Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista zastřelil schizofrenika, který na něj zaútočil sekerou

Duševně nemocný muž ve čtvrtek večer v Otrokovicích na Zlínsku sekerou ohrožoval policistu. Při zásahu policista dvakrát vystřelil a těžkého schizofrenika zastřelil. Jeho počínání nyní vyšetřuje Generální inspekce bezpečnostních sborů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jedenactikilovakoule

2 gerhart,

A metál rozhodně nedostal. Musel se ihned vysvléct do naha a celou noc strávil na testech od drog až po psycho testy. Na Jižní Moravě nejsou policisté tak ostřílení bang machři jako například v Praze a rozhodně se z toho bude policista dávat dlouho dohromady.

To je normální praxe?8-o

0/0
9.4.2012 14:48

Tom.Žeryk.Masakryk

zocelení nájemníci

Budíková k URNA!!!R^

0/0
5.4.2012 15:07

Huffnagellův duch

Kýval se ?? Divně ??

+1/0
31.3.2012 13:08

Zao Ce-tung, politický Dr. Cvach

Re: Kýval se ?? Divně ??

.. Toho večera byl otec poněkud neklidný ..

+1/0
31.3.2012 13:24

karlík X

Pak li že na mě jde chlap

se sekerou a hrozí mi smrt, neváhám a střelím ho do dolních partii těla. A kašlu na humanitu, já nemůžu znát každého  človrdu. Policajt chránil sebe a ostatní, akorát ho měl fláknout do nohy. Jinak je to ok.

0/0
31.3.2012 12:47

Kublajchan

Re: Pak li že na mě jde chlap

Do nohy se nestřílí, protože se tam skoro nikdo netrefí.

0/0
31.3.2012 12:50

karlík X

Re: Pak li že na mě jde chlap

cože?8-o;-D

0/0
31.3.2012 12:55

ježo

Re: Pak li že na mě jde chlap

Má pravdu.V uzavřeném prostoru,kde ještě není vidět,je jediný smysluplný výstřel na střed těla.

+2/0
31.3.2012 13:05

Kublajchan

Re: Pak li že na mě jde chlap

Nejde ani o prostor nebo světlo, je to malý cíl a navíc zásah do nohy ještě neznamená, že to útočníka vyřadí.

0/0
31.3.2012 13:21

Draggo

Re: Pak li že na mě jde chlap

jenze kdyz k nekomu vpadnes do bytu a vykopnes dvere od pokoje, tak uz to na sebeobranu neuhrajes.:-P

0/0
31.3.2012 14:23

Aurisak

Re: Pak li že na mě jde chlap

Kristova noho, ty jsi duševní gigant...

0/0
2.4.2012 20:45

pstrosatko

Re: Pak li že na mě jde chlap

Já v tom článku četla, že byl zabarikádovaný v pokoji a policista vykopl dveře.

0/0
2.4.2012 18:36

_m-

Nejlepší obrana je útok

A nejlepší argument je posměch. Jak věcné........a jak ubohé

Rv

+1/0
31.3.2012 11:13

gerhardm

Re: Nejlepší obrana je útok

Bydlel v bytě s otcem a sousedé s ním měli problémy. Právě oni zavolali policii kvůli hluku v bytě. V domě policie strávila několik desítek minut, avšak dotyčný neotvíral. Poté měl vyběhnout i se sekerou v ruce, načež padly dva výstřely.

Otrokovický lékař, který si přeje zůstat v anonymitě (nikoliv psychiatr, u kterého se mrtvý léčil), poukazuje na nesmírně složitou legislativu. Ta zatím neumožňuje, aby byl nemocný dlouhodobě v péči psychiatrů na uzavřeném oddělení. „Byl mnohokrát v kroměřížské léčebně, ale na žádost rodičů ho pokaždé po pár dnech pustili,“ dodává sousedka

+2/0
31.3.2012 11:25

_m-

Re: Nejlepší obrana je útok

1) už jsem se ptala kde je info o tom, že se sekerou v ruce vyběhl z bytu - bez odpovědi.

2) jakto, že ho zastřelili v pokoji, když vyběhl se seklerou z bytu?????

0/0
31.3.2012 11:31

gerhardm

Re: Nejlepší obrana je útok

TV Nova zná jen svoji pravdu.

http://zlin.cz/503017n-policista-zastrelil-v-otrokovicich-muze-ktery-ho-ohrozoval-sekyrou

0/0
31.3.2012 11:38

ježo

Re: Nejlepší obrana je útok

Co jsem viděl já byla prima,ale to je celkem fuk.O novinářské práci nemám iluse už delší dobu.

+1/0
31.3.2012 11:45

Kublajchan

Re: Nejlepší obrana je útok

Je fakt, že novinářům se nedá věřit pomalu ani nos mezi očima. Přesto proč by polda zastřelil bezdůvodně člověka ?

0/0
31.3.2012 12:13

ježo

Re: Nejlepší obrana je útok

Nikdo nezastřelí bezdůvodně člověka.Navíc tohle nebyl normální polda,ale člen zásahovky,která taky nepřijede jen tak.

+1/0
31.3.2012 12:24

pstrosatko

Re: Nejlepší obrana je útok

o policii ty iluze máš zřejmě pořád

0/0
2.4.2012 18:38

ježo

Re: Nejlepší obrana je útok

S nadpisem se dá souhlasit,je to dlouhodobě vyzkoušená taktika.S argumentem.to je třeba ten argument nejdřív mýt.Diskuse slouží k tomu,že se dva rozličné pohledy na problém pokoušejí přiblížit,ideálně najít pravdu.Stát si umanutě na svém a neposlouchat argumenty opozice,není diskuse.

0/0
31.3.2012 11:25

gerhardm

Re: Nejlepší obrana je útok

To co ten fanatik předvádí není diskuze, ale demagogie.

+1/0
31.3.2012 11:29

_m-

Re: Nejlepší obrana je útok

Zatím jsem si nevšimla, že by tu někdo třeba jen kousíčkem mysli uznal, že ten mrtvý byl člověk a měl právo žít. Všichni o něm mluví jako o potenciálním vrahovi a o tom policajtovi jako o hrdinovi. Tak kde máte to přibližžování ?

+1/0
31.3.2012 11:29

gerhardm

Re: Nejlepší obrana je útok

Nežijeme ve spravedlivém světě. Několik málo okamžiků může rozhodnout o tom kdo přežije. Neustále se tu mluví o popravě, ale byla jen čistá náhoda že se ten policista trefil přesně do srdce. A metál rozhodně nedostal. Musel se ihned vysvléct do naha a celou noc strávil na testech od drog až po psycho testy. Na Jižní Moravě nejsou policisté tak ostřílení bang machři jako například v Praze a rozhodně se z toho bude policista dávat dlouho dohromady.

0/0
31.3.2012 11:37

ježo

Re: Nejlepší obrana je útok

Nemyslím si,je to zásahovka,ta by měla mít výcvik stejný +-všude.

0/0
31.3.2012 11:41

_m-

Re: Nejlepší obrana je útok

hmm vidím že jste u toho byl. Tak už je mi jasné, že to muselo být dobře.Rv

+1/0
31.3.2012 11:55

ježo

Re: Nejlepší obrana je útok

Tady jde o něco jiného.Jistě měl právo žít.Ale ostatní zase mají právo nebýt jím ohrožováni.Policajt dělal svou práci,jak je vidět dobře.Zásahová jednotka nejsou vyplašení zajíci,který střílí jak se něco šustne.Vy jen nechcete slyšet,že i Tv proběhlo,že jen šli chránit otce.Jestli to je informace pravdivá nebo nepravdivá není úkolem toho policisty.

+1/0
31.3.2012 11:39

_m-

Re: Nejlepší obrana je útok

Z toho mála informací, které mám (a které máte i vy) vyplývá, že sousedé nebyli ohrožováni, pouze omezováni. je mi jasné, že žít v domě se řvoucím pošukem je hodně nepříjemné, ale není to ohrožení v pravém smyslu slova. Otec doma nebyl, což policie mohla lehce zjistit v okamžiku, kdy je muž pustil do bytu.

Přivolaní strážníci si nevěděli rady a zavolali zásahovku - proč nezavolali psychiatra? nebo otce, matku, kohokoli, u koho byla šance, že mu ten nemocný věří a že se uklidní?

postup policie byl nekvaliifikovaný a na tom trvám. Zásahovka jednala tak, jako by v bytě byl zdravý,normálně myslící zločinec. Toho člověka to stálo život. Brala bych to jako nehodu, ktará se stává, kdyby tady nebylo tolik příspěvků souhlasných a dokonce adorujících jednání policisty jen proto,že ten muž byl duševně nemocný.

Je to ostudné, souhlasit se zabitím člověka jen proto, že si dovolil být nemocný

+3/0
31.3.2012 11:51

ježo

Re: Nejlepší obrana je útok

No skusím to zhrnout,tedy podle dostupných informací.Pán dlouhodobě dělá bordel,pravděpodobně nebere své léky.Zasahuje několikrát MP,sociálka,nic se nevyřešilo.V inkriminovaný den dělá opět randál,sousedé volají policii.Pán se stahuje do svého bytu,zaznívají nadávky a vyhrožování.Policie se snaží dostat do bytu,nikdo neotevírá.Sousedé mají strach o otce,který s ním bydlí.Je povolána zásahovka.Vyjednavač přemluví pána aby je pustil do bytu,je zamčen ve svém pokoji,zásahovka vyráží dveře,vidí pána se sekerou a střílí.

 Co je na tomhle k nepochopení?Otec tam nebyl?Jak můžete vědět,že není za dveřmi ?Sousedi podali informaci,že tam je.

Já celkem chápu Vaší frustraci z toho,ale to není problém ani policistů ani sousedů.Paradoxně by jste mohla obvinit sousedy,že daly policii nepravdivé údaje.Pokud by věděli,že se napadení otce nekoná,řešili by to jinak.Chyba je v systému,ve kterém může potencionálně nebezpečný člověk běhat venku.

+3/0
31.3.2012 13:03

_m-

Re: Nejlepší obrana je útok

Asi se neumím vyjádřit. Ale já nejsem znechucená tím co se stalo. To je jistě neštěstí zapříčiněné neadekvátním postupem policie, ale neštěstí se stávají a policajti jsou jenom lidi. Já jsme znechucená zdejšími přispěvateli, kteří automaticky kladou rovnítko mezi schizofrenik a potenciální vrah. Viz příspěvek - ještě že ho zastřelili dřív, než došel na dětské hřiště..Takových tu je zhruba 90% (nepočítám ty, co mě nadávají). Případně adorujících policistu. Jistě že proti sekeře neměl na výběr, ale to, že stál proti sekeře je právě dáno celým předchozím špatným postupem.

Proto jsem uvedla příkllad několika schizofreniků, kteří asi nebyli v životě moc šťastní, ale přesto nám dali víc, než místní "normální". Ale jak vidno, marně, podle místních patří všichni duševně nemocní někam mimo lidskou společnost, aby neobtěžovali.Rv

+2/0
31.3.2012 13:48

_m-

Re: Nejlepší obrana je útok

Mimochodem - jak mohl ten policajt vědět, že v té tmavé místnosti netrefí toho otce, kterého tam šel chránit?????

+1/0
31.3.2012 13:49

pstrosatko

Re: Nejlepší obrana je útok

rovněž je ostudné souhlasit s tím, aby si policisti stříleli, jak se jim zlíbí nebo čekají, že jim to projde

0/0
2.4.2012 18:44

jedenactikilovakoule

Re: Nejlepší obrana je útok

Naprostý souhlas!

0/0
9.4.2012 14:51

pstrosatko

Re: Nejlepší obrana je útok

ježo, podle pravopisu bych tipovala, že jste pradědečkem, ale podle obsahu tak mateřskou školku.

0/0
2.4.2012 18:41

_m-

Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

schizofreniků pár jmen z různých oblastí lidského života:

Georg Fridrich Händel - německý hudební skladatel, Vincent van Gogh - nizozemský malíř, Johanka z Arcu - francouzská národní hrdinka , Sir Isaak Newton - anglický fyzik a matematik , John Forbes Nash Jr. – geniální matematik a nositel Nobelovy ceny.............

0/0
31.3.2012 8:56

gerhardm

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

Taky mohl být nadpis článku zcela jiný. Třeba: Vyšinutý schizofrenik sekyrou zabil policistu a druhého těžce zranil. Diagnóza je v tomto případu zbytečná. I kdyby byl jen ožralý a sekyrou ohrožoval okolí, zasloužil by kulku do srdce.

Nevím proč se tu objevují tendence mluvit o popravě. Každý asi není takový humanista, aby do sebe nechal seknout a až potom se ptal.

+5/0
31.3.2012 9:44

Kublajchan

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

Oni změní názor, až je takový schizofrenik ohrozí na zdraví nebo životě.

+4/0
31.3.2012 9:46

_m-

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

Koho ten člověk ohrozil na životě?

Nikoho. Ten policajt se do situace ohrožení dostal vědomě a sám z přehnané horlivosti.

+2/0
31.3.2012 10:02

_MM_

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

Ty asi nejsi normální, že? Vědomě šel pod sekeru? No ty máš dost, neměla bys také odmítat léčbu a ty prášky pravidelně užívej.

+3/0
31.3.2012 10:46

_m-

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

jistě že netušil, že tam je sekera. Šel si zahrát na hrdinu, tím že spoutá a zatkne těžce nemocného.

+1/0
31.3.2012 10:49

gerhardm

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

RvRvRv

0/0
31.3.2012 10:52

_MM_

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

To už snad není ani směšný.

+3/0
31.3.2012 10:55

_m-

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

Ne , máš pravdu, směšný to není. Schvalování vraždy je trestný.

+2/0
31.3.2012 10:57

_MM_

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

Hmm, u tebe to už asi je přímo diagnoza. Měla bys dobrovolně odejít do Bohnic.

+2/0
31.3.2012 10:59

gerhardm

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

Nebo zpátky do Kosmonos. Ten člověk je úplně mimo.

0/0
31.3.2012 11:02

_m-

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

No, teta Kateřina by řekla, že boží mlýny melou. Sice pomalu, ale melou. A tyk že kdo s čřím zachází, tím také schází. Takže se nebojím, že se vám tohle pohrdání lidským životem nevráítí. Spíš je mi vás tak nějak líto.

+1/0
31.3.2012 11:06

gerhardm

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

Pohrdání tebou se mi vrátí určitě.

0/0
31.3.2012 11:11

pstrosatko

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

jenom počkej, až se dostaneš do situace, kdy se bude dát odstřel svést na nějaký paragraf, trotlíčku;-D

0/0
2.4.2012 18:49

pstrosatko

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

ty si myslíš, že zásahovka dělá tuto práci z dobrého srdce? Neměl bys toho doktora navšívit sám?

0/0
2.4.2012 18:47

Kublajchan

Re: Pro gerhardm a další, kteří schvalují preventivní odstřel

Ohrozil toho policistu. On dostal za úkol tam vlítnout, tak tam vlítnul. Schizofrenik udělal hloupost a zaplatil za to životem.

Ten schizofrenik zas tak neškodný nebyl, když vystartoval se sekerou proti poldovi. Řval tam, že všechny zabije (ještě před příjezdem PČR), dělal bordel. Jestli byl nemocný nebo ne, nehrálo v tu dobu roli. I duševně nemocný člověk vás může zabít.

+1/0
31.3.2012 12:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.