Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Sibiři se zřítilo letadlo, zahynulo nejméně 31 lidí

Nedaleko ruského města Ťumeň se v pondělí krátce po startu zřítilo letadlo se 43 lidmi na palubě. Nehodu nepřežilo 31 lidí. Podle vyšetřovatelů je příčinou havárie nejspíše porucha motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krkavec běžné velikosti

...

že se nikde nepíše,co bylo příčinou poruchy

0/0
2.4.2012 16:16

Stareye

Opakování je matka moudrosti.

Hned v prvním odstavci jsme se dozvěděli dvakrát, že za příčinou je pravděpodobně porucha motorů.;-D

0/0
2.4.2012 15:52

obluda.xxxl

Tohle nikoho moc zajímat nebude,

na palubě nebyly žádné VIP.:-/

0/0
2.4.2012 13:59

Pruitt Igoe VI.

Re: Tohle nikoho moc zajímat nebude,

ani jeden hokejista, ani jeden prezident. Jen obyčejní lidé...

0/0
2.4.2012 14:30

Pruitt Igoe VI.

Viník: vodka.

Vyšetřování skončeno. R^

0/0
2.4.2012 13:05

Okna babyboxu dokořán

Příčiny netřeba vyšetřovat,

vodka a nedodržování předpisů obojí je v Rusku fenomén, a jestli našla posádka svého Andrjuchu, měla na havárii zaděláno ;-(

0/0
2.4.2012 11:28

NumLk

nic noveho

v rusku padne letadlo - v cesku propukne diskuze  "znalcu" v oblasti letectva vseobecne a  ruska vseobecne. Zalozit diskuzi pod takovou zpravou je jako hodit kost smecce hladovych psu.

+2/0
2.4.2012 11:15

Okna babyboxu dokořán

Re: nic noveho

toš vítej ve smečce ;-D

0/0
2.4.2012 11:29

NumLk

Re: nic noveho

jiste, akorat mne trochu desi ten pocet smajliku v diskuzi pod clankem o smrti 31 osob ...  jsme jeste lidi?

+1/0
2.4.2012 11:36

Pruitt Igoe VI.

Re: nic noveho

Tak ty smajlíky většinou nejsou v debatách o smrti těch pasažérů, ale tam, kde se probírá stav ruského leteckého parku, ruské "zodpovědnosti" a ruské kultuře obecně. V těchto tématech se člověk těžko ubrání smíchu, ale jinak máte pravdu, těch lidských životů je mi velmi líto.

+2/0
2.4.2012 11:41

lumin-oil

Re: nic noveho

to jako, ze se posmivate kulture jineho naroda? To je dost trapne:-P

+4/0
2.4.2012 11:47

Pruitt Igoe VI.

Re: nic noveho

Posmívám se nekulturnosti jiného národa. Tu kulturní část ruské společnosti plně respektuju, ale je to tak zanedbatelná část společnosti...

+1/0
2.4.2012 12:15

lajika

Re: nic noveho

a jak dlouho jste žil v Rusku a co jste tam dělal, mohu li se ptát?

+1/0
2.4.2012 18:29

Paglia Orba

tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

jsem nikde nepoznal. Každý kdo nadává na naše poměry, by si měl udělat aspoň 3 denní výlet do země, kde zítra již znamená včera.

Je to tam čím dál horší. Na začátku 90tých let to bylo krásné cestování, ale dnes ??? Všechno zastaralé, bez úplatků se člověk ani nedostane do jiného města a nějaký řád ??? ;-D

Pozlátko ve formě centra Moskvy či Petrohradu tento stav nezmění.

Vůbec se nedivím, že tam ty letadla takto padají. V tomto státě neplatí vůbec nic, natož nějaká pravidelná údržba a podobné běžné věci známé ze západní a střední Evropy.

Jediné co je v Rusku na špičkové úrovni je armáda a vše co se kolem ní točí. Tím to ale bohužel končí.

+2/0
2.4.2012 11:11

Pruitt Igoe VI.

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

Rusko bylo vždycky jiný svět. Ony i v Rusku se čas od času vzedmou úzké intelektuální kruhy, které vyzvednou ruskou kulturu do obecnějšího světového povědomí, ale 90% společnosti zpravidla zůstává v setrvalém stavu a navíc k takovému vzedmutí došlo naposledy před 100 lety a skončilo výstřelem z Aurory ;-D

0/0
2.4.2012 11:17

jozko skocdopole

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

Vsechny penize a zisk jde na soukrome konta "podnikatelu" a nevraci se zpet jako investice do byznisu. Tomu se rika tunelovani. V Cesku se deje totez, je jenom neco pozadu . . .

+2/0
2.4.2012 11:19

Paglia Orba

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

Tak to není jistě pravda. V Rusku jsem byl poprvé v roce 1991 a nic se od té doby nezměnilo. V té době tam žádný podnikatel neexistoval. Jediné co je dnes jiné, je neuvěřitelná korupce na úřadech a na policii. To v roce 1991 nebylo.

0/0
2.4.2012 11:25

Pruitt Igoe VI.

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

Ale bylo, jen tehdy byli lidé zvyklí na "malou" korupci. Nikdo nic neměl, o nic mu nešlo, ale všechno se dalo vyřídit malým všimným. Dnes je to stejné, jen spousta lidí nakládá s miliardami, takže i to všimné a jeho účel se přizpůsobily.. ;-)

0/0
2.4.2012 11:29

Paglia Orba

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

Tak s tím nemůžu souhlasit. Tenkrát jsem se z Moskvy na Kavkaz dostal bez jakéhokoli úplatku. Před 4 lety mě to stálo 150E. A to jsem musel platit policii na silnici - celkem 3x. ;-)

Mám kamaráda na Slovensku, který vlastní outdorovou cestovku a přesně kvůli tomuto přestal do Ruska a na Kavkaz turisty vozit.

0/0
2.4.2012 11:36

Pruitt Igoe VI.

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

Asi záleží na konkrétní zkušenosti. Já jsem zase o cestách do SSSR slyšel, že bez malého všimného nešlo nic. Ale na druhou stranu, pokud tam člověk jel tehdy oficiálně s cestovkou nebo v rámci nějaké delegace, tak to si samozřejmě nedovolili, z toho by byl průšvih ;-)

0/0
2.4.2012 11:44

Paglia Orba

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

Přesně !!! Dříve si nic takového policista nedovolil. R^

Dnes ??? Zastaví autobus a ještě ve dveřích průvodci oznámí, že nemá v pořádku doklady, aniž by nějaké vůbec vyděl. A 100E je v háji. Nedáš - nejedeš. A není proti tomu obrana. ;-)

0/0
2.4.2012 11:58

Pruitt Igoe VI.

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

tak tohle jsem ještě nevYděl! 8-o8-o8-o

+1/0
2.4.2012 12:58

Hra11

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

Vydět - to je tady přeci běžné. O jiném ani nemluvím. Já se vám jenom divím, proč se nad tím pozastavujete.

0/0
2.4.2012 20:17

modrozlodějskej fógl

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

Ha ha, tak to jsi se pohyboval pouze s průvodcem na určené trase. Nyní je tam postavena řada fabrik nadnárodních společností,marketů,  a na silnicích nevydíme o moc horší auta než u nás! !Když pominu původní stroje.Několikrát jsem byl s kámošem autem na Ukrajině, a na rozdíl od ČEZka jsem měl po celé trase  problém se signálem 3G!

0/0
2.4.2012 11:41

Paglia Orba

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

Ha Ha Ha Ha - v roce 1991 průvodce po Rusku. ;-D

Diskutovat se dá pouze na základě logické argumentace, nikoli demagogie. To že v Rusku jezdí ta samá auta jako u nás nic o kultuře, korupci a zaostalosti nevypovídá.

Když jsou tak kulturní národ, tak jak je možné, že 80% z nich neumí dodnes jíst příborem a všude kam přijdou se chovají jak ta prasata ???

0/0
2.4.2012 11:47

modrozlodějskej fógl

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

Jsem dalek urážet nějaký národ! V tom případě se "Rusofile" podívej do USA na jejich kulturu stolování ( a nejen na to..!).A to ani nemuslíš do slumu afroameričanů.Šok pro nás byl, když v restauraci (cca naší II.) nám donesli plechovky piva bez sklenek! Taky demagogie...!Tak jako psát ještě ve 13 letech tiskace a dřevěnou tužkou!To je zase o úrovni amerického školství!

0/0
2.4.2012 11:55

Paglia Orba

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

USA posoudit nemůžu, protože jsem tam nebyl. V Rusku několikrát a jak jsem již napsal. Je to tam čím dál horší. Nejkrásnější vzpomínky mám na rok 1991. To byla opravdová horská nirvana.

0/0
2.4.2012 12:02

jan100

Re: tak morálně a duševně zaostalou společnost, jaká je v Rusku

S tou plechovkou je to hezkej vlastní gól. Zbytek hospody se asi dost divil, že nevíte, proč se tam pivo takto servíruje. Chápu, že ne každý musí znát místní způsob pití piva, ale že jste si toho nevšiml a ještě po návratu to zmiňujete jako nedostatek etikety, je na pováženou.

0/0
5.4.2012 13:11

KdysiBedlam

jj

V Rusku bych nechtel mit ani hrob, natoz tam sednout do letadla ktere provozuje ruska spolecnost a je italsko-francouzske vyroby. To je smrtici kombinace!:-) Samozrejme je mi moc lito nevinnych obeti.

0/0
2.4.2012 10:43

Pruitt Igoe VI.

Nad Evropou je několikanásobně hustší letecký provoz...

...a přesto se tu děje několikanásobně méně leteckých nehod. Čím to? Vodka?

0/0
2.4.2012 10:42

Já rád játra

Re: Nad Evropou je několikanásobně hustší letecký provoz...

V Africe je provoz minimalni a pada to tam jeste casteji. Cim to asi?

0/0
2.4.2012 10:58

bez vysvětlení - smazán

Re: Nad Evropou je několikanásobně hustší letecký provoz...

například ??? ;-)

+1/0
2.4.2012 10:59

modrozlodějskej fógl

Re: Nad Evropou je několikanásobně hustší letecký provoz...

Zase blbě pindáš,kam až sahá Evropa??

0/0
2.4.2012 10:58

Pruitt Igoe VI.

Re: Nad Evropou je několikanásobně hustší letecký provoz...

Z kulturního hlediska přibližně k dnešním hranicím EU ;-)

+1/0
2.4.2012 11:01

modrozlodějskej fógl

Re: Nad Evropou je několikanásobně hustší letecký provoz...

Hm., tak to se zajeď podívat do Rakouska, kde uvidíš orat kravskými potahy, vybírat žumpu kýblem.

0/0
2.4.2012 11:04

Pruitt Igoe VI.

Re: Nad Evropou je několikanásobně hustší letecký provoz...

8-o? Sorry, ale nějak nechápu ;-D

0/0
2.4.2012 11:06

modrozlodějskej fógl

Re: Nad Evropou je několikanásobně hustší letecký provoz...

No podle čeho posuzuješ kulturnost??Jestli jedí příborem nebo lžící??

0/0
2.4.2012 11:12

Paglia Orba

Re: Nad Evropou je několikanásobně hustší letecký provoz...

tak to 80% obyvatel Ruska nezvládá. Kdo je někdy potkal na dovolené, jistě potvrdí. Ti jedí jednou lžící od polévky, přes hlavní chod až po zmrzlinu, včetně Vídeňské kávy. ;-)

+1/0
2.4.2012 11:18

Paglia Orba

Re: Nad Evropou je několikanásobně hustší letecký provoz...

a co to má společného s pádem letadla v Rusku ???

Jinak i u nás drobní pěstitelé orají s kravkou, stejně jako v Německu, Rusku, Slovensku.......ona je ta kravka na toto vcelku ideální. Na malou zahrádku je jistě lepší, než traktor, nebo rýč od firmy Fiscars. ;-)

0/0
2.4.2012 11:15

modrozlodějskej fógl

Re: Nad Evropou je několikanásobně hustší letecký provoz...

Pravda, tak jako že končí kultura s hranicí EU!!

0/0
2.4.2012 11:33

Paglia Orba

Re: Nad Evropou je několikanásobně hustší letecký provoz...

v podstatě............. ANO.  ;-)

UŽ JSI NĚKDY NA DOVOLENÉ POTKAL NĚJAKÉ RUSÁKY ??? PODLE TOHO CO PÍŠEŠ, NEPOTKAL. Tak až je potkáš, tak poznáš, co je ruská kultura. Dobré je to u snídaně, ale večeře formou švédských stolů, ta překoná veškeré tvé představy. ;-D

+2/0
2.4.2012 11:40

modrozlodějskej fógl

Re: Nad Evropou je několikanásobně hustší letecký provoz...

No těžko je vyhnout se letovisku kde nejsou Rusáci! a nejsou o nic horší než haranti Taliánů,Holanďanů či Arabů.Snad jen víc chlastají, tak jako Poláci.Ve Španělsku jsme spolu s Němci odmítli dál sdílet jídelnu se Židy.Oni nepoužívali ani tu žíci.U švédského stolu strkali pazoury do pomazánek, ochutnali, a pak si otřeli pazouru o okraj mísy! Taky národní kultura.....!

+1/0
2.4.2012 11:49

Qlk_4

Aerolinyk UTair

křišťál...

0/0
2.4.2012 10:32

vintason

v rusku nic novýho co?

:-/

+1/0
2.4.2012 10:16

Pruitt Igoe VI.

Do ruského stroje bych nikdy nesedl!

Rv

0/0
2.4.2012 10:02

Pruitt Igoe VI.

Re: Do ruského stroje bych nikdy nesedl!

P.S.: A zvlášť řízeným ruskými piloty RvRv

+1/0
2.4.2012 10:02

CZDaveLister

Re: Do ruského stroje bych nikdy nesedl!

A to má, prosím pěkně, jakoupak souvislost s nehodou italsko-francouzského stroje? Kromě toho, ruské stroje bych rozhodně nezavrhoval, takový Suchoj Superjet 100 je super stroj.

+1/0
2.4.2012 10:13

Pruitt Igoe VI.

Re: Do ruského stroje bych nikdy nesedl!

Rusáci jsou schopní zaříznout i italsko-francouzský stroj!

0/0
2.4.2012 10:17

Rudla01

Re: Do ruského stroje bych nikdy nesedl!

Nikde jinde na světě letecké nehody nejsou, že?

+1/0
2.4.2012 10:25

ntk_

Re: Do ruského stroje bych nikdy nesedl!

níže uvedený odkaz číst, zpracovat, vyhodnotit a potom plácat; ok ?

*

http://planecrashinfo.com/rates.htm

+1/0
2.4.2012 10:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.