Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladík chce anulovat nezrušitelnou adopci dcery. Matka mu dítě zatajila

Boj o tříletou holčičku, kterou vychovávají adoptivní rodiče, dospěl do dalšího kola. Ondřej Réda se už tři roky snaží dokázat, že dítě, které jeho někdejší partnerka dala bez jeho vědomí k adopci, je jeho. Teď sáhl ke kroku, který nemá obdoby. Pokusí se dosáhnout anulování jejího nezrušitelného osvojení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

misaviki

Otci jde jen o pomstu

Biologickému otci nejde o dobro dítěte, kdyby ano, nebude požadovat, aby bylo vyrváno z rodiny, na kterou si zvyklo ale raději by se snažil domluvit a zapojit. Přijde mi, že mu jde jen o sobeckou pomstu.

0/0
15.6.2012 11:12

Rákšasí

To je všechno hezký,

ale adoptivní rodiče si ji brali s tím, že se o ni budoiu starat celý život, a i když tohle pomineme, tak co asi bude cítit dítě, které má teď maminku a tatínka a pak se o něj bude starat mladý kluk, který si to za rok může zas rozmyslet....nechci ho napadat, ale v tomhle věku se mohou změnit názory raz dva.

0/0
11.6.2012 11:24

kieferr

Hmm

Dítě mu bylo zatajeno. On je biologický otec. Matka by měla skončit za mřížema a on dostat dítě do své péče.

+2/0
25.5.2012 13:16

My.WinCleaner

Re: Hmm

Spíše by měl sedět v base za to, co svým nezodpovědným jednáním natropil a ještě způsobí.

0/0
6.6.2012 17:07

tenisovejloket

Re: Hmm

ale on potrestaný byl... a to dítě mu ukradli... já se mu nedivím, že ho chce

0/0
6.6.2012 17:15

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Hmm

Z pohledu toho otce jistě...z pohledu toho děcka už to tak nevidím. Tříleté dítě bude nejspíš velice silně fixované na své adoptivní rodiče. Dítě prostě přilne k tomu, kdo o něj s láskou pečuje, ať už to je nebo není biologický rodič. A když jej z této rodiny vytrhnete a dáte jej člověku, který pro něj bude naprosto cizí, jen mu tím ublížíte.

+2/0
6.6.2012 17:28

Dorotka M.

Přeji Ondřejovi,

aby svou dcerku dostal do své péče. Je to jeho krev. Trápil by se tím celý život, že někde má svoji dceru a nemůže ji vídat a vychovávat ji. Snad nejvyšší soud rozhodne v jeho prospěch.R^R^VV

+1/0
25.5.2012 13:05

příspěvek byl smazán

Re: Přeji Ondřejovi,

A co její noví rodiče? Osvojili si malou dcerku, stát se při adopci zavázal, že už jim ji nikdo nevezme. Už tři roky se o ni starají a ona je považuje za své rodiče a jistě je má ráda jako oni ji. A teď by o ni měli přijít kvůli hlouposti mladého kluka, který v životě udělal spoustu chyb a včas si nepožádal o určení otcovství? Navíc by měl myslet na dobro té holčičky - měl by chápat že v úplné rodině se má mnohem lépe, než kdyby ji vychovával jen on sám.

+1/0
28.5.2012 17:33

tenisovejloket

Re: Přeji Ondřejovi,

a ty bys žádal o určení otcovství, kdyby ti řekli, že dítě zemřelo?8-o

0/0
6.6.2012 17:16

opportunity

Re: Přeji Ondřejovi,

Já bych si to ověřila - úmrtní list, místo pohřbení atd.

0/0
12.6.2012 18:27

Rákšasí

Re: Přeji Ondřejovi,

Nejlepší pro dítě by bylo, kdyby se domluvili adoptivní rodiče s otcem - ten by se pak mohl stát jakýmsi strejdou - jeho by nezatěžovala denní péče o dítě až si najde novou partnerku(některá by to ani nechtěla) a adoptivní rodiče by měli holčičku, kterou si vzali.

0/0
11.6.2012 11:27

JaM_pce

...

je sice pěkné, že by dívenka mohla mít vlastního otce. Ale jestli ji už jsou tři roky tak nevím. Holka už je na něco zvyklá, už někomu říká máma a táta...bude v tom mít chudák zmatek...myslí taky někdo na chudáka holku, která za nic nemůže a defacto ji její vlastní otec chce vytrhnout ze spokojeného života a od "její" rodiny? Pokud je v tý rodině od malička, tak vůbec nezáleží na tom zda je to biologicky její rodina..pro ni to její rodina je...

+4/0
10.5.2012 9:08

Kazeasch

Re: ...

Já toho kluka docela chápu, ale musím že ač nedrad, tak k tomu už přistupoval jako Vy. Nanejvýš bych se chtěl s rodinou spřátelit abych ji mohl navštěvovat byť třeba jako strýček. Přeci jen 3 roky jsou dlouhá doba a navíc dost zásadní. Změna rodiny by už myslím byla tak na vybudování nějaké osobnostní poruchy.

+1/0
14.5.2012 16:18

cvany5

Re: ...

holka ma sice 3 roky zivota za sebou, ale cely zivot pred sebou. 3 roky zivota u lidi, kteri ji ziskali nezakonnym zpusobem. A moznost prozit cely zivot s vlastnim otcem..... ja nevim, pro me je volba jasna :-/:-/:-/

+2/0
20.5.2012 19:24

opportunity

Re: ...

Oni nic nezákoného neudělali.

+2/0
20.5.2012 19:34

Modrý a zelený blesk

Re: ...

Oni ne.

0/0
20.5.2012 20:24

sasena

Re: ...

Máte dítě? Pokud ano, nechápu, jak tohle můžete napsat. Pokud ne, chápu vás. Ale ty 3 roky jsou pro každé dítě rozhodující, pochybuji, že ten "tatínek" vůbec ví, co starost a malé dítě obnáší. Připadá mi, že si chce jen něco dokázat. Neznám ho, ale dovedu si představit, jak po pár dnech s dítětem ve vlastní péči lituje, že se do toho vůbec pouštěl. Nemá žádné citové vazby, což platí i pro holčičku, a jen si to celé pravděpodobně hodně idealizuje.

+4/0
22.5.2012 10:00

Dorotka M.

Re: ...

R^R^

0/0
25.5.2012 13:06

Slaine55

my jsme ale zlostát!

Zajímalo by mne, kdo jsou naši soudci. Musí to být lidé bez mozků!

0/0
30.4.2012 12:07

kotatkoxxl

Re: my jsme ale zlostát!

a když to vezmeš z druhé strany.. jsou rodiny, kteří si adoptují dítko třeba ve 3 letech a žijí s ním mnoho let a nějak jsem nezaznamenala, že by to dítě z toho mělo trauma...

V každém případě je to průšvih... vlastního otce chápu, ovšem "rodiče" už jsou také s dcerkou fungující rodina ....soudcům rozhodování nezávidím :-/

0/0
24.5.2012 16:11

ellav

To je neskutečná

zpackanost řízená soudy. Chudák holčička, která má teď svou mámu a tátu, své prostředí, by si měla - v případě úspěchu biologického otce - navykat na nové prostředí. Osud děvčátka teď mají v rukou soudci, kteří se samozřejmě budou snažit zakonzervovat stav takový jaký je, protože pokud ta holčička je ve svém prostředí šťastná, neměla by být vrácena biologickému otci. Vše od počátku špatně - sex mezi nezletilými, hrůzný čin ze strany matky a babičky holčičky (podvod s úmrtím dítěte), právní plichty soudu a  tím vším má ve výsledku trpět tříletá holčička.

+3/0
26.4.2012 12:38

cvany5

Drzim biologickemu otci palce

a doufam, ze holka bude mit moznost mit po zbytek zivota vlastniho tatu R^

+1/0
25.4.2012 12:32

sasena

Re: Drzim biologickemu otci palce

Toho samozřejmě má, je ale naprosto jasné, že pokud má mít to dítě šťastný život, neměl by biootec ve svém snažení pokračovat. Je to strašně sobecké. A už to, že přivedl 14 let starou holku do jiného stavu svědčí o tom, že asi nebude z nejzodpovědnějších. Rv

+2/0
22.5.2012 10:03

999666999

Ten lempl nepochybně není schopen uživit

ani sám sebe :-PRvRvRv

0/0
12.4.2012 15:56

tenisovej_loket

Re: Ten lempl nepochybně není schopen uživit

jak to víte?

+1/0
30.4.2012 12:35

EMS

Drzim mu palce

Toho tátu "bez papírů" sice neznám osobně, ale jeho spor sleduju a myslím, že to úplný ťulpas nebude. Snad jen to, že do postele se se 14 ti letou neleze. Držím mu palce!

+2/0
12.4.2012 10:49

Apolena Kolenatá

Vidím rozdíl

mezi nárokem právním, který bezpochyby existuje a nárokem morálním, který na straně bilogického otce prostě neexistuje. Je evidentní, že dítě, které vyrůstá od narození v milující rodině, bude po předání biologickému otci deprivované a duševní náslekdy si ponese celý život. Pokud toto stojí "milujícímu biologickému otci" za právní bitvu, je v mých očích sám deprivantem, neschopným normálního života, jakým je např. založení kvalitní rodiny a početí dětí, které by rád a morálně na výši se svou právoplatnou ženou mohl vychovávat.V

+6/0
29.3.2012 10:06

Apolena Kolenatá

Re: Vidím rozdíl

za překlepy se omlouvám:-)

0/0
29.3.2012 10:07

stryke

Re: Vidím rozdíl

No, třeba si chce osvojit svou novou potencionální milenku... do 14ti už jí zase tak moc času nezbývá Rv;-€

0/0
29.3.2012 10:43

opas

Re: Vidím rozdíl

To nemění nic na tim, že pokud postup soudů otce poškodil, mělo by mu náležet velkorysé odškodné bez ohledu na to, kde bude dítko vyrůstat.

+1/0
10.4.2012 15:12

Stever

Re: Vidím rozdíl

To může napsat jen ženská.

+2/0
12.4.2012 7:31

mamina2

Re: Vidím rozdíl

Ne, to může napsat každý člověk, který trochu chápe malé dítě.

+1/0
12.4.2012 8:00

Nemesiss

souhlasím s Vámi...!!!

...a vůbec - měla by se založit nějaká komise, která by ještě před porodem určila, zda biologičtí rodiče jsou vůbec vhodní k výchově vlastního dítěte. Pokud by naznala, že ne, tak by se vybrali vhodní milující rodiče, protože morální nárok těch původních by byl nulový...a všechny děti by vyrůstaly jen v milujících rodinách a všichni by byli šťastni až do smrti...!!!...R^VR^

+3/0
12.4.2012 8:40

Dorotka M.

Re: souhlasím s Vámi...!!!

To by asi cikáni neprošli...:-/

0/0
25.5.2012 13:09

Leinad

Re: Vidím rozdíl

Vidím rozdíl mezi zájmem dítěte a nárokem otce.

Dítě by mělo zůstat v adoptivní milujicí rodině raději, než v téhle partě (která klidně prodá k adopci mrtvé dítě, zapře jej, matka se schovává před otcem.... neznámý otec dítěte je odsouzený ...)

Chyby vedoucí k téhle neřešitelné situaci byly na straně matky dítěte (adopce by byla klidně možná i po vzájemné dohodě), ale i na straně úřadů (matrika dovolí zapsání neznámého otce, ačkoli nějaký chlap je odsouzený za soulož...)

0/0
12.4.2012 12:01

cvany5

Re: Vidím rozdíl

Zvlastni nazor.....to jakoze ti treba nekdo ukradne neco co je tvoje, ale po 3 letech by si se mel vzdat prava na vraceni, protoze zlodej a neco, co je tvoje si uz na sebe tak nejak zvykli.... Urcite vinou spatneho puvodniho rozhodnuti ceskych soudu bude mit holka nejakou dobu po navratu k tatovi stres. Ale pak uz bude mit na cely zivot vlastniho tatu...

+1/0
25.4.2012 12:30

Lovila veverky v korunách stromů

to se mi snad zdá

tady 90% lidí je proti otci. Proberte se prosím, kdyby v tomhle státě bylo normální právo, tak otec má dítě dávno u sebe. Případně je na světě nějaká dohoda s adoptivními rodiči.  Nechápu jak můžete vůbec uvažovat o možnosti, že by dítě otec nedostal. Každopádně matku a babičku zavřít.

+6/0
28.3.2012 7:28

Lord Helma

Re: to se mi snad zdá

po třech letech je už dítě dávno zafixované na adoptivní rodiče. Tenhle pán si jen honí své ego, aby se pomstil své bývalé a její matce.

+8/0
28.3.2012 9:00

Modrý a zelený blesk

Re: to se mi snad zdá

Jó, ale čí je to chyba - no přece státu, jako obvykle.

0/0
28.3.2012 10:11

Lovila veverky v korunách stromů

Re: to se mi snad zdá

Nějaký důkaz pro vaše tvrzení o otci? Ano dítě je zafixováno, ale kdo za to může?

+3/0
28.3.2012 11:05

_m-

Re: to se mi snad zdá

Co je podstatné - kdo za to může, nebo duševní vývoj holčičky?

Znáte tu pověst o Šalamounovi, dvou matkách a jednom dítěti?

+6/0
28.3.2012 12:13

Leinad

Re: to se mi snad zdá

Obojí je důležité. Soud může potrestat biologickou matku a babičku za lži a adopci zapřenou otci, může jim předepsat finanční úhrady otci, a to při zachování zájmu holky - vyrůstat radši v adoptivní rodině, než mezi trolama.

0/0
29.3.2012 10:29

Mac the Devil

Re: to se mi snad zdá

A jak přesně se tím pomstí své bývalé, když ta se o dítě nestará, tak se jí to nijak nedotýká? Co se trochu zamyslet, než něco plácnete.

+1/0
28.3.2012 12:48

Veslo5

Re: to se mi snad zdá

pokud není otec uveden v rodném listě nemá žádné právo Pravděpodobně největší chyba matky byla že uvedla idiota do rodného listu . Ale jinak ...  zavřít magore co vleze na nezletilou, co když bude vadný a vleze i na rád by dceru.

0/0
29.3.2012 11:50

Agent-přisluhovač

Re: to se mi snad zdá

Ona ho tam neuvedla, jinak by se musel o adopci dozvědět v jejím průběhu.

+1/0
11.4.2012 15:09

referentka

..zdá se mi to zvrhlé...

představa, že mi někdo vezme tříleté dítě, které od narození vychovávám, kterému čtu každý večer pohádky, které má babičky, dědy, má celou rodinu, je prostě absolutně nepřijatelná...co udělal pro to, aby dítě mohl mít ve své péči ten boreček?..někde zfetovaný po "mejdle ujel se čtrnáctkou" a teď něco chce?...tak dvě po ústech, i s matinkou...;-€

+9/0
27.3.2012 22:13

bbybonek

Re: ..zdá se mi to zvrhlé...

zvrhlá je adoptivní rodina, věděli velmi brzy, že vlastní otec existuje

+5/0
27.3.2012 23:22

qwertza

Re: ..zdá se mi to zvrhlé...

Když se adoptivní rodiče dozvěděli, že otec existuje, to mu jako to dítě měli dobrovolně odevzdat? Otci, který to dítě udělal 14leté dívce, dostal za to podmínku a který má problémy sám se sebou?8-o Přečtěte si komentář od "ducatofila" v 18:26 (27.3.), ten to napsal skvěle.:-)

+6/0
28.3.2012 0:20

Modrý a zelený blesk

Re: ..zdá se mi to zvrhlé...

Ano, z příspěvku ducatofila čiší, že byl do třiceti panic a Rédovi prostě závidí, i když těžko říct co. Když spí 17 s 14, to není žádná pedofilie, jak si zakomplexovaný ducatofil myslí.

+2/0
28.3.2012 10:11

Leinad

Re: ..zdá se mi to zvrhlé...

Vše je morálně špatně.

1) Vzít dítě z adoptivní rodiny. vs:

2) Prohlásit, že se biologická matka zachovala správně, když se schovávala(měnila adresy, odmítala kontakt), dítě zapřela, prohlásila za mrtvé a dala k adopci.

0/0
29.3.2012 10:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.