Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie na Jablonecku honila trabant, ujížděl opilý Brňan bez řidičáku

Policisté z Bedřichova na Jablonecku se na sebe jen nevěřícně podívali, když se v úterý večer pokusili zkontrolovat řidiče projíždějícího zeleného trabantu s brněnskou espézetkou. Muž místo aby zastavil, šlápl na plyn, dvoutaktní, vzduchem chlazený dvouválec o výkonu 26 koní vytúroval do otáček a osmdesátikilometrovou rychlostí uháněl pryč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

neverest

Kdo vic?

Tak schválně, kdo dostane větší trest? Janoušek nebo Trabibrňák?

+1/0
1.4.2012 9:50

karlík X

Co toho kombík uvezl!

2x otočka z lesa s dřívím už ,,nařezaným,,, připraveným akorát pro nás na boudu. Dovoz jablek-jenom 5 pytlů z ,,našeho,, sadu. Dovoz starého uleželého hnoje v sudech umělohmotných na zahradu za svitu kámoše Měsíce. Nesmím se rozkecávat, protože by mi dali trest smrti a eště dva roky dohled!;-D

Jinak zlatý auto, díky soudruzi z ddr.R^

+1/0
30.3.2012 0:51

Filuta12

A teď porovnejte...

Brňan 2,3 promile - Janoušek 2,2 promile .  Brňan nikomu nezpůsobil zranění jen ujížděl policii - Janoušek  zranil člověka úmyslně,  z místa nehody ujel a policii utíkal. Brňan okamžitě přesunut do zkráceného řízení (stím lze souhlasit) - Janoušek  teprve se přemýšlí co s případem. Zajímalo by mě jestli toho brňana taky nechaly bez pout a volně se pohybovat a po výslechu ho pustili domů?8-o8-o

+5/0
29.3.2012 9:52

z666

Tak to musel mít při odjezdu z Brna

nějakých 5 promile. A od policajtů není moc fér, že ho naháněli s Oktávkou, ta má 5x větší výkon. Měli po něm jít taky s fíbrákem a ukázalo by se, kdo za volant nepatří. A když ten frajer dojel takovou štreku... Ale nééé, dělám si p*del. Zlitej na silnici nemá co dělat, posílal bych za to sedět i bez havárky....

0/0
29.3.2012 8:52

IARK - Skleněný Králíček 2

Docela smutne

Kdyz redakce do sveho clanku musi uvadet co to je Trabant - takovouhle legendu a jedno z nejlepsich vozidel by mel znat kazdy - snad se neco nova generace z clanku priuci.

+4/0
29.3.2012 7:35

abraxas117

Re: Docela smutne

jedno z nejlepších vozidel?????? legenda snad, ale jinak je to tragédie na kolech

0/0
29.3.2012 7:39

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: Docela smutne

Je videt, ze jsi ho nemel.

+2/0
29.3.2012 7:43

Mustrum Ridcully

Re: Docela smutne

Auto to bylo jednoduché a málo poruchové (protože toho bylo málo, co se na tom mohlo porouchat), na druhou stranu relativně nepohodlné (ve srovnání např. se 120 škodovkou) a na to jaký to byl lehký stroj to celkem dost bralo.

+1/0
29.3.2012 9:50

zorro_rojo

Re: Docela smutne

Myslite ze spotreba kolem sesti litru je na auto vazici skoro 7 metraku ( a s dvoutaktem) hodne? :]

Jen na okraj - srovnavat (co se tyce ahem komfortu) stodvacu a trabi je docela .. hmm.. nechci rict hloupe, tak nereknu nic..

Ale jsou to vozidla konstrukcne od sebe cca 20 let. je to jak srovnavat prvniho favorita a oktavku.

+1/0
29.3.2012 20:53

Mustrum Ridcully

Re: Docela smutne

Mohly od sebe být konstrukčně 20 let, ale vyráběly a prodávaly se ve stejné době. A tak si můžu dovolit je srovnávat. V době, kdy vyráběli oktávku, už se favorit nevyráběl ;-). A ano, uvědomuji si, že trabant a stodvacítka jsou jiná třída. Ale i to se dá srovnávat.

Co se týče spotřeby, tak 6 litrů na 100km snad jen když v tom jel člověk sám. Jinak spíš kolem osmi.

0/0
30.3.2012 8:37

zorro_rojo

Re: Docela smutne

Tak take byla tehdy trochu jina doba. Nezapomente, ze dnes se jeden typ ve vyrobe udrzi 10 let a to uz musi byt zatracene uspesny. (treba zrovna ta oktavka)

A pokud chcete srovnavat, pak musite srovnavat stejne tridy. ( a popravde, i stejnou uroven - nevim napriklad o tom, ze by skodovky mely seriove bezkontaktni zapalovani nebo ukazatel okamzite spotreby :] ) To jsem mal hlavne na mysli.

Avsak.. ja trabanta mel.  Nebyl problem s nim jezdit za 6.8, ve dvou, ve trech. Osobni rekord mam na trase Teplice - Olomouc, to jsem se dostal na 5,7. Sam jsem tomu neveril, ale bylo to tak.

Pres osm nikdy.. a to jsem rozhodne nejezdil krokem, obvykle tak 80 az 90.

+1/0
30.3.2012 17:50

Kefalín4

Re: Docela smutne

Trabant je skutečně jedno z nejlepších vozidel. Ne li úplně to nejlepší! V porovnání užitná hodnota/cena. Pokud ale vozidlo někomu slouží jako doplněk ke zvýšení nízkého sebevědomí, je pro něho traboš totální propadák...;-D;-D;-D

+3/0
29.3.2012 8:18

Pribinacek

Re: Docela smutne

Měl jsem dva a byly to fakt dříče. Už zbyly jen vzpomínky.

0/0
29.3.2012 8:24

Rafaelou

vysoké sebevědomí.....

;-D;-D;-D

0/0
29.3.2012 6:14

yyyjj

Taže trabant říditi vožralej je horší, než říditi porše.....

Pro Pomahače a chrániče ?!!

Upravený trabant jezdil rychlostí 200km/h za 27-30l/100km a možná ji i překračoval. V roce 1990 si tři 13-14 klucí koupili upravený trabant a bylo zážitkem potkávat na středočeských silnicích X-té třídy okolo České Sibiře "vůz" bez viditelného řidiče za volantem......

0/0
29.3.2012 0:33

Mustrum Ridcully

Re: Taže trabant říditi vožralej je horší, než říditi porše.....

Trabant 200km/h? Tak to buďto

a) v tom upraveném trabantu nebylo téměř nic originálního (určitě ne tlumiče a podvozek)

anebo

b) to byl životu nebezpečný zážitek.;-D

0/0
30.3.2012 8:40

yyyjj

Taže trabant říditi vožralej je horší, než říditi porše.....

Nejsem vůbec technickej typ......,

a) ale z trabantu tam byla nejspíš jenom epoxidem či-čo vytuněná karosérie....

b) už slyšet a cítit TO byl životu nebezpečný zážitek....

c)  vidě TO šlo opravdu o život kd/e/y kdykoli a představte si, že za volantem skoro nebyla vidět hlava řidiče....

0/0
30.3.2012 18:09

panna z medvěda

fanoušci komety už si obhlíží okolí působiště pro finále

+1/0
29.3.2012 0:05

cfvygbuhni

...

Arabský šejk neví co s penězi a rozhodne se, že si koupí to nejlepší auto na světe. Koukne do katalogu a čte dodací doby: Lincoln - dva měsíce Rolls Royce - půl roku Trabant - tři roky Šejk si říká: Tři roky, to musí být skvělé auto. To si objednám. Němci si samozřejmě dají záležet a objednávku vyřídí okamžitě, zařídí extra kamión a odvezou trabanta šejkovi. Pobočník hned utíká oznámit radostnou zprávu: Vaše výsostí, měl jste pravdu, je to seriózní firma! Obratem poslali funkční model z papundeklu.

+7/0
28.3.2012 23:09

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: ...

;-D

0/0
29.3.2012 7:37

Qíteček v nemilosti cenzůry

Re: ...

Starej, ale super R^

0/0
29.3.2012 10:11

Be more than you appear to be 3

Uvidíme, jestli bude i v tomto případě policie tak velkorysá

0/0
28.3.2012 23:02

dan..

Zase lobista,

tentokrát z Brna.

0/0
28.3.2012 22:20

pingu1

µ

;-D R^

0/0
28.3.2012 22:17

Rubik1

Měl štěstí, že jel jen v trabantu a ne v nějakém autě

Jakmile by totiž šlápl pořádně na plyn, tak to s těma promilema neukočíroval a dopadl by hůř.

+1/0
28.3.2012 21:56

Karlos BS MC

náhodou, na tráboše nešahejte

vylepšená verze tohoto vozidla je škoda fabia. bohužel toto škodovácké vozítko konstruktéři zbytečně přetechnizovali, takže s trabantem má akorát společné kličky u oken:-)

+3/0
28.3.2012 21:42

Papl22

Re: náhodou, na tráboše nešahejte

jsi k...t :-(

+1/0
29.3.2012 7:54

zorro_rojo

Re: náhodou, na tráboše nešahejte

Pravda. Trabant mel vetsi kufr. :)

+1/0
29.3.2012 20:54

Miroslavson

Nedivím se ,že řidič nereagoval na světelnou signalizaci

V modrém oblaku dýmu,stěží mohl vidět policejní majáky. A červený nápis?!! Asi si myslel ,že by to mohl být pohled do svých zkalených očí z chlastu:-P

+1/0
28.3.2012 21:23

karelman

Podle posledních zpráv

jde o jistého Romana O., který se rozhodl emigrovat do Německé demokratické republiky.

+1/0
28.3.2012 20:53

Scarlett O Hara

uáááááááááááááá

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
28.3.2012 20:36

DlouhousekLihoslav

na trabant je potreba ridicak ?

sakra

0/0
28.3.2012 20:35

PedroKV

Tati, předjel tě trabant..

:-D

+2/0
28.3.2012 20:16

kodl.IV

Proč jsem si vzpoměl na film

Vrchní, prchni :-)

+1/0
28.3.2012 20:06

.koulehranatá.

Re: Proč jsem si vzpoměl na film

to nevím tam hlavní roli hrál hadrák (Verolex).....;-)

+3/0
28.3.2012 20:13

al-adin

Re: Proč jsem si vzpoměl na film

Hadrák ten je o třídu vejš......;-D

0/0
28.3.2012 20:14

Dr.Onufrakova

Poradím ti mnemotechnickú pomôcku

Velocipéd je bicykel a rex je kráľ (alebo meno pre psa), spolu Velorex, lebo to vyvinuli v bicyklovej dielni. Verolex je milé tak do 5 rokov.

0/0
28.3.2012 22:10

petr691

reklama

kolikpak asi policejni mluvčí dostává od firmy Drager nebo jejích dealerů za tuhle reklamu?!;-€

0/0
28.3.2012 20:05

antimultivitamin

Re: reklama

;-D

0/0
28.3.2012 20:10

nasr

Snad opilý Krňan, ne?

Snad opilý Krňan, ne??8-o

0/0
28.3.2012 20:03

luban12

Re: Snad opilý Krňan, ne?

Odkud že byl ? Z Krňan ?;-D

0/0
28.3.2012 23:30

crtec6

Nedělejte si tady na diskusi legraci!

Trabant je solidní vůz!

+5/0
28.3.2012 20:03

adviser

Re: Nedělejte si tady na diskusi legraci!

kromě toho jsou v šedém infopanelu samé polopravdy a nesmysly. Autor se ani neobtěžovat o tomto vozítku něco zjistit. Vyráběn v rozmezí let 1957 až 1991. Karoserie plechový skelet v kombinaci duroplastových dílů. Motor dvoutaktní, čili spaloval směs benzínu a oleje. V té době ale nic zvláštního stejně tak jako řazení pákou pod volantem. To ještě z Trabanta nedělá unikát.

+2/0
28.3.2012 20:20

Apophis.goauld

Re: Nedělejte si tady na diskusi legraci!

Myslím, že každý, kdo někdy měl trabanta se musel téhle "novinářské osvětě" zasmát.. To, co zde o trabantu napsali je spíše shrnutí povídaček a nadávek, než jeho reálné vlastnosti..

A mimochodem, co se týče hlavní fotky v článku, trabanti se s takovýmito volanty NEVYRÁBĚLY - jedná se bezesporu o nějaký upravený kousek, ale to bychom také asi chtěli po autorovi moc.....

0/0
28.3.2012 20:24

thorough2

Re: Nedělejte si tady na diskusi legraci!

Jak hodně musí průměrný čtenář vyvinutý intelekt aby pochopil že není na motoristickém webu a že článek není výhradně o trabantu? :-D

+1/0
28.3.2012 21:24

jedenactikilovakoule

Re: Nedělejte si tady na diskusi legraci!

R^;-D

0/0
29.3.2012 6:16

nemereth

Re: Nedělejte si tady na diskusi legraci!

Trabant 601 se určitě od roku 1957 nevyráběl.

+2/0
28.3.2012 20:55

thorough2

Re: Nedělejte si tady na diskusi legraci!

Šedý panel má nadpis Trabant 601.. 7. listopadu 1957 byla zahájena výroba vozu Trabant 500. V roce 1964  byla přepracována karoserie a výsledkem se stal Trabant 601 (P601). Ve stejné podobě, jen s malými změnami byl Trabant 601 vyráběn až do července roku 1990.

0/0
28.3.2012 21:19

al-adin

To

má blbec z té televize. Asi nějaký jmenovec lobbisty, a zapoměl v čem jede.......;-D

0/0
28.3.2012 20:01

furtkecal@seznam.cz

Re: To

;-D;-D kobra 11 ;-D

0/0
28.3.2012 20:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.