- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak se to opět podařilo panu Kalouskovi vyburcovat lidi proti sobě. A český človíček opět nechápe cílený útok pana Kalouska a jeho bandy - poštvat proti sobě společenské vrstvy. Je velmi důležité, aby se národ nezajímal o špínu, kterou nám neustále předkládají naši politici. Ono je totiž velmi pohodlné a především "účelové" štvát proti sobě lidi. Tak jako jsou špatní lékaři, zedníci, prodavačky, uklízečky aj., tak jsou i špatní učitelé. Oni totiž také všichni Češi nekradou a nepodvádí, jak se o nás ve světě povídá. Je třeba rozlišovat a negeneralizovat. Předpokládám, že ten kdo nejvíce kritizuje má nejvíce másla na hlavě. Pokud má někdo zájem, může si jít vystudovat tu "neuznávanou"VŠ, kterou jistě vystuduje levou zadní a má vystaráno do důchodu. Proč urážet učitele, když to můžu napravit a školství pozvednout na vyskkou laťku?
Můj názor je, že špatní nejsme my občané, ale naše VLÁDA
Nejméně respektovanou školou nebyla ani "hnojárna" ani "peďák". Byl to většinou "nejtěžší gympl v Praze", totiž VŠE
JMoudrý (už to je směšné) se nám stále snaží namluvit, že učitelé jsou denně na pracovišti min. 8h a pak se ještě doma vzdělávají, dělají přípravy, rozbory apod. No jistě že je to blábol a lež. Ale dotyčný je nejspíše učitelem a tak se není co divit. A ještě jedna poznámčička. Pajda není a nebyla uznávaná VŠ, stejně jako zemědělka. Vždy to byla jen záchrana pro "největší inteligenty".
Je hezké, jak se srdnatě bijete za vybájené mýty. Abych vás vyvedl z jednoho z vašich mnoha omylů - nejsem učitelem na ZŠ ani SŠ, nicméně když o něčem diskutuji, pohlídám si, abych měl k tématu patřičné informace. To, že vám vaše bujná představivost (zřejmě v kombinaci s nějakým traumatem z dětství) vykresluje báchorky o učitelých trávících drtivou většinu dne v pohodlí domova, je sice zábavné, nicméně zcela mimo realitu. Co se týče vašeho hodnocení vysokých škol, existují celkem solidně zpracované žebříčky na základě objektivních kritérií, které vyvracejí i váš další omyl v poslední větě, ale ani se nedivím, že s nimi nejste obeznámen. Sice k tématu neznáte prakticky žádná fakta, ale o to víc se vztekáte nad svými vybájenými báchorkami. Jste zábavný, tak snad se vám z toho nezasekne pumpička a oblažíte nás ještě nějakým dalším komickým výlevem. Směle do toho!
Je hezké, že se snažíte přepočítat hodiny,ale jak říká tento článek,jděte si to zkusit,poslouchejte drzé a vulgární narážky studentů,připravujte veškeré MIMOTŘÍDNÍ aktivity a v neposlední řadě podřazujte se vedení a úkolům ať už z ministerstva nebo EU.prosím, přestaňte si mezi sebou všichni závidět.A když budeme mluvit o srovnání vyučování v ČR a EU, nebuďte naivní, přeci nemůžete srovnávat vyspělé země,kde každý učitel máasistenta se zemí,kde učitelka na ZŠ má ve třídě 30 dětí(Dysfunkce,postižení,sluchové vady atd.BEZ ASISTENTA).Jinde mají interaktivní tabule, kde mají připraveny programy,které velmi ulehčí práci,v každé třídě dostatek PC,tzn.daleko větší čas na studenty!pokud Vám záleží na Vašich dětech,začněte si učitelů vážit!Učím i 35 hodin týdně,a pokud si někdo říká,že je to normální v zaměstnání a mělo by to tak být,tak se smiřte s tím,že za pár let budeme nehloupější národ bez jakýchkoliv sociálních vztahů a úcty k druhým lidem.Protože na úkor kvantity rapidně sejde kvalita!
nechte si ty vaše děcka doma a nemusí vás rozčilovat to co mají učitelé.
Nechci tady křivdit učitelům, ale pár jich znám.....a všichni do jednoho přiznávají, že oproti jiným profesím se fakt nenadřou. Ale na plnou hubu to přece říkat nebudou :-) A navíc.....mám dvě děti, kluk 20 a holka 17, oba vždy ve škole patřili k lepšímu průměru, v chování spíš k nadprůměru (ne můj názor, ale učitelů), ale i přesto jsem za těch xxx let chození do škol poznala pár učitelek, které bych lískla po papuli hned mezi dveřma.....bylo opravdu těžké s nimi jednat o čemkoli.....už od dvěří byl cítit, jak tuhle práci nezvládají, nesnáší děti, lezou jim na nervy a když byly požádány o cokoli navíc (vysvětlení látku žákovi, který nechápal), slyšela jsem takto arogantně a s hnusem v hlase reagovat dvě : OD TOHO TADY NEJSEM. !!!!!!! Tak nejdřív at vymyslí, jak platiově rozlišit ty dobré od těch protivných zapšklých věčně otrávených můr.... !!!
Můj bože, vy jste musela v dětství trhat mouchám křidýlka.
Nemohu se zbavit dojmu, že pan Kalousek musí mít otřesné a deprimující vzpomínky na své učitele. A učitele styďte se. To jste se nemohli na něm trochu víc vydovádět.
Nesnáším tyto samozvané finančáky.... Jsou koncentrovaným zlem tohoto světa.
A to, že jsme volili TOP09, mě opravdu mrzí. Největší paradox doby bude to, že snad je třeba zvolit pravověrné komunisty. Pokud tu nebudou zase na 40 let, mohlo by to pomoci vyhnat tu zkorumpovanou lůzu.
Ani bůchví jak se menuje a čeho FŠEHO to ministr byl©Já..... ani lidovecký had by se za ty peníze nepostavili před hordu nesfackovatelných dětí...., které znají i slova zde nepoužitelná pro cenzuru - korektálisty©Já. Kdybych napsal, jak řekl žák třetí třídy mé bývalé manželce, tehdy učitelce, byl bych o sto dolarů chudší... Dnes je ředitelkou a je to spíš postižení, než povolání. Za ty peníze.