Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žena chtěla po expartnerovi souhlas s očkováním dítěte, dostala vozíkem

Policie se zabývá jedním z prvních konfliktů, které vznikly kvůli zmatkům kolem změn ve zdravotnictví. V Mostě napadl mladou ženu její bývalý partner za to, že po něm chtěla podepsat souhlas s očkováním jejich dítěte. Policie případ vyšetřuje jako přestupek proti občanskému soužití.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

velky bratr

Slusna kontrola

Ja tohle teda vitam - protoze na ockovani ditete je potreba zmagorit oba rodice a uz to nemuze byt zvule toho, kdo jej vysoudil do pece. Jestli tohle bude jediny prinos noveho narizeni, tak ja ho vitam s otevrenou naruci.

0/0
24.4.2012 17:13

Arnold Rimmer Červený trpaslík

vláda

Místo aby vláda řešila naši krizi,kterou způsobila podporou průmyslu aby lidé měli kde pracovat,tak vymíšlí nesmysly které nám stěžují život,souhlas partnera k očkování,občanky pro děti,pasy pro děti,pokuty od lékaře za nedodržení léčebného režimu atd...

0/0
13.4.2012 8:30

velky bratr

Re: vláda

Vlada nema resit krizi, to nikdy zadna nedokazala. Vlada muze pokusy o reseni krizi jenom prohloubit a prodlouzit, coz mame pekne dokumentovano v poslednim stoleti na rade prikladu.

Naopak souhlas obou rodicu s ockovanim je velmi dobra zabrana farmalobby, takze to bude brzy zruseno ve jmenu dalsich a dalsich nesmyslnych rizikovych ockovani proti neexistujciim hrozbam.

0/0
24.4.2012 17:15

Chytrakz hospody

????

V SM jsem měl s vozíky obdobné nehody. Najetí do břicha ještě tak nebolí, přes achilovky je to podstatně horší. Je zajímavé, že tyto nehody jsme řešili vždy (d)omluvou, policajty se k nim nezvali.;-D

0/0
12.4.2012 16:06

Mirais

Co vzejde od této vlády je zmetek

končíme lotři !

+1/0
12.4.2012 15:05

betajzek

Šaškárna!!!

Už se potvrzuje, jaká je to šaškárna!!! Nahánějte druhého rodiče po světě, když je nezvěstný, nejeví o dítě zájem, mstí se ex partnerovi/ce... Která skopová hlava toto vymyslela, copak žijeme v ideální světě, kde jsou pouze š%tastné a spokojené rodinky???!!!

+6/0
12.4.2012 15:03

CZMiki

Re: Šaškárna!!!

Pokud je to, jak píšete, má už dávno dítě stanoveného opatrovníka, nebo je ve výjimečných případech zbaven rodičovských práv. Druhého zákonného zástupce, totiž potřebujete i u jiných úkonů

0/0
12.4.2012 15:18

Boma

Já myslím

že pokud se jedná o pomoc nebo o prospěšný úkon na dítěti nemuseli by dávat souhlas oba rodiče. Myslí si snad někdo že lékaři úmyslně dětem ublížují, píchají jim injekce jen tak s plezíru a proto potřebují souhlas obou rodičů? Ten zákon vymyslel někdo kdo se na chvíli přestal dloubat v nose.

Hezký den

+6/0
12.4.2012 14:16

zlatyrasty

Není nad dobře placených výrobcu paskvilu (bezmozku)

a těch máme v politice neurekom;-D;-D;-D

+4/0
12.4.2012 14:11

John Zerzan

reagoval bych stejně... očkování je JED

matka, která dobrovolně hazarduje se zdravím svého dítěte, není opravdovou matkou [>-] Rv

+2/0
12.4.2012 13:55

Alergik71

Re: reagoval bych stejně... očkování je JED

Jen víc takových jako ty. Darwin pak rozhodne ;-D

+10/0
12.4.2012 14:08

hany1

Re: reagoval bych stejně... očkování je JED

Ty všechno víš, všechno znáš, hazardére.

+1/0
12.4.2012 14:10

ilna

Re: reagoval bych stejně... očkování je JED

No tě prsk, génie.

+1/0
12.4.2012 14:11

Brony

Očkování není JED. Očkování je OCHRANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Matka která dobrovolně hazarduje se zdravím a životem svého dítěte a nepskytne mu ochranné očkování v případě jeho ohrožení a nechá v případě zápalu mozkových blan zmrzačit, nebo v případě tetanu, vztekliny a pod.zemřít, není opravdovou matkou. [>-]Rv

+8/0
12.4.2012 14:18

Barbarka_CZ

Re: reagoval bych stejně... očkování je JED

Jj, zato chytit neštovice nebo riskovat otravu krve není hazard se zdravím dítěte, že? :-/ Taky nejsem příznivcem přehnaných očkování, třeba proti chřipce jsem se nenechala očkovat nikdy, ale jsou očkování, která bych prostě neignorovala.

+2/0
12.4.2012 14:18

tenisovej.loket

Re: reagoval bych stejně... očkování je JED

koukám, že na tobě se očkování fakt podepsalo;-D

+9/0
12.4.2012 14:21

Chleba a brambory

Re: reagoval bych stejně... očkování je JED

R^;-D

0/0
12.4.2012 15:02

halagajda

Re: reagoval bych stejně... očkování je JED

Doufam ze vy deti nemateRv

0/0
12.4.2012 14:39

Dr.Onufrakova

Matka, ktorá decku kúpi skateboard, hazarduje

so zdravím dieťaťa ešte viac a na to súhlas nepotrebuje, ani je exmanžel neprispeje.

0/0
12.4.2012 14:42

betajzek

Re: reagoval bych stejně... očkování je JED

Jasně, hurá zpátky do středověku! A pokud dítě onemocní, tak je nejlepší dát mu pod polštář provaz z oběšence, to platí na všechny neduhy!!! taky vykuřovat proto zlým duchům není na škodu...;-D

+1/0
12.4.2012 15:06

fafrnoch

Re: reagoval bych stejně... očkování je JED

Samozřejmě, a proto právě, aby se zdravím svých dětí nehazardovaly nechávají matky své děti očkovat... Kvůli lidem jako jste Vy jsem skutečně ráda, že existuje očkování povinné! Věděl jste například, že tetanus může způsobit i takové křeče, že se svaly odtrhávají od kostí? Já tedy nevím, ale tohle bych nepřála ani nejhoršímu nepříteli, natož pak svému vlastnímu dítěti!!! Zkuste se prosím nejdříve zamyslet nad tím, že ne každá "chemie", kterou používáme je více škodlivá, než prospěšná! A ještě jen tak na okraj... Vážně Vám přijde fyzické napadení jako adekvátní reakce?

0/0
15.5.2012 0:56

Barbarka_CZ

mně se líbí

jak tu spousta diskutérů křičí, že ten souhlas nepotřebovala... jenže spousta lidí se v množství současných zákonů a vyhlášek a jejich věčných novelizací nevyzná a neorientuje, a pokud lékař řekl, že chce souhlas rodičů (a já věřím, že přesně tak to řekl, protože nechtěl mít problémy), tak jí prostě moc nic jiného nezbývalo...

+7/0
12.4.2012 13:47

kotatkoxxl

Re: mně se líbí

vidím to úúúplně stejně ... lékař se kryje a zákon (vláda) to potvrzení nezrušil ...

0/0
12.4.2012 13:50

í-mejlka

Re: mně se líbí

A dotaženo až do konce to vyjde asi jako moje nedávná zkušenost u lékaře: "A máte úřední potvrzení, že ze zákona takový souhlas k tomuto výkonu po vás nemusím požadovat??"

+1/0
12.4.2012 13:57

Barbarka_CZ

Re: mně se líbí

Přesně tak. Ale ono to vypadá, že cílem této vlády je vytahat z lidí co nejvíc peněz prostřednictvím různých lejster, potvrzení, dokladů (viz třeba pasy pro mimina) apod. Hnus.

+1/0
12.4.2012 13:58

CZMiki

Re: mně se líbí

Tedy promiňte, ale pokud opravdu citujete skutečný výkon lékaře, tak mi prosím vysvětlete, proč jste se na takový blábol nezačal/a okamžitě a hlasitě smát? Co je proboha za blbost chtít úřední potvrzení o nějaké zákonné úpravě? Vy něco takového znáte?

0/0
12.4.2012 14:03

CZMiki

Re: mně se líbí

*výkon=výrok

0/0
12.4.2012 14:10

Leinad

Re: mně se líbí

A kdyby lékař řekl, že chce od matky třeba soulož nebo modré z nebe, taky by mu dala?

Mimochodem nevěřím tomu, že by to lékař chtěl. Zvlášť pokud má i sestru.

+1/0
12.4.2012 14:49

vanhouten

za tyhle vymysly...

...nekdo bere statisicove platy a chudaci decka potom. ale jiste jde tenhle debilistan spravnym smerem Rv

+2/0
12.4.2012 13:46

RadinC4

neříkal nám lhář omunstickejzloděj drábek

že si přeci rodiče nebudou vyřizovat problémy přez děti? 8-o

0/0
12.4.2012 13:37

lol

Děkuji kabaretnímu duu Drábek-Heger

za celostátní premiéru hry Život je stres (s podtitulem: Rána nákupním vozíkem v zájmu byrokracie)

+2/0
12.4.2012 13:30

192.168.35.1

Re: Děkuji kabaretnímu duu Drábek-Heger

Tak tak. Kdyby nebylo politiků, tak jí expartner podržel dveře a obdaroval květinou.

0/0
12.4.2012 14:04

Fai Rodis

Re: Děkuji kabaretnímu duu Drábek-Heger

Kdyby nebylo politiku, tak se svym ex nebyla nucena vstupovat do kontaktu.

+1/0
12.4.2012 15:13

192.168.35.1

Re: Děkuji kabaretnímu duu Drábek-Heger

Bať. Do toho obchoďáku je tahnul oba Drábek za ruku.

0/0
12.4.2012 15:25

Pracant z Chánova

Článek psal Horáček, specialista na etnické mlžení,

XMost, primitivní a tupé chování, vychází mi tedy z toho, že vozík byl neviditelnej:-P

+2/0
12.4.2012 13:25

Radeczek1

Re: Článek psal Horáček, specialista na etnické mlžení,

Za to to dítě jaksi nemůže.

+1/0
12.4.2012 13:33

dr.kunz

Re: Článek psal Horáček, specialista na etnické mlžení,

Nevím, jestli má smysl žádat souhlas obou rodičů na očkování, ale jistě vím, že očkování jako takové smysl nemá a většinou jen škodí.  !!

0/0
12.4.2012 13:33

Alcatraz

Re: Článek psal Horáček, specialista na etnické mlžení,

hmm, ty o tom hodne vis, co? :) Mozna by ses divil, jaky nemoci by tu radili, kdyby nebylo povinne ockovani proti tem, ktere prave diky ockovani uz vubec nezname.

+5/0
12.4.2012 13:42

Alergik71

Re: Článek psal Horáček, specialista na etnické mlžení,

Psali v kterém časopise? Sluníčko pro přírodní lidi?

+2/0
12.4.2012 14:12

puc

achjo

a je to tady..se to dalo čekat..nechápu jak toto mohli páni poslanci schválit ;-O  nevím psalo se že souhlas nepotřebovala? my byli na očkování a dostali jsme papír kde souhlas obou rodičů musel být 8-o

+2/0
12.4.2012 13:25

kotatkoxxl

Re: achjo

jak jsem ráda, že mé dítko je už dospělé a tedy se mě to netýká ... myslím si, že můj exmanžel by mi taky nic nepodepsal :-(

+1/0
12.4.2012 13:52

Alergik71

Re: achjo

Taky se vám líbí když váš ex partner nechává vyrobit vašemu dítěti po díře do nosu i do pupíku? Naštěstí to vidím jen u kamaráda.....;-€

0/0
12.4.2012 14:15

Brony

Je to špatně

Dítě utrpí vážný úraz a například ztratí mnoho krve a bude potřebovat transfůzi, ale protože jeden z rodičů je členem víry která to zakazuje, tak souhlas nedá a nechá dítě raději zemřít. Nebo druhý příklad: U dítěte se projeví vážná život ohrožující nemoc, ale protože je rodič u sekty, která učí že se vše má nechat na bohu a o žádné léčení se nepokoušet nemá tak ten souhlas nedá a dítě zemře. Obávám se že ten zákon je ušitý právě pro fanatiky ze sekt kde lidský život včetně života dítěte má velmi malou hodnotu. ;-€RvRvRv

0/0
12.4.2012 13:18

sn63

Re: Je to špatně

blbost při akutním a životohrožujícím zákroku se nikdo na nic nepta --lékaři dělaj co je potřeba k záchraně života

+3/0
12.4.2012 13:24

Radeczek1

Re: Je to špatně

Potřeba transplantace není života ohrožující? To jako že tu transplantaci tomu dítěti dělají z nudy?

+1/0
12.4.2012 13:31

Brony

Re: Je to špatně

Zatím se neptá, ale jak dlouho jim to při takovýchto zákonech vydrží?

0/0
12.4.2012 13:35

CZMiki

Re: Je to špatně

A to neumíte číst, nebo máte jen problém s chápáním psaného textu?

0/0
12.4.2012 13:25

Radeczek1

Re: Je to špatně

Tak mu to vyvrať.

0/0
12.4.2012 13:32

CZMiki

Re: Je to špatně

Co mu mám vyvracet? Stačí si o tom přečíst  pár článků, nebo ještě lépe, ten zákon (ta pasáž opravdu není dlouhá). Průměrně inteligentnímu to stačí, aby poznal, že napsal naprosté blbosti

0/0
12.4.2012 13:52

Radeczek1

Re: Je to špatně

Když ta pasáž není dlouhá, tak nám ji tady zajisté dokážeš vysvětlit. Proto tady přeci diskutujeme, no ne?

0/0
12.4.2012 14:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.