní: Pankrác, gulagy a u Fídi nevím, ale určo to neřešil na pláži Copacabana ;-)

0/0
8.4.2012 11:33

ludwig.II

defenestrace

to není vůbec špatný nápad s tím vyhazování z oken, češi tím už v minulosti pár problémů vyřešili.

0/0
8.4.2012 11:02

VH75 humanitární bombardér

Ale to je maličkost

P. Dobeš patří do jiné podnikatelské sekce VV které se dosud nevrátiily náklady

0/0
8.4.2012 10:25

Astr

Nejen mistopredseda VV

se postavil  proti  korupci  rozkradani a nepruhlednemu prerozdelovani  a odklaneni penez danovych  poplatniku,

 proti rozkalouskovani  republiky.

Je stale vice lidi  stale vice  nastvanych,  kteri  jdou proti  spinavostem vladnich predstavitelu. Lide se zacinaji probouzet!

http://konecvladykorupce.comehere.cz/

0/0
8.4.2012 10:10

Vuvuzel

Re: Nejen mistopredseda VV

taková závažná věc a ty z toho děláš gulage nebo ajntopf - zatím mi není jasný co to ve finále bude :-P

0/0
8.4.2012 11:31

Franta z Prahy

Rozpusťte VV

Bude to méně pracné než postupně vyhazovat všechny veverky:-)

0/0
8.4.2012 10:04

Mychal.B.

Tomu člověku čiší z očí fanatismus

Ještě, že nemá žádnou faktickou moc :-/

0/0
8.4.2012 10:01

Franta z Prahy

Re: Tomu člověku čiší z očí fanatismus

Klidně ji může, ale v budoucnu získat...

0/0
8.4.2012 10:05

Vladimir7

VV škodí celému státu

a také naprosto pokazili image vlády. To jejich hašteření, nahrávání spolustraníků, podplácení, udávání a zejména rozpor jejich chování s tím, proč byli voleni a jak se ve skutečnosti chovají sami, je naprosto nepřijatelné. Divím se, že tuto nejmenší koaliční stranu, která je sice v koalici ,ale stále se snaží ji rozbíjet a ztěžovat situaci ostatních stran, již nezrušili její křišťálově čistí voliči - její vedení je naprosto skandální.  Předčasné volby jim aspoň utnou tipec a kazisvěti tak definitivně skončí.

+1/0
8.4.2012 9:14

3dzery

Re: VV škodí celému státu

Nastoupí další.

0/0
8.4.2012 11:45

artur7

Hošane

vy půjdete všichni, jedině škoda je Karolíny Peake.

+1/0
8.4.2012 9:04

fluke-1

Re: Hošane

A to proč?:-/

0/0
8.4.2012 10:14

artur7

Re: Hošane

Z těch viditelných mi příjde nejslušnější?

0/0
9.4.2012 12:10

mim7

Re: Hošane

O tu neměj obavy, za pevné usazení v Nečasově zadnici jí nepochybně čeká zajímavá trafika i po volbách. A s jejím kariérismem, bezpáteřností a bezohledností jí čeká v české politice velká budoucnost.

0/0
8.4.2012 10:29

Vuvuzel

Re: Hošane

pořád lepší než kdyby se nechala vo...... od Jyrky nebo Gréby ;-):-P;-D

0/0
8.4.2012 11:44

100dukátů

Rozpusťte se,

předejdete ostudě.

0/0
8.4.2012 8:55

Franta z Prahy

Re: Rozpusťte se,

ostudu už mají :-)

+1/0
8.4.2012 10:05

Moengo

VV jsou sakra pevně stmelený útvar...

..a kázeň přímo vojenská. Pan Jarolím by ovšem měl vědět, že když koalice, tak spolupráce (i za cenu ústupků). Takhle se jen hádají a plýtvají časem a našimi penězi!!!Rv

0/0
8.4.2012 8:48

mim7

Re: VV jsou sakra pevně stmelený útvar...

Našimi penězi plýtvá celá tato vláda korupce. A za účast v ní platí VV maximální cenu, dvě zbylé strany je slupnou jako malinu. Pro jedince s trafikami jako Dobeš, Peake apod. výhodné, nicméně naprostá zrada voličů.

+1/0
8.4.2012 8:57

třináctý vyšehradský jezdec

vyhodťe Bobeše i Johna

R^R^

0/0
8.4.2012 8:41

českej.venkovan

Re: vyhodťe Bobeše i Johna

..jednou prej stačilo....

0/0
8.4.2012 9:18

dávám tomuto nicku tak měsíc

Ještě jezdí tramvají?

Nebo už je to nebaví?

0/0
8.4.2012 8:31

Hurych a synové, parní mlýny

Re: Ještě jezdí tramvají?

Jasně, jen mají novější modely: Audi A8 ;-)

0/0
8.4.2012 13:06

pumpas

xx

Když o osudu vlády se snaží rozhodovat paní Kočí s panem Jarolímem, není to pěkný pohled. Přesto udělala víc práce než vlády předešlé, pravicové nebo levicové. Pořád je to daleko lepší než vláda Bohouše, Zaorálka, Zavadila a jim podobných.

+7/0
8.4.2012 8:25

Moengo

Re: xx

R^

0/0
8.4.2012 8:52

mim7

Re: xx

Jo, co se týká míry korupce, udělala tato vláda hodně a nemá mezi těmi porevolučními konkurenci.

0/0
8.4.2012 9:01

pumpas

Re: xx

Korupce u nás je už šedesát let a možná i déle. Někdy větší, někdy menší. Tato vláda udělala víc protikorupčních opatření než všechny předešlé dohromady, že o tom nevíte, za to vláda nemůže. To, že se o korupci víc píše není slabostí vlády. Naopak.

+2/0
8.4.2012 9:14

houba_

Re: xx

no... spis se o opatrenich mluvilo, nez ze se neco skutence udelalo

ostattne kdo zna bartu osobne, ten vi, ze boj proti korupci nemohl myslet vazne

0/0
8.4.2012 9:30

Ejsí

Nechci vám radit, ale

vyhoďte raději Jarolíma. A nejlépe uděláte, když se vyhodíte všichni navzájem.:-)

0/0
8.4.2012 8:23

bourbon

Re: Nechci vám radit, ale

Ano, VéVé by měly uspořádat nikoli slučovací, ale vylučovací sjezd. Tak se navzájem vylučte!

0/0
8.4.2012 11:20

sarumánek

vtip týdne

Myslím, že být v současné době vyhozen ze strany jako je VV je ten nejhorší trest pro každého občana! :-)

0/0
8.4.2012 8:06

Líný_mravenec

Nejsou oni s tím Slávkem Popelkou

z Holešova nakonec bráchové...??,

0/0
8.4.2012 7:50

českej.venkovan

..napůl blázen...napůl strataká koza.....

0/0
8.4.2012 6:57

jan_libich

Zrada na voličích a členech strany.

Za prebendy a korýtka zradily veškeré ideje, program i renomé strany, za neúspěch VV může zejména vstup do jasně dinosauří a zkorumpované vlády plné kariéristů a lobbistických politků oligarchických a mafiánských skupin a špatné vystupování i pověst některých jejich kariéristických členů, kteří jsou spíše jen odnoží ODS. Takže skuteční členové VV, kteří chtějí dodržet volební program a základní ideje strany, neměli šanci, díky této zradě něco udělat. Jediné, co nyní by měla strana udělat, je opravdu svolat nový sjezd a tam odvolat neschopného pseudopředsedu a současné VV ministry, kteří kolaborovali s cizími stranami na úkor zrady voličů. Tady už nejde o kompromisy, ale o naprostý rozpor programu strany s tím, co dělají. Je to jasné porušení všech kodexů a všeho, na čem tato strana stavěla před volbami. Kariéra Peake, Dobeše, Johna a dalších jako Bárty, Kočí apod. byla přednější a stála za zradu statisíců voličů ve volbách a členů strany. Bohužel takhle to chodí i jinde.

+2/0
8.4.2012 3:41

hombre_71

Re: Zrada na voličích a členech strany.

a ti skuteční člevové VV jsou kdo ? Já jen že je nikdo nikdy ve skutečnosti neviděl, ale všichni o nich mluví. Něco jako yetti, bájný jednorožec, bílá velryba...;-D

+2/0
8.4.2012 6:18

českej.venkovan

Re: Zrada na voličích a členech strany.

..manžeka porčíka Columba...

0/0
8.4.2012 7:08

Líný_mravenec

Re: Zrada na voličích a členech strany.

Poctivej socan...

0/0
8.4.2012 7:51

Astr

Re: Zrada na voličích a členech strany.

Zatim nejlepsi a nejvystiznejsi  prispevek ktery  tu  ctu. Samozrejme IMHO.

Sleduji  Vasi politickou scenu ze zahranici  a muj nazor  nemusi  byt jako Vas kteri  doma zijete, ale s komentarem na ktery  reaguji  se naprosto  ztotoznuji.

 Politicka slusnost je Vasim reprezentantum naprosto  cizi. Za priklad  korektniho jednani politikam Vam muze slouzit  odstoupeni  presidenta Nemecka. http://www.blisty.cz/art/62362.html

V Cechistanu  by  se to preslo bud mlcenim nebo mozna i obhajobou. Politika je spina na celem svete, ale hranice za ktere se to posunulo v CR  jsou  skandalni. U svych  sousedu si  CR vyslouzila prave ono  oznaceni  coby  Cechistan:-( Mate to napravovat. Nadavanim naivnimu mistopredsedovi ktery  se domniva ze politika se da delat i  slusne  jen nahravate Kalouskum a dalsim politickym mafianum:-(

+1/0
8.4.2012 8:06

Jerry Fletcher

Re: Zrada na voličích a členech strany.

Tak zrovna tím příkladem Christiana Wulffa bych tady morálku nekázal. Sami Němci to tedy rozhodně za ukázku politicky korektního jednání nepovažují (viz německý tisk).

0/0
8.4.2012 12:10

Dieen

mě na tom celém selhání VV těší jen to, že snad

konečně aspoň ti co je volili pochopili, že udělali docela blbost... Prostě líbivá blondýna na plakátu a svůdné nápady na rozumně fungující stranu nestačí...

+2/0
8.4.2012 2:44

jan_libich

Re: mě na tom celém selhání VV těší jen to, že snad

Hlavní chyba byla, že VV byly od počátku stavěné populisticky a lidé, co se dostali do vedení strany, jasní kariéristi typu pana Kalouska a spol., kteří navíc ani neuměli se řádně politicky chovat a tento rozchod s programem vedl k tomu, co je tu dnes. Vstup do koalice s představou prosazení programu byl sice předem odsouzen k neúspěchu, ale pokus, který lze ještě chápat, i když jít s dinosaurem Kalouskem a jeho milionářskými kumpány a maskoty typu Schwarzenberka a neschopný John, který v zásadě chvíli dělal jen figurku Bárty a pak zase Nečase a Kalouska a pánů podnikatelů a za pár prebend byl ochoten se ponížit a zradit voliče, členy strany a všechno, co hlásil před volbami. Kdyby se bývali z této strany na vedoucí pozice dostali morálnější lidi a ne kariéristi bez páteře, tak VV mohla být novou modernější stranou, ale opět se ukázalo, že lidi jsou úplatní a za peníze udělají cokoliv. Nic nového pod sluncem, jen tady u VV o to s větší ostudou než u jiných stran.

+2/0
8.4.2012 3:46

mim7

Re: mě na tom celém selhání VV těší jen to, že snad

R^

0/0
8.4.2012 9:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.