Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odposlechy ničí demokracii, reagoval Klaus na kauzu kolem Béma

Odposlechy jsou strašně nešťastná věc, která ničí demokracii, odvětil prezident Václav Klaus na otázku iDNES.cz, jak vnímá megaaféru posledních dnů, kdy MF DNES zveřejňuje nahrávky telefonních hovorů ukazující úzkou vazbu exprimátora za ODS Pavla Béma a pražského lobbisty Romana Janouška.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jnew

Ohrožení demokracie

Pan prezident, profesor Václav Klaus nás upozorňuje na ohrožení demokracie. Ještě by měl dodat jakou demokracii má konkrétně na mysli? Asi nějakou svoji, politicko-lobisticko-egoistickou verzi demokracie. Jedno je jisté, po tomto "prezidentovi" se žádné letiště jmenovat nebude. Jedině nějaké soukromé, z okruhu jeho politicko-obchodních přátel. Rv[>-]

0/0
31.3.2012 11:52

refill

DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

který místo aby řekl že to co je obsahem odposlechů je špatné, tak tvrdí, že špatné je, že se na to přišlo!!!

Je tady opravdu možné tohle všechno? A s krytím kmotra-prezidenta? :-([>-];-(

0/0
29.3.2012 20:43

martin0669

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

a kde to řekl? kde jsi to slyšel ... v které minutě toho videa anebo v kterém projevu

pokud to nedoložíš, tak lžeš :)

0/0
29.3.2012 20:47

bar.bu.do

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

... řekl, že je druhořadé, co řekli ...

... řekl, že nejhorší je, že byli odposloucháváni ...

... zajímavé, že mu nevadí piskořovci, kteří se odposlouchávají permanentně ...

0/0
29.3.2012 20:57

martin0669

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

neřekl ani jedno co píšeš :) ... pokud máš jiný názor, tak dej čas kdy to řekl ... já tam nic takového neslyším

vadí mu, že se takové odposlechy dlouho pohybují mezi lidmi a že to nevadí mediím

neřeší (nebo jako druhořadé považuje) co se řeklo, protože neví jak je to autentické a pravdivé a to musí řešit jiní

oba jeho argumenty chápu a souhlasím :)

0/0
29.3.2012 21:12

refill

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

Tak znovu: video číslo 1 čas cca 00:20. Stále tam nic neslyšíš, nebo nechceš slyšet???

0/0
29.3.2012 21:20

martin0669

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

koukej na co reaguju

NEREAGUJU na nadpis článku !!!

0/0
29.3.2012 21:25

refill

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

Já ale ano!!!

0/0
29.3.2012 21:32

martin0669

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

:-)

pak nezbývá než použít:

já o voze, ty o koze

0/0
29.3.2012 21:43

refill

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

Ono to však bohužel souvisí... :-) nic z uvedeného neexistuje samo o sobě a je to vzájemně propojené (Klaus ODS Bém Magistrát Janoušek). Každopádně mi vadí, když si z mých peněz-daní někdo užívá a ještě se zlobí, když to vychází najevo.Tušíte, kde by mohla být cenová hladina nebýt korupce? Myslíte, že by bylo špatné, kdyby na prodeji městských pozemků vydělávalo město a ne přátelé úředníků? Domníváte se, že z takto "odehnutých" peněz se do veřejných financí něco vrátí? Je řada zdokumentovaných kauz, které podrobně popisují uvedené situace.

Ale to je stále dokola :-(

+1/0
29.3.2012 22:07

martin0669

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

jen malá poznámka Klaus a ODS už nějaký čas neplatí, byl i čas kdy ji šel dost po krku. no vlastně druhá: myslíš, že korupce je spojená jen s ODS? Myslím, že zrovna Janoušek měl politiky napříč spektrem ... lobista by byl blázen pokud by se upnul jen na jednu stranu - mohl by na 4 roky přijít o kontakty a zdroje!

Ale já nic z toho co píšeš v otáznících nerozporuju! Jsem pro vyšetření a pro styl padni komu padni a všem stejným metrem! Ale bohužel zatím není moc papalášů, kteří by za svoje šmeliny sedělo :(

Mne točí vytržené věty z textu a otáčení výroků. Nejde říkat, že někdo lže a říkat nepravdy nebo polopravdy!

Demokracii ničí voliči - to by byl pravdivý výrok. Zdůvodnění: je jim jedno kdo vládne, stačí pár slibů a zvolí zase stejné lidi. A nekontrolují své volené zástupce. Jen nadávají.

Třeba se to za čas změní a volič bude svoji volbu brát zodpovědně!

+1/0
29.3.2012 23:00

refill

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

K té poznámce, co už konkrétně neplatí? To že byl VK v ODS? To že má vazby na PB? Myslíte, že vystoupením ze strany končí vazby s jejími členy? Přetrvávají roky! (Vy se nekamarádíte s kolegy z bývalého zaměstnání, kde jste strávil 5-10-15 let?) Když tak rád chytáte za ta slovíčka, kde jsem řekl že je korupce spojená jen s ODS ? Lžete? Ne to je právě dialog založený na uvažování, zkuišenostech, informacích... Jinak bychom jen opakovali co někdo řekl a asi bychom se dál nedostali... (znáte rčení že Xerox nikdy nepřijde s ničím originálním?) Vytržené věty a otáčení výroků je jistě nepříjemné, na druhou stranu je to přesně to co na nás pravidelně uplatňuje většina politiků (a ta videa je v tom jednoznačně utvrzují!), takže se jen používají na obou stranách stejné prostředky...

0/0
30.3.2012 10:53

refill

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

Co se týče navázání lobistů na politiky a strany, obávám se, že ani v tomto bodě nemohu souhlasit - jedná se o napojení na magistrát a město (Praha) a zde je, minimálně osobou primátora, u moci ODS (cca od roku 92-3 tuším pan Koukal), takže to je skoro nepřerušených 20 s jednou stranou. No a výrok, že demokracii ničí voliči, to je opravdu legrační, implikuje to skutečnost, že víme jaká by měla být, tj. víme i jak by se mělo hlasovat, tj. nemohlo by se hlasovat svobodně, tj. nebyla by to demokracie...

0/0
30.3.2012 10:53

martin0669

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

Klaus už není v ODS minimálně kolik ... 7 let. Nemá na její dění žádný vliv! Hlavně za dob Topolánka ji dost "potápěl" nebo kritizoval. Vazby na PB ... co to je? Ano, vystoupením ze strany končí dost vazeb ... nebo si myslíš, že třeba Paroubek má nějaké vazby a vliv na ČSSD (možná na pár členů-kamarádů ... jeho lidi tam určitě nejsou). Stejně tak s bývalým zaměstnáním, ano mám tam kamarády, ale nemám žádný vliv a ani přesné informace.

Pokud zdůrazňuješ Klaus (toho nemáš rád, to je vidět), ODS a pak napíšeš o korupci, tak co si mám myslet? Nevím zda nejsi jeden z těch, co vidí politiku jen jednou barvou :) ... soudím jen podle tvého psaní a vyjadřování.

Takže je správné používat to samé na politiky (vytrhávat věty)? Raději mám přímý přenos tiskovky než číst co si novináři vyberou a jak to interpretují, kolikrát si myslím, že sledovali něco jiného.

To rčení neznám a zdá se mi špatné, Xerox má celkem dost novinek :)

0/0
30.3.2012 17:00

nosalis

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

zodpovedna by mela byt hlavne zvolena strana,aby splnila to co slibuje ... ja jako volic toho moc neobvlivnim .. mam jenom 1 hlas v obrovskem mori hlasu

kdyz stranu zvloli 1000 lidi , .. ta strana se ukaze ze je hodne spatna .. ale ze durha nejvetsi strana je jeste horsi .. tak mozna 100 (vetne mne) lidi zvoli nekoho uplne jineho, dalsich 100 treba nepujde k volbam ..... a strana dostane porad 800 hlasu od lidi ktere volby nezajimaji, kteri nevi koho jineho by volili, atp .. takze se tam ta strana zase dostane

navic spousta lidi voli jenom podle toho ze uslysi .. " vratime cenu vajec, dame vetsi duchody, velkou materskou, nizsi dane, vetsi socialni davky' ... takova strana pak dostane more hlasu, ale jelikoz nic z toho nesplni, protoze ani nemuze, tak to se statem bude stejne jeste horsi

0/0
30.3.2012 23:11

martin0669

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

souhlas (ideální stav)

jak vychováš člověka k zodpovědnosti? těžko! ... a jak stranu? jedině, že vychováš její lidi = udělají blbost, tak je nevolím a doufám, že si ostatní z toho vezmou ponaučení. Ano máš jen jeden hlas, ale máš i lidi okolo sebe, rodinu, přátele, kolegy ... tak proč nepůsobit na ně ... to jsou další hlasy ;) /a pokud nepřesvědšíš je, tak je chyba jinde ;) /

a pokud je volí z těch 1000 stále 800, tak buď nevládli tak špatně a nebo jejich voliči jsou hloupí a skočí na populistické řeči ... a zase se musí na ty voliče (tím i na zástupce) tlačit - argumentama! Ukazovat kde je chyba a kde je řešení! Ne řvaním PRYČ! DEMISE!

pokud v naší zemi od r89 "vládly" JEN koalice, tak co od toho čekat? nic než handrkování, které lidi sejří a říkají si, že je zbytečné volit ... navíc ti co jdou volit, tak strašně rychle zapomínají proč byli naštvaní ... nebo si řeknou, volím menší zlo. Demokracie je to co zatím neumíme - ani my voliči a ani média.

0/0
30.3.2012 23:51

nosalis

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

myslim ze jsi to pojmenoval naprosto presne .. pes je zakopany presne v tomhle

"jak vychováš člověka k zodpovědnosti? těžko!?"

lide , jak politici, tak volici nejsou vychvani k zodpovednosti .. takze to vypada tak jak to vypada. Mas pravdu, ze muzu ovlivnist lide ve svem okoli .. ale to se pak nemuzeme bavit o 1000 volicich .. ale treba o 100,000 volicich .. a tim padem mnou ovlivnenych 100 lidi na ten pomer znovu srovnava na stejna cisla ...

ano, lide jsou zoufali a tak se snazi volit mensi zlo .. coz samo o sobe nic nevyresi

0/0
31.3.2012 0:37

bar.bu.do

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

... pokud to není autentické, je to rozhlasová hra a může se to pohybovat jak chce a kde chce ...

... mimochodem, nazývá to osobní věcí, znamená to, že to, o čem kolibřík rozhodoval už bylo soukromé ...

... ovšem odposlechy zaměstnanců mu nevadí ...

... odposlechy ABL mu nevadí ...

... odposlechy veverek mu nevadí ...

0/0
29.3.2012 21:21

martin0669

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

o rozhlasu se tu snad nebavíme

a není to osobní? mezi tím co jsi slyšel nebo četl (komunikace Bém - Janoušek) muselo být i spoustu vět, které si řekl s někým jiným než s Janouškem a o něčem jiném, např. i soukromé ... pohybovalo se to kdovíkde? pohybovalo! ... nikdo neví kde, jak se to z BIS dostalo k ABL a MF Dnes?

zbylé tři věci nikde neříká, to je jen tvá doměnka a tvůj názor, který ti neberu

0/0
29.3.2012 21:31

bar.bu.do

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

... zbylé tři věci neříká, takže mu asi nevadí ...

... kvůli kolibříkovi se nechal slyšet, kvůli nim ne ...

0/0
29.3.2012 21:34

martin0669

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

to je ale hovadina ... odpovídal na otázky

tebe když se někdo zeptá na fotbalový zápas, tak zhodnotíš hokej, házenou, tenis ... to bys byl za blázna ... odpovíš na otázku/y

to že to novináři nepoložili není chyba prezidenta

0/0
29.3.2012 21:45

refill

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

Tak když si tykáme: Ty máš asi fakt dost, jestli jsi takový demagog, stejně jako neumíš číst, či koukat na video (citace přímo v článku timing cca 00:20) tak potěš. možná začínám chápat proč to tu tak funguje... :-/

Uznávám, že ve videu je o pár slov více než v textu, což může být matoucí, ale když hledáš tu pravdu, tak pořádně!

A k té lži, to ani nemá cenu reagovat... ;-(

0/0
29.3.2012 20:57

martin0669

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

na anonymním internetu si s lidmi tykám ... to je absolutně normální (stejně nevím zda je to on nebo ona)

ano tahle slova řekl, ale to jsem nekomentoval - přečti si na co jsem reagoval

napsal jsi "tak tvrdí, že špatné je, že se na to přišlo" a to nikde neřekl !!! <---

a protože jsem to video poslouchal pořádně a nemám vůči panu prezidentovi předsudky, tak říkám, že nic tak špatného neřekl ... kritizoval, že se to tak dlouho válelo mezi lidmi (kdo ví kde to běhalo) a že neví jak jsou ty odposlechy pravdivé - to je věc jiných (proč to už neřeší soudy a proč ti dva nesedí nebo nejsou osvobozeni, je otázka jiná)

0/0
29.3.2012 21:19

refill

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

Takže opravdu demagog ;-D. Máš pravdu, takovou věc neřekl, to jsem řekl já v reakci na vyjádření prezidenta, který nekritizuje obsah odposlechu a jeho nebezpečnost, ale kritizuje, že se taková informace dostane na veřejnost, tj. musí se jí někdo (ODS, policie apod.) zabývat. Zamyslete se, co by měla morální autorita typu prezident udělat.

P.S. Tak co to prostě nejdřív vyšetřit a pak se tedy vyjádřit?

0/0
29.3.2012 21:31

martin0669

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

v čem jsem demagog - jen jsem reagoval na tvůj výrok, kterým jsi řekl lež/nepravdu! prezident nikde neřekl to co jsi tvrdil "tak tvrdí, že špatné je, že se na to přišlo"! A sám souhlasíš, že mám pravdu ... o nic jiného nešlo, to ty sis vyložil mojí reakci chybně :) ...

o obsahu řekl, že ho nečetl a číst nebude (nemůže kritizovat obsah - špínu) a že je to věcí jiných (z toho chápu: policie a soudu - vyhodnotit, posoudit pravost atd)

taková věc se na veřejnost neměla dostat - měla ji řešit policie a soud (po tom se mohla dostat na veřejnost) - pochybění BIS, vlád a poslanců! Kritizoval hlavně, že nikoho nezajímá proč je to zveřejněné za takovou dobu a kde to běhalo (tak jsem to pochopil já).

Prezident jako morální autorita se vyjádil k tomu co ví a zbytek nechává na odpovědných - pokud to bude jako trestný čin, tak soudu.

0/0
29.3.2012 21:42

refill

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

Už je to dokola. viz příspěvek: Ono to však bohužel souvisí... :-) nic z uvedeného neexistuje samo o sobě a je to vzájemně propojené... Doporučuji i jiné články k tématu: http://komentare.sme.sk/c/6316562/demokracia-podla-klausa.html

jinak k požadavku na vyšetřování - nemělo už náhodou dávno proběhnout? Která ze stran a který z politiků to kryl (to se asi nebude líbit)? Když už nebyla žádná vůle 5 let (!!!) tak se podle mne nelze divit, že došlo k zveřejnění! A možná se konečně něco bude dít! P.S. A prezident jako poslední autorita by měl být v této politické situaci rozhodně osobou, která to bude chtít vyšetřit a ne smést ze stolu. Nebo už o tom všem dávno ví a proto jedná jak jedná? P.S. To skutečně nikde neřekl ;-)

0/0
30.3.2012 11:17

martin0669

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

ty jsi předplatitel? mně SME nezobrazuje celý text, tak nevím co se tam píše a ten úvodní odstavec je jen blábol, nevím zda se ho SME ptal na něco jiného nebo odkud čerpal (to fakt z toho kousku nevidím).

psal jsem, že už to mělo být dávno vyřešené a ne to běhat mezi politiky jak horký brambor ... až to nakonec skončí v ABL (???) a MF Dnes.

Klasu neřekl, aby se to nevyšetřovalo ani to nemetl ze stolu! Řekl, že to musí posoudit jiní (podle mne narážel na polici a soudy ... i když to neřekl přímo), že on to číst nebude.

Ano je to dokola, nevím proč nechápeš co píšu a k čemu to píšu. Mne nezajímal nějaký nadpis novináře, ale pouze tvůj výrok na začátku!

0/0
30.3.2012 17:08

nosalis

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

promin .. ale jestli rekne ze necha se k tomu vyjadrit jinym .. tak to smetl ze stolu (na nekoho jineho)

tady souhlasim, ze by mel rict .. nebudu posuzovat zda to je nebo neni pravda, ale budu trvat na tom, aby se to vysetrilo)

0/0
30.3.2012 23:18

martin0669

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

ale on není ani policie a ani soud!

kdyby se začal montovat do soudů a úkolovat je ... jejda to by byl křik (a oprávněný).

ano možná se mohl vyjádřit jinak, ale já nevím jak zněla otázka, na kterou odpovídal ... to video je sestříhané, takže také nejde soudit a tiskovku jsem neviděl

... pokud máš odkaz, tak sem s ním ...

0/0
30.3.2012 23:53

nosalis

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

ja taky nerikam, aby to byl prezident kdo bude tukat kladivkem rozhodujicim o vine a nebo nevine

ale proc by prezident, jako vrchni urednik republiky, nemel tlacit na to, aby se veci vysetrili .. kdyz uz se teda k tomu vyjadruje ... rozhodne mne to prijde stastnejsi odpoved nez rict .. jo, tohle at si vyridi kluci mezi sebou (mne to nezajima a nebo nemuze/nesmi zajimat ...)

0/0
31.3.2012 0:39

nosalis

Re: DEMOKRACII NIČÍ PREZIDENT,

kritizovat by mel hlavne to, ze se neco takoveho mohlo stat a ze by se to melo prosetrit

odposlechy jsou normalni a s demokracii nemaji nic spolecneho .. mozna tak se svobodou .. ale radeji budu mit trochu min svobody za cenu toho, ze se treba diky odposlechum nestane nejaky teroristicky ( nebo jiny) utok

0/0
30.3.2012 23:15

tigrakrajtovita3

Monitoring darebaku je vporadku !

Nenici ale chrani demokracii !!

0/0
29.3.2012 17:58

martin0669

Re: Monitoring darebaku je vporadku !

darebáci maj být za mřížema :) a tam maj být monitorováni

0/0
29.3.2012 20:26

pingu1

demokracii nicej agenti a lobbysti...

:-P

0/0
29.3.2012 16:56

martin0669

Re: demokracii nicej agenti a lobbysti...

lobisti jsou normální! uplácení při lobování za nějaké věci je špatné! lobisti jsou i odbory - lobují za pracující (nebo to aspoň tvrdí), lobisti jsou ti co dávají petice, berou se za postižené a pod.

to že lobistu vidíme jako človíčka s obálkou je jen ta nejhorší odrůda :)

0/0
29.3.2012 20:17

nosalis

Re: demokracii nicej agenti a lobbysti...

a taky hraci tenisu, kteri radi zavravaji lobem by mohli byt povazovani za lobbysty

0/0
30.3.2012 23:20

martin0669

Re: demokracii nicej agenti a lobbysti...

jj ... mám tam chybku, ale snad se to dalo pochopit :)

0/0
30.3.2012 23:56

ptr.pce

Skrytá totalita

To co je v našem státě není demokracie, ale demokratura!

0/0
29.3.2012 15:47

brta

Klaus

je větší bl... než jsem si myslel!

0/0
29.3.2012 11:28

readik

odposlechy veřejných činitelů, kteří zneužívají svoje místo

Ohledně odposlechů BIS doporučuji následující: BIS zjistí informace o (námi placeném)veřejném činiteli, které jsou alarmující, tyto předá vládě. Ta buď začne konat (např. předá policii), anebo nezačne. Pak by měly být zveřejnitelné. Anebo budou  zveřejnitelné v tomto druhém případě po uplynutí např. jednoho roku. Je to jako doma – co rok nepoužíváš, můžeš to vyhodit – zde do éteru

+1/0
29.3.2012 9:39

DDTn1

omezit stat je reseni

Omezit stat a nahradit policii a armádu obecným ozbrojením lidu uz

navrhoval Lenin, ale vicemene to aplikuji nyni jen Svycari, armadu maji

malou, za to kazdy obcan po absolvovani armadniho vycviku dostava

utocnou pusku

0/0
29.3.2012 8:11

Pavel_1234

demokracii to rozhodne nenici

Asi nikdo neplesa nad tim, ze je mozne, ze odposlechy, ktere maji shromazdovat bezpecnostni slozky, koluji verejne v mediich. Ale ty odposlechy jsou cca 5 let stare a otazka je, jaktoze bezpecnostni slozky nekonaly a nevyvodily z jejich obsahu zavery! To muze byt samozrejme take duvod, proc cela tato vec pokracuje timto zoufalym resenim. Idealne mely byt pred peti lety zahajeny trestni rizeni na zaklade utajenych odposlechu, ale to je v nasi zemi asi jen pohadka.

+4/0
29.3.2012 1:12

JohnV

Ať žije suverénní Koruptistán v srdci (mrtvé) Evropy!

pokud se tomuhle Koruptistánu ještě dá říkat demokracie. Parlament sice máme, ale plný korumpovaných darmožroutů. 2 melounky za jejich hlas pro Klause, to je přece pakatel, to přece my daňoví poplatníci ještě utáhneme ne? A že se na nás Evropa vyse.. kvůli tomuhle zloději a rozvraceči to taky nějak přežijeme viďte. Bude sice nová železná opona kolem našich hranic s Evropou, ale hlavně že jsme všechny dotace z Evropy do mrtě vysáli! No a až úspěšně dosáhneme tohoto cíle a z Evropy nás vykopnou, tak pan K si bude užívat nahrabaných miliónků někde na Floridě a úlisně se usmívat jak že tím vším chytře proplul...

P.S.

Za to úmyslné rozvracení Evropy šéfem všech zlodějů by měl být pan K postaven před soud. Škodil a stále škodí nám všem a dělá z nás všech evropské občany 3. kategorie, zatímco jsou jeho konta plněny "oceněními" z USA.!!

+1/0
28.3.2012 22:11

Jerry1984

Dobré aliby

že je to proto, že někdo něco udělal, ukradl a podobně...to je jeho vlastní minus, že musí páchat zločin...za sebe jsem proti špiclování..sledování, dost často podléháme tomu, že je to ve prospěch bezpečnosti......myslíte?

0/0
28.3.2012 19:49

Jerry1984

Re: Dobré aliby

*alibi...ale to snad není tak důležité..

0/0
28.3.2012 19:50

Jerry1984

Re: Dobré aliby

jestli tím chtel Klaus říct, že by jsme si měli udělat každý svůj názor, tak to beru...jinak je mě to uplně jedno, ale s nějakým sledováním opravdu nesouhlasím...jsem hned zločinec, co se bojí ?

0/0
28.3.2012 19:55

bar.bu.do

Re: Dobré aliby

... zaměstnavatel smí sledovat zaměstnance?

0/0
28.3.2012 22:20

Rudá Lůza vpřed, zpátky ni krok

Re: Dobré aliby

ano, ale ty zaměstnavatele ne! Jak se vám líbi samet??;-D

0/0
29.3.2012 5:17

bar.bu.do

Re: Dobré aliby

... poslanec i primátor jsou mí zaměstnanci ...

... smím je tedy sledovat, odposlouchávat, číst jejich poštu ...

0/0
29.3.2012 5:45

martin0669

Re: Dobré aliby

oni nejsou tví zaměstnanci ... oni jsou tví volení zástupci :)

oni nežijou podle nějakého zákoníku práce nebo jak se to teď jmenuje

a proč bys je měl ty sledovat a odposlouchávat? ty může chtít po nich vyjádření proč rozhodli jak rozhodli a přiště je můžeš, ale nemusíš zase zvolit :)

0/0
29.3.2012 20:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.