Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič odsouzený za tykadla politikům splnil slib: do vězení nepřišel

Olomoucký řidič autobusu Roman Smetana si jako obvykle odjezdil svou směnu za volantem. A i poté měl ještě dvě hodiny na to, aby si doma vzal kartáček na zuby, mýdlo, holicí strojek a přezůvky a vyrazil k olomoucké věznici. Právě tam si má odpykat sto dnů za kreslení po předvolebních plakátech. Vzhledem k tomu, že k věznici nepřišel, hrozí mu další trest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jan_libich

Absurdistán, náš stát

V našem státě (spíše sdružení kamarádíčků pár veksláků), jinak se tomu říct nedá, se obyčejní lidi zavírají za blbosti a vrazi, milardový zloději se vesele smějí a nehrozí jim ani podmínka. Jj, i Absurdistán funguje lépe.!!

+1/0
29.3.2012 13:22

Andy1

mu dá tuneldědek milost, nemusíme to pořád řešit a bude klid...

za daleko závažnější činy milosti udělil, proč by to nemělo jít v tomto případě....

0/0
27.3.2012 8:55

CZMiki

Re: Ať

Třeba proto že ji sám Smetana nechce ty hlavo?:-P

0/0
27.3.2012 9:21

horác

plakáta byly jen po dobu voleb,

takže škoda dočasná, trest mi připadá neadekvátní, stačilo to řešit jako přestupek. Souhlasím se Smetanou, pokud politik s námi komunikuje přes plakát, tak proč s ním nekomunikovat taky na plakát.

---------

Nemám co ztrati a při volbách udělám to samé.

Důchodce.

+2/0
27.3.2012 8:45

ryccardo

Re: plakáta byly jen po dobu voleb,

v tom je ten vtip. Půjde si sednout za pokreslení plakátů který jsou už x měsíců stejně v koši a skončily by tam naprosto stejně i kdyby je nepokreslil.

+2/0
27.3.2012 8:51

Andy1

Re: plakáta byly jen po dobu voleb,

konečně někdo popsal pravou podstatu...

0/0
27.3.2012 8:59

CZMiki

Re: plakáta byly jen po dobu voleb,

Kup si třeba lístky na koncert za pár tisíc, já ti je roztrhám, protože se mi ta hudba nelíbí, ale tobě to bude jedno, mají přece jen jednorázovou krátkou platnost;-)

0/0
27.3.2012 9:23

horác

z koncertu jsem obohacen

z politiků znechucen

0/0
27.3.2012 9:38

CZMiki

Re: z koncertu jsem obohacen

Ta reakce spíš říká "z alkoholu zmaten";-D

0/0
27.3.2012 10:53

lkrata

Re: plakáta byly jen po dobu voleb,

Za zničení dostal a zaplatil pokutu.

0/0
27.3.2012 11:31

Nannius

Re: plakáta byly jen po dobu voleb,

nikoli. Dostal trest OPP (100 hodin) a zcela samozrejme musel uhradit zpusobenou skodu (kterou mimochodem pred soudem nerozporoval, proc?). Pokuta je penezity trest, kdyby ji opravdu dostal, zaplatil by 15 tis. skodu + dalsi tisice pokuty...

0/0
27.3.2012 11:35

Nannius

Re: plakáta byly jen po dobu voleb,

Podle Vasi logiky muzu ja pocmarat reklamu na produkt/firmu, se kterou nesouhlasim. Co kdyz budu napriklad nesouhlasit s Vasi lokalni samoobsluhou a napisu ji na vylohu, ze ji provozuji zlodeji. Taky budu za hrdinu?

0/0
27.3.2012 11:39

kremsa

Dle mého názoru je správné toho pána zavřít

Odmítl zaplatit pokutu, odmítl veřejně prospěšné práce, takže zbývají pouze možnosti jej zavřít anebo ponechat bez trestu. Jenže v tom případě by se totéž jednání muselo tolerovat i všem ostatním a stát by tím vyhlásil, že přemalovávat a ničit volební plakáty je všeobecně povolené a beztrestné. To by mělo za následek, že by před příštími volbami každá politická strana najala party záškodníků, kteří by beztrestně přemalovávali a strhávali plakáty všech ostatních politických stran. Tím bychom se vrátili do Německa koncem 20. a začátkem 30. let, kdy přesně totéž prováděly Hitlerovy SA. Chceme to? Pokud ne, pak nezbývá, než pana Smetanu zavřít. Nicméně se domnívám, že 100 dní vězení je příliš. Jako varování, že přemalovávání a ničení volebních plakátů je zakázané a trestné, by stačilo méně.

+1/0
27.3.2012 8:02

horác

Pokutu zaplatil

0/0
27.3.2012 8:34

Neutrální Nick

Re: Pokutu zaplatil

Nezaplatil pokutu, ale náhradu škody... Víš, jaký je v tom rozdíl?

0/0
27.3.2012 8:36

horác

Re: Pokutu zaplatil

pravda, sekl jsem se

0/0
27.3.2012 8:57

Leva

Re: Dle mého názoru je správné toho pána zavřít

souhlasím s Vámi, ale nějak se musí začít, nekázně a bordelu je tu již hodně

0/0
27.3.2012 12:45

jan_libich

Re: Dle mého názoru je správné toho pána zavřít

Pokud za tohle má jít na sto dní, pak za ty krádeže by muselo být vždycky doživotí.

0/0
29.3.2012 13:24

sent

ODS-KSČ

-není rozdílu.Jenže ti novi kradou líp a ve velkém.

+2/0
27.3.2012 7:18

FrantaKibyc

Zprávy z 12.6.2029

Nově zvolený parlament rozpustil ODS a ČSSD a několik dalších stran a přijal lustrační zákon zakazující jejich bývalým členům jakoukoliv účast na veřejném životě na příštích dvacet let. Současně znárodnil veškerý majetek těchto stran i členů na alespoň symbolickou úhradu škod, které za uplynulých 40 let republice způsobili. Z veřejných prostor a názvů se začaly odstraňovat veškeré upomínky na prezidenty Havla, Klause a Křejčíře, pražské letiště se vrací ke svému původnímu názvu Ruzyně. Švýcarsko se obává o svůj bankovní systém, pokud bude ČR trvat na rychlém vrácení stovek miliard korun ukrytých tam českými tuneláři, česká vláda vyjádřila ochotu o tom jednat. Radní Olomouce se rozhodli přejmenovat Horní náměstí na Smetanovo po jednom z prvních aktivistů bojujících proti pseudodemokratickému mafiánskému režimu a vyzvali parlament k přijetí zákona o 4. odboji. Nový ředitel ŘSD slíbil, že příští rok už bude konečně zprovozněna kompletní D8.

+5/0
26.3.2012 23:58

Albert Zweistein

Re: Zprávy z 12.6.2029

;-DR^ a nešlo by to trochu dřív?R^

+1/0
27.3.2012 0:04

ryccardo

Re: Zprávy z 12.6.2029

Tak to nemá chybu. Zejména ta D8 mě dostala. R^R^;-D;-D

0/0
27.3.2012 8:12

Lojzino

Re: Zprávy z 12.6.2029

Krásná Sci-fi představa,škoda že se toho nedožiji.

0/0
27.3.2012 10:54

luban12

Vždy jsem volil pravici ODS,

ale po něčem takovém, jak předvádí svoji moc a nechají zavřít svého politického kritika, už hlasy od mé rodiny nedostanou. Všechny předchozí příspěvky na podporu pana Smetany mi byly smazány.

+5/0
26.3.2012 23:28

Neutrální Nick

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Ty diktuješ členům své rodiny, koho mají volit?

Pokud by šofér kritizoval legálním způsobem, nikdo by jej za nic nesoudil. Šofér se ale dopustil trestného činu, za to byl odsouzen. To je špatně?

0/0
26.3.2012 23:35

bara.obava

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

v normalni rodine je souhra a harmonie zcela normalni jev...az se jednou tvoje stara udela budes mile prekvapen :-P

0/0
26.3.2012 23:39

Neutrální Nick

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Pokud si pod souhrou a harmonií představuješ diktát toho, co si kdo má myslet a koho volit řízený milovaným tatínkem, pak bych asi překvapen byl.

0/0
26.3.2012 23:43

bara.obava

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

nejak mi uniklo ze by Luban psal neco o tom ze ve svem okoli rozhoduje a narizuje koho volit a nevolit

0/0
26.3.2012 23:46

Neutrální Nick

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

A jak jinak by mohl mít jistotu, že nikdo z jeho rodiny nikdy nebude volit nějakou stranu?

0/0
26.3.2012 23:47

bara.obava

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

ach jooo :-/

0/0
26.3.2012 23:50

Neutrální Nick

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Chápu tvou argumentační bezmoc.

0/0
26.3.2012 23:51

ryccardo

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

No to máš teda s manželkou dobrej vztah. A o čem se takhle bavíte doma, když se ani nebavíte o tom koho budete volit ty argumentační bezmoci? ;-D;-D;-D

0/0
27.3.2012 8:14

Neutrální Nick

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

No uf, ty jsi tedy král logických úvah...

Politika je v našich rozhovorech jedno z nejposlednějších témat. To by bylo hodně vyprázdněné manželství, kdyby měla být důležitým tématem rozhovorů manželů, jak naznačuješ ("A o čem se bavíte, když ani o politice ne?").

.

A právě i proto, že máme dost společných témat, který jsou zajímavá, tak máme vztah skvělý.

0/0
27.3.2012 8:25

ryccardo

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Skvělý, akorát si teda mezi sebou tajíte kdo koho volíte? My teda ne. Řešíme to vždycky spolu a volíme taky oba tu samou stranu. Přijde mi to naprosto normální. Není to žádná diktatura prostě se na tom dohodnem.

0/0
27.3.2012 8:49

Neutrální Nick

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

"akorát si teda mezi sebou tajíte kdo koho volíte?" - jak jsi na tuhle pitomost přišel. Já něco takového někde píšu?

"Řešíme to vždycky spolu a volíme taky oba tu samou stranu." - no ok, dělejte si to, jak chcete. My jsme zase oba lidé s vlastním názorem a na něčem takovém, jako je volba politiků, se nemáme potřebu domlouvat a jednat jednotně. Někdy jsme volili shodnou stranu a preferovali jiné lidi, jindy jsme volili každý jinou stranu, jindy jsme volili shodně...

.

Ale zapojil ses do diskuse, kterou jsi evidentně nečetl. Ten bystrý pán uváděl, že z jeho rozhodnutí nikdo z jeho rodiny (což neznamená jen manželka) nikdy nebude volit ODS. Solidní diktátor ;-D.

0/0
27.3.2012 8:57

ryccardo

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Přišel sem na to tím, že se podivuješ jak může vědět, kdo koho z rodiny volí. Podle tvojí věty "

A jak jinak by mohl mít jistotu, že nikdo z jeho rodiny nikdy nebude volit nějakou stranu?"  a předešlých udivených příspěvků je to naprosto zřejmé. Kdybych tu diskuzi nečetl tak bych neměl důvod se do ní zapojovat. Ten pán uváděl, že jeho rodina nebude ODS volit. Třeba žijí v takový harmonii, kterou ty ani nedokážeš pochopit, že mají stejný politický smýšlení. U nás to funguje v tomhle ohledu stejně a není potřeba nic diktovat, prostě jako rodina uvažujeme stejně a mimo jiné taky volíme stejně.

0/0
27.3.2012 9:14

Neutrální Nick

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Máš velký zmatek ve výrokové logice.

Tebou citovaná moje věta neznamená, že dotyčný NEVÍ, koho kdo z jeho rodiny volí, ale že si NEMŮŽE BÝT JISTÝ, koho kdo bude kdy volit. Vědět, koho kdo volí neznamená, že dotyčný volí jen někoho.

.

Nebo se snad domníváš, že fakt, že vím, že dnes svítí slunce, znamená, že vždy bude svítit slunce ;-D?

Nehledě na ten další nesmysl, který uvádíš. Žít v harmonii neznamená mít shodné názory na vše. Žít v harmonii se dá i když já mám radši guláš a žena pečené kuře.

0/0
27.3.2012 9:58

ryccardo

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

No to už se z toho teď nevykecáš. Jinak si nedovedu představit, že bych žil v harmonii s ženou která by měla názory jako ty. To že jí jídla, který bych já nevzal do pusy, mi vůbec nevadí, ale mít takovýhle úžasný názory jako ty a denně mě s nima prudit, tak ji asi bacím něčím po hlavě.

0/0
27.3.2012 10:36

Neutrální Nick

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

A proč by sis měl něco takového představovat? Já, ať bych byl jakéhokoliv pohlaví, tak bych s hlupákem, který ani nechápe významy běžných českých slov, nikdy domácnost nesdílel, takže to se stát nemůže.

.

Ale zajímá mne něco jiného. Já říkám, že nemám problém s tím, že moje žena má na mnoho věcí odlišný názor. Ty na to odpovídáš, že bys nevydržel s člověkem s mými názory, tedy nevydržel bys s člověkem, který má na něco jiný názor než ty.

.

To je velmi vyspělé uvažování... ;-D.

0/0
27.3.2012 11:22

ryccardo

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Na na člověka, který nechápe rozdíl mezi slovy TVÝMI a JINÝMI docela zbytečně machruješ :-/. Tím se projevuje to vyspělý uvažování?

0/0
27.3.2012 11:36

Neutrální Nick

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

MŮJ je JINÝ než tvůj. Tedy MÝMI = JINÝMI.

;-D?

0/0
27.3.2012 12:50

ryccardo

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

To sis ovšem nevšimul, že názorů může být spousta není jen můj a tvůj. Toho smajlíka používáš jako zasmání se vlastní blbosti?

0/0
27.3.2012 13:46

Nannius

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

celkem se mi prici predstava rodiny, kde se "domlouvaji", koho bude kdo volit. Vzdy jsem si myslel, ze proto jsou volby tajne, aby to bylo svobodne rozhodnuti jednotlivce. Doby, kdy se volilo radostne a jednotne jsem povazoval za davno minule...

0/0
27.3.2012 11:46

Neutrální Nick

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Evidentně pro některé samostatnosti neschopné jedince nejsou dávno minulé...

0/0
27.3.2012 12:48

ryccardo

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Ty seš asi nějakej divnej ty dobo dávno minulá. Volby jsou celkem zásadní věc, která se přeci dotýká chodu celý rodiny (domáctnosti). Přijde mi teda naprosto normální, že se otázka voleb v rámci rodiny řeší a diskutuje. Jestli se ti příčí, že se rodina radí a domlouvá koho volit, tak nejseš normální, ale to tady nemusíš prezentovat v diskuzi.

0/0
27.3.2012 13:43

luban12

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Po tom co ODS nyní předvedla jsme v rodině tuto stranu odepsali. Jsou přeci i jiné pravicové strany a pomalování plakátů nepovažuji za trestný čin, ale spíše za projev nesouhlasu s jejich prací. Oni totiž po zvolení už nevědí kdo je volil a se svými voliči už nekomunikují, bohužel stejně jako ostatní strany.

+1/0
26.3.2012 23:42

Neutrální Nick

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Naštěstí nejsi nikdo, kdo by mohl rozhodovat o tom, co je a co není trestný čin. České soudy tuhle situaci naštěstí vyhodnotily správně.

Nebo myslíš, že bych měl například na jízdní řád autobusu, který přijel se zpožděním, také vyjádřit fixou svůj názor a nesouhlas a že by to bylo v pořádku?

0/0
26.3.2012 23:45

luban12

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Jízdní řád patří k veřejně prospěšnému účelu, oproti plakátům předvolební kampaně. Pokud utrpěla ODS škodu, tak byla odškodněna finančně, ovšem z hlediska lidské etiky vyloženě zklamali. Přes to všechno to ale nemění nic na mém pravicovém zaměření, ovšem dnes už bez ODS.

0/0
27.3.2012 0:00

Neutrální Nick

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Tedy ty sám sebe považuješ za arbitra toho, jaký majetek lze poničit beztrestně a jaký ne? Prosazuješ tedy myšlenku, že nedotknutelnost soukromého vlastnictví neplatí v případě některých subjektů podle tvých sympatií?

.

Anebo je to podle tebe na posouzení každého člověka, co je a co není možné ničit? Že například pro mne je jízdní řád na nástupišti nepotřebný, mohu jej tedy počmárat?

.

Skutečně pravicově zaměřený člověk při úvahách o tom, zda je nebo není možné něco poničit, nerozlišuje, komu daný majetek patří.

0/0
27.3.2012 0:06

luban12

Re: Vždy jsem volil pravici ODS,

Nesouhlasím s žádným vandalismem, ale nechápu, proč ODS postupovala tak tvrdě. Při minulých volbách byly pomalovány členové ČSSD a přešli to bez soudů. Říká se, "Kde není žalobce,není ani soudce" a tímto jednáním si ODS reklamu sice taky udělala,ale negativní.

0/0
27.3.2012 0:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.