Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Případ střelce z Toulouse: od vraždy výsadkáře po přesnou trefu snipera

Terorista Mohammed Merah je mrtev, jeho život ukončila přesná trefa policejního odstřelovače. Během obléhání zabarikádovaného bytu se média doslova předháněla v novinkách, často i za cenu zveřejňování neověřených informací. Zrekapitulujme si celý případ od začátku do konce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

truthspeaker

nedopouští se pisálek iDNES trestnéh činu?

pokud hlásá, že vrah jednal po právu tím že označuje vraždu za popravu. Vždyť tím v podstatě schvaluje trestný čin vraždy. :-(

0/0
23.3.2012 10:40

jachym2

Re: nedopouští se pisálek iDNES trestnéh činu?

Moje stará taky hlásá ;-D;-D, že mi zabije - asi na ni půjdu podat trestné oznámení

0/0
23.3.2012 10:56

My.WinCleaner

Re: nedopouští se pisálek iDNES trestnéh činu?

Takže vlastně schvalujeme činy nacistů za války i pak komunistů po válce, protože se už ve škole učíme, že popravili mnoho nevinných lidí?

0/0
23.3.2012 11:38

pumpuj

Re: nedopouští se pisálek iDNES trestnéh činu?

Těším se na článek na idnes s titulkem: "Opilý řidič na přechodu popravil dva školáky".

0/0
23.3.2012 11:54

vpk

Re: nedopouští se pisálek iDNES trestnéh činu?

Pan redaktor již opravil nadpis svého článku. Tímto mu děkuji.

0/0
23.3.2012 12:10

danhar1

evropa

si za todle muze sama kdyz si sem stahuje multikulti osoby a bude hur bohuzel

+2/0
23.3.2012 10:03

pali.č

Re: evropa

My můžeme děkovat komunistům za ty dráty. Jen díky tomu tu není rozlezlé to, co mají ve Francii.

+2/0
23.3.2012 10:11

ziiv

Re: evropa

I za ty mrtve uvnitr nich mame komancum dekovat? ;-€

0/0
23.3.2012 10:23

pali.č

Re: evropa

ne

0/0
23.3.2012 10:47

danhar1

Re: evropa

Kdyby jenom Francie

0/0
23.3.2012 21:33

echo z ucha

UZI?

Kdyby byl hodně zásadový ve svém přesvědčení a víře. Tak by se na zbraň vyrobenou Izraelem ani nepodíval. Oni vůbec ti mohamedáni jsou divní. Např. USA jsou pro ně nepřítel a stejně hodně jich tam žije. A i ti co tam nežijí, tak americkým dolarem nepohrdnou. Ten jim nesmrdí. Vlajky USA pálí na veřejnosti. Ale papírové USD zapalovat nebudou. Když jsem proti něčemu, tak od A do Z. Mohamedáni nejsou jak vidno zase tak ve své víře pevní.

0/0
23.3.2012 9:44

biggles

Re: UZI?

u zbraní se na tuhle strunu vůbec nikde nehraje  - rozhodně ne tam kde se opravdu používají. Kdyby se např. stát Israel svého času štítil Messerschmitů (Avia S-199), pravděpodobně by dnes neexistoval. Dokonce i letecké kombinézy měli tehdy piloti z kořisti po Luftwaffe... ;-)

+1/0
23.3.2012 14:44

Tigress se nikdy nevzdá

bf

no joo, je videt ze ty tulpasove nehrajou batlefild. hodilu by mu tam jedno rpg, nebo M320 ku do vokna a bylo by to sfouknuty za 20 vterin.

0/0
23.3.2012 9:38

pali.č

Mohamedáni

zkrátka nemají v Evropě co pohledávat. Tak to vždycky bylo je a bude. Naši předkové jim několikrát byli nuceni nakopat zadek a je ostuda, že se celá Evropa nechala levičáky zblbnout k tomu multikulturnímu pokusu na živých lidech.

+3/0
23.3.2012 9:29

lechaii

Re: Mohamedáni

Neonacisti a radikálové a veškerá taková nenávistná chamraď, ať se z Evropy klidí mezi prvními!!! Vytvořte si někde na Sibiři svůj "dokonalý stát" a nám normálním lidem dejte pokoj!

+1/0
23.3.2012 9:36

pali.č

Re: Mohamedáni

;-D;-D;-D;-D

0/0
23.3.2012 9:40

pali.č

Re: Mohamedáni

No prostě to nefunguje no. Zatáhli jste Evropu do průšvihu a tím, že budete oblíkat lidem hnědou košili se z toho nevyvlíknete. ;-D

+2/0
23.3.2012 9:40

lechaii

Re: Mohamedáni

Ne Evropa byla v průšvihu, když myšlenky nacionalismu přestaly plnit svou úlohu osvobození se jako člověka, ale staly se z nich kecy pitomců, co radostně napadají lidi a plkají nesmysly o národu, přičemž celý národ si o nich myslí, že jsou idioti.

0/0
23.3.2012 9:57

pali.č

Re: Mohamedáni

Aha, takže absolventka nějaký moderní verze VUML. No výborně. Ale nic to nemění na tom, že ten váš třidní nepřítel v podobě jakýchsi neonacistů je pouze umělý strašák. ;-D

+2/0
23.3.2012 10:03

lechaii

Re: Mohamedáni

Jo, tak až budou mít holé hlavičky zase koncík, tak můžete stát venku a bránit kolemjdoucí, aby se hoši nevyblbli na každém kdo jim příjde pod ruku, ale na vás, vy chytrý hochu. A ano, absolventka vysoké školy. což vzhledem k vašim komentářům, asi ve vašem případě nepříchází příliš do úvahy. No není se co divit.

0/0
23.3.2012 10:17

pali.č

Re: Mohamedáni

Já nevím jaké holé hlavičky mají kde koncík, ovšem nevím co bych tam dělal. Stejně jich je uvnitř půlka tajnejch fízlů a venku stojí zas vaši pošahaní kolegové jako Cakl nebo kalibová. aka udavači z povolání. btw: Absolventem vysoké školy je i Mgr. Kaluža. V dnešní době má nějakou sociální "vysokou" kdejaká křupka, tohle už je nulová hodnota.

+1/0
23.3.2012 10:49

echo z ucha

Re: Mohamedáni

Jasně. Třeba císař Rudolf II byl arci neonacista, nacista, fašista a extrémista, když si dovolil svými vojsky chránit Evropu před nájezdy Turků.

0/0
23.3.2012 9:47

lechaii

Re: Mohamedáni

Až na to, že Rudolf chránil majetky a nějaké národy mu byly vuřt. Stejně jako nacionální myšlenky, které patří až lidem 19. století. Už jsem vám několikrát říkala, ať se nepokoušíte o trapné výklady historie, když o ní víte jen povrchní střípky informací.

+1/0
23.3.2012 9:55

Generál Ugarte - inmortal

Re: Mohamedáni

Císařové chránili křesťanskou Evropu před muslimskými nájezdníky.

0/0
23.3.2012 10:16

lechaii

Re: Mohamedáni

Jasně, a že jim nevadilo nic než se dostali do jejich vlastního předpolí, naopak využívali oslabení svých "spojenců". Idealismus není na místě. Slovo národ, evropské národy atd. nikoho ve středověku ani novověku netankovaly, blbě se na tom vydělávalo. Náboženství byl lepší byznys.

0/0
23.3.2012 10:21

Generál Ugarte - inmortal

Re: Mohamedáni

Komu nevadilo "než se dostali do jejich vlastního předpolí"? Oslabení kterých "spojenců" máte na mysli?

0/0
23.3.2012 10:24

pali.č

Re: Mohamedáni

Extrémista je dnes každý, kdo říká pravdu. Jeden soudní znalec dokonce prohlásil, že znakem neonacismu je to, když dotyčný žádá pro všechny stejný metr.

0/0
23.3.2012 10:04

lechaii

Re: Mohamedáni

Jeden znalec? čeho, který a kdy?

0/0
23.3.2012 10:22

tuana

prosím podívejte se

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10095426857-interview-ct24/212411058040321/

0/0
23.3.2012 9:28

pali.č

Fox tv :-)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/535106_10150762950471804_622196803_11679184_619632210_n.jpg

0/0
23.3.2012 9:27

jachym2

Mně to celé přijde, jako komedie před volbama

Děsný mediální humbuk. Kdyby ho chtěli chytit živého, tak přeci mohli dát sledovací malé "špionážní" kamery na shodiště onoho činžáku. A když by viděli, že jde z domu pryč, tak si na něj mohli počkat u zdi baráku u vchodu. Když by z každé strany vhcodu stála jedna gorilka, tak by asi moc šancí neměl. Vše v civilu a v klidu. Asi za podpory spousta oněh goril, který by byli poblíž schované v autech, procházeli se po chodnících a tak :-)

+1/0
23.3.2012 9:16

forest68podruhe

Re: Mně to celé přijde, jako komedie před volbama

jachyme ti asi chodis, ted si tipnu, tak do 3-4 tridy ;-D;-D;-D;-D

0/0
23.3.2012 9:32

jachym2

Re: Mně to celé přijde, jako komedie před volbama

Špatně, chodim do druhý :-)

0/0
23.3.2012 9:39

prestomanifesto

Bylo to cely

hezky reality show, ja osobne jsem si to uzil. Tim chci podekovat zahranicnim i domacim mediim a tesim se na dalsi akcni drama.. :-)

+1/0
23.3.2012 9:09

JavorMagor

Re: Bylo to cely

"Slo to cele do hajzlu" rekl (nyni jiz byvaly) clen RAID ;-D;-D;-D;-D

Kurec, nazyvat veci pravymi jmeny je politicky nekorektni jak ve Francii, tak i u nas.

0/0
23.3.2012 9:11

dvbt

bylo by možno podobně vytrasovat

vzestup a pád, úspěchy a neúspěchy ministra školství Dobeše? Byla by lepší pikoška, takhle by to vydalo nejméně na 14 internetových stránek. Jo když už se věnujete Toulouse vrahovi nebylo by od věci zveřejnit proděravělou hlavu (jako bin Ladinovu) jinak nevěřím že je kaput.

0/0
23.3.2012 9:04

timothyleary

Zveřejňování neověřených

informací.Tak v tom jsou na bezectné LUPĚ přímo premianti,že páni redaktoři např.:http://zpravy.idnes.cz/vrazdil-v-toulouse-nejaky-novy-breivik-fck-/kavarna.aspx?c=A120320_111521_kavarna_tul

+1/0
23.3.2012 9:03

wildchild

Re: Zveřejňování neověřených

Však se jedná o překlad komentáře respektovaného komentátora zavedeného britského deníku. V pořádku...

0/0
23.3.2012 9:08

JavorMagor

Re: Zveřejňování neověřených

v poradku to samozrejme neni.

0/0
23.3.2012 9:11

:Moravian:

Netrpelive ocekavam nove konspiracni blaboly z ceska..

..kdy cesti "experti" zacnou zase kadit sve rozumy u piva...  Zajiste byl tento silenec vycvicen v tajnem tabore CIA ; Vlada spojenych statu mu urcite dodala zbrane; Americane se chystaji prevzit moc na cele zemekouli; Militatntni muslimove jsou jen mirumilovna kasta lidi;  Mandelinka bramborova byla vysazena zakernymi zloduchy z wallstrytu;  Ceske vyrobky jsou nejlepsi na svete..Jan Tleskac vyvinul ve stodole za Prahou prvni proudovy motor ktery nasel uplatneni v Me-262..Atp atp...

+3/0
23.3.2012 8:52

timothyleary

Re: Netrpelive ocekavam nove konspiracni blaboly z ceska..

To Vás bere takto celý den nebo jen dopoledne,chudáci doma.

+1/0
23.3.2012 9:04

:Moravian:

Re: Netrpelive ocekavam nove konspiracni blaboly z ceska..

Ale kdepak, pouze si delam legraci z ceske blbosti ktera je v dnesni spolecnosti tolik, ale opravdu tolik zazrana ...

0/0
23.3.2012 10:42

velky bratr

Re: Netrpelive ocekavam nove konspiracni blaboly z ceska..

Operace Gladio byla realitou a jen diky ni se ETA, IRA a dalsi organizace v evrope vyzbrojily. S ohledem na uspesnost teto operace bych povazoval za absurdni, aby se od ni jen kvuli nejake amoralnosti ustoupilo.

0/0
23.3.2012 16:05

Vecny.Optimista

Poprava a vražda jsou dvě různé!!! věci

Jestli to nechápete, nepište do novin. Copak naši novináři definitivně ztratili jazykový cit?

+2/0
23.3.2012 8:45

Dr.Onufrakova

Asi to nadobúda význam druhu vraždy nebrániaceho sa človeka

Niekedy je snaha to zamotať s výrazom "doslova popravil" podobne ako na opačnej strane "justičná vražda".

0/0
23.3.2012 9:54

stagger

KORÁN ...

co je to za hnus ?? , že v dnešní době s možností čerpat informace, udělat si vlastní názor vůbec muže existovat kus hadru s klikyháky v milionech kusů a ti fanatici jsou schopní vraždit či se navzájem uhamtat prý při znesvěcení .... to je modloslužebnictví nejvyššího řádu jak vystřižené z doby totemů a šamanů  8-o

+1/0
23.3.2012 8:42

Jan Motůrek

Re: KORÁN ...

a vy jste ten "hnus" četl, že to takto nazýváte?

+2/0
23.3.2012 8:47

stagger

Re: KORÁN ...

ne celej, ani komunistický manifest či usnesení nejvyššího sovětu jsem nelouskal do posledního písmenka, ale to neznamená že to humus není

0/0
23.3.2012 8:54

Opričnik3

Re: KORÁN ...

No nečetl jsem ani Mein Kampf a přesto vím tak nějak intuitivně, že to je svinstvo. Z koránu jsem si naopak četl a můj dojem není o nic lepší. :-)

+2/0
23.3.2012 9:12

Hokki

Re: KORÁN ...

Typické: nevím, neznám, nerozumím tomu, nečetl jsem to, ale je to hnus. Dosadit lze cokoliv, od Charty 77 (pamětníci chápou), přes Korán, Ústavu, smlouvu o půjčce, pokladní doklad v samoobsluze...:-(

+2/0
23.3.2012 8:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.