- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... a po ní už se námraza netvoří?
nebylo možné. Ale o rozšíření takového zdůvodnění havárie, má zájem zaručeně výrobce.
příčinou byla tehdy také námraza
létat. Nyní je jeho provoz omezen v severských státech a podmínkách námrazy. Dále ATR špatně zvláda let na jeden motor,.má snahu padat do vývrtky.A jen pro ty "rusofily",letadla řady AN 24,26, 32 a pod.se takto nechovají, i když byla vyrobena v SSSR! Navíc počasí v ten den v této oblasti nebylo na námrazu .ATR 72 bylo necelé 2 roky po revizi (GO) v SRN! Bylo majetkem anglické společnosti, tak jako další dvě ATR které tato ruská společnost provozuje.
Nevíte někdo, co to bylo za letadlo? V článku ani zmínka. Přitom jindy se opakuje pomalu v každém odstavci, že to byl Jak-42 nebo Tu-154... Že by to nebyl ruský typ? (Už nějaký čas nepovažuji iDnes za objektivní médium).
ale musim se priznat ze jsem se i zasmal kdyz jsem si precetl ze az 100 mrtvych stoji v rusku za celostatni smutek
Jo, také mě to "praštilo do očí" :-)
jestli spadlo 30km od letiště jak se včera psalo, tak to na námrazu moc nevypadá. to by neměli vztlak a neodlepili se od země nebo by spadli kousek od ranveje
a pečlivých rusů, kteří za to nemohou.
Včera tu to byl samej Rusofil......
S tou námrazou se to říkalo hned... ale máte pravdu, spousta takovejch tu včera byla...
To letadlo se mělo ošetřit lihem. Co se asi stalo? No přece ho vychlastali! Chudáci cestující a pozůstalí.