Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fyzicky i emočně to byl můj nejhorší den, napsal Breivik o masakru

Norský vraždicí radikál Anders Behring Breivik považuje den, kdy zabil 77 lidí, za nejhorší ve svém životě. V dopise nejmenované ženě to zdůvodnil tím, že "operace" byla velmi náročná. O korespondenci informoval norský deník VG.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukaslhotan

Kdyby byl islamista mohl by za vše Izrael a západ

Ještě mně tak napadlo, jaký je rozdíl mezi nenávisti Breivika a islamistů? například u nás v ČR? http://lukaslhotan.blog.idnes.cz/c/255789/Je-rozdil-mezi-nenavisti-k-brnenskym-a-izraelskym-zidum.html Samozřejmě kromě toho, že oni zatím vraždí jen ve Francii a Izraeli ...

0/0
17.4.2012 11:48

antimultivitamin

Ta střelba podle toho taky vypadala

Ono je teda ale dobře, že se z hlediska zacházení se zbraní Brevik moc nepředvedl.

0/0
28.3.2012 14:12

oskie98

Škoda promarněné šance poučit se

Nikdo normální neschvaluje čin Brejvika ani v tom nejmenším. To zaprvé. Z tohoto šíleného a hrozného činu se ovšem měly vyvodit určité závěry. A to bez ohledu na to, že šlo o čin vyšinutého člověka naplněného jakýmsi mesiášstvím, nebetyčnou nenávistí a nemajícího evidentně ani trochu normálního lidského citu. To zadruhé. Protože ale k žádné takové sebereflexi nedošlo (ani v Norsku samotném), můžeme očekávat, že k podobným excesům může dojít znovu. Je to strkání hlavy do písku. Jak píše JohnDoe níže, v Norsku je velice silný antisemitismus a protiizraelský postoj je oficiální postoj vládnoucí strany. A v takovém duchu nenávisti k jednomu národu, k jednomu etniku, k jednomu náboženství tam vyrůstají i mladí sociální demokraté jejich Strany pracujících.

+1/0
28.3.2012 12:30

antimultivitamin

Re: Škoda promarněné šance poučit se

Chyby je prostě v imigrační politice.

0/0
28.3.2012 14:13

infinitissimus

Proč se do každé diskuze o Breivikovi tahá politika?

na straně jedné proizraelští pravičáci na druhé promuslimští levičáci. Toto dělení mi přijde v této souvislosti úplně absurdní. Problém multikulturní politiky je o něčem úplně jiném. Navíc, ne všichni imigranti jsou muslimové a ne všichni se starají o politiku (většinou je vůbec nezajímá). Breivikův čin je třeba vidět v úplně jiných souvislostech. V Norsku, zemi s nikterak početným obyvatelstvem se rozmohla nepochopitelná mánie dávat zcela bez jakékoli selekce možnost přivandrovat naprosto každé, byť té nejpochybnější existenci. Vzhledem ke štědrému sociálnímu systému se tak Norsko stalo oblíbenou destinací nejrůznějších individuí, které, ač tvoří jen (zatím) 10 % veškeré populace, mají na svědomí většinu trestných činů. Jestliže tam pak existují lidé, schopní říci, že norské dívky si za své znásilnění mohou sami, protože muslimy provokují svým oblečením, nedivím se, že někomu přeskočí. Breivik byl asi paranoidní jedinec, je však otázkou, do jaké míry je klid těch ostatních oprávněný.

+3/0
27.3.2012 22:11

infinitissimus

Re: Proč se do každé diskuze o Breivikovi tahá politika?

Oprava: mohou samy

0/0
27.3.2012 22:13

socyálňy inženyr

Re: Proč se do každé diskuze o Breivikovi tahá politika?

breivik je vedlejší produkt sociálního inženýrství ;-)

0/0
27.3.2012 22:47

dropa

Re: Proč se do každé diskuze o Breivikovi tahá politika?

Jestli to nebude tím, že se jedná o politiku!! :-)

0/0
27.3.2012 22:54

bara.obava

ja ty pravicaky nechapu...

tamhle todlenc...tady zase tohle...u nas ZATIM jenom kradou...snad u nas taky nezacnou kvuli penez vrazdit..

0/0
27.3.2012 21:30

.koulehranatá.

Re: ja ty pravicaky nechapu...

tady u nás žádní pravičáci nejsou.Je to pouhé matení voličů...;-)

0/0
27.3.2012 21:34

antimultivitamin

Re: ja ty pravicaky nechapu...

Je to jenom otázka času, kdy u nás někomu rupne v kouli a udělá nějaký masakr. Lidi jsou čím dál víc ve stresu, životní náklady se zvyšují, čím dál tím víc lidí se ocitá v zoufalé životní situaci, praktická žádná spravedlnost tu neexistuje a oficiální autority se chlubí svojí prohnilostí....

0/0
28.3.2012 14:17

8x_ma_vymazali_ešče_ma_nědostálí

Chudáček z toho má trauma

určitě má nějaké bebínko z dětství;-)

+1/0
27.3.2012 21:03

oskie98

Re: Chudáček z toho má trauma

Chudáček určitě není, ale trauma z dětství má, to už se ví dávno, přece ho opustil otec. Takže tak nějak .... :-/

0/0
28.3.2012 11:36

sedmý ze tří

Lanta to říká přesně, ty děti si za to do jisté míry mohou sami

Jejich nenávist vůči Izraeli do jisté míry zavinila nenávist vraha vůči nim .... Prostě nenávist plodí nenávist.

+2/0
27.3.2012 19:28

Lanta 2OO4

Re: Lanta to říká přesně, ty děti si za to do jisté míry mohou sami

8-o8-o8-o

0/0
27.3.2012 19:29

sedmý ze tří

Re: Lanta to říká přesně, ty děti si za to do jisté míry mohou sami

Lanta: To jsem usoudil na základě svých názorů na podobný radikály.....v podstatě všichni jednají stejně - ve jménu nenávisti (k islámu / homosexuálům / židům/ černochům / dosaďte si cokoli daklšího........) oni nenáviděli Izrael

0/0
27.3.2012 19:32

tarantule959 - solifluga

Re: Lanta to říká přesně, ty děti si za to do jisté míry mohou sami

Otázka. Co stihli Izraeli , ti v budoucnu dost možná fundamentalisti, udělat ?

0/0
27.3.2012 19:39

oskie98

Re: Lanta to říká přesně, ty děti si za to do jisté míry mohou sami

Samozřejmě nic, bohužel ale díky Breivikovu vraždění. Jed už byl ale zaset. O tom mluvily i zprávy popisující, co se v tom táboře dělo před tím vražedným masakrem (simulace plavby mírové flotily do Gazy navzdory izraelským vojákům).

0/0
28.3.2012 11:41

John Doe777

Re: Lanta to říká přesně, ty děti si za to do jisté míry mohou sami

Norská autorka bestsellerů Hanne N. Herland v rozhovoru pro Arutz Sheva uvedla,že její země jenejantisemitičtější v západní Evropě. Dodala také, že norská vláda nepřímo akceptuje Hamas, jehož hlavními cíli jsou etnické čistky, teror a genocida proti Židům.Již dříve napsala, že norský ministr

zahraničí Jonas Gahr Stoere izoluje a zesměšňuje svoji zemi na

mezinárodním poli, protože se chová jako aktivista působící ve prospěch

Hamasu.Herland také prohlásila, že v Norsku jsou protiizraelské nálady doprovázeny nepokrytým antisemitismem.

+4/0
27.3.2012 19:32

jiku

v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

z nichž některé jsou podle mého názoru daleko za hranou, když hledají omluvu pro vraždění neozbrojených děcek z nějakého "preventivníhoL důvodu; zdejší cenzura maše příspěvky, kde se objeví slovo vole, ale tyhle zrůdnosti tu nechává; vyzkouším tedy bdělost cenzora a obětuji své virtuální životy : Bango, ty dXebile ! Dvořáku, co šéfuješ Bangovi, ty ultradXebile;  ... a sbohem :-)

+3/0
27.3.2012 19:17

kecynemajcenu

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

mels me radsi napraskat, to funguje. Je tu na to tlacitko.

0/0
27.3.2012 19:20

jiku

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

neéééé, práskat neééé, takhle jsem se alespoň pobavil, když už ti nemůžu dát pár facek a ulevit si tak; jo, a Brejvik se měl upálit a zanechat dopis PROČ to dělá, zabil by tak jen sebe a věci by posloužil určitě mnohem více a lépe;

0/0
27.3.2012 19:24

kecynemajcenu

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

to by ale asi nebylo pul roku nekolikrat tydne na titulnich strankach, ze?

+1/0
27.3.2012 19:27

jiku

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

Palacha je plno v novinách a TV i 33 let poté ;-)

0/0
27.3.2012 19:27

tarantule959 - solifluga

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

Rozdmýchal diskusi a to mohl fakt jinak. A tím činem je ještě horší věcí než ta proti které “bojuje “.

0/0
27.3.2012 19:32

jiku

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

R^

0/0
27.3.2012 19:44

rigel

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

Kecynemajcenu, vpal si preventivne kulku do palice, jses nebezpecim pro lidstvo.

+1/0
27.3.2012 20:13

John Doe777

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

Deti tam  nemali čo hľadať !! ;-€

0/0
27.3.2012 19:23

jiku

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

to ty trady taky ne ;-D

+1/0
27.3.2012 19:26

jiku

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

to ty tady taky ne ;-D

0/0
27.3.2012 19:27

John Doe777

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

Dobre, že sa bavíš, je to veľavravné.. ;-)

0/0
27.3.2012 19:28

tarantule959 - solifluga

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

Podávají své názory ve formě odpovídající demokratické diskuzi.

0/0
27.3.2012 19:24

.koulehranatá.

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

až to tu budou řídit musulmáni tak demokraticka diskuse nebude a ani jiná...;-) pak si na Breivika vzpomeneme....;-) tedy ti, kteří to přežijí....

+1/0
27.3.2012 20:04

tarantule959 - solifluga

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

No jako máte pravdu , ale vubec se to nevztahuje na to co jsem napsal :D.

0/0
27.3.2012 20:35

.koulehranatá.

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

to jo, ale snad to nevadí...;-);-D

0/0
27.3.2012 21:23

tetek.

Re: v téhle diskuzi jsou zajímavé příspěvky,

Kdo je bez viny?

0/0
28.3.2012 0:58

Lanta 2OO4

Vyšinutej sobec

Pro něj to byl prej fyzicky i emočně nejhorší den, zatímco ty jeho oběti a jejich příbuzní si to evidentně uživali, co? Tenhle  tvor (zdráhám se použít slovo člověk) vidí jen sám sebe a svý vlastní zájmy............ hnusnej asociální sobec - hyena a spodina lidský společnosti. Nic jinýho tenhle tvor neníRv

+1/0
27.3.2012 18:58

kecynemajcenu

Re: Vyšinutej sobec

kdyby byl sobec jak tvrdis, ohrozeni budoucich generaci vrazdicima pristehovalcema ho nezajima. Nemas pravdu.

+4/0
27.3.2012 19:06

tarantule959 - solifluga

Re: Vyšinutej sobec

Do háje je to magor a v tomhle případě fakt účel nesvětí prostředky !

+1/0
27.3.2012 19:09

kecynemajcenu

Re: Vyšinutej sobec

nevim, kolik ti je a jaky mas zkusenosti s vlivem pristehovalectvi na bezpecnost v hostitelskych zemich. Mne je 40, za mlada jsem zazil Malmo, kde lidi nezamykali byty a holky chodily z baru samy ulicema klidne po pulnoci. Ted se tam po setmeni boji samotnej chlap. Pravda je, ze pristehovalectvi (a tudiz strany, ktere ho podporuji), ma ve Skandinavii mnohonasobne vic obeti, nez Breivik.

+6/0
27.3.2012 19:14

tarantule959 - solifluga

Re: Vyšinutej sobec

Zaprvé ano jsem dost mladej. Zadruhé myslíte ,že činy islamistů schvaluju ? (Ne) Ale to co udělal mi přijde jen jako impuls ne jako řešení.

0/0
27.3.2012 19:22

kecynemajcenu

Re: Vyšinutej sobec

to mate podobny, jako s nasilnym resenim romsky otazky. Jeste na vejsce bych tvrdil, ze nikdy. Ted vidim, jak zabira integracni reseni v CR a jak nasili v Madarsku pomohlo k nastoleni poradku a uz si nejsem tak jistej.

0/0
27.3.2012 19:44

tarantule959 - solifluga

Re: Vyšinutej sobec

Tak tam zase jasno :D. Hlavně trestat všechny lidi stejně a nedávat Roműm sociální výhody. Pak se budou muset zaintegrovat sami :P.

0/0
27.3.2012 19:51

Lanta 2OO4

Re: Vyšinutej sobec

Ale vždyť jemu jsou nějaký budoucí generace naprosto ukradený. Tenhle tvor  jedná jen a čistě na základě toho nejnižšího lidskýho pudu a to na základě nenávisti........Rv

0/0
27.3.2012 19:11

kecynemajcenu

Re: Vyšinutej sobec

a to jsi usoudil na zaklade clanku na iDnes? Nebo jsi s nim mluvil? Proc myslis, ze mas pravdu? To jako kdybych ja tu napsal, ze ho odsuzujes kvuli svy homosexualite.

+2/0
27.3.2012 19:18

Lanta 2OO4

Re: Vyšinutej sobec

To jsem usoudil na základě svých názorů na podobný radikály.....v podstatě všichni jednají stejně - ve jménu nenávisti (k islámu / homosexuálům / židům/ černochům / dosaďte si cokoli daklšího........)Rv

0/0
27.3.2012 19:20

kecynemajcenu

Re: Vyšinutej sobec

byl Palach podle tebe hrdina?

0/0
27.3.2012 19:24

tarantule959 - solifluga

Re: Vyšinutej sobec

Podle mě ne.

0/0
27.3.2012 19:25

Lanta 2OO4

Re: Vyšinutej sobec

Palach kromě sebe někoho vraždil?  Palach podle mýho hrdina nebyl. Sebevraždu za hrdinství nepovažuju.......ale chápu ho. Mašíny naopak nikdy nepochopím a vždy pro mě budou jen vrazi.......

0/0
27.3.2012 19:26

kecynemajcenu

Re: Vyšinutej sobec

takze kdyz zabil sebe, chapes ho, ale kdyby zabil milicionare, nechapal bys ho?

0/0
27.3.2012 19:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.