Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kalousek: Nenecháme se vydírat od VV, nejlepší budou předčasné volby

TOP 09 se nechce nechat vydírat Věcmi veřejnými, řekl iDNES.cz místopředseda strany Miroslav Kalousek v reakci na rozhodnutí VV opustit vládní koalici. "Pokud ministři za VV opustí vládu, jsme připraveni hledat seriózní politická řešení. Mně osobně se jako nejpoctivější jeví co nejrychlejší předčasné volby," řekl. Tuto variantu podporuje i ČSSD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oprudil12

..a něco tak odporného , jako je Kalousek !!

Doufám , že jej voliči vykroužkují !!

0/0
4.4.2012 10:57

zberanek

Je třeba vyhodit vyžírky a začít budovat jinou společnost

Kalouska a jemu podobné človíčky si tato země nezaslouží. Byl tady komunismus a když padl pak byla šance, že se tato země vyhrabe ze srabu. Bohužel opratí se chopili různí dovedové a paradoxně se stát potácí ještě ve větším srabu, než za vlády komunistů. To opravdu neumíme vyžírky vyhodit ze sedla a začít budovat silný stát po vzoru západních sousedů?

0/0
4.4.2012 10:25

strnádek

NE předčasným volbám !!

Pokud se uskuteční předčasné volby do Poslanecké sněmovny - bude to obrovský úspěch ODS a TOP 09 !

Neboť, kdyby se tyto volby konaly na konci volebního období - tedy v roce 2014 - i poslední politicky zfanatizovaní voliči odesáků a topáků by poznali " na vlastní kůži " drastické dopady pravicových deforem =  zbídačování milionů obyčejných nemajetných občanů ( = neprivilegovaných vrstev společnosti ).

Tito voliči museli by pochopilt jakou pitomost provedli v roce 2010 zvolením pravicových stran - stranami vláními .... což by ve svém důsledku znamenalo, že ODS ani TOP 09 ( o VeVerkách se vůbec nezmiňuji ) se do PS vůbec nedostanou !!                                                                                            

Předčasné volby se tak stanou záchranou ODS a TOP 09, neboť jejich šílené reformy naše životy téměř

nezásahnou. A to je naprosto špatně ... neboť i v životě společnosti platí zákon AKCE vládních stran a REAKCE postižených občanů. PROTO JSEM PROTI PŘEDČASNÝM VOLBÁM !

0/0
4.4.2012 8:25

mikey1759

Re: NE předčasným volbám !!

Jaké šílené reformy - to jako těch pár minimalistických změn? Změnilo se pár bodů , aby se nemakačenka neměli tak dobře, tak jaký drastický dopady?

Teď je třeba reformy opravdu rozjet. A každý rozumný člověk jim fandí.!![>-]

0/0
4.4.2012 8:49

kodlx

Re: NE předčasným volbám !!

neni to tak cernobile.

- naprosto souhlasim s moznosti platit nadstandard - fakticky se pro pacienta nic nezmeni akorat platba pujde nemocnici a ne uplatkem(mmj z toho taky buou zaplaceny dane!). Proc nekde rve ze musime mit sadru? Nebo naopak rve ze kazda uklizecka potrebuje stejnou laminatovou jako clovek ktery vydela za tyden co ona za rok? Neprijde mi nemravne dat uklizecce sadru a manazerovi dlahu. Oboji leci stejne akorat jedno vypada lepe. Kdyz si nekdo zaplati kloub za to ze pujde driv na sal tak to znamena ze bude k dispozici jeden kloub zdarma navic. atd.

- mam problem s duchodovou reformou. Nakonec si myslim, ze ten prubezny system neni vubec zly. Kde nic neni tam nelze nic vytunelovat. Obavam se ze nasporena velka suma na jedny kupe by byla az moc velkym lakadlem. Koneckoncu "recka" krize nemeckych duchodovych fondu to ukazuje.

- Kdo chce brat penize z pracaku/socialky at chodi zametat at mame aspon hezka mesta! (dph bych srovnal bez vyjimek na 20% aby se to dobre pocitalo

0/0
4.4.2012 9:03

zberanek

Re: NE předčasným volbám !!

JO jakých reformách je řeč, je to jen pouhé zdražování. Tato vláda není schopna žádných reforem, není tam nikdo, kdo by rozuměl financím, makroekonomice. Bohužel ČSSD jsou na tom ještě hůř.

0/0
4.4.2012 10:20

krllo2

Předčasné volby nebudou ani omylem.

Poslanci VV budou dál podporovat tuto vládu a ani nemusí všichni . Spíš si přeji aby vládní politici stali za dva roky před soudem ! Zločinů napáchali dost.

0/0
4.4.2012 7:47

pepa_praha

Re: Předčasné volby nebudou ani omylem.

Samozřejmě. Jen ať si tu kašičku vylížou.

Ostoupit? Jedině demisí. Musí prosit, aby se z toho vyvlíkli!:-/

0/0
4.4.2012 8:04

10 nových životů 21-30

Neví jak z toho marastu, který způsobil,

ven!!!

0/0
4.4.2012 7:32

Ravenek

Ono je to ve finale stejne jedno

A ono je to ve finale stejne jedno, Cesi budou zase volit stalice ODS, CSSD a Kalouska (podle toho v jake je zrovna strane). Tahle zeme nema nadeji na "uzdraveni", protoze lidi jsou lini si vubec precist politicky program stran, natoz zkoumat strany, ktere neplni stranky novin a billboardy. 20 let to jde od desiti k peti pod taktovkou stale stejnych lidi, ovcane si zanadavaji, ale pak jim zase daji svuj hlas, protoze jinou stranu ani neznaji.

0/0
4.4.2012 6:00

starej_vul

Re: Ono je to ve finale stejne jedno

Kalousek musí být za dobře se všemi politiky (teda asi kromě VV). Protože vláda se nevolí, vláda se jmenuje. Tak se nechá najmenovat jako nezávislý ministr financí. Na tomto místě si pohlídá, aby se nikdo nešťoural v těch jeho "postupech" ve vládních funkcí a pro pana Hávu (Omnipol) a Štávu (plasma) a církev (odškodnní ???) přiřknul peníz, vem kde vem.

   Že by byl poslancem? Tomu nevěřím. TOP 09 i díky jemu, je nevolitelnou stranou.

0/0
4.4.2012 7:31

pat.ton

Re: Ono je to ve finale stejne jedno

TOP 09 bude v předčasných volbách nejsilnější pravicovou stranou.

0/0
4.4.2012 8:03

OrignalTrotl

Re: Ono je to ve finale stejne jedno

Pravicovou? ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
4.4.2012 8:18

Ravenek

Kalousek se neboji

Volby drtive vyhraje CSSD, ale jednobarevnou vladu nesestavi, takze bude hledat koalicniho partnera. A nejprijatelnejsi pro ne bude TOP09. Kalousek uz mnohokrat ukazal, ze je ochoten vladnout s kymkoliv, jen aby zustal u moci. Zvlast jeho navrh na mensinovou vladu KDU-CSL a CSSD s podporou komunistu pri poslednim padu vlady byla chutovka.

0/0
4.4.2012 5:52

5_reinkarnace

Pokud chce Kalousek

pradcasne volby, znamena to ze uz ma nakradeno...

0/0
4.4.2012 5:36

akleen

Re: Pokud chce Kalousek

udajne za dobu sve kariery 5mld ve Svaicu

0/0
4.4.2012 7:47

nemsi

volby

a zase predcasne...kolikate predcasne volby to budou? Cesko by melo zavedst system profesionalniho politika! Nekdo kdo to v cizine dokazal a ucil by ty ceske " politiky f plenkach " jak se chovat a delat politiku ! Dyt vy Cesi s tema vasema zlodejskejma stranama a blbeckama v uradech jste k smichu svetu!

0/0
4.4.2012 4:33

starej_vul

Re: volby

Přímá demokracie, to je obrana proti takovýmto praktikám. Prostě lidé si hlasováním dohodnou co chtějí a profesionální státní aparát to zpracuje. Žádných politických stran netřeba, čehož se politici bojí nejvíce.

+1/0
4.4.2012 7:33

vetchý stařík

KALOUSEK

tenhle nepříjemný a nestoudný chlap už se vidí v koalici se socany........doufám, že nastane Konec Kalousků v Čechách !!!

0/0
4.4.2012 4:25

username

zvláštní

Je mi divné, že by chtěl místopředseda druhé nejsilnější strany předčasné volby.

1. nové volby podle aktuálních volebních odhadů vyhraje ČSSD s takovým náskokem, že buď sestaví vládu sama, nebo jí bude bohatě stačit tichá podpora komunistů, tj. top ztratí jakýkoliv vliv

2. aktuální volební preference jeho strany jsou na polovině stavu, kdy šli do voleb před 2 lety, tj. přijdou nejspíš až o půlku poslanců

Kalousek by měl hájit zájmy těch voličů, co jej volili, tj. chtěli, aby jeho strana vládla 4 roky. Spíš mi to tedy z jeho strany přijde jako kalkul zaměřený na to, aby se prostě VV zcela rozpustilo, protože těm jde o úplný zánik, tj. je možné, že pár jejich lidí si bude chtít uchovat místa a bude hlasovat s vládou

0/0
4.4.2012 0:29

podotek

Takže dle průzkumu polovina jeho elektorátu ho má tak akorát

a na další jeho hrůzovládě zájem nemá. Čili pokud chce zastávat a prosazovat vůli těch, kteří ho zvolili, může si hodit korunou či eurem ...,

http://www.blisty.cz/art/62881.html

0/0
4.4.2012 0:41

Ravenek

Re: zvláštní

Komunisti jsou pro spoustu volicu CSSD neprijatelna alternativa, TOP09 s Miroslavem "KamVitrTamPlast" Kalouskem v cele (ze je Schwarzenberg jen tvari do voleb musi byt jasne kazdemu) jsou jediny logicky kandidat.

0/0
4.4.2012 5:55

katano

DOTAZ : je pan Kalousek LIDOVEC nebo TOPÁK ? ? ?

V KDU-ČSL než ji rozvrátil byl od roku 1986 do roku 2009.

V TOP-09 kterou založil z přeběhlých LIDOVCŮ jako je Severa & spol.,  založil v roce 2009.

           PS : bude v příštích volbách pan Kalousek kandidovat za TOP-09, nebo zase někam PŘEBĚHNE ? ? ? :-P

0/0
4.4.2012 0:28

STOP 09

Re: DOTAZ : je pan Kalousek LIDOVEC nebo TOPÁK ? ? ?

je .....!!

+1/0
4.4.2012 0:31

Ravenek

Re: DOTAZ : je pan Kalousek LIDOVEC nebo TOPÁK ? ? ?

Kalousek byl z KDU-CSL odejit, protoze chtel vladnout za podpory komunistu, to se mu v jeho vlastni strane nestane :)

0/0
4.4.2012 5:56

starej_vul

Re: DOTAZ : je pan Kalousek LIDOVEC nebo TOPÁK ? ? ?

No je to především opilec. Potom agresor se specializací na fackování voličů. Pak je to kamarád až za hrob (Háva-vojenské zakázky, Škara-krevní plasma). A je to dobrej karamád .... :-)

0/0
4.4.2012 7:36

nazi punk

nevěřím, že si kapři vypustí rybník

po volbách se nesjížděli kmotři s tmavými skly do žlutých lázní jen tak pro nic za nic. pokud vv odejdou z vlády, budou stejně podporovat vládu menšinovou. zbytečný řev pro nic.:-/Rv

+1/0
4.4.2012 0:02

STOP 09

Re: nevěřím, že si kapři vypustí rybník

a vo to deRv

0/0
4.4.2012 0:32

dragonfcb

Předčasné volby

Předčasné volby? KONEČNĚ a doufám, že lidi dostanou rozum a Vy se do vlády nedostanete. Ty Vaše slavné balíčky a úspory nic neřeší, vlastně řeší budeme na tom ještě hůř.

0/0
4.4.2012 0:01

grab11

Re: Předčasné volby

A vase reseni?

0/0
4.4.2012 6:15

male_zvire

no jo, ale koho volit?

Vzdyt neni koho volit? ODS a TOP09 jsou jedna velká banda odkláněčů a korupčníků, VV to samé v bledě modré a navíc rozumu zrovna dvakrát nepobrali.ČSSD a KSČM jsou “lepší“ v tom, že díky prvně jmenovaným jim už nebylo co ukrást, odklonit a vytunelovat... Takže mi zbývají piráti, DSSS, nebo Cibulka... (zvracející smajlík)

+1/0
3.4.2012 23:55

podhurka

VOLIČI !!!

Opravdu v těch příštích volbách nedokážete tototo slizkého hada nezvolit?!

0/0
3.4.2012 23:53

STOP 09

Re: VOLIČI !!!

nevolit stranu za kterou se bude hrnout k moci!!

0/0
4.4.2012 0:34

burisek3

Re: VOLIČI !!!

Nevolit žádnou současnou parlamentní stranu!!!!!!!!

0/0
4.4.2012 7:48

MrSean

Demise této vlády...

bude jedna z nejlepších věcí, co se této zemi kdy přihodí. Přirovnal bych to ke konci vlády Topolánka, Klause a Paroubka. To byly podobné tragédie, i když ne snad s takovými kauzami. Jsem zvědavej, jestli vůbec někdy v Česku bude vládnout vláda, které půjde v první řadě skutečně pro dobro občanů.

0/0
3.4.2012 23:36

Ardan

Chemik.

Tak já doufám, že z politiky zmizí něco tak odporného a slizkého jako Kalousek a jeho strana politických turistů. Veverky to mají spočítáné tak jako tak.

+3/0
3.4.2012 23:24

male_zvire

Re: Chemik.

Na to rovnou zapomeň. Korupčníci z TOP09 se přesunou na vytřenou stranu art ti bude kterákoliv...

0/0
3.4.2012 23:57

STOP 09

Re: Chemik.

bohužel máš pravdu

0/0
4.4.2012 0:35

Mr.White

Odstoupení

vlády a nové volby si přeje 85% lidí, tedy nejen levicoví voliči. Sám mám v okolí několik lidí, kteří by rádi složili reparát (za volbu Topky a Véček).

0/0
3.4.2012 23:14

burisek3

Re: Odstoupení

Ale doufám, že si nemyslíš, že budou volit ODS ;-D

0/0
4.4.2012 7:49

GameOver1

"Mně osobně se jako nejpoctivější jeví

co nejrychlejší předčasné volby", protože já se spojím s kýmkoli. Nám chtěl asi tak naznačit.

+1/0
3.4.2012 23:12

Cenzorcz

Je mi dost nevolno

Tak jsem teď dokoukal Události s Němcovou, Kalouskem a Jarolýmem. No to byl děs. Všichni tři. A Němcová by byla ráda prezidentkou. Lidé (voliči) s tím nic nenadělají a vojenský převrat čekat nemůžeme - nemáme armádu. Tak co s tím? Jo a John už zase prohlásil pro lidovky, že ty demise nejsou zase tak horké.

0/0
3.4.2012 22:45

katano

jediný kdo se opravdu BOJÍ pádu Vlády, je kardinál DUKA

Dukův kšeft s lidovcem Kalouskem toho času krátce v TOP-09 o odškodnění CÍRKVÍ v době krize v řádu stovek MILIARD Kč, je vážně OHROŽEN ! ! !

           PS : myslím, že VATIKÁN & DIAG HUMAN strachem, ani NEUSNE. :-P

+3/0
3.4.2012 22:35

všehoschopný ministr financí

Re: jediný kdo se opravdu BOJÍ pádu Vlády, je kardinál DUKA

na váš příspěvek jsem ČEKAL ;-D

0/0
3.4.2012 23:13

katano

Re: jediný kdo se opravdu BOJÍ pádu Vlády, je kardinál DUKA

Děkuji a dobrou NOC :-P

0/0
4.4.2012 0:24

kremsa

Re: jediný kdo se opravdu BOJÍ pádu Vlády, je kardinál DUKA

To tenhle Váš slabomyslný příspěvek skutečně musíte kopírovat na všechny diskuse? Navíc je to úplná blbost.

0/0
4.4.2012 6:49

chill

Němcová skoro brečí!

Němcová tam teď skoro brečí, no jo, přijít o židli za xset tisíc, to mrzí...haha

+1/0
3.4.2012 22:23

chill

Kalousek musí skončit!

Kalousek musí odejít z naší politiky, musí skončit, podvodníci z TOP09 se nesmí dostat do PS! Lidé, prosím, nevolte zloděje a podvodníky!

+4/0
3.4.2012 22:21

pavlik12

Re: Kalousek musí skončit!

To první splnit nelze - Kalousek je inventář Strakovky a už by ani nenašel východ...

To druhé jen pokud nebudou volby žádné a vznikne monarchie. Jakmile volby připustím,e tak tam zloději a podvodníci budou.

0/0
3.4.2012 22:32

qwe111

Re: Kalousek musí skončit!

by me zajimalo, co mate furt s tou monarchii? Kdyby se to u nas zavedlo, kdo myslite, ze by se tu pasoval na krale? Kdo jiny, nez Kalousek... :-P

+1/0
3.4.2012 22:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.