Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mozek útoků z 11. září stane do měsíce před tribunálem na Guantánamu

Pákistánec Chálid Šajch Muhammad, který je označován za mozek útoků z 11. září 2001, stane s dalšími čtyřmi komplici do měsíce před vojenským tribunálem na americké základně Guantánamo. Pokud je soud shledá během procesu vinnými, hrozí jim trest smrti. Posun v jejich případu oznámil Pentagon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FLOGYN

Za co by měl jít Busch před soud?

Přispivatel níže se ptá, za co by měl jít Busch před soud. Dovedl bych vyjmenvat řadu věcí proč si USA vážit, ovšem Busch v tom není zahrnutý, naopak. USA jako země paradoxů by málem "zlinčovala" Clintona za sex s Monikou..., ovšem rozpoutání války v Iráku Buschem, a jeho zbrojařskou a naftařskou povedenou partou, bez pravdivého důvodu, jak již dnes snad každý ví, zůstává bez trestu. Jsme zvyklí počítat jen americké mrtvé - tedy cca 3000 mladých kluků, kteří uvěřili, že jdou bojovat za USA a cca 70 000 Iráčanů, ty ale neukazujeme, natož abychom o nich v rámci objektivity mluvili. Není to na odnětí svobody? Přečtěte si "Zákon na ochranu" míru ačkoli je zřejmě pravda, že ho  sněmovna zejména válek chtivými  hlasy ODS v roce 2010 zrušila.

0/0
5.4.2012 15:42

antimultivitamin

Re: Za co by měl jít Busch před soud?

1:23 no, tak to už je slušné skóre Rv když navíc vezmeme v potaz, že z těch 70 tisíc je skutečných teroristů tak jedno promile, tak je to opravdu dost děsivé. Ale už staří normalizační soudruzi říkávali "když se kácí les, létají třísky". Rv

0/0
5.4.2012 16:31

waleyo

Re: Za co by měl jít Busch před soud?

1) A proč má být trestán za válku v Iráku Bush, když o ní (v souůadu s ústavou USA) vůbec nerozhodoval? O invazi do Iráku rozhodl Kongres v říjnu 2002? Bush pak pouze realizoval rozhodnutí Kongresu (což mu bylo tím rozhodnutím uloženo). A proč by za to měla být trstána "zbrojařská a naftařská povedená parta" - a kdo to vlastně vůbec má být?

2) Kde jsi sebral, že 3.000 padlých vojáků USA vstoupilo do armády proto, aby bojovali za USA? Dělal jsi mezi nimi aknketu neb co? Co když řada z nich chtěla jen nějakou práci, nebo si zajistit aby jim armáda zaplatila studium apod.?

3) A co se týče Iráčanů - málokdy se setkávám s tím, že počty Iráckých mrtvých někdo podstřelí - obecně se přijmá, že od invaze do Iráku v Iráku zahynulo cca 110.000 místních - z nichž drtivou většinu zabili muslimové a nikoliv cizí vojska.

4) Co tě vede k závěru, že český zákon na ochranu míru se vztahoval na amerického prezidenta? To bychom museli nejpozději v r. 1979 zabásnout Brežněva... ;)

0/0
5.4.2012 17:13

Sharpe

Re: Za co by měl jít Busch před soud?

No i Clintonova hlasovala pro valku. Jenze prispivajici vytykaji Bushovi, ze mel vyhlasit diktaturu a neuposlechnout rozhodnuti Kongresu.

0/0
5.4.2012 17:20

FLOGYN

Předveďte odsouzeného:-)

Připomíná mi to scénku z Haškova Švejka, kdy předseda senátu při zahájení soudu  zvolal: Předveďte odsouzeného!

+1/0
5.4.2012 15:29

nowicjan

mozek útoků....

Mozek...to bych netvrdil, ale každopádně je dobře,že ten Bush půjde před soud...

0/0
5.4.2012 13:38

waleyo

Re: mozek útoků....

1) Je legrační jak vy timurovci na jednu stranu z Bushe děláte polointeligentního mrzáka, který si neumí ani sundat víčko z dalekohledu a na druhou stranu ho označujete za organizátora téhle poměrně složité teroristické operace... :) QED!

2) Za co by podle Tebe měl Bush jít před soud? ;)

0/0
5.4.2012 15:11

Sharpe

Re: mozek útoků....

Protoze poslech co Kongres odhlasoval. Mel vyhlasit diktaturu a rozhodnuti parlamentu se vzeprit.

0/0
5.4.2012 17:19

Václav z Hradu - Chief Penthief

No vidíte že to neudělal

ten agent CIA Bin-ládin , to byly jen pomluvy komunistů Rv

0/0
5.4.2012 9:09

waleyo

Re: No vidíte že to neudělal

Soudit mrtvého nezkoušeli ani komouši - očividně se poučili z "krizového vývoje" synody s mrtvolou která se konala v lednu 897...

0/0
5.4.2012 10:44

Deratizátor vulgo Krysařík

Vypadá tak mírumilovně a přátelsky....

Kdyby se trošku usmál, tak by mohl aspirovat do pořadu - Chcete mne?8-o

0/0
5.4.2012 7:21

John Pitralon

Fraška ...

Výběr alternativních dokumentů o 11. září s cz titulky:

http://dokumentarni.tv/utoky-z-11-9-2001/

-

Slovenská TV o pochybnostech o 11. září

http://www.youtube.com/watch?v=Tn_KZ7lGkK4

0/0
5.4.2012 6:37

Sharpe

z novin

Jeden z úředníků ministerstva zahraničí se nechal strhnout k přesnému

časovému údaji. S výslovným odvoláním na Ericha Kästnera načasoval

izraelský úder proti íránským jaderným zařízením na 35. května v 25

hodin.

Tak to konecne vime a myslim, ze zadny clovek, ktery rozimi spiknutim, o tom nepochybuje

0/0
5.4.2012 4:57

Gemars Moše Dajan

Re: z novin

přesný časový údaj ;-DR^

+1/0
5.4.2012 6:58

B_B_Lobo

soudit muzou

odsoudit musi, to je jasne. ale prijde mi divne, ze ani jeden z nich neni z afghanistanu a pritom tam se bojuje proti terorismu. abych pravdu rekl, zadneho teroristu z afghanistanu neznam...

0/0
5.4.2012 3:45

Sharpe

Re: soudit muzou

Jo tim chcete ric, v Afganistanu prece bojovali a bojuji muslimsti vlastenci s celeho sveta, viteztvi islamu neni vazano na narod, na tom se musi podilet vsichni muslimove.

0/0
5.4.2012 3:54

B_B_Lobo

Re: soudit muzou

asi vam to nedoslo, ale chtel jsem tim rict to, ze oni teroriste pochazi ze zemi, se kterymi provadeji "demokraticke" prevraty ne jsou dlouholeti spojenci s USA. druhak jsem si nevsiml, ze by afghanistan jakkoliv ohrozoval vojenskymi vypady jine zeme.

0/0
5.4.2012 5:25

waleyo

Re: soudit muzou

Milý "experte" - západní právo už je takové, že se snaží postihovat pachatele trestných činů a ne jejich příbuzné, či dokonce stát z něhož sice pocházejí, ale ve kterém svou zločinnou činnost vbůec neprovozují. Táliban byl v září 2001 vyzván, aby vydal bin Ládina a jeho lidi - reagoval nabídkou, že ho budou soudit sami podle vlastních standardů - to Amíci z pochoptielných důvodů odmítli (např. viz Lipský proces) a v souladu s čl.51 Charty OSN (a na legitimitě psotupu podle čl. 51 se s nimi shodla drtivá většina členských zemí) provedli úder proti vládě, které poskytovala teroristům útočiště. Co na tom nechápeš?

0/0
5.4.2012 10:36

antimultivitamin

Mozek útoků už přeci hnije na dně oceánu, ne?

S kolika mozky se ještě americká administrativa vytasí? Ale je možné, že používají stále ten samý mozek a jen ho pokaždé strčí do jiného těla. ;-D

+2/0
5.4.2012 2:54

10doktor10

Zastřelit a hotovo

!

0/0
5.4.2012 0:14

DýFí

sugesce

opakujou to pořád dokola a dokola a dokola, až se to všem hezky usadí v hlavičkách a lidi nebudou opakovat nic jinýho než teroristi, teroristi, teroristi... Musíme si na ně dávat pozor, jsou všude... Všichni arabové jsou teroristi a chtěj nám ublížit, proto je přepadnem na jejich území...... Paranoia???

+1/0
4.4.2012 23:21

Sharpe

Re: sugesce

Takto, lide by vam nerozumeli a mysli si, ze kdyz chyti araba v Afganistanu, tak tam nema co delat a nevedi jako vy, ze je to vlastne jeho uzemi. Nechapou, ze muslimove maji pravo bojovat za kteroukoliv muslimskou zemi. Proto nelze ani arabum vycitat, ze treba bojovali v Bosne

0/0
5.4.2012 3:59

Banjo Banjo

Re: sugesce

Tak v Afghánu bych čekal spíš Paštuna nebo Tádžika než Araba. Ty bych hledal spíš v Íráku a západně od něj.

0/0
5.4.2012 9:02

DýFí

Mozek?

On a mozek operace? Vždyť se na něj podívejte ...na chudáka

0/0
4.4.2012 23:14

LiborAxel

Tak

mučení,ochrana lidských práv-co práva lidí ve WTC?Co si něco přečíst třeba o tom jak nás hodnotí islamisti?Mučí ,sekají hlavy,ne jenom vojákům ale i novinářům,ženám,dětem,sekání rukou,nohou,znásilnění,je jich plná Evropa.

Bible se vyvinula ale Korán usnul před 500 lety-fajn tak se taky vrátíme a začneme sekat.Podle Koránu jsou nevěřící podřadná rasa kterou je potřeba vyhladit.Zbytek světa jsou demokrati-lidumilové kteří si myslí že se začlení ale oni nemají zájem se začlenit,jenom využívají systém jak politický tak sociální..A ovládnou svět,mučení je pohoda,přidal bych tanky,škrtl bych Ženevskou dohodu a vyhlásil křížovou výpravu.

+2/0
4.4.2012 22:25

martin2580

Re: Tak

Spuhlasim.

+1/0
4.4.2012 22:29

-EaSy-

Re: Tak

Ano. R^ Lidé, kteří zemřeli ve WTC, musí být dnes hrdí. Tisíce mrtvých amerických vojáků, statisíce mrtvých civilistů a stát na pokraji bankrotu. ;-D A to nemluvím o nenávisti, co si svým chováním způsobili po celém světě. ;-)

+4/0
4.4.2012 22:35

wiki5

Re: Tak

a to zpusobili lidi ve vezaku? 8-o

+1/0
4.4.2012 23:04

-EaSy-

Re: Tak

Kde tvrdím, že za něco můžou? Jen poukazuju na to, že jedna tragédie způsobila a způsobí spoustu dalších, které jsou mnohem horší.

0/0
4.4.2012 23:16

wiki5

Re: Tak

prectete si to po sobe a jestli nenajdete problem, tak bezte reklamovat skolne.

0/0
4.4.2012 23:19

-EaSy-

Re: Tak

Cože? Lidem, kteří zemřeli, je už jedno, jestli byly dodrženy jejich lidská práva (reakce na první příspěvek). Jim je už jedno všechno a pokud by nebylo, tak by se jim asi nelíbilo, že kvůli jejich smrti zemřely další statisíce. Místo toho, aby byla Amerika opatrná, tak bodla/bodá do vosího hnízda. Stačí vám to takto nebo to chcete i s obrázkem?

0/0
4.4.2012 23:30

wiki5

Re: Tak

takhle jste to ale nenapsal, takze prosim ten obrazek :-)

0/0
4.4.2012 23:38

4Aliencz

Re: Tak

Nenávist po celém Světě, která se projevuje především tím, že tam všichni z celého Světa utíkají a chtěli by tam žít a pracovat ;-D Nebo máš pocit, že všichni hledají blahobyt v Rusku? ;-D;-D

+1/0
4.4.2012 23:10

-EaSy-

Re: Tak

On tam dneska někdo pracuje? Vždyž maj 20m nezaměstnaných. 8-o

0/0
4.4.2012 23:18

wiki5

Re: Tak

no vidite, co ti ;evicaci umi vytvorit, vlastnich 20m nezamestnanych a pritom lidi z celyho sveta tam najdou rpaci. Zrovne nedavno jeden muj znamy jel pracovat - oficielne - na Floridu

0/0
4.4.2012 23:21

-EaSy-

Re: Tak

Jo, tak určitě se tam najde volné místo pro experta. Musíte počítat s tím, že průměrný američan je průměrný američan. :)

0/0
4.4.2012 23:47

wiki5

Re: Tak

nevim co si predstavujete pod pojmem prumerny american ale jsem si temer jist, ze neco jineho nez ja

0/0
4.4.2012 23:56

LiborAxel

Re: Tak

A zabil bych jich mnohem víc,Amerika vydělala dost peněz a bankrot zatím nehrozí.Na hrubý pytel hrubá záplata-kdo mě bude nenávidět když všechny zabiju?Tady nejde už zdaleka o USA a terorismus,dnes jde v Evropě o ovládnutí-náboženství.Pokud se přestěhuji do třeba Holandska tak budu žít podle holandských zákonů-já ateista.

Pokud budu islamista tak se přistěhuji a budu prosazovat zákony Islámu s vědomím že Holandsko je demokratická země a moje extrémní názory bude tolerovat proto že je Holandsko demokratické,tolerantní a multikulturní,a dá mi podporu v nezaměstnanosti,sociální dávky,bydlení.Takže jsem parazit a potencionální terorista-beru dávky ale pohrdám systémem.Je to v pořádku?

V Německu jsou ,,Němci" co ani po 40ti letech neumí německy.V pořádku?

+1/0
4.4.2012 23:12

-EaSy-

Re: Tak

Amerika nevydělala z těch válek ani dolar. Multikulturalismus je důsledek přehaně sociálního státu, proto s ním nesouhlasím. Kdyby jim daná země neměla co nabídnout, kromě tvrdé rřiny, tak by se tam tak nehrnuli. Spojené státy díky tomuto vznikly a dostali se na špici v ohledu na ekonomiku. Tehdy byly Spojené Státy něco jako sen o možnosti něco dokázat a zbohatnout. Dnes je to jen sen o pobírání dávek.

0/0
4.4.2012 23:25

Banjo Banjo

Re: Tak

Jistěže stát na válce nezbohatl. Zbohatly akorát firmy, které dodávaly materiál a zbraně. A taky ostatní producenti ropy, protože při mírně zvýšené spotřebě odpadl jeden producentský stát (Írák).

Mimochodem - nikdo z útočníků nebyl z Íráku, Usáma bin Ládín je ze Saúdské Arábie. Přesto USA napadla Írák a Afghánistán. 

A další věc - v USA se z dávek moc v pohodě nežije. Na to je lepší jakákoliv západoevropská země (UK, Benelux, Francie, Německo, Skandinávie) nebo Kanada. Proto taky opálení skoročeši jezdili do Anglie nebo létali kvůli dávkám do Kanady, nikoliv do USA...

0/0
5.4.2012 9:21

waleyo

Re: Tak

Gratuluji, že jsi potvrdil předpoklad, že Amerika na válkách nevydělala ani dolar - původní přispěvatel na jehož oponenta jsi reagoval to totiž tvrdil...

A propos - Irák sice producentem ropy je, ale do r. 2003 směl vyvážet ropu pouze v rámci programu "Oil for food", takže velkou konkurecni pro producenty ropy nepředstavoval. Naopak těžařské firmy zavětřily protože Irák potřeboval investory do své zastaralé těžební techniky - ale aemrické firmy na Iráku moc nevydělaly - z koncesionářů na celkem 7 ropných polích jsou firmy u USA pouze 2 (každá na jendom ropném poli) a o těžbu na tom kterém poli se musí dělit s dalšími firmami - navíc jsou placeny za každ  vytěžený barel ropy a ty ceny nejsou nijak olsnivé - je to méně než 2 dolary za barel (a z toho ty těžební firmy musí odevzdat 25% irácké státní ropné společnsoti)...

0/0
5.4.2012 11:38

rigel

Re: Tak

Jses nejaky nacek, ze ti jde o cistou arijskou rasu v Nemecku?;-D

0/0
4.4.2012 23:54

Sharpe

Re: Tak

Proste nechape jake kulturni obohaceni takovi cikani ci turci a arabove prinaseji. Takovych lidi je vic a to i mezi cechy.

0/0
5.4.2012 3:50

4Aliencz

Re: Tak

R^

0/0
4.4.2012 23:08

rigel

Re: Tak

Na tohle blaboleni tezko neco odpovidat.

0/0
4.4.2012 23:57

rigel

Nejdriv za timhle byl Usama pak Saddam

potom opet Usama a ted nejaky Chalid Sajch.;-D Www.youtube.com/watch?v=yuC_4mGTs98&feature=player_embedded;-D;-D;-D

0/0
4.4.2012 22:13

Truestory

Bolševici tu opět kvílí

Nezažili 11. září , ani jim tam nikdo nebyl zabit, protože nejdál byli oni a jejich rodina ve Stracené Lhotě.

+4/0
4.4.2012 21:51

DieL

Re: Bolševici tu opět kvílí

jak se pozná bolševik ?

0/0
4.4.2012 23:07

Sharpe

Re: Bolševici tu opět kvílí

Je vetsi nez mensevik.

0/0
5.4.2012 4:58

antimultivitamin

Re: Bolševici tu opět kvílí

Zvláštní, že nejvíce konspiračních teorii a nejvíce popíračů je právě z USA...

0/0
5.4.2012 2:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.