Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Korupce a fízlování bez Boha i práva

Už za komunistických časů jsme se naučili fízlování a soužití s kmotry. Naučili jsme se také něco říkat a dělat opak. Ale skutečným problémem je nedostatek férovosti v našem životě: myslíme si, že když přežijeme bez Boha, přežijeme i bez spravedlnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Opatrovnik

Korupce......

Když zde čtu ty Vaše příspěvky tak si jen potvrzuji názor,že jsme se skutečně nevrátili ke slušnosti a rozumu,nýbrž jen k osočování.Jistě -jsou lidé kteří nepotřebují církev a ani víru /v cokoliv/,ale proč se ihned mnozí staví proti návratu ke slušnosti a právu.Církev sice vlastnila mnohé pozemky a majetky-což někteří obyvatelé nelibě nesli,ale na druhé straně tento majetek potřebovala k rozšiřování -péče o lidi /hospici a nemocnice/-školství či vědu.Chtít aby se nic nevracelo a očekávat že vše bude někdo sponzorovat,to je nehoráznost.Všem i těm kteří si to nezasloužili se majetek vracel,ale církvi,nikoliv?A tím se dostávám i k otázce korupce atd.Pokud se nemáme čeho obávat-ničemu nevěříme -pak se tento nešvar m u s í projevit.A Slované jsou přímo předurčeni k donášení -viz.co prohlásil šéf pražského gestapa."Nebýt českých donašečů,nebylo by tolik poprav a trestů"

0/0
7.4.2012 8:41

A.C.Dupin

Re: Korupce......

A proto církev v 90. letech nezrušila ani jeden ústav sociální péče, domov důchodců nebo dětský domov, který byl zřízen v nemovitosti v řádné restituci vrácené, že? Nebo že by nedostala žádné řádné restituce? A ještě má tu drzost se domáhat neřádných "restitucí"... Byl-li bych katolíkem, za takovou nenažranost a pokrytectví bych se styděl a katolickou církev bych opustil. Natolik znám Bibli, abych měl jasno v tom, že i podle křesťanských principů je současný hlad po majetku předváděný zejména katolíky krajně nemravný. Pokládám to za jasný důkaz toho, že existuje-li (abrahamovský) Bůh, pak není katolíkem.

A k tomu gestapu - ani v Německu, Rakousku, Polsku,... by nebylo tolik trestů, kdyby nebylo místních donašečů. Ani v nejmenším netrpím nacionalismem, vlastenectví pokládám spíše za zlozvyk než přednost, ale "antivlastenectví", jehož jediným účelem je vytvoření falešného pocitu viny, s cílem klopení krejcarů skupině "obětí" pokládám za něco krajně nemravného i v té nejmírnější morálce.

+2/0
7.4.2012 11:51

ddtx

Re: Korupce......

Navic centrum ve Vatikanu samo priznalo, ze dela i vyzvednou cinnost, viz dokument Tajemstvi Vatikanu, docela zajimavy porad, ktery RKcirkvi moc nepomohl, spis naopak

0/0
13.4.2012 10:56

denny2606

Málem "palec nahoru". Škoda.

Až na těch několik ošklivě demagogických větiček ohledně EU text vskutku výstižný.

0/0
7.4.2012 8:06

Forrrest

Proradná církev vystrkuje růžky?

Vypadá to, že už cítí, že miliardy jsou blízko... tak začíná vrážet peníze do PR článků v "důvěryhodných" médiíchRvRv

+1/0
7.4.2012 2:22

Ansgar

Fiskální unii i celou EU

si můžeš strčit víš kam....Jinak souhlas. Bez morálky to opravdu

nejde, to nás těch 40+22 let naučilo asi všechny. Jen zatvrzelý bolševici budou

pořád mlít o "škodlivosti církve", to se asi nezmění. Bohužel :-/

0/0
6.4.2012 22:50

ddtx

Re: Fiskální unii i celou EU

Pravda je ze o skodlivosti cirkve by mohli mluvit ti upaleni, pripadne ti, ktere cirkev udala gestapu, jenze ti uz mluvit nmohou, cirkev je stejne zlocinna orhanizace jako vsechny ostatni, co se podilely nasilne (a to i formou vrazd) na potlacovani prav a svobod jedince. Cili ji radim do stejne kategorie jako komunisty ci nacisty, o to spise kdyz ted je jeji hlavou byvaly clen HJ

0/0
13.4.2012 10:48

Václav z Hradu - Chief Penthief

No ale ten redaktor spadl z Marsu

anebo ze sebe dělá úmyslně blbce Rv

to je demagogie hned v první větě , nelze srovnávat stav před dvaceti lety s dneškem.

Té korupce a fízlování je dnes 100 x tolik Rv Je to jev daný kapitalistickým společenským systémem .

+14/0
6.4.2012 21:09

Caroline P... Bártowa čamrda

Re: No ale ten redaktor spadl z Marsu

Opravdu tomu redaktorovi chybí soudnost a sebeůcta , propůjčit se k psaní nesmyslných blábolů.;-D

+5/0
6.4.2012 21:11

VH75 humanitární bombardér

Re: No ale ten redaktor spadl z Marsu

Opravdu to jsou stupidní žvásty.... asi se ničím jiným živit neumí Rv;-ORv

+5/0
6.4.2012 21:13

Václav Propiska Ješita z Hradu

Re: No ale ten redaktor spadl z Marsu

Velmi primitivní PR. Opravdu si Duka mohl najat  kvalitnějšího propagandistu. Tomuhle čouhá demagogie a hloupost z každé věty;-D;-D;-D

+7/0
6.4.2012 21:16

překladatel do reality

Re: No ale ten redaktor spadl z Marsu

Tak tohle je geniální - jak si jeden bolševický blábolil ze čtyř účtů ten svůj blábol pochválí :D

+1/0
7.4.2012 11:10

maudite

Re: No ale ten redaktor spadl z Marsu

no co , nikdy jste nevidel ctyrnasobnou schizofrenii ? To uz nejde hadat se sam se sebou, to se neda jednou hubou stihat. To se musi ventilovat na idnes !

0/0
7.4.2012 14:29

foxkelt

Míchání hrušek s jablky, možná spíš kamení s houbami

Jakoby znechucený autor hledal argumenty pro své znechucení. Zcela stranou hlavního tématu se ptá: 

"Před pár dny jsme kritizovali nepochopitelné jednání divnostrany Věci veřejné: zdálo se nám, že její politikové něco chtějí a současně to odmítají. Ale podobně se přece dívají ostatní Evropané na Česko, které se odmítlo připojit k fiskální unii, přestože její zásady vlastně neodmítá. Jaký je v tom rozdíl?" 

Odpověď: Zásadní. VV nejsou stranou rozporuplnou, ale stranou bláznivou, hnanou neukojenými emocemi neoficiálního šéfa a bezbřehou hloupostí šéfa oficiálního. Bláznovstí nejde analyzovat. Zato český postoj k fiskální unii je není žádná "dvojakost", ale zcela pragmatická záležitost. Zkušenosti s ignorováním dřívějších pravidel (3 procenta schodek atd.) opravňují ke skepsi vůči v zásadě podobným pravidlům fiskální unie. Že ekonomické hodnoty vyplývající z pravidel fiskální unie hodláme dodržet, je dobré, že nehodláme přistoupit na omezení ostatními pravidly unie, je také dobré.

0/0
6.4.2012 19:37

zberanek

Víra v Boha zřejmě ke zlepšení nevede

Opravdu ukázková PR ve prospěch církve a víry. Co je to za směs nesmyslných vět? Rozhodně můžeme žít bez Boha, ale musíme nastolit spravedlivý řád, a to i k církvím. Ty se dohodly se špatnou současnou vládou a společně ožebračují daňové poplatníky, říká se tomu církevní restituce. Takže ani církev se ještě nenaučila žít bez korupce, ani víra v Boha jí v tom nezabránila.

+3/0
6.4.2012 17:18

maudite

Re: Víra v Boha zřejmě ke zlepšení nevede

spojovat viru s cirkvi je fatalni chyba.

+4/0
6.4.2012 17:22

vavil

Re: Víra v Boha zřejmě ke zlepšení nevede

R^

0/0
6.4.2012 17:59

ddtx

Re: Víra v Boha zřejmě ke zlepšení nevede

vira neni cirkev

0/0
13.4.2012 10:50

překladatel do reality

Re: Víra v Boha zřejmě ke zlepšení nevede

Slovní spojení "nastolit spravedlivý řád" už vás prakticky diskvalifikuje z jakékoli další věcné debaty. Protože právě jste řekl, že usilujete o objektivní existenci něčeho subjektivního.

0/0
6.4.2012 17:40

maudite

Re: Víra v Boha zřejmě ke zlepšení nevede

tak tady souhlasim

0/0
6.4.2012 17:46

Huffnagellův duch

Re: Víra v Boha zřejmě ke zlepšení nevede

;-DR^

0/0
6.4.2012 17:59

A.C.Dupin

Re: Víra v Boha zřejmě ke zlepšení nevede

Jen tak mezi námi, demagogie je na tvé straně. Spočívá v tom, že:

1. vytrhneš část tvrzení a na základě vnější podobnosti nasadíš caput canis

2. přidáš slaměného panáka a následně jej udatně cupuješ

3. paušální odmítnutí na základě předešlého (tedy argumentačně naprosto bezcenného), nicméně rétoricky maximálně působivé

+1/0
7.4.2012 11:56

sombreri

Re: Víra v Boha zřejmě ke zlepšení nevede

Pokud byste tomu opravdu rozumel(konkretne dejinam a jak se vyvijelo lidstvo) tak zjistite, ze ona vira v boha hrala v urovni spolecnosti velikou roli. A ze cele dejiny jsou jakoby na ,,sinusoide,, kdy se strida obdobi viry v boha(pripadne neco podobneho) a pokrokove mysleni je brzdeno spolecne s obdobim svobodneho mysleni kdy naopak pokrok je ohromny. Tyto dve veliciny se jeste stridaji s ruznymi moznostmi vladnuti od absolutismu(at uz osviceneho ci nikoliv) k ruznym formam demokracie a pote opet absolutismus(resp. despotismus) atd...

Takze si nemyslim, ze autor zamyslel nejake PR pro cirkev, a spis se snazil o zamysleni a trochu snaha o rozvinutejsi vyjadreni toho co jsem rekl, ovsem jak se mu to povedlo... to je vec nazoru kazdeho z nas..

0/0
6.4.2012 21:52

fakt nemám

*-

Takový článek jsem už dlouho nečetl. Povedlo se R^

0/0
6.4.2012 17:16

Menetekel

Koukám, že církev se pomalu připravuje

na převzetí moci. S majetkem za pár desítek mld se dá už dělat i politika ! ;-DR^

+6/0
6.4.2012 16:31

I Shot the Devil

Re: Koukám, že církev se pomalu připravuje

si z toho tropíš srandu,ale máš pravdu! (v Polsku církev už kecáj a ohýbá co to jde)

+1/0
6.4.2012 20:59

ddtx

Re: Koukám, že církev se pomalu připravuje

takze krome zlocincu komousu na bude do politiky kafrat jeste dalsi zlocinecka organizace, cirkev?

0/0
13.4.2012 10:54

Plác

Kolébkou moderních metod fízlování jsou USA

Z historického hlediska bylo 40 let socialismu jen kraťoučkou epizodou, která sotva mohla mít vliv na národní mentalitu (má-li takový pojem vůbec smysl). Přesto se najde mnoho zabedněnců, kteří jsou ochotni přijmout vysvětlení, že za všechny nešvary může "bývalá totalita".

+2/0
6.4.2012 16:26

maudite

Re: Kolébkou moderních metod fízlování jsou USA

Omyl . Moderni fizlovani se zrodilo za Stalina v Sovetskem Rusku a zdokonaleni pokracovalo ve fasistickem Nemecku. Do Ceska, byly fasisticke metody naroubovany na pozustatky fizlovani rakouskouherskeho pomoci financnich odmen.

0/0
6.4.2012 16:31

Plác

Re: Kolébkou moderních metod fízlování jsou USA

Pravděpodobně nevíš, kdo byl Stalin a v jaké době žil. Ale to nic, nejsi sám.

0/0
6.4.2012 16:37

maudite

Re: Kolébkou moderních metod fízlování jsou USA

Mas problem s pochopenim psaneho textu, utridenim a prirazenim informaci k probirane tematice ? Navstiv psychologa.

0/0
6.4.2012 16:40

překladatel do reality

Re: Kolébkou moderních metod fízlování jsou USA

Tohle je absolutní nádhera. Emeritní bolševický lhář Plác se zde hádá s Hedvíčkovcem :D Co z tohohle může vzejt :D

0/0
6.4.2012 16:41

maudite

Re: Kolébkou moderních metod fízlování jsou USA

Co by z toho vzeslo ? Ja se ted pujdu projit na breh Lake Ontario (mame volny den) a pak pujdu na obed do Wimpys a on pujde brecet mezi sve soudruhy na pracovisti, jak jsou ti lidi osklivi a nespravedlivi .

0/0
6.4.2012 16:47

Králík Roger

Klidně přidám další jména,

Džerdžinský, Menžinský, Jagoda, Ježov, Berija, Avakumov, Rjumin.

Případně Lacis a Kaganovič.

A co takhle Stalin, Vorošilov, Molotov, Mikojan, Berija, Kaganovič. Kalinin.

0/0
6.4.2012 19:59

maudite

Re: Kolébkou moderních metod fízlování jsou USA

Dodatek : komunisti to jen za tepla prevzali i s konfidenty Gestapa a rozpracovali v novych podminkach znarodneneho hospodarstvi , kolektivizovane vesnice a panelakovych sidlist.

+1/0
6.4.2012 16:42

Bára33

Re: Kolébkou moderních metod fízlování jsou USA

Je ovšem velký rozdíl mezi mentalitou národa - ta se za 40 let opravdu nevytvoří ani nezmění, a mezi morálkou společnosti - ta za těch 40 opravdu hodně utrpěla a změnila se (samozřejmě k horšímu)

0/0
6.4.2012 18:05

Králík Roger

Takže jednoduchá věc, Viděl jste někdo film Barbora Hlavsová

(natočeno v Protektorátu) a Svědomí (1947). A myslím, že skoro všem dnešním divákům bude morální chování hlavních postav K SMÍCHU.

Už děti školního věku byly režimem NUCENY dělat věci, které považovaly za špatné. Pokud morální člověk NEMŮŽE PŘEŽÍT, musí v zájmu přežití ve své stupnici hodnot přikázat morálce podřadné místo! 

A opět. Znáte kohololiv, kdo by v politice neudělal cokoliv za úplatek ve výši 100 milionů, které dostal Upřímný Standa a které byly údajně slíbeny Krystýně Kočí?

0/0
6.4.2012 19:53

Jenda41

Moc dobrý článek

Češi se chlubí, že jsou nejateističtější národ v Evropě. Proč se tedy někdo diví, že se ztratila mravnost? Mravní normy si totiž nemůžeme dát sami. To je, jakoby si každý chtěl dát vlastní pravidla silničního provozu. Ta musí být dána. Stejně musí být dány normy morální. S odmítnutím Boha musí nutně dojít k rozpadu mravnosti. Ono to není jen v Čechách, ale v celé Evropě, i když to jinde možná jde o něco pomaleji.

+2/0
6.4.2012 16:23

Liptacik

Re: Moc dobrý článek

na Slovensku, alebo v Polsku je Boha dostatocne a ani Polsko a ani Slovensko rozhodne nie su na tom lepsie, ako Cesi....chudoba=nabozenstvo...prakticky nabozenstvo moze existovat iba v chudobnych krajinach a aj USA pada s nastupom fundamentalnych krestanov, ako R.Reagan a spol.

+1/0
6.4.2012 16:38

CeleronD

"S odmítnutím Boha musí nutně dojít k rozpadu mravnosti"

To může tvrdit jen nábožensky závislý ubožák.

+1/0
6.4.2012 17:19

maudite

Re:

No budes se divit ale je to tak . Co takeho rozumies pod pojmom nábožensky závislý ubožák?

0/0
6.4.2012 17:25

Forrrest

Re: Moc dobrý článek

V Polsku je více kriminality než v ČR, o jižních státech nemluvě...

0/0
7.4.2012 2:15

Lisen

Standardní Navarův ideologický blábol

Komu není s hůry dáno - ten je prostě Navara.Rv

+4/0
6.4.2012 16:19

Jenda41

Re: Standardní Navarův ideologický blábol

člověče, ty tedy musíš být nevara na kvadrát. Copak musíš všechno kritisovat, abys dokázal, jaký jsi pašák?

0/0
6.4.2012 16:24

vavil

Myslím si,

nic nového.Takových příspěvků je zde dost,a od laiků.Od novináře bych čekal něco nového,anebo návrh řešení.Tohle národní sebemrskačství je jen důsledek zoufalé situace pro kterou nevidí nikdo řešení.Já také ne,ale čekal bych,že novináři budou lidem osvětlovat,navrhovat,analyzovat. situaci a ne se nořit do zoufalství.Nevím koho volit.Vím koho nevolit.Nevolit zakázané strany.Dále strany,které neznají pojem lichva.Strany,kterým nevadí 20% účast ve volbách.Strany,kterým nevadí kolektivní zodpovědnost atd.O tom máte psát.

0/0
6.4.2012 16:00

spicltadydomamezisvejmakolegama

Korupce a fízlování .....

Sakra su tady dobre na yD'esu, kde spiclovani a fizlovani povysili na primo vedecke umneni zrale univerzitnich profesoru???Rv:-P:-/

+2/0
6.4.2012 15:55

maudite

Docela dobry pokus

o analyzu ale velmi povrchni. Je potreba studovat . Prectete si toto a bude vam jasne vic :

http://www.analyza.wz.cz/

http://www.cibulka.com/nnoviny/nn1992/nn2692/obsah/12.htm  

http://hedvicek.blog.cz/0810/tomas-krystlik-zamlcene-dejiny

http://ksc-cssp.komunisti.sk/J_Karne_Za_zradu_vdecnost.htm

0/0
6.4.2012 15:38

maudite

Re: Docela dobry pokus

Jenze na zodpovezeni tech mnoha otazek je uz pozde. Mel jste se o tema zajimat daleko drive a treba podporovat ty, kteri v tom neco se snazili delat.

Reseni ? Kdo pozna, vi ze je jen jedno : pad na naproste dno a vymachani hub naroda v naprostych sra6kach. Tam to smeruje.

0/0
6.4.2012 15:43

maudite

Re: Docela dobry pokus

www.cs-magazin .com

a projdete si archiv pekne od zacatku

0/0
6.4.2012 15:44

překladatel do reality

Re: Docela dobry pokus

Vážený, ač je pravda, že ta analýza je povrchní, tak monotematická umíněnost a povrchnost a (v případě Hedvíčka) lživost vámi uvedených zdrojů si s ní v ničem nezadá. To není JEN otázka bývalé vlády komunistů a hlavně až alibistického ječení, že "všechno ovládají dodnes".

0/0
6.4.2012 15:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.