- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Letos těch problémů bylo hodně, v knihovně uClibc používané v emebdded zařízeních byl bug - počítalo se to podle poslední soboty v březnu, ne poslední neděle. Ta knihovna se používá v mnoha zařízeních (a tak bych se jí nedivil ani v odbavovacím systému v 15T), chyba znamená, že letní čas začne až 1.4.
Chyba byla sice opravena už v říjnu, ale než se to do těch krabiček dostane...
Co vaše routery doma, mají správný čas?
"Problém je v průmyslovém počítači, který nepřevedl údaje na letní čas."
Ne. Problém je v nesmyslném posouvání času. Nepřináší to ani jediné pozitivum a nic to neušetří ale problémů a nákladů s jejich řešením je všude plno.
Velký hospodářský vzestup přijde ve světě se zrušením letního času. Jenom to bude trvat ještě několik desetiletí než to prosadí někdo, kdo bude mít i tu moc.
Úspora energie díky zavedení tzv. "letního" času je mizivá, ale náklady na změnu času na letní a pak zpět na normální jsou nemalé. Bylo by vhodné uvažovat o tom, aby země střední Evropy přešly na celoroční středoevropský čas. a ubyl by problém.
když jim ráno v depu nařídí hodiny
Jsme na tom moc dobre,kdyz si tisice lidi ctou o vadnych digitalkach v tramvaji
No hlavně že se všem měří stejným metrem. Že si plzeňská firma dovolila dodat tramvaje pro hlavní město je pro iDnes očividně větší skandál než opencard, blanka, exekutorská mafie, justiční mafie, obchod s bílým masem, komedie modrooranžových odborníků na tunely sponzorovaných stejnou partou podnikatelů, nebo desítky miliard na sanaci Řecka. Kdyby ty tramvaje dodávali Němci, nebo aspoň ČKD, tak by se buď nikdo neozval, nebo by nad tím novináři povinně chrochtali blahem.
Mě to maximálně vyhovuje... Na jaře když se blíží se většinou sám od sebe budím dřív, v zimě se mi před změnou hůř a hůř vstává. Je fakt, že jarní změnu bych i oželel, ale zimní je pro mě pravým požehnáním. Takže pro mě je letní čas super.
No nevím jesli je to problém konkrétního typu tramvaje nebo problém dobrvního podniku - ale typoval bych, že označovače lístků jsou stejné ve ve všech prstředcíxh MHD v Praze - pokud ne je někde problém. Ale v těch tramvajích to nebude.
jedná se pouze o drobnost. Veškerý čas se nastavuje při výjezdu z depa kde se synchronisuje s dispečinkem. pokud tramvaj nejela přes tento bod data se nesynchronisovali tak je senzace na světě, další věcí je jestli nebyl problém s tím, že na tohle někdo nepomyslel. Avšak zavedení všech dnešních systémů co fungují v tramvaji není už otázkou pár dní, ale měsíců. Sám jsem byl překvapen jak je to složitý stroj, halt vývoj jde kupředu ikdyž ne bezchybně.