Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BIS vyšetřuje únik odposlechů, Kubice si jejich původem jistý není

Inspekce Bezpečnostní informační služby vyšetřuje únik nahrávek rozhovorů mezi lobbistou Romanem Janouškem a bývalým primátorem Pavlem Bémem. Ministr vnitra Jan Kubice si ale není jist tím, že by skutečně unikly z BIS. Nahrávky, které se dostaly do rukou bezpečností agentury ABL, ukázaly na Janouškovu úzkou vazbu na pražský magistrát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dabi

Tož

hlavně, že si tento taxjkář Kubice byl jistej pravdivostí toho zhovadilého pamfletu, který na modrý befel předhodil davům v roce 2006

0/0
26.3.2012 10:46

cod

Kubice

Kubice je politický vlezdopr*** a odporně na svém postu nemá co dělat!!

+1/0
26.3.2012 9:33

DADAnce

Re: Kubice

Je to jeden z mála ministrů, který v tom oboru opravdu pracoval.

0/0
26.3.2012 9:49

barbča53

Po zhlédnutí pořadu Otázky VM

může ODS volit už jenom idiot. Samotná ODS se chová jak  stádo ovcí, které se řítí za svým beranem, který je žene přímo do propasti. Pražákům se divím, že tu povedenou ODS nevypráskají i se svým prezidentem z Hradu. Kubice, kdyby měl trrochu cti v těle, tak si musí vpálit kulku do hlavy. Ještě mám stále v živé paměti tzv. Kubiceho zprávy a histerický křik členů ODS včetně Topolánka, Nečase, Langera a Němcové a senátora Sobotku Ještě teď vidímI Kalouska, jak mu přeskakoval rozčilením hlas v hrdle. Člověk by i slzu uronil. Pozavírat je všechny! Do jednoho!.  Paroubka nemusím ani vidět, ani slyšet, ale za co na něj Kubice  nakydal, by měl na něj podat žalobu. A Kubice. To je buď na vpúálení si kulky do hlavy nebo odstoupení z funkce.

+1/0
26.3.2012 8:25

DADAnce

Re: Po zhlédnutí pořadu Otázky VM

Jenže se zdá, že kromě té pedofilie se Kubiceho zpráva potvrzuje. Byla o prorůstání organizovaného zločinu do politiky, potažmo do státní zprávy, pamatujete? A Kubice na MV nedělá nic, za co by se měl stydět. Je sice ve vládě za ODS, ale není členem té strany a nemám dojem, že by s ní politicky držel basu.

0/0
26.3.2012 8:30

barbča53

Re: Po zhlédnutí pořadu Otázky VM

To jo, organizavaně z ODS.  Myslíte si, že slušný člověk může držet basu s gaunery z ODS. Já tedy ne.

0/0
26.3.2012 8:35

..Zmuda..

Re: Po zhlédnutí pořadu Otázky VM

Ten kdo dělá někomu maňáska, tak také musí s dotyčným držet basu. A to je případ Kubiceho, je to obyčejný maňásek, kterého režíruje ODS. je to takový chyták na "papoušky", ODS ukazuje jak je pro lidová, když na post ministra vnitra najmenuje člověka z lidu.

0/0
26.3.2012 8:37

barbča53

Re: Po zhlédnutí pořadu Otázky VM

Právě. Dělá jenom maňáska a někdo ho vede, radí a úkoluje.Rv

0/0
26.3.2012 8:40

DADAnce

Re: Po zhlédnutí pořadu Otázky VM

On spíš drží ústa k jiným aktivitám vlády a věnuje se svému rezortu.... Hus to není, ale maňásek taky ne. Prostě si v tichosti pěstuje svůj záhonek.

0/0
26.3.2012 9:12

pakunc

Re: Po zhlédnutí pořadu Otázky VM

Ano, jako by se Kubice inspiroval Danikenem (Vzpomínky na budoucnost). Jeho zpráva (i když vlastně až její vynesení) rozhodla volby v roce 2006 a nahrávky jsou z roku 2007.

Pan ministr zaútočil na policejního prezidenta, jmenovaného ministrem úřednické vlády z levé části politického spektra. Za to se asi stydět nemusí, to je normální politika a on hraje v dresu (a žoldu) ODS. Kdyby se mu útok býval byl povedl, důsledný dohled nad vyšetřením ožraly, který úmyslně najel do stojící ženy, by se možná nekonal.

0/0
26.3.2012 8:55

barbča53

Re: Po zhlédnutí pořadu Otázky VM

Ano, ale ty nahrávky se pořizovaly na základě nějakých podnětů. A jinak pokud si dobře vzpomínám, tak Kubice zdůrazňoval, že vrcholné špičky ČSSD prorůstají a ovlivňují státání správu. Spletl se. Nebyl to špišky ČSSD, ale špičky ODS. Vzpomínáte si na fanatický křik členů ODS Vidíma, Nečase, Topolánka, Němcové a mimo jiné i Kalouska a dřívějších členů KDU ČSL. Tehdy to bylo tak nechutné, že od Paroubka by i ani pes nezavadil. Mimo jiné, Paroubka vůbec nemusím, nejsem jeho příznivec ani volič.

0/0
26.3.2012 9:10

DADAnce

Re: Po zhlédnutí pořadu Otázky VM

On se nespletl. I špičky ČSSD i ODS... nebo jste neslyšel o Mostecké uhelné?

0/0
26.3.2012 9:14

barbča53

Re: Po zhlédnutí pořadu Otázky VM

Mostecká uhelná je jen slabý odvar toho, co se dělo potom. Ale jsem proto aby se  pozavírali  všechni jak z ČSSD a z ODS, VV ap. A ještě bych nechala zabavit odkloněný majetek.To by bylo peněz ve státní kase.

0/0
26.3.2012 9:41

DADAnce

Re: Po zhlédnutí pořadu Otázky VM

Přesně.

0/0
26.3.2012 9:48

sademord

Průšvih této země

je v tom, že řešíme ÚNIK těchto informací a ne jejich OBSAH.

+5/0
26.3.2012 8:08

kremsa

Re: Průšvih této země

OBSAH těch informací není příliš zajímavý a důležitý, protože pánové Bém i Janoušek jsou již dávno mimo hru a více škodit nemohou. Pokud tehdy nezákonně ovlivnili např. obsazení místa šéfa VZP, je to sice smutné, ale teď už máme jiné problémy. Je samozřejmě správné trestat i zločiny, které se staly před 5 léty, ale důležitější je řešit problémy, které máme dnes. Naproti tomu ÚNIK těch informací může (byť nemusí) znamenat, že BIS se zpronevěřuje svému poslání, kšeftuje se získanými informacemi, zatajuje je před nadřízenými a policejními orgány, možná používá k vydírání a politickému boji apod. Pokud tato praxe trvá v BIS i v současnosti, je to stokrát závažnější a nebezpečnější, než že se pánové Bém a Janoušek před 5 léty o čemsi podezřele a možná i nezákonně domlouvali.

0/0
26.3.2012 8:39

pakunc

Re: Průšvih této země

Zajisté bych také raději znal informace o rozhovorech pana Nečase atp.

0/0
26.3.2012 8:58

barbča53

Re: Průšvih této země

Pokud Nečas o těchto informacích věděl, je to na odsoupení s celou vládou.

0/0
26.3.2012 9:43

bezdukatu

Re: Průšvih této země

Jasně, největší průšvih je, že se to lůza dozvěděla....

+1/0
26.3.2012 8:40

do100a

Proč řešíme jak unikly odposlechy ?

Je každému přeci jasné že i tajní mají dost té žumpy nahoře a když si ti nahoře rozebírají miliardy proč by si nemohl tajný vydělat pár kaček taky.

+1/0
26.3.2012 7:08

kremsa

Re: Proč řešíme jak unikly odposlechy ?

Pokud BIS skutečně pořizuje nahrávky a neodesílá je příslušným nadřízeným orgánům, nýbrž s nimi kšeftuje, prodává je ABL anebo s jejich pomocí vydírá a snaží se ovlivnit politickou situaci ve státě, je to daleko závažnější ohrožení státu a demokracie, než co si dvě politické mrtvoly Bém a Janoušek před 5 léty povídali. Pokud se to v BIS děje i dnes, je to ohrožení v současnosti i do budoucna, zatímco pánové Bém a Janoušek již v současnosti nijak škodit nemohou.

0/0
26.3.2012 7:43

do100a

Re: Proč řešíme jak unikly odposlechy ?

jde o to že ty politické mrtvoly jsou jen špička ledovce. Tak radši budeme řešit jak kšeftují s odposlechy než aby se řešila samotná podstata problému a to těch 200 mafiánských kmotrů kteří nám vládnou

+3/0
26.3.2012 7:56

bar.bu.do

Re: Proč řešíme jak unikly odposlechy ?

... jen bych doplnil, že politické mrtvoly z nich budou po odevzdání příslušných miliard ...

0/0
26.3.2012 9:08

yyyjj

BIS nebo či-čo zvládlo perfektně zkriminalizování p.Janouška

Na ulici se už pohybovat volně nemohl, Vietnamská (nejspíš výce výše postavená dáma v Volvu) posloužila velice dobře zpravodajzsky, do jejího vážného zranění.......

0/0
26.3.2012 1:08

tyraelid

Jak muze idnes vedet ze ty odposlechy nejsou soukrome?

Tady se verejne uz mnoho let nahlas spekuluje ze nekolik nejvetsich financnich skupin ma k dispozici ty tzv. Agaty, ktere dovedou fungovat jako BTS a navazat na sebe hovory v urcitem okoli, cena takoveho komplexu je cca 20 milionu. Jednu ma udajne i ABL, dalsi lide Randaka, dalsi Penta, atd. stacilo pak mit zaparkovano pobliz Magistratu a poslouchat. A takovy odposlech je prakticky nezjistitelny.

0/0
26.3.2012 0:49

bar.bu.do

Re: Jak muze idnes vedet ze ty odposlechy nejsou soukrome?

... chcete naznačit, že operátor nezjistí, že mu v síti komunikuje cizí BTS?

0/0
26.3.2012 5:57

tyraelid

Re: Jak muze idnes vedet ze ty odposlechy nejsou soukrome?

Nezjisti. Je to tak osetreno.

0/0
26.3.2012 7:36

bar.bu.do

Re: Jak muze idnes vedet ze ty odposlechy nejsou soukrome?

... a jak to tak dokáže? Tušíte něco o mobilní komunikaci?

0/0
26.3.2012 7:48

kaffee68

ehmm

když si nejsi jistý, tak to zruš. Ušetříš prachy...jinak je to organizace na 2 věci

0/0
25.3.2012 23:12

cloudyman1

To je fakt prdel,

místo toho aby hledali, kdo ty nahrávky ztopil a nevyšetřoval, tak teď budou hledat toho, kdo je vynes na světlo boží. Sqělý, ať žije ta naše mafiodemokracie.

+1/0
25.3.2012 23:08

pecena_kacena

...co jsme to za divnou spolecnost

kdyz se na nazor ptame nejakeho estebaka..?8-o8-o[>-]Rv

+1/0
25.3.2012 23:01

kybic obecný

Re: ...co jsme to za divnou spolecnost

koho presne?

+1/0
25.3.2012 23:02

pecena_kacena

Re: ...co jsme to za divnou spolecnost

Filipa..?

+1/0
25.3.2012 23:03

kybic obecný

Re: ...co jsme to za divnou spolecnost

zda se ale, ze v tomto pripade ma STBak vyssi mravni principy nez soucasny ministr vnitra

0/0
25.3.2012 23:06

DADAnce

Re: ...co jsme to za divnou spolecnost

Zahoďte svoje MOKO BUKO, to už není na pořadu dne.

0/0
25.3.2012 23:07

kybic obecný

Re: ...co jsme to za divnou spolecnost

lide, kteri nejsou schopni se ani podepsat po poziti nejakeho alkoholu by jej uzivat nemeli, nebo by meli pozadat o radu sveho praktickeho lekare, popr. psychiatra

0/0
25.3.2012 23:17

DADAnce

Re: ...co jsme to za divnou spolecnost

8-o můžete to nějak rozvést pro intelektuálně nižší formy života?

0/0
25.3.2012 23:35

barbča53

Re: ...co jsme to za divnou spolecnost

definuj estebaka.

0/0
26.3.2012 14:22

kybic obecný

Kubice je loutka a to co dnes v poledne predvedl...

...je smesne. Nastrcena figurka schopna cehokoliv pro prosazeni svych zajmu nebo zajmu spratelene partaje. Svym ohebnym hrbetem se radi na uroven Bendla a jemu podobnych...

+1/0
25.3.2012 22:58

DADAnce

Re: Kubice je loutka a to co dnes v poledne predvedl...

8-o Jste si asi spletl program...  s nějakým animákem pro děti.

0/0
25.3.2012 23:06

kybic obecný

Re: Kubice je loutka a to co dnes v poledne predvedl...

vetsinou nereaguji na prispevky s velmi nizkou intelektualni urovni, ale obcas udelam vyjimku

0/0
25.3.2012 23:13

DADAnce

Re: Kubice je loutka a to co dnes v poledne predvedl...

A tohle je jako intelektuální reakce?! To jste si mohl nechat od cesty.;-D

0/0
25.3.2012 23:34

cod

Re: Kubice je loutka a to co dnes v poledne predvedl...

Kubice je politicky skorumpovaný a na tomto postu nemá co dělat;-O!!

0/0
26.3.2012 9:29

DADAnce

Re: Kubice je loutka a to co dnes v poledne predvedl...

Zatím nevypadá, že by se nudil, takže asi codělat má... A dělá.

0/0
26.3.2012 9:50

MrSean

Kubice je alibista...

přesný případ politika. Já nic, já muzikant. Vše se musí prošetřit. Nebudu se k tomu vyjadřovat. Nevím o nic víc než veřejnost z médií. Doprkvančic, on jako ministr vnitra by měl apelovat na to, aby vše bylo vyřešeno co nejrychleji, měl by ted dnem i nocí makat. Měl by projevit nějaký zájem a říct jasně veřejnosti, že se postará o to, aby Janoušek byl odsouzen tak, jak má. Tady není co řešit. Policie má kamerovej záznam, svědky, důkazy...bože můj. Udělat to někdo "obyčejnej" tak už sedí...

+1/0
25.3.2012 22:38

DADAnce

Re: Kubice je alibista...

Že má policie záznamy, neznamená, že je ministr viděl. Ten nesmí ze zákona zasahovat do živých případů. A kategoricky se vyjadřovat  ještě v průběhu vyšetřování by opravdu, ale opravdu žádný ministr neměl...;-)

0/0
25.3.2012 23:10

kaffee68

Re: Kubice je alibista...

a jak mu šmakuje u koryta ;-D

0/0
25.3.2012 23:13

MrSean

Re: Kubice je alibista...

Protože pod jeho ministerstvo přímo spadá celý útvar PČR, tak si myslim, že by se vyjádřít měl více, než jak činí. A kategoricky se vyjádřit není třeba, protože fakta mluví jasně. Stačilo by to jen říct jeho ústy.

0/0
25.3.2012 23:58

kybic obecný

Re: Kubice je alibista...

Presne jak pisete, ackoliv vetsina naroda neni naivni, stacilo by, aby se ministr vnitra vyjadril v tom smyslu, ze se v teto veci zasadi o to, aby bylo spravedlnosti ucineno za dost apod....Proste jde o to, aby mel narod pocit (vcetne me) ze odpovedni lide, placeni z nasich dani, pro to neco chteji delat a delaji...

0/0
26.3.2012 0:12

DADAnce

Re: Kubice je alibista...

Vzhledem k tomu, že tohle klišé opakují všichni zprava zleva a pak nic, jsem docela ráda, že nic takového z huby nevypustil.

0/0
26.3.2012 1:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.