Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Mazánci na drátě aneb Když primátor volá šéfovi

Slováci mají Gorilu, my máme Mazánka. Tedy pokud budeme říkat čerstvému politickému skandálu podle mazlivého oslovení, kterým do telefonu bývalý primátor Bém zdravil svého "kamaráda z tenisu" Janouška (občas mu řekl i Kolibříku a Kotě, ale to je teď vedlejší).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pá_ja

jakýpak

sbohem, Fico do toho byl namočenej taky a vyhrál volby a sestavuje vládu!

U nás to bude to samé, maximálně vymění nějakej xicht za méně známej xicht a oni si ho zase kmotříci vošéfujou a jedem dál, je úplně jedno, kdo je kde, jestli modrej pták, socan, topák nebo veverka, všichni berou a poslouchaj

a rozdávaj a my blbci to platíme!

0/0
23.3.2012 8:10

MFD to hraje s náma

Tak tohle je síla!!

"Vzhledem k tomu, že MF DNES dlouhodobě rozkrývá vazby bývalého majitele ABL a stále vlivné politické figury Víta Bárty na "kmotrovské" prostředí......"

-------pro srovnání: --------

"…to samozřejmě hraju s těma ODS kmotrama, ale s těma, který to chtějí změnit."

"Ta Mladá fronta je jediná, která to hraje s náma."

"Pokládá telefon a říká: „Další ódéesáckej kmotr. Největší kmotr.“"

+1/0
22.3.2012 21:33

Fiv

Jak to dopadne?

No nijak jako vždycky.Trocha se ponadává, případně se vytáhne jiná kauzička, která ty předtím zase zakryje.

0/0
22.3.2012 20:12

pětrandočepice

Pane Kubíku,

Váš komentář považuji za příliš mírný.  Skoro to na mě působí, že něco jste k tomu napsat musel, ale nechtěl jste si moc zadat. Reklama je pro noviny důležitá a kdoví, jestli pan Janoušek taky občas nějakou nedodává.

+1/0
22.3.2012 20:11

surios

nesouhlasím

Já s Vámi, pane Kubíku, nesouhlasím. Dost mě nadzvedla věta."Rozhodně to není případ, který má jednoznačného viníka či padoucha, chcete-li." Tento případ má jednoznačného padoucha a již nyní lze říct, že minimálně 2, kteří touto dobou mají již být na Pankráci a jejich veškerý majetek zabaven...I když nerad, musím říct ještě že to do ABL uniklo, protože oni oba dva si užívají nakradené peníze a jeden má tu drzost dokonce nesložit mandát a pobírat ještě peníze dańových poplatníků....

+1/0
22.3.2012 20:10

roby

Mazánek, Kolibřík, Kotě

no nevím, pokud takto oslovuje jeden chlap druhého tak co si o nich myslet?

+1/0
22.3.2012 19:11

sámvelkýmao

no

něco řešit? neřešitelný problém, hoši. vezmeš jednu matku, šuch šuch, hodíš za sebe.....

0/0
22.3.2012 19:08

FLOGYN

Samá pozitiva !!

Já osobně vidím ve vztahu Pavla Béma a Mazánka alias Kolibříka samá pozitiva. Především ukazují nefalšovaně lidský vztah pravicí voleného Béma ke svému šéfovi číšníkovi Mazánkovi. Zpráva též povbuzuje voliče ODS, kteří opět vidí, že pokud volí podle kandidátek, fakticky volí ještě lépe - Kolibříky.A také ten pocit bezpečí-je dobré vědět, že se o nás stará  i když spíme či bdíme nejen protikorupční  a rozpočtově zodpovědná ODS, ale i Mazánci. 

Škoda, že většina pozitiv šla přes ten malej šifrovanej.

+1/0
22.3.2012 18:37

arogancemoci16

Líbílo Kubíku....

....jen jestli ty nebudeš kuba...

0/0
22.3.2012 17:35

pivovarský chasník

Pane Kubíku,

je to marné. Korupce v ČR už relativně dávno pohltila nejen politiky samotné, ale celou politiku. A to napříč politickým spektrem. Takových Bémů po republice najdete celou řadu. Velmi dlouhou řadu. Tady už nepomohou komentáře a otázky, ale jen rázné činy.

+1/0
22.3.2012 17:20

power.mac

Re: Pane Kubíku,

308W nebo 30-06 Springfield ?

+1/0
22.3.2012 17:21

Cizurator

Re: Pane Kubíku,

Rozhodně 30-06. To sem koukal, mezi starými vojenskými puškovými je to celkem macek.

0/0
23.3.2012 2:40

yyyjj

Co dodat... Jen...

Díky "Nejsmejakoonistům!"©Já nebylo v létech 1989-90 ani na sekundu přerušeno vysávání státu komunisty napříč politickým spektrem. Naopak se mafie Strýčků a Tetiček budující už desítky let RaJský Kolotočářský Komunismus©Já rozrostla o mamonu a moci chtivé Synovce a Neteře©Já. Mazánky a tak.

0/0
22.3.2012 17:16

C2 H5 OH purum

Re: Co dodat... Jen...

A pane Mamlas, ulevilo se Vám alespoň po vychrchlání do trapajzlosti dvaadvacet roků omílané kraviny ?

+1/0
22.3.2012 17:48

yyyjj

Re: Co dodat... Jen... Ubohé...

Kupte si vyšší QWÍ-QWÉ©Já, třeba zezPlzně, ve výši Vašeho věku se nehodí k diskusím... se mnou.

0/0
22.3.2012 20:41

sigenius

Bém je slizoun.

Stačí si jen vzpomenout, jak dlouho ochraňoval a zachraňoval toho prasečího starostu Jančíka. Už tehdy si vrabci na střeše cvrlikali, že na něho něco musí mít. A jistě nebyl jediný, kdo na něho něco měl. Jo, když se to začne sypat, sype se všechno. Teď už Pavlíka nikdo nepodrží.

0/0
22.3.2012 17:09

Mihulka

Jak teda?

Že BIS měla 5 let validní info a nezasáhla, svědčí o tom, že k ničemu nezákonnému nedošlo a nebylo co stíhat. Nevěřím, že by takto zjevné praktiky zametla pod koberec. Prostě těch pár vět, které jsou zveřejněny, nemusí vypovídat vůbec o ničem. Co je však i z těchto informací naprosto zřejmé, je únik informací z BIS. Ten musí být odhalen a potrestán!

Zveřejnit http://zpravy.idnes.cz/odposlechy-pavla-bema-a-romana-janouska-d9x-/domaci.aspx?c=A120322_145357_domaci_jav je natolik neseriózní, že je to snad také na stíhání. Ono zveřejnit přepis rozhovoru, z něhož není zřejmé vůbec nic, navíc v kontextu podsouvaného podezření na korupci... To je trestný čin proti osobnostním právům.

0/0
22.3.2012 17:06

Kuman

Re: Jak teda?

Problem je, ze BIS tu neni od toho aby zasahovala, ale jen vysetruje.... Zjisteni se pak filtruje pres vybory v parlamentu pripadne premiera.

0/0
22.3.2012 17:09

Mihulka

Re: Jak teda?

Kdeže... BIS, jako i další složky, jsou povinny svá zjištění předávat dál OČTŘ. Nikoli pouze premiérovi nebo výboru parlamentu.

0/0
22.3.2012 17:13

Kuman

Re: Jak teda?

Podle zakona ano. Ale kdo tom rozhodne co predat dal, kdyz premier ma pristup k BIS? Co pak udela policie, kdyz dostane podnet zaroven s pokynem ze shora jak postupovat? Nemam iluze. Je to jen cele dokonaly system mafie

0/0
22.3.2012 17:17

Mihulka

Re: Jak teda?

Premiér nemá nejmenší právo policii udělovat jakékoli pokyny. Zato policie má povinnost jednat z úřední povinnosti, ať se informace dozví z jakýchkoli zdrojů.

0/0
22.3.2012 17:25

Kuman

Re: Jak teda?

To je urcite pravda. Ale vy tomu verite? Proto se vzdycky vede takovy boj o post sefa MV? A nezavislost policie? Vzdyt je tolik kauz kdy policie vse zametla pod koberec a to slo o daleko mensi ryby

0/0
22.3.2012 17:29

power.mac

Re: Jak teda?

Ano , máte pravdu . Pavel Bém nikdy nic neukrad , za OpenCard mohl jejich informatik a Blanka je z křišťálu . V územních plánech vše OK,  šéf VZP jakbysmet. A to nevíte, v čem Pavlík všem jel a jede. Připomenu třeba opomíjený cinklý tendr na ščítání lidu  .

Takže de jure máte možná pravdu v tom, že ZATÍM zveřejněné informace zatím na katr nejsou , ale pokud by se v tom někdo jen lehce pošťoural , tak je to na x let za škodu velkého rozsahu a zločiné spolčení to je na 100%.

0/0
22.3.2012 17:14

Mihulka

Re: Jak teda?

Všechno, o čem píšete, je dlouhodobě všeobecně známé. Mnohými z těchto případů se léta zabývají nejrůznější orgány činné v trestním řízení. Čili ne někdo, ale kdekdo, se v tom šťourá hodnou dobu. Pavel Bém přesto nebyl z ničeho obviněn. Není to žádné zločinné spolčení ani žádný jiný trestný čin... Nezastávám se Pavla Béma, je mi ukradený. Ale z duše nenávidím luzný dav volající po lynčování, který tvoří značná část diskutujících.

0/0
22.3.2012 17:21

Kuman

Re: Jak teda?

Tak ted jsem klidny. Vlastne tu korupce neni, vsechno je v poho a kdyby nahodou, mame tu nezavisle organy co vse vysetri. Uff, diky za ulevu ;-)

0/0
22.3.2012 17:24

Mihulka

Re: Jak teda?

To ne, neuklidňujte se předčasně. :) Korupce a "já na bráchu" je tu všude a víc než dost. A bude tu, dokud se neprovede důsledná dekomunizace společnosti, stejně jako Němci provedli po válce denacifikaci. Ovšem za posledních 22 let se rozpila hranice mezi komunisty, estébáky, přisluhovači režimu a slušnými lidmi natolik, že začali být nerozeznatelní.

Ale v tom je problém: Kmenta předhodí davu naprostou marginálii a dav po ní skočí a sápe a sápe. Spálí veškerou svou energii na neprokazatelnou hloupost a na skutečné problémy, včetně problémů doktora Béma, kolušků, světského Kočky a dalších se tak nikdy nedostane.

0/0
22.3.2012 17:48

power.mac

Re: Jak teda?

Jestli to nebude tím, že TEN, co něco ukrad nebo pomohl ukrást , TEN co se v tom  šťourá , TEN , co má obžalovat a TEN co má soudit nejsou náhodou jedna parta. A pokud se už někdo k něčemu náhodou došťoural, dal to do šuplete kvůli penězům, svojí ochraně nebo jako pojistku , až zase někdo jinej něco vyšťourá. 

Takže tu máme šachovou partii s několika králi v brutálním patu , ze které opravdu jen občas vypadne nějakej pěšák na kraji , co si řekl o pár mega a neměl to , ehm, politický krytí..

0/0
22.3.2012 18:05

Blamik

Re: Jak teda?

Už jen to že se k tématu územního plánu rozhodujícím způsobem dostává člověk který není demokraticky zvolen, je protiůstavní jednání. A to je trestný čin.

0/0
22.3.2012 17:22

Mihulka

Re: Jak teda?

To není. Není předmětem státního tajemství a primátor má právo na poradu s kýmkoli uzná za vhodné.

0/0
22.3.2012 17:50

Blamik

Re: Jak teda?

To že za něj někdo rozhoduje, není poradce....

0/0
22.3.2012 18:37

Kicker

A největší sranda na tom všem je

Že i na tom Slovensku se kvůli podobné věci protestovalo. U nás to zas bude 200 lidí, zbytek národa se jim poslušně vysměje, vláda si řekne, há há, ještě pořád kradem málo a příští rok se budeme divit, že ač jsme seškrtali, co se dalo, zvedli daně, kde se dá, tak máme ještě větší schodek. A pak nám bude Kalousek a spol. mávat ze svého panství na Marsu.

+3/0
22.3.2012 17:01

Kuman

Re: A největší sranda na tom všem je

Coze? I v tomhle ma prsty Kalousek? A co na to Tleskac?

0/0
22.3.2012 17:20

Kicker

Re: A největší sranda na tom všem je

Ne, ale Kalousek je takový typický reprezentant podobné skupiny lidí jako tito dva pánové, zapletení do této akce. A je prostě smutné, že i on, po tom všem co za ním už je, ještě pořád sedí tam, kde sedí. Ale ono je to jedno, stejně ta kauza vyšumí a jediné, co se s ní změní, je zvýšená statistika tolerance českých občanů vůči korupci.

0/0
22.3.2012 17:24

Blamik

Absolutně přestávám chápat smysl BIS....

... má li podezření na propojení podnikatelské sféry s politickou representací, spustí odposlechy. Když se ale prokáže že tomu tak skutečně je a místo demokraticky volených zástupců rozhodují o důležitých věcěch podnikatelské špičky pak je to prokázaný trestný čin. A pokud je spáchán trestný čin je povinností každého vyšetřovatele postoupit tyto informace orgánům činným v trestním řízení. A nestalo se tak....

K čemu tedy BIS vlastně je? Jaká-si legální informační databanka pro soukromé organizace aby tyto mohly ilegálně čerpat z jejích legálních zdrojů?

Mně absolutně nezajímá že z BIS něco uniklo. To je druhořadé, jsme češi tady se jak víme dřív nebo později všechno roznese... Ale to že mám důkaz a nezasáhnu mě na současném stavu této instituce děsí. To je jako pohrdání právem!!!! A to je u státní bezpečnostní organizace naprosto nepřípustné!!!!

+6/0
22.3.2012 16:57

chobotnicka_

Re: Absolutně přestávám chápat smysl BIS....

BIS je tady k tomu ,aby slouzila, jako soukroma policie politiku.

0/0
22.3.2012 18:39

power.mac

Tunel

Bém mě tuneloval každou chvíli . Blanka Nováková , 152cm,  bordel Escade .

PS: A chtěl platit přes OpenCard.

+1/0
22.3.2012 16:56

Kuman

Re: Tunel

Takze o neni bukva? ;-D Nebo bi? - Narazim na Veiweghovu knihu

0/0
22.3.2012 16:57

power.mac

Re: Tunel

Blanka byla naturalizována , vlastním jménem tuším Jančík.

0/0
22.3.2012 16:59

Team

Dvakrát do lochu

No to je zajímavý, že BIS má takovýhle informace a nic se nevyšetřuje.

1. Zavřít toho člověka, který měl takovýhle nahrávky a nic s tím nedělal

2. Začít vyšetřovat Béma a toho Janouška a následně je tak na 40 let zavřít, protože i pětiletým dítěti musí být jasný, o co jde.

+3/0
22.3.2012 16:50

ditrinoroo

Žádné díry v BIS ani nikde jinde se nevyšetří,

všichni všechno popřou a jede se dál. Maximum vidím v nějakém "selhání jednotlivce" v ABL. K blití.8-oRv

0/0
22.3.2012 16:47

Marcus992

..

Pro všechny, kteří se zastávají P. Béma přečíst prosim toto:)

http://zpravy.idnes.cz/odposlechy-pavla-bema-a-romana-janouska-d9x-/domaci.aspx?c=A120322_145357_domaci_jav

Buď je to korupce či zákulisní vyjednávání nebo se ten člověk naprosto zbláznil. I tito lidé jsou v parlamentu.Rv

0/0
22.3.2012 16:46

Mihulka

Re: ..

Napříště by mělo být zákonem jasně dáno, že telefonické rozhovory musí být vedeny tak, aby bylo naprosto zřejmé, o čem si telefonující povídají. Používat jakékoli nejednoznačné výrazy by mělo být přísně zakázáno a přísně trestáno jako maření výkonu pravomoci.

0/0
22.3.2012 16:53

Wigan

Česko je jedna z nejmafiánštějších zemí na světě

Jsem o tom přesvědčen. Jedna obrovská kauza stíhá druhou a nic se neděje. Když už je nejhůř, tak nějaký politik odstoupí, ale to je vše. Nakradené miliony mu zůstávají. Nevěřím tomu, že se u nás nenajdou čestí lidé, čestní soudci, žalobci, policisté. Ale, kdo z vás by šel proti proudu, kdyby mu nebo nejbližší rodině bylo např. vyhrožováno smrtí... Propojenost politiků s mafiány (lobbisty) je enormní. Na druhou stranu stačí pár správných lidí na správných místech (policie, soudy) a člověk si může připadat nesmrtelný. Jak z toho ven? Nevím. A bude hůř. Protože zejména v době krize, která je v nedohlednu se peněz do státní kasy dostává stále míň, ale choutky zlodějů jsou stále stejné, ne-li vyšší. Takže to nakonec zaplatíme draze všichni

+5/0
22.3.2012 16:45

Kicker

Re: Česko je jedna z nejmafiánštějších zemí na světě

Česká tolerance vůči korupci už bude jistě mezinárodně známá, já o ní slyšel často poslední měsíce. A taky jsem od jednoho pána slyšel moc pěkné věty, "U nás to není mafie, protože mafie má řád a svoje pravidla a čest, naši politici nemají nic z toho. U nás je to jen já vím na tebe a ty víš na mě, tak se vzájemně nepráskneme a pojedeme společně v dalším svinstvu." To mě přijde naprosto trefné.

+1/0
22.3.2012 16:54

Mihulka

Re: Česko je jedna z nejmafiánštějších zemí na světě

Česko je také jedna z nejprofízlovanějších zemí. Prostě hnus na všech stranách.

0/0
22.3.2012 16:55

power.mac

Sniper

Pokud není v ČR orgán , který by tuhle svoloč pozatýkal do jednoho , pokud demonstrace na ulicích nic nezmůžou, kolik alternativ ještě je ?  Placený sniper by to vyřešil raz dva , navíc by to mělo značný a dlouhodobý preventivní účinek.

+2/0
22.3.2012 16:35

tuan4

Re: Sniper

.............a kdo ho zaplatí?

Že by Francouzi?

0/0
22.3.2012 16:44

power.mac

Re: Sniper

Francouzskej legionář by to udělal zdarma a rád v rámci tréninku , popřípadě za místečko v dozorčí radě ČEZu .

0/0
22.3.2012 16:46

tuan4

Re: Sniper

.............a tip mu dá kdo?

0/0
22.3.2012 16:49

power.mac

Re: Sniper

tipuju janoušek

0/0
22.3.2012 16:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.