Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odbory přitvrzují, chtějí demisi vlády a předčasné volby

Pohár naší trpělivosti se naplnil, vzkazují odboráři vládě. Kabinetu Petra Nečase vyčítají, že při přípravě reforem ignoroval jejich připomínky i že bagatelizuje skandály politiků vládních stran. Jejich kampaň Stop vládě vyvrcholí demonstrací na pražském Václavském náměstí 21. dubna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nemesiss

...pár otázek pro odborářskou elitu a jejich fans...

...Proč nestávkovali odboráři, když ČSSD v r. 2004 snížila

výplatu nemocenské za první tři dny z 60% na 25% vyměřovacího

 základu...???...proč nestávkovali odboráři v době, kdy vláda

Vladimíra Špidly zvedla DPH u většiny služeb z 5% na 19%...???...

proč nestávkovali odboráři v r. 2004, kdy Špidlova vláda prosadila zvyšování důchodového věku z 62 na 65 roků...???..

0/0
5.4.2012 0:20

rokaro

Zatím

měly odbory jen silácké řeči,pokud chtějí něco změnit tak musí konat

+1/0
3.4.2012 22:59

Kefalín4

Re: Zatím

Těm jde pouze o fleky bafuňářů v senátu...

+1/0
4.4.2012 8:41

chudy lekar

Re: Zatím

Bohužel, neplní roli, kterou mají mít. I tzv. "kolektivní smlouvy zaměstnanců" jsou jen formální záležitost.

0/0
4.4.2012 11:13

vodnicivcechach2

eli-luky

beat it!just now!;-€ ;-€ ;-€bugger them!;-€;-€ ;-€ isn't permit!s...t!;-€

+2/0
3.4.2012 20:12

Maxxan

Re: eli-luky

Brzdi.

0/0
3.4.2012 20:14

.koulehranatá.

Re: eli-luky

;-D;-D;-D

+2/0
3.4.2012 20:15

Kicker

Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

Taková je logika našich politiků. Příspěvky ze státní pokladny za počet hlasů převyšují jednu miliardu korun. Proč je nezkrátí na polovinu? Proč si nesníží platy o 15%, nezruší některé výhody atd.? Proč nezačnou jezdit MHD? Ano, možná by to nepřineslo tolik, co sebrání peněz více lidem, ale něco to přinese, proč mají šetřit ostatní, jen ne naši politici? Proč se třeba nepřestanou peníze házet na něco, co není vyloženě nutné? Když má rodina málo peněz, taky si nepůjde dát večeři do drahé restaurace, ale nakoupí levné suroviny a uvaří doma. Jenže taková rodina hospodaří za své, páni politici za naše. Všichni ti, kteří říkají, jak jsou tyhle reformy třeba a zároveň tu tvrdí, jak se mají super - najděte takových lidí víc, kteří se mají super, dejte půl roku platu na společný účet a přístup k tomu účtu dejte cizímu člověku na ulici. Pak mu řekněte, aby s těmi penězi hospodařil tak, aby se postaral i o vaše rodiny. Uvidíte jak se hned tak super mít nebudete. ;)

+2/0
3.4.2012 20:05

Kicker

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

A takhle nějak žijí i některé rodiny, rodiče pracují, děti se učí, přesto žijí z měsíce do měsíce, důchodce si musí sahat na úspory nebo kupovat to nejlevnější, což už ani jídlo skoro není. A politik? Ten dá statisícovou odměnu tomu, kdo mu vyplní a pomůže s cestou do zahraničí. Proč? Protože může a ty peníze nejsou jeho. Pokud máme mít daně, pak musí existovat odpovědnost těch lidí, kteří s těmi penězi nakládají, musí existovat způsob, jak by si člověk ověřil, na co vše stát peníze dává a v jaké částce a komu. Pokud se tohle nesplňuje, proč platíme daně, když nevíme, kam a na co jsou naše peníze dávány? Minimální daně a pak nebude ani z čeho krást.

+1/0
3.4.2012 20:09

Sprintujici.stonozka.4

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

hezky to píšeš a máš pravdu - ale jak toho dosáhnout?

0/0
3.4.2012 20:11

Maxxan

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

Zblajznul jsem nějaký prášek, hodil do sebe malou tulamorku - a je mi rázem fajn. Skoro. O co jsem přišel ?

0/0
3.4.2012 20:14

Sprintujici.stonozka.4

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

nic důležitého :-)

0/0
3.4.2012 20:20

tigrakrajtovita3

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

Nadaval tomuto maxxan Vodnik :-P R^ Ja preju to. Ale nejsem rad. Ale preju. :-/

0/0
3.4.2012 20:24

Maxxan

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

Z těchto fórků jsem vyrostl. I když - originalita se cení.

0/0
3.4.2012 20:31

chudy lekar

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

Dobrá tedy, a kdy dostaneš i rozum?

0/0
4.4.2012 12:17

vodnicivcechach2

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

tebe zdravim,hoj,am hurry

0/0
3.4.2012 20:15

Sprintujici.stonozka.4

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

:-)

0/0
3.4.2012 20:19

Maxxan

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

není hurry, ale hungry. Pořádnej tatarák, a bude klídek.

0/0
3.4.2012 20:36

chudy lekar

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

Že zrovna tohoto mladého divočáka dráždíš? Nediv se, až s tebou zamete ;-). Radši si nezačínej ;-).

0/0
4.4.2012 11:11

Maxxan

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

Tak toho se skutečně, ale skutečně nebojím ;-D

0/0
4.4.2012 11:28

chudy lekar

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

Jen jsem vyjádřil údiv, nepíšu nic o strachu, ale o dráždění. Četl jsem si kousek diskuze a jsi jediný, kdo kazil zábavu a téma. Sešli se ti tady 3 chirurgové, jestli se nepletu. Chirurgové nejsou lidi, to nevíš? ;-). Proč se nedokážeš normálně bavit? Dokonce ani se mnou, obstarožním, snad už moudrým kmetem? A nechirurgem.Oni sem občas píšou, 1 je Američan. Podle reakce voodnici bych řekl, že to byl on. Ze zkušenosti vím, že oni všem nyancím našeho švejkování nerozumí. Až budeš starší, vychladneš taky ;-). Mně ti kluci nevadí, vážím si čeho dosáhli. Proč by nemohli psát na české diskuzi? Darebů bych se nezastal, ale s jedním jsem v kontaktu dost často, vím o nich. Takže tak.

0/0
4.4.2012 12:16

Kicker

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

S naším národem asi nijak. Pokud by ovšem lidé byli ochotni bojovat za zlepšení, pak by klidně stačilo nechat veškeré státní zakázky atd. dokumentovat a umísťovat na internet. Kdo s kým mluvil, jaká byla cena, veškeré smlouvy atd. online. Máme dobu internetu, což je ve své podstatě velmi dobrý způsob k prosazování demokracie. Lidé platí daně, čili jejich peníze dávají na rozvoj státu, ale přesto nemají možnost rozhodovat, kam ty peníze jdou. Proč nenecháme voliče, aby řekli, kterou dálnici chtějí postavit? A zda vůbec nějakou? Proč jim k tomu nedáme veškeré dokumenty na internet, aby tak mohli rozhodovat? Spousta lidí říká, že lid je hloupý. Já si to nemyslím, stačí jen vysvětlit veškeré pro a proti. VEŠKERÉ! Samozřejmě by to chtělo doladit takový systém atd., nejde to hned, ale čím déle budeme čekat, tím méně s tím budeme moci něco udělat.

+1/0
3.4.2012 20:17

Sprintujici.stonozka.4

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

přeci nejde ke každému rozhodnutí hlasování nebo referendum

0/0
3.4.2012 20:21

Kicker

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

No ne ke každému, to rozhodně ne, ale taková rozhodnutí, kdy stavíme dálnice, obchvaty a další zhovadilosti, které nejsou nutné a jen šetří čas a zároveň dávají miliardy stavebním firmám, to nemáme zapotřebí a pokud je jediná ochrana před tímto internet a referenda, pak se ptám, co můžeme ztratit? Že budeme stavět pomaleji? Ale co na tom, pokud ušetříme. Ale tak jako takhle se to říká dost špatně. Můj názor ohledně tohohle systému je dost špatný, možná by se zlepšil s lepší znalostí ekonomie atd., ale to těžko říct. Čím víc toho vím, tím méně se mi to líbí. :) A problémů je celá řada, proč je nikdo neřeší? A tím myslím, razantně? Vždyť když něco nefunguje, tak to doma vyhodím. To, co tu děláme my v EU je jako opravovat starý sporák pořád dokola a dokola s tím, že nikdy nebude fungovat, ale my pořád doufáme, že si na něm uvaříme něco k večeři.

+1/0
3.4.2012 20:28

Sprintujici.stonozka.4

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

máš pravdu a problémy nikdo neřeší, protože nechce

0/0
3.4.2012 20:37

Kicker

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

Protože to očividně někomu takhle vyhovuje, protože pokud by to vadilo všem, pak se to řeší vždy.

0/0
3.4.2012 20:40

Sprintujici.stonozka.4

Re: Šetříme, škrtáme, ale ne u sebe!

o tom to je, nadává každý - nebo skoro každý - a nic, tím to končí

0/0
3.4.2012 20:47

všeználek3

mám to chápatr tak že VV

zrušili výlet odborů do prahy?:-P

+1/0
3.4.2012 19:31

Sprintujici.stonozka.4

Re: mám to chápatr tak že VV

že to udělaly nachvál! jak se říkalo stávkokazům? jo,mrva ;-D

0/0
3.4.2012 19:41

Huffnagellův duch

Re: mám to chápatr tak že VV

A já chtěl do Kotvy...:-(

+1/0
3.4.2012 19:44

Sprintujici.stonozka.4

Re: mám to chápatr tak že VV

ále, stejně bys utrácel ....

0/0
3.4.2012 19:45

Maxxan

Re: mám to chápatr tak že VV

... to jako že autobus nebude zadarmo ? ;-(

0/0
3.4.2012 19:52

Sprintujici.stonozka.4

Re: mám to chápatr tak že VV

ti z blízkého okolí dopraví se pěšky, ti z dáli koňmo či povozem

0/0
3.4.2012 19:57

.koulehranatá.

Re: mám to chápatr tak že VV

bože a já mám dva slevové letáky....;-€

0/0
3.4.2012 20:03

Sprintujici.stonozka.4

Re: mám to chápatr tak že VV

když vyběhneš den předem, tak to zavíračky stihneš ...

0/0
3.4.2012 20:04

.koulehranatá.

Re: mám to chápatr tak že VV

a co ostatní kluci s automobilky?.....;-D

0/0
3.4.2012 20:07

.koulehranatá.

Re: mám to chápatr tak že VV

* z už blbnu...:-/

0/0
3.4.2012 20:08

Sprintujici.stonozka.4

Re: mám to chápatr tak že VV

no co, poběžíte peloton

0/0
3.4.2012 20:10

.koulehranatá.

Re: mám to chápatr tak že VV

oni poběží.....;-)

0/0
3.4.2012 20:15

Sprintujici.stonozka.4

Re: mám to chápatr tak že VV

a Tebe snad ponesou na ramenou? fikané!

0/0
3.4.2012 20:22

Kefalín4

Re: mám to chápatr tak že VV

;-D;-D;-DR^

Kua, kde teď sóstruzi nakoupí?

0/0
4.4.2012 8:42

jedenactikilovakoule

jaké odbory máte v U.S.?

0/0
3.4.2012 19:22

Maxxan

Re: jaké odbory máte v U.S.?

Heah, napiš to americky, resp. americkou angličtinou. Jih trošku poznám, se zbytkem určitě pomohou ostatní. A probereme odbory  ;-D

0/0
3.4.2012 19:32

jedenactikilovakoule

Re: jaké odbory máte v U.S.?

;-D

0/0
3.4.2012 19:35

tigrakrajtovita3

Re: jaké odbory máte v U.S.?

Pane, ja psal odpoved. Ja nemam rad ze se na me dovoluje Rv . To je inkorrektni co delate. Ten dalsi pan nema muj zajem. Sorry.

0/0
3.4.2012 19:41

jedenactikilovakoule

Re: jaké odbory máte v U.S.?

OK.

0/0
3.4.2012 19:43

vodnicivcechach2

Re: jaké odbory máte v U.S.?

je to yankee a smiraka maxxana ketrej se stara o ajpiny,ikdyz vi,ze je to marny,si pestuj na seminko foule;-€

+2/0
3.4.2012 20:13

Maxxan

Re: jaké odbory máte v U.S.?

Sjetej seš hezky. ;-)

0/0
3.4.2012 20:25

tigrakrajtovita3

Re: jaké odbory máte v U.S.?

Ja nemam. Odbory ma GM a velky firmy. Odbory nema Banks. Odbory ma napriklad Hilton, McDonald´s. Ja nemam v Odboru skusenost.

0/0
3.4.2012 19:38

Maxxan

Re: jaké odbory máte v U.S.?

A ty bys rád zkušenosti v odborech ?

0/0
3.4.2012 19:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.