- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co celou cestu jedli a pili. Nakonec taky mohli v kamionu zemřít. Stačilo, aby se jednalo třeba o strojírenské díly na nějakou opravu a pak se taky stane, že se návěs odstaví třeba na týden a díly se vyloží až na ně montáží dojde řada.
V každém případě je poslat z5.
by z nich snadno mohli být vraždící bestie, co bojují za svobodu Afghánistánu u nás.
Doufám, že jim hned dali najíst vepřového a za trest je nechali kydat prasečí kejdu s poučením, že v ní končí muslimští teroristé.
jinak manžel kamarádky je řidič kamionu a v jižních zemích (řecko, portugalsko, itálie) běženci pořádají doslova hony na kamiony, tam je třeba hlídat, hlídat, hlídat při každé zastávce...
jinak můžete skončit ve vězení jako spolupachatel
Keď som jazdil do Anglicka , tak v Calais tí počerní mužíci tiež skúšali svoje šťastie a to dokonca velakrát priamo v prístavnom terminále. Potom však angličania zaviedli drastické pokuty 2000 libier za každého utečenca, nájdeného na korbe kamiona. Následne po intervencii prepravcov začali vo francúzskych prístavoch robiť kontroly kamionov , ktoré boli pod plombou sondami na CO2 na vydychovaný kysličník uhličitý. Jeden prípad sa stal aj na našej firme. Kontrola vo F negatívna a v Doveri mu našli na korbe 9 týpkov. Na 99% boli naložení na trajekte počas plavby, keď vodič nie je vo vozidle. Nezájem firma musela vycálovať 18000 libier. O tomto by sa dala napísať kniha...
slovenské tajné služby jestli se to odhalí..něco jako v popradě:)
Takže podla tejto logiky, pokial by ten šofér vykladal náklad v Norimbergu a tých utečencov našli až tam , tak by putovali späť do Česka, pretože prišli odtial....A nemali by sa náhodou vrátiť do svojej vlasti odkial uprchli ?