Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odbory práskly dveřmi, nechtějí dělat jen křoví. Divadýlko, řekl Nečas

Krachem skončilo jednání mezi Nečasovou vládou a odbory o zvyšování DPH, důchodech a dalších vládou navrhovaných úsporných opatřeních na roky 2013 a 2014. Odboráři opustili po dvou hodinách jednání. "My nebudeme dělat jenom křoví," prohlásil šéf odborové centrály ČMKOS Jaroslav Zavadil. Vláda podle něj všechny návrhy odborů odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

furtspolu

Soudruzi věřte , že jen Odbory v čele se s. Zavadilem....

nás zachrání a vyvedou z celosvětové krize. Jedině oni jsou Ti správní co to dokážou. Jo a ještě Bohouš ,  Judr. Filip s Judr. Grebeníčkem. I když už to tu jednou bylo, zkusme to znovu . Dosť bolo demokracie. Proletáři všech zemí ( Kim ml. Castro, Chaves a další) víteco mě můžete.......  ;-DRv

0/0
26.3.2012 16:18

jan_libich

Mám návrh, jak ušetřit, zrušit odborové svazy!

Přijde mi, že odbory možná ve výsledku více škodí, než dávaj užitku lidem. Pro koho tu jsou, pro pár vyvolených zaměstnanců, vláda zase pro pár lobbistů a podnikatelů a mafiánských kruhů, oboje zastupuje menšiny, a kdo zastupuje většinu lidí, je tu někdo takový??????????????????

0/0
24.3.2012 19:10

MilanCZ

Dekujeme odejdete

Uz mam tech odboraru a socialnich demokratu plny zuby. At si uvedomi, ze Ceska republika zije pomalu od revoluce na dluh, stale se zadluzuje a jeste z dluhu nezaplatila ani korunu. Soucasna vlada je prvni (zaplat panbuh), ktera zacla konecne zavirat kohoutky a skrtat. Chapu, ze pro spoustu lidi je to tezky,kdo je rad kdyz se mu saha na penize, ale kdybychom neskrtaly ted, akorat by jsme to odnesli se vsi paradou pozdeji. Komedie, kterou pravidelne hraji odborari, se hodi akorat tak do divadla a o jejich protestnich akcich ani nemluve. Misto toho bych jim zaplatil sluzebku do Recka at vidi kam je ta "jejich politika" dovedla.

+2/0
24.3.2012 12:02

reformníejakulace

Re: Dekujeme odejdete

to si snad děláš srandu? Pravicová vláda, ve které sedí jako ministr Kalousek zde nadělala za posledních 5 let dluhy za 800 miliard Kč, tedy polovinu toho co dříve ČSSD. Klaus kdysi hospodařil vyrovnaněm, protože zašmelil v privatizaci majetek za bilióny. Co je pro mě zarážející, že může obhajovat někdo vládu, za jjíhož působení pokračují zlodějny s výběrovými řízeními, kdy v rámci předražených zakázek v celé veřejné správě, které jsou v hodnotě cca 600 miliard, se na provizích rozkrade 200 miliard a nikomu to nevadí. Takže komedie, kterou tu hraje tato vláda o boji s korupcí a reformách, tedy novelizacích každého zákona 10x do roka, kvůli kterým raději utíkají investoři, vzhledem k nepředvídatelnosti právního řádu, mě už nebaví. Ani lidé, kteří se tohoto zastávají, jako jsi Ty!!

+1/0
25.3.2012 11:32

Múška

Re: Dekujeme odejdete

-Současná vláda je první,(zaplať pánbůh), která začla konečne zavírat kohoutky, - ale Milan CZ zapomněl dodat, že kohoutky jsou zavírány hlavně pro nejchudší vrstvu obyvatel a že naopak jsou kohoutky ještě více otevírány pro různé kamárádíčky a  zbohatlíky, kterých se škrty nedotknou a kteří mají stále málo a proto jim  zákonodárci v čele s Nečasem dělájí  zákony na míru, protože i jim z toho něco kápne.

0/0
21.4.2012 8:15

jjeeff

Odbory ?

Z čeho jste placeni vy slavní odboráři a kdo Vás volil , tlacháte jeden nesmysl za druhým , protože z kanceláře se to kecá,co takhle zkusit si třeba podnikat , aby jste byli v obraze !

+1/0
24.3.2012 7:18

nezavislypolitologamater

Re: Odbory ?

Jen tak malou poznámku, aby si byl v obraze. Odboráři jsou placeni z členských příspěvků  členské základy a ta si také volí své vedení. Jinak než se do mně pustíš předesílám, že odbory jsou mi ukradeny.

0/0
24.3.2012 10:32

acvil

Re: Odbory ?

...nejsou jen vrcholoví odboroví papaláši.....je spousta menších funkcionářů a těm  mzdu  při účasti na schůzích a různých akcích, kde jednají, jak nejlépe škodit, musí refundovat zaměstnavatel...a je toho docela dost...jinak předesílám, že odbory jsou mi naprosto lhostejný - pokud tedy neškodí přímo mně...Rv

+1/0
24.3.2012 11:20

ProMoDro

Divím se přispěvatelům

protože to nemá cenu komentovat z jakékoliv strany. Protože u nás odbory nejsou odbory a vláda je spolek korupčně klintelistické zodpovědnosti ! Ti první by chtěli  všechno pro všechny a ti druzí všechno pro ty kteří je ovládají.

+2/0
24.3.2012 2:35

Bery

Re: Divím se přispěvatelům

R^

0/0
24.3.2012 10:19

Ryky

Pakáž odborářská.

Být po jejich, dávno bychom předběhli Řecko o 10 let.

0/0
23.3.2012 22:06

tzetze

Re: Pakáž odborářská.

Na ja. Být po tvém mein F..... v Anglii se jezdí vpravo.Rv

+1/0
23.3.2012 22:20

Prof. Čmajzl , občanský demokrad

Proč šli pryč máčky

měli Nečase a Drábka seřezat , zaslouží si to

+3/0
23.3.2012 21:46

arogancemoci16

Soudruzi odporáři všech zemí, vyližte si....

... a biflujte sebrané spisy V. I. Lenina + Marxův Kapitál.

+4/0
23.3.2012 20:27

hafusak2

Re: Soudruzi odporáři všech zemí, vyližte si....

Pravicová moudrost promluvila k masám. Amen.

+10/0
23.3.2012 20:28

Maxxan

Re: Soudruzi odporáři všech zemí, vyližte si....

Dobrý.

0/0
24.3.2012 0:00

tzetze

Re: Soudruzi odporáři všech zemí, vyližte si....

Kloučku jseš vzor blbosti.

0/0
23.3.2012 22:10

arogancemoci16

Re: Soudruzi odporáři všech zemí, vyližte si....

Kdo to za tebe napsal?

0/0
24.3.2012 5:38

cimina

Odbory jsou prý zneužívány k levicové politice!

Proboha, kde ve světě dělají odbory pravicovou politiku?

+2/0
23.3.2012 19:36

lahab

Re: Odbory jsou prý zneužívány k levicové politice!

Nikde. Že jsou odbory levicově orientované je jasné. Špatné na tom je to druhé slovo. Odbory by se do politiky cpát prostě neměly.

+1/0
23.3.2012 19:51

arogancemoci16

Re: Odbory jsou prý zneužívány k levicové politice!

R^

Máš naprostou pravdu, jenže u nás to nejsou odbory, ale pouhá filiálka KSČSSD.

... agent StB Falbr, zapálený komunista Štech,...

+3/0
23.3.2012 20:29

Maxxan

Re: Odbory jsou prý zneužívány k levicové politice!

Krásné je, že to ví celá republika. A přesto děláme, že to nevidíme.

0/0
24.3.2012 0:03

arogancemoci16

Re: Odbory jsou prý zneužívány k levicové politice!

Možná ti uniká, že lidé jsou nepoučitelní. Stačí se podívat kolik % dostali ve volbách upřimní, nemaskovaní bolševici + jejich jako v historii už tolikrát dočasná filiálka ČSSD...

0/0
24.3.2012 5:34

reformníejakulace

Re: Odbory jsou prý zneužívány k levicové politice!

nebo modrobolševická ODS

0/0
25.3.2012 11:35

MiroTR

Re: Odbory jsou prý zneužívány k levicové politice!

Odbory vůbec nemají dělat politiku - ať pravou, či levou !  Odbory mají hájit zájmy zaměstnancům ve vztahu k zaměstnavateli.  Což v ČR nedělají (spíše naopak), ale do politiky se montují ostošest. :-/

Kdyby aspoň ty jejich "nápady" měly hlavo a patu, ale prosazovat presumpci viny ? 8-o

0/0
24.3.2012 12:18

cimina

Pro nechápavé antiodboráře

např. požadují zavedení kontrolních pokladen- pokud nakupujete v Kauflandu, určitě vidíte narvané vozíky vietnamských obdchodníků - např. Velvet za 80 Kč, v jejich prodejně za 150, tedy na 1 kuse čistý zisk 70 Kč. Podobně u každého zboží v akci. Myslíte, že z tohoto zisku stát vidí nějakou kačku? Podobně u paušálů živnostníků (nemyslím malé řemeslníky, ale advokáty, poradce, asistenty poslanců a senátorů).

+1/0
23.3.2012 19:25

lahab

Re: Pro nechápavé antiodboráře

Ony ty registrační pokladny mají ještě jeden pohled. Představte si malé obchůdky na vesnicích, který si na sebe tak tak vydělá, ale současně tím plní velmi významnou službu. Když pak budou muset nakoupit popkladny s pamětí (což je právě požadavek odborů - úředník přijde a vyjede si veškeré účty za rok zpětně), tak to prostě provozovatel zavře. A že mají vietnamci Velvet za 80 za 150? A on Vás někdo nutí tam nakupovat? A proč by neměli mít např poradce, asistent atd nárok na paušál? Většinou potřebují kvalitní obleky a několik jich za rok zničí, potřebují notebooky... A navíc - je to jedna z možností - buď vykazovat náklady, nebo paušál.

+1/0
23.3.2012 19:34

cimina

Re: Pro nechápavé antiodboráře

Pokladnu si odepíše do nákladů. Co je na tom nepatřičného, aby každý poctivě vykazoval příjmy i výdaje? Ale poctivost v dnešní době znamená hloupost. Dnes platí více než za totality, že kdo nekrade, okrádá svoji rodinu.

+1/0
23.3.2012 19:40

lahab

Re: Pro nechápavé antiodboráře

Něco Vám vysvětlím. Něco dělám (třeba provozuji obchůdek). Měsíčně vydělám x, mám s tím spojené náklady y. Od x odečtu y a mám hrubý zisk. Z tohoto hrubého zisku pak musím dát stranou peníze na daně, sociální a zdravotní pojištění a z toho zbytku si můžu vyplatit mzdu a nebo to investovat do vylepšování podnikání. Pakliže mi to vychází tak, že si vydělám na svoji mzdu tak v okamžiku kdy budu muset něco koupit, tak ten měsíc jaksi půjdu žrát trávu za vesnici?

+1/0
23.3.2012 19:50

hafusak2

Re: Pro nechápavé antiodboráře

Do podnikání nikdo nikoho nenutí a pokud na to někdo nestačí, tak ať jde od válu a živí se jinak. Proč mají jiní doplácet na neschopného podnikatele?

+2/0
23.3.2012 20:00

lahab

Re: Pro nechápavé antiodboráře

Vy nějakému podnikateli něco platíte? Ano, když stát někomu, kdo má živnost, která je sice záslužná, ale ne vždy vydělává horentní sumy, nařídí, aby koupil nějakou drahou věc, tak se zařídí podle Vaší rady a jde od válu. Obchod zavře (takže lidi ve vesnici mají po žížalkách) a sám se jde přihlásit na pracák. A to se přece vyplatí. Odborářův sen - všichni ti hnusní bohatí podnikatelé na pracáku.  Neříkám, že jsou všichni poctiví, ale ne všichni jsou nepoctiví. A mj. právě ti úspěšní bohatí především pak zajišťují pracovní příležitosti těm méně nadaným - zaměstnancům. Takže když je pořádně zdaníme, tak se tady na to vykašlou a budou odvádět daně někde v zajímavějším státě, popřípadě tam celou aktivitu přesunou. A ti jejich zaměstnanci jdou kam? No napracák přece.

A teď otázka do pranice: Z čehopak asi bude ty dávky na pracáku platit stát?

+1/0
23.3.2012 20:20

hafusak2

Re: Pro nechápavé antiodboráře

Ale bobánku, neschopný zkrachuje a schopný konkurent vydělá o to víc. Případně se do krachlého krámu nastěhuje někdo jiný - schopnější. A s tím "dáváním práce" - to je jedna z nějvětších pseudopravicových pitomostí, protože nikdo to nedělá z dobrého srdce, ale jen a pouze pro vlastní zisk, pokud se mu daří. Jak se dařit přestane, tak jako první věc začne propouštět. A na závěr: Jaký je rozdíl mezi podnikatelem, který vyvádí zisk do daňového ráje a flákajícím se nepřizpůsobivým na dávkách? V podstatě žádný, oba okrádají stát, jen ten podnikatel ho okrádá víc.

RvRvRv

+2/0
23.3.2012 20:38

lahab

Re: Pro nechápavé antiodboráře

Příště bych si vyprosil nějaké invektivy. Budu se držet toho svého příkladu - malý obchůdek někde na vesnici. Jeden zkrachuje a druhý přijde. Bude schopnější. Jak v tom obchůdku vydělá mnohem víc? Bude obcházet dědinu a oplodňovat ženské, aby bylo víc zákazníků? Zkuste si objet zapadlé vízky a v mnoha z nich uvidíte jen zavřené krámy. Mladí to zvládají a jezdí nakupovat do obchoďáků. Ale co starší občané? Pro ty je to naopak velice významná služba. Samozřejmě, že podnikatel lidi zaměstnává, aby vydělal. Ale i když vydělává, tak těm lidem dává práci. A víte jaký je rozdíl mezi podnikatelem, vyvádějícím zisk do daňového ráhje a flákačem na dávkách? Podnikatel stát nestojí nic, akorát mu nic neodvádí, zato ten flákač spokojeně každý měsíc stát pumpne. A je rozdíl mezi tím neodvézt a tím něco ukrást.

0/0
23.3.2012 20:58

hafusak2

Re: Pro nechápavé antiodboráře

Bydlím na úplně malé vesnici a jsem už v důchodu, takže jak to v reálu vypadá vím sám velmi dobře. Ale jinak: Zkuste proboha zapojit do myšlení trochu logiky. A abych Vám trochu přiblížil to poslední:  Jedou dva autobusem, jeden z jeho vybavení něco ukradne a druhý jede na černo - co je horší?

0/0
23.3.2012 21:18

tzetze

Re: Pro nechápavé antiodboráře

Když to bude v opravdu malé obci, kde takový podnik plní sociální funkci, bude v zájmu obce pomoci "podnikateli - prodavači" přispět na zakoupení reg.pokladny. Ostatní to bez problému jednorázově unesou.

0/0
23.3.2012 22:18

arogancemoci16

Re: Pro nechápavé antiodboráře

Mýlíš se a dost zásadně. Poctivost neznamená hloupost, hloupost je tvé psaní a argumentace.

0/0
23.3.2012 20:31

jjeeff

Re: Pro nechápavé antiodboráře

je vidět že tomu vůbec nerozumíte , ten kdo si nezkusil podnikat v menší obci nemůže vědět co to obnáší a , že si to odepíše je moc hezké ale nejdříve na to musí vydělat vy chytrolíni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
24.3.2012 7:12

lahab

Nemají být náhodou odbory partnerem zaměstnavatele...

... při vyjednávání ohledně pracovních podmínek a mzdy? Proč ten svůj vyděračský rypák strkají do penzijního , daňového a podnikatelského systému? Kdo jim dal mandát? Pokud vím, tak v odborech je méně než 5% lidí a to není ani na jediného poslance. Ale vydírat a snižovat zisk státu vyděračskými stávkami, to ji jde. Co čekali, že jim Nečas kývne na to, když za ním příjdou s požadavky, které předtím vyfasovali v Lidovém domě?

+1/0
23.3.2012 19:08

cimina

Re: Nemají být náhodou odbory partnerem zaměstnavatele...

právě promluvilo tvrdé jádro ODS - nejsi absolventem večerní univerzity podobného typu jako byl VUML?

+2/0
23.3.2012 19:14

Maxxan

Re: Nemají být náhodou odbory partnerem zaměstnavatele...

Absolutně má pravdu - mají jakýkoliv mandát za někoho mluvit ??

0/0
23.3.2012 19:16

cimina

Re: Nemají být náhodou odbory partnerem zaměstnavatele...

určitě nemají mandát těch, co za málo práce berou horentní sumy

0/0
23.3.2012 19:18

Maxxan

Re: Nemají být náhodou odbory partnerem zaměstnavatele...

Taky - ze zákona - tě není možné vyhodit z práce ? I když tam třeba nebudeš chodit vůbec. U bossů to tak je. Stačí být odborář. ;-)

0/0
23.3.2012 19:23

lahab

Re: Nemají být náhodou odbory partnerem zaměstnavatele...

... tak už se pusťte té závistivé noty...

Těch, kdo má za málo práce hodně peněz, je velmi málo. Mnohem více je lidí s průměrným až podprůměrným příjmem. A přesto se z nich rekrutuje ještě méně lidí, kteří by byli ochotni se zapojit do vyděračské organizace s názvem odbory a odevzdávat desátek, aby se takovým tlučhubům a politickým análním alpinistům, jako jsou jejich bossové, snadno žilo. Co vůbec dělá takový profesionální odbrotář, kromě připravení 3 demonstrací za rok a občasným self PR v televizi?

0/0
23.3.2012 19:28

hafusak2

Re: Nemají být náhodou odbory partnerem zaměstnavatele...

Raději se ani nechlubte tím, že toho víte tak málo.RvRvRv

0/0
23.3.2012 19:43

lahab

Re: Nemají být náhodou odbory partnerem zaměstnavatele...

Netykejte mi, krávy jsem s Váma nepásl. Žádné tvrdé jádro ODS nejsem, naopak se mi její mnohé kroky nelíbí. Ale odbory rozhodně nemají dělat politiku a už vůbec ne sloužit jako nástroj vydírání ze strany lidového domu.

+2/0
23.3.2012 19:22

Maxxan

Re: Nemají být náhodou odbory partnerem zaměstnavatele...

Naprostý souhlas, Lahabe.

0/0
23.3.2012 19:25

cimina

Re: Nemají být náhodou odbory partnerem zaměstnavatele...

za tykání se omlouvám, ale při vší úctě, že by někde ve světě odbory hájily zájmy horních deseti tisíc?

0/0
23.3.2012 19:27

lahab

Re: Nemají být náhodou odbory partnerem zaměstnavatele...

Nikde, ale měly by se držet toho, co je jejich původní ideou - vyjednávání se zaměstnavateli. Bohužel v poslední době se to v Evropě celé podělalo a jsou zneužíváni k levicové politice.

0/0
23.3.2012 19:30

cimina

Re: Nemají být náhodou odbory partnerem zaměstnavatele...

úsměvné - opět, kde ve světě odbory dělají pravicovou politiku?

0/0
23.3.2012 19:32

arogancemoci16

Re: Nemají být náhodou odbory partnerem zaměstnavatele...

R^

0/0
23.3.2012 20:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.