Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oceloví ptáci Pentagonu se chystají zahnízdit na Kokosových ostrovech

Spojené státy naplňují novou vojenskou strategii a posilují svoji přítomnost v Asii. Zraky Pentagonu se upírají mimo jiné i k drobným korálovým atolům v Indickém oceánu, kde chce armáda postavit základnu pro bezpilotní letouny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antimultivitamin

A nemohli by tam zahnízdit i modří ptáci?

:-)

0/0
28.3.2012 15:25

.N W O

Americký bezpilotní letoun RQ-4 Global Hawk poprvé v akci !

Xhttp://www.pentagonstrike.co.uk/pentagon_cz.htm#MainX  ;-€

+1/0
28.3.2012 13:56

MajklNajt

Re: Americký bezpilotní letoun RQ-4 Global Hawk poprvé v akci !

;-D

0/0
28.3.2012 18:37

DAVIDIANUS

Někdo by měl vybrat

toto vrabčí hnízdo, jinak mám ale přírodu rád....:-)

+2/0
27.3.2012 19:40

Larry Matejka

Jedno se potvrzuje

Na tomhle světě už není kam utéct...

+3/0
27.3.2012 19:36

DAVIDIANUS

Re: Jedno se potvrzuje

Larry, ty mě vždy potěšíš.....R^

0/0
27.3.2012 19:39

wiki5

Re: Jedno se potvrzuje

me zase pobavi... takze sama spokojenost

+1/0
27.3.2012 20:54

davnopryc

Re: Jedno se potvrzuje

....vetsi spokojenost by byla -  mit Oceloveho Ptaka !

0/0
28.3.2012 2:47

wiki5.5

Re: Jedno se potvrzuje

souhlas, ale zda se, ze pro nekoho je to davnopryc ;-D

0/0
28.3.2012 3:44

davnopryc

Re: Jedno se potvrzuje

Co se zda je sen a kdyz se vzbudis tak je den.;-D

0/0
28.3.2012 6:42

Isabelle

Re: Jedno se nepotvrzuje

Podle toho, jak Ty Larry, posuzujes "svet "

0/0
28.3.2012 20:22

jekkal

Čínu a Indii

již amíci nezastaví, maximálně trochu přibrzdí

0/0
27.3.2012 19:23

oldfashioned Kokodák v2

to je titulek jak z Ruďasa 1955

;-D;-D

+3/0
27.3.2012 18:54

pingu1

Re: to je titulek jak z Ruďasa 1955

R^ taky jsem si zanotoval...;-D   jo ,jenze zuslechteneho zeleza ná tech ptakach moc neni...

0/0
27.3.2012 21:26

pecena_kacena

...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

pro americany nejlepsi obchodni kamosi...tak jak to vlastne je..?8-o8-o

0/0
27.3.2012 18:05

Sharpe

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

V Benesove Ceskoslovensku bylo nejvetsim obchodnim partnerem hitlerovske Nemecko, tak jak to vlastne bylo ?

0/0
27.3.2012 18:33

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Možná ti samí lidé, co stvořili Hitlera, stvořili Čínu.... Prokurátor Tellford Taylor v závěru Norimberského procesu prohlásil, že kdyby nebylo IG Farben nebylo by Hitlera ani wwII. IG Farben patřila z 50% Rockefellerově Standard Oil... A D. Rockefeller napsal v roce 1973 v NY Times:

"Whatever the price of the Chinese Revolution, it has obviously succeeded not only in producing more efficient and dedicated administration, but also in fostering high morale and community of purpose. The social experiment in China under Chairman Mao's leadership is one of the most important and successful in human history... " Tak se nám to krásně uzavírá... Čína je model, jak bude vypadat náš svět v budoucnu...

0/0
27.3.2012 20:32

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

mozna vas... mozna vas

+1/0
27.3.2012 20:58

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Opět jen osobní výpad a žádný argument... ;-D 

Ne můj, ale globalistů... Ten Rockefellerův článek v Timesech stojí za přečtení...

0/0
28.3.2012 1:12

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

copak se da rict na to, ze Hitler byl stvoren? Vy jste taky byl stvoren a zrejme stejnymi tvurci exotu. A jestli verite, ze Cina bude vas model tak tomu verte, je to self-fulfilling prophecy.

+1/0
28.3.2012 1:20

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Prokurátor Taylor napsal knihu, která popisuje jak byl Hitler stvořen... Berte to jako obrazný výraz... Pro vás polopatě: stvořen ve smyslu, že ho někdo financoval, podporoval a dostal nahoru... Hilera dostali k moci lidé jako Thyssen, Astor, Prescott Bush, Harriman, Rockefeller... Měli jsme tu pár soudů podle Trading With the Enemy Act, Killgoreho Committee, které to tvrzení dokazují...

Opět máte problémy s psaným textem nebo nečtete, Napsal jsem že Čína není můj model, ale je model, který se líbí globalistům, jako pan Rokefeller a odkázal jsem vás na jeho článek v NY Times, kde ten model adoruje... ;-)

+1/0
28.3.2012 2:24

wiki5.5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

a napsal jste tohle: "Čína je model, jak bude vypadat náš svět v budoucnu..." Jak rikam, to bude vas svet a nevymlouvejte se jeste kdyz je to tak snadno k dohledani.

Jinak ti mocni lide by ho tam nedostali, kdyby nebyla zrala doba, kdyby se on sam "neudelal" skrze davy. kdyz byl jeste nikdo, tak za nim take neprisli a nerekli mu, Hitlere, my z tebe udelame diktatora. To je ten zasadni rozdil mezi nami dvema. Vy furt musite mit nejaky konspirace. Ja na ne az tak moc neverim (nerikam, ze nejsou, ale v mnohem mensi mire, nez se nam snazite namluvit).

+1/0
28.3.2012 2:37

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Ale vy jste mi podsunul, že takový svet chci... Nechci... To chtějí ti globalisté...

Konspirace? Je neoddělitelnou součástí byznysu i politiky. Politik se vychová a podporuje, financuje a pokud možno se zajistí jeho vydíratelnost... Běžný postup... I ten FDR říkával, že "presidents are selected not elected..." Problematika zrodu Třetí říše je daleko hlubší fenomén, a budeme-li hledat kořeny, najdeme děsivé a velmi znepokojující skutečnosti, ale to je na knihu... Pro tuto chvíli stačí říci, že pro-nazi byla řada lidí v západním světě... On byl i ten Edward VIII nacista... Pravda musel abdikovat... To bylo na oligarchy moc přímočaré a okaté, tak stačil ten Astorův klub v House of Lords...  Chamberlainova politika ústupků byla produktem... Potom jsme měli pokus o nacistický puč v USA a to byla práce Britů... Tohle zase potvrzuje výpověď generála Buttlera před House of Representatives... Jedno je jisté Adolf napsal svou nabídku a ta byla zvednuta... Ww II byla lukrativním byznysem.

0/0
28.3.2012 2:59

wiki5.5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

ja jsem vam nic nepodsunul, minimalne linguisticky jste se pojmem "nas" do toho zaradil, ne? A ja vam rikam, ze to bude vas. Vy se tam vidite tak se tam vidte.

To ostatnim to snad ode mne nechcete abych to komentoval. Ja zase pres poprskanou obrazovku nic nevidim. Vy vzdycky udelate takovej eintopf, ze to se proste komentovat neda, tam si proste vybere i milovnik zeleniny i masa :-)

+1/0
28.3.2012 3:43

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Zajímalo by mne proč potom chodíte do diskusí... Uvádím fakta, Problematika vtěsnaná do tisíce znaků může působit nepřehledně, přesto má logickou linku i souvislosti... Každý uvedený příklad je na poměrně dlouhá historická studia... Vášeho poprskaného monitoru je mi líto, dokazuje, jak jsme historicky nepoučitelní... Vy v systému podobnému tomu v Číně jednou skončíte, neboť náš západní systém k němu míří mílovými kroky... Nejsmutnější je, že ho nakonec ještě ho budete bránit jako vrchol svobody a demokracie...  Pseudopravicový, kolektivistický bolševismus v praxi...  Na těchto diskusích je častým jevem...

0/0
28.3.2012 12:40

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Vidite Larry, vy sem chodite jenom proto, abyste si nacechraval svoje ego. Michate tady ten svuj eintopf jehoz suroviny mozna maji pravdivy zaklad, ale vy z nich udelate fantasmagoricky konspirativni nesmysl. Dela vam dobre, ze vas par lidi, kteri povetsinou ani nemaji sajnu o cem mluvite, ale vypada to na prvni pohled, ze aspon vy to vite, pochvali, daji vam palec nahoru a vy jste spokojeny.

Take se citite jako spasitel lidi. Vy, jediny aspon na teto diskuzi, vidite tu hrozbu a varujete pred ni. Ale to stado, ktere se snazite vest to nevidi a vy se citite neco vic. Pritom premyslim, ze prave lidi, kteri za vsim vidi konspiraci jsou ti slabsi, kteri nejsou moc schopni zvladat slozitost doby a tak se uspokojuji tim, ze by to zvladali, jen kdyby ti zli a silni konspiratori jim necili jejich kruhy.

+1/0
28.3.2012 20:05

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Takze ja vim proc sem chodite vy a vy nechapete proc sem chodim ja. Ackoliv jsem vam to nekolikrat rekl a i jste na to napsal, ze tomu rozumite, tak stejne nevite. protoze vy sem nechodite poslouchat hlasy ostatnich, vy sem prave chodite poucovat. Vy prave patrite k tem nepoucitelnym, kteri skonci ve vasi cinske vizi. Jak jsem vam rikal, vy tvorite self-fulfilling prophecy.

0/0
28.3.2012 20:06

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Víte Wiki, nejsem nejmladší, prošel jsem v životě vším možným a nebojte, že se neumněl přizpůsobit podmínkám i když vždy po svém... Já ale už nechci ani nesmím... Vždy jsem dovedl najít cestu, jak čelit vnějším okolnostem i cestu k úspěchu, subjektivnímu i objektivnímu, chcete-li... Nikdy jsem neměl problém s novými výzvami, či se něco učit od píky ani začínat znova... Celý život působím v kreativní sféře, tak to mám trochu v popisu práce... Prošel jsem oběma typy školství a oba byly stejné v tom, že preferovaly detaily nad celkovým obrazem... Nenabízely vzdělání, nabízely jen úzkou specializaci, stejně jako velmi úzký pohled na svět. Snažím se dávat věci do souvislostí a širšího obrazu. Snažím se poukazovat na souvislosti, které nám zůstaly skryty protože tyranii, která přichází je potřeba zarazit, ne se jí přizpůsobit... A není to nijak nová tyranie, jen se to celé opakuje v globálnějším měřítku, má to své historicky dané zákonitosti. Ta čínská vize se začíná naplňovat...

0/0
28.3.2012 23:08

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

no vidite... a uz jedete zase ve svem kazani... zapamatujte si, ze se sem chodim bavit, protoze takove jako jste vy nema smysl o nicem presvedcovat, stareho psa novym kouskum nenaucis.... a ja bych byl jen bloud, kdybych se o to snazil

0/0
28.3.2012 23:11

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

A co třeba Patriot Act nebo NDAA? Proboha není to přímo ultrahitleriánská legislativa? Ztráta habeas corpus... Není to přímo důkaz tyranie? Zaplaťbůh najdeme pár lidí ve vysoké politice, kteří si to také myslí....

0/0
29.3.2012 0:10

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

vy jste fakt k popukani... osobne zadny dukaz tyranie nevidim. Ano par lidi jak sam rikate to muze byt a to je v poradku, ani bych necekal v te tyranii, ze by meli vsichni stejny nazor... ale za ten jiny nazor nejsou tyrani, takze demokracie porad existuje

0/0
29.3.2012 0:22

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Zrušení Posse Commitatus Act a právo armády neomezeně zadržovat i zabíjet občany na vlastním území vám nepřipadá jako konec demokracie, ehm její vyšší formy, ústavní republiky? Tím jen potvrzujete slavný Huxleyův výrok, že se jednou otroci naučí své otroctví milovat i bránit.... :-(

0/0
29.3.2012 0:29

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

jenze vy mate zase jen polovicni pravdu... v tom celem rozvasnenem projevu chybi, ze to neni neomezene pravo, ze je to jasne a striktne vymezeno. Je to proste dane na valku, kterou extremiste vyhlasili a neni to carte blanche. Ne, v te posledni vete se mylite jako ve vetsine predchozich. Jak rikam, pokracujte, ja k blogerovi Mikovi take obcas rad zavitam. On je stejne roztomily jako vy.

0/0
29.3.2012 0:32

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Toho pána neznám, škoda... Už Jefferson tvrdil, že když vymněníte bezpečnost za svobodu, ztratíte obé... Historie nás učí, jak snadné je svobodu zničit a jak těžké je ji znovu nabýt... Tohle nemá takové pojistky aby se toho nedalo zneužít... Ale myslím, že to hodně lidí probralo... To je válka, ale ne proti extrémistům... Tu válku vyhlásil Obama vlastním lidem...  :-/

0/0
29.3.2012 0:44

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Staci si ho vyhledat mezi blogery. Urcite si budete dobre notovat. :-)

0/0
29.3.2012 0:46

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

BTW: To, co se vám zdá jako konspirační teorie může být i výsledkem letitého, poctivého výzkumu i ověřování faktů. Hypotézy, které jsou potvrzeny důkazy... Proč se spokojovat s mainstreamovou historií, která je buď příliš simplistická,  nebo přímo manipuluje, či jen neuvádí důkazy? Konspirace jako vysvětlení nějaké události je v historických publikacích v podstatě tabu, jistota, že autor příjde o kariéru, bude vysmíván a démonizován... Ale nebylo tomu tak vždy... Třeba řada děl, která se zabývala první světovou válkou. Mohl bych třeba poukazovat na financování historie v USA po té druhé a nebyly to malé částky, aby se to už neopakovalo. Možná i proto se zabývám revisionistickou historií... Seriózních a fundovaných historiků je ovšem málo, neboť narozdíl od těch mainstreamových bývá jejich výzkum mizerně nebo vůbec financován... A hlavně nesou daleko větší břemeno díky tomu, že se od nich očekává daleko preciznější práce s důkazy a historickými fakty.. O to jsou jejich práce cennější.

0/0
29.3.2012 0:06

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

vy jste proste posedly... ale to je v poradku, klidne si budte posedly cim chcete. Ja se tim akorat bavim, k nicemu jinemu to neni ... hezky den :-)

0/0
29.3.2012 0:26

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Jo jsem posedlý... Uspokojuje to duši i hlad po tom, dozvědět se víc než říkají na CNN...  Hezký den... :-)

0/0
29.3.2012 0:36

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

i za cenu, ze vidite zelene muziky? Ne, dekuji, to cim prochazite vy je nemoc

0/0
29.3.2012 0:41

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Zelené mužíčky? Proč bych měl nějaké vidět? Mluvil jsem o autorech jako profesor Quigley nebo profesor Sutton... První byl Clintonův mentor... Nepsali o zelených mužíčcích... Opravdu...

0/0
29.3.2012 0:46

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

vy opravdu nectete co jini rikaji, vy sem opravdu chodite se ukazat. Kdybyste cetl, tak byste si pamatoval, ze jsem rikal, ze suroviny v eintopfu jsou OK, ale to co z neho vyleze je des. Kousky ze kterych je mozaika muzou byt z ryziho zlata, ale to neznamena, ze obraz mozaiky je paskvil. A tak vidim vase projevy... Opravdu...

0/0
29.3.2012 0:52

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Obraz, který přináší Quigley třeba v Tragedy and Hope rozhodně není paskvil... Tohle tisícistránkové dílko bylo původně určeno pro vnitřní potřeby administrativy, nemělo se vydat veřejně.... On mluvil otevřeně o věcech, které budete popírat, ale jeho mozaika sakra sedí... Materiály mu poskytovali lidé kolem Cecil Rhodes Society.. Stojí to za přečtení... Když se vám to bude zdát dlouhé, Cleon Skousen napsal Naked Capitalist... To je taková kritika Quigleyho zprava a v podstatě komenář a recenze Tragedy and Hope v jednom... Mohlo by se vám to líbit...

0/0
29.3.2012 1:06

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Zkuste vic cist nez kazat. Ta dila o kterych se zminujete jsou stripky do mozaiky. To je O, co z toho pak udelate vy je paskvil. Ale vy radeji kazete nez ctete...

0/0
29.3.2012 1:11

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Kdybychom toho Quigleyho četli oba, a že nabízí sakra ucelený obraz, polovina této diskuse by vůbec nemusela existovat... Mohli jsme se bavit věcně...  :-)

0/0
29.3.2012 1:16

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

o cem bych se s vami bavil? Tam neni nic co bych neznal, ale vy to vytrhate a udelate z toho konspiraci.... takhle se fakt muzeme bavit vecne (s hackem na "c") :-)

0/0
29.3.2012 1:34

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Vy tomu říkáte konspirace, ale myslíte, že hájím svůj Eintopf? Kdepak spíš ten jeho... :-) Byť nesouhlasím s jeho obdivem k lidem, kteří mu umožnili nahlédnout do své zákulisní kuchyně. Tady se kloním spíš ke Skousenově pohledu... Četl jsem to několik let, vracel jsem se od řady souvisejících věcí s úžasem, jak přesný ve svých popisech i důkazech byl. Nesouhlasím ale s jeho závěry a východisky. To koliduje s mým studiem oligarchií a základními tezemi z něj vyplývajících. Například k tomu, že funguje-li společnost proti základním zákonitostem vesmíru, zákonitě a opakovaně kolabuje. Funguje-li v souladu, prosperuje... Oligarchický princip dnes ovládající tento svět představuje to první a současný kolaps začíná být hmatatelný... Čím dříve to přestaneme popírat, tím dříve můžeme najít řešení. V opačném případě nás čeká doba temna, jako už tolikrát...

0/0
29.3.2012 2:10

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

ale samozrejme, umirani zacina pocetim... je jenom otazka v jakem stadiu umirani jsme... na cerne perspektivy demokracie jsem si zvyknul uz za totace... na realitu po totaci... v kteremkoliv stadiu muzete rict, ze spolecnost nefunguje v souladu se zakonitostmi vesmiru.... byla doba ledova pred vice jak 10000 lety podle zakonitosti vesmiru, nebo doba poledova, ktera je dnes? Je "globalni oteplovani" proti zakonistostem a mame proto urychlene s tim neco delat, nebo se mame vic obavat ze prijde ochlazeni, protoze to je ten pravy cyklus? Nejsme schopni posoudit ani jedno s naprostou jistotou, ale vy vite jak kdysi Rude pravo, ze "soucasny kolaps zacina byt hmatatelny..." ... tak se ho bezte rychle dotknout ;-)

0/0
29.3.2012 2:18

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Pro řadu lidí už bohužel hmatatelný je... Já zatím zdatně uhýbám, ale cítím v kostech, že se mne kolaps brzy dotkne sám... ;-) Nevyšší čas zakopat hrnec zlata a označit ho tajným znamením rybou...;-D

0/0
29.3.2012 2:51

wiki5

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

vidite, to bude uzitecnejsi, nez tady davat konspiracni teorie do plena :-)

0/0
29.3.2012 2:53

Larry Matejka

Re: ...doted jsem zil v domeni, ze cinani jsou

Mluvil jste o pomáháni lidem a zvířatům jako o poslání, které má význam... A já s tím souhlasím... Co když je zde nějaká mizivá pravděpodobnost, že i mé konspirace někomu pomohou? No nic mizím... Hezký den...

0/0
29.3.2012 3:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.