Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

„Takový normální kluk...“ Francii překvapil osamělý mudžahedín

Muž, kterého obléhá francouzská speciální jednotka v jeho domě a který je zřejmě zodpovědný za střelbu posledních dní, se podle svých slov hlásí k al-Káidě. Mohammed Merah je příkladem takzvaných osamělých džihádistů, kteří jsou cvičeni na pákistánském pomezí a samovolně pak útočí ve své západní domovině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukaslhotan

Mohli to tušit dávno

Možná by bylo dobré si položit otázku: Kde se mohl inspirovat vrah židovských dětí z Francie? Já si ji položil: http://lukaslhotan.blog.idnes.cz/c/252306/Kde-se-mohl-inspirovat-vrah-zidovskych-deti-z-Francie.html

0/0
22.3.2012 20:16

jedenactikilovakoule

Tak to asi nejsem vůbec hodný!

8-o

0/0
22.3.2012 19:17

Bijec modrých zlodějů II

V Čechách se říká " hodný kluk" ....

;-D:-P

0/0
22.3.2012 14:05

piouyt

Hnusne zverstvo agresoru dela z normalniho kluka vrahem

tomu se da rozumet.

0/0
22.3.2012 12:54

bembinka

tyhle vypatlance nesnáším

udělal jsem to abych pomstil smrt dětí v Palestině.... A to je jako zabila ta osmiletá holčička? Nebo ti její mladší bratři??? Chceš se mstít? Tak si najdi ty který to udělali a na těch se msti..... Jenomže to byli silní a ozbrojení chlapi - na ty bys neměl co?RvRvRvRv

0/0
22.3.2012 8:07

2Mac7

Re: tyhle vypatlance nesnáším

když msta, tak by měla směřovat proti politikům, kteří rozhodují, jenže ti bohužel přežívají vždy a umírají nevinní

0/0
22.3.2012 9:51

IQ pouhých 41

-

Není pochyb, že politici vystartují podobně jako v Breivikově případě s tezí o osamělém šílenci, míní Guardian. Tím se zbaví odpovědnosti vysvětlit hlubší motivaci zločinu

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/vrazdil-v-toulouse-nejaky-novy-breivik-fck-/kavarna.aspx?c=A120320_111521_kavarna_tul

Multikulturalismus vymknut z kloubu uz sili!!

0/0
22.3.2012 7:14

piouyt

Zverstvo vuci Palestinskym detem a Apgancum

je duvod teto zoufale akce.Pricina by mela byt odstranena driv,nez dusledek

0/0
22.3.2012 6:41

ignacius01

Re: Zverstvo vuci Palestinskym detem a Apgancum

dalsi pricina bude ze spinava noha bezverce pospinila svatou pudu islamu ... fakt ti prijde jako adekvatni reakce vrazdit zidovsky deti o nekolik tisic kilometru dal? proc zrovna zidy? kolik ISAF vojaku je v avganu?takze kecy kecy kecy kecy - bum

0/0
22.3.2012 7:44

Scarlett O Hara

Takový normální kluk......šel v noci navštívit babičku..

....éééé, sorry, to byli jiní normální kluci :-/

+2/0
21.3.2012 23:48

fajkie

Jedna příbuzná poslala ....!?

Co je to za žvást!

0/0
21.3.2012 23:31

Johnny.English

Jeho zatčení v Afganistánu ...

.... nemělo nic společného s terorismem - jenom vyráběl bomby ...

+5/0
21.3.2012 19:54

villík

Krásné, co?

0/0
21.3.2012 20:44

prestovlaknejede

To mají za to, že si je tam nechali nazevlovat.

Já bych jim dal mešity. Sám jsem pár takových zemí navštívil, tak vím, o čem mluvím. Od té doby, kdy já jako evropan, jsem pro ně nepřítel je beru též stejným pohledem.

+9/0
21.3.2012 19:24

Patolog

Pak že je třeba bojovat na východě

Aby se prý nemuselo bojovat zde. Nějak to nevychází:-P To já zastávám názor, že se má nejdřív uklidit před vlastním domem a v první řadě především UVNITŘ domu. Třeba v Praze na Černém Mostě.

0/0
21.3.2012 18:28

skrbling

Re: Pak že je třeba bojovat na východě

No tak jednak je otázka, kdyby se nebojovalo na východě, zda by takové zprávy nebyly na dením pořádku. A druhak je tu jeden dost zásadní problém. Tihle lidé jsou druhá, třetí, čtvrtá generace, jsou to papíroví Francouzi, Britové, Holanďané... co s nimi chcete dělat?

+1/0
21.3.2012 18:32

Patolog

Re: Pak že je třeba bojovat na východě

Na kdyby se nehraje. Muslim, který je ode mne 5000km mi absolutně nevadí. Vadí mi ti, co se producírují po Evropě. Co s nimi? To je těžké říct, přiznám se, že nevím. alespoň by jim naši spoluobčané nemuseli podlézat. Ve Francii se vyrojila spousta podnikatelů, kteří začli nabízet halal potraviny. K tomuhle bych se třeba já nikdy nesnížil. Nemusíme jim tu ulehčovat život.......

+3/0
21.3.2012 18:39

hnedka_zdrapana

Re: Pak že je třeba bojovat na východě

Tak na tom, že se podnikatelé snaží nabízet potraviny dle gusta zákazníka, nic špatného nevidím. Krádeže, život na dávkách a vnucování sockon politiky jsou věci, co mi vadí.

0/0
21.3.2012 18:44

Patolog

Re: Pak že je třeba bojovat na východě

Je to špatný a hodně. Nic ve zlém, ale podnikatelsky vycházet této sortě lidí vstříc, je víc než krátkozraké.

+2/0
21.3.2012 18:49

hnedka_zdrapana

Re: Pak že je třeba bojovat na východě

Proč? Koho poškozuje, když se jim bude prodávat jídlo, co chtějí? Je špatné české menšině v zahraničí prodávat typická česká jídla?

0/0
21.3.2012 18:55

Pattr

Re: Pak že je třeba bojovat na východě

Nepoškozuje, ale vhodné podmínky lákají.

0/0
21.3.2012 19:15

hnedka_zdrapana

Re: Pak že je třeba bojovat na východě

Především sociální stát láká. Kdo se stěhuje jen kvůli jídlu?

0/0
21.3.2012 19:20

Pattr

Re: Pak že je třeba bojovat na východě

Souhlasím, ale nestěhoval bych se dobrovolně třeba do oblasti, kde se jí převážně syrová masa. Když někdo nejí s přesvědčení vepřové, bude přemýšlet, zda rodinu přestěhuje do oblasti, kde je vepřové základem. Když někdo trvá na nošení burky, asi se nepohrne do oblasti s jejím zákazem a pod.

0/0
21.3.2012 19:38

Patolog

Re: Pak že je třeba bojovat na východě

Nás všechny to poškozuje!!!!!!!!! To chcete srovnávat českou menšinu na západě s tím co sem leze z východu???????? To už je drzost nejvyšší!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
21.3.2012 20:58

hnedka_zdrapana

Re: Pak že je třeba bojovat na východě

Ale klid. Jak konkrétně mě poškozuje, že si někdo koupí maso dle svého přání?

0/0
21.3.2012 21:02

Patolog

Re: Pak že je třeba bojovat na východě

Jestliže tu muslimové budou moct bez větších potíží praktikovat svoje zvyky, tak o to víc se tu budou raději usazovat. Ovšem jestliže vám takoví sousedé nevadí, potom vás to samozřejmě nijak nepoškozuje.

0/0
22.3.2012 19:12

kecálek reloaded 2

Re: Pak že je třeba bojovat na východě

Evropané s nimi měli zkušenost už nejméně 2x - ve středověku a pak znovu s osmánskou okupací. Pokaždé pomohlo Evropě spojit síly a bez ohledu na místo narození je vyhnat pryč....

+6/0
21.3.2012 19:11

Já rád játra

Re: Pak že je třeba bojovat na východě

Papiry odebrat a za uplatu je repatriovat zpet do zemi jejich puvodu, kam etnicky i kulturne stale patri.

+1/0
21.3.2012 23:15

Karel Kocourek

Technická poznámka pro autora

Mudžahedín je množné číslo, jednotné číslo je pravděpodobně mudžáhid. Takže výraz "osamělý mudžahedín" působí trochu zvláštně...

+5/0
21.3.2012 17:50

hnedka_zdrapana

Re: Technická poznámka pro autora

Tak tak. R^

0/0
21.3.2012 18:20

hnedka_zdrapana

Re: Technická poznámka pro autora

Akorát by mi někdo mohl vysvětlit, proč to je mudžahedín a ne mudžahedůn. Měl jsem za to, že v nominálu se to množí pomocí "ůn" a v genitivu/akusativu pomocí "ýn".

0/0
21.3.2012 18:23

Deratizátor vulgo Krysařík

Hrklo mu v bedně.

Třeba si vzpoměl, jak mu američané odpráskli kámoše. Hloupé? Ale vůbec ne. Když může americký voják jen tak pro zábavu postřílet 16 civilů, z toho devět děcek, tak tohle určitě nemůže být méně pravděpodobné.

+3/0
21.3.2012 17:48

modrý pták

Re: Hrklo mu v bedně.

Hold se každýmu měří jiným metrem!!!!!!"Nějaký " zamordovaný domorodci v Kábulu bohužel většinu lidí ze židlí nezvednou8-o

+2/0
21.3.2012 19:32

hnedka_zdrapana

Re: Hrklo mu v bedně.

Ano! Tyhle dvojité standardy v oblasti západ/východ, Izrael/Írán, atd. atd. jsou nechutné Rv

0/0
21.3.2012 21:21

romsky aktivista

Re: Hrklo mu v bedně.

sami si je muslimove nastavili. Za jednoho vojina tisice muslimu

+2/0
21.3.2012 23:36

ignacius01

Re: Hrklo mu v bedně.

ano to ma velkou logiku ... amici postreli nejaky deti, proto se francouz sebral a sel ve francii pred zidovskou skolu schladit si zahu na malych zidech ... nejspis to byla spravedliva odplata za izraelskou zvuli v pasmu gazy a vsemocne vrahy z wallstreetu rizene zidovskou klikou ne?:-P

0/0
22.3.2012 7:48

bafunak

Re: Hrklo mu v bedně.

Trochu je rozdíl mezi tím vojákem, který se zbláznil a kterého sami Američani potrestají a mezi systémem cíleného výcviku a vysílání těchto muslimských bestií, za účelem vraždění.

0/0
22.3.2012 4:13

ignacius01

Re: Hrklo mu v bedně.

jasne ... proto strilel zidovsky deti ... jiste jiste jiste ... a nemuze to nahodou byt tim ze je to vymasteny fanatik?

0/0
22.3.2012 7:45

rafton

Naši předci v Evropě

po tisícíletí bojovali s východem a Evropu více méně úspěšně bránili, stejně tak i východní státy svoje území proti vpádům z Evropy.

Pak přijde polovina dvacátého století a Evropani se rozhodnou, že všichni jsme kamarádi a otevřou prakticky svoje hranice. Ne nejsou to Evropani je to smečka zblblých politiků a naivním voličů co toto způsobuje. Kdy se konečně uzavřou hranice až dnešní cca 10% nezaměstnanost bude 30%? Až mešita bude stát na Karlově náměstí? Až se budou budovat muslimské školy a školky?

Ne nejsme rasista a každý slušný host je v Evropě vítán ať je odkudkoliv ale jenom jako host.

+15/0
21.3.2012 17:28

Celestyn z Celestynowa

Re: Naši předci v Evropě

Přesně vystihnuto. Však východní národy mají takové pravidlo chování k hostům:

Jeden či dva cizinci jsou považováni za hosty. Je-li jich však více, jsou to již nepřátelé.

+2/0
21.3.2012 23:21

Rexrothak

Osamělý mudžahedín

tak já bych si troufl říci,že jich tam Francie už má hromadu.Dokonce se mi tady na fórech zdálo podle vyjadřování,že nějakej dříme už i u nás.

+1/0
21.3.2012 17:23

Libra

asi tak

Jak jinak, multi-kulti obohacení. :-/ Evropa má zaděláno na velké problémy, m-k ještě neřekli bohužel poslední slovo. Proto je nutné říct jasné NE další migraci muslimských obyvatel.

+9/0
21.3.2012 17:17

Doc. Ing. Dezidér Lakatoš, DrSc.

A já byl tak na vážkách...

... jestli to spáchal bílý evropan nebo nějaký obohacující černý čmoud... A ejhle, výsledek nepřekvapil.

+1/0
21.3.2012 17:13

bojovník proti egoistům

Naprosto odmítám

jakékoliv náznaky obhajoby typu, Izrael páchá zlo, vzniká to z beznaděje tak jako jsem to odmítal u toho šílence Brievika. Žádná věc ať už je to odmítání multikulti nebo odmítání politiky Izraele, žádný světonázor ani žádná jednobarevná pravda nemůže být nikdy obhajobou pro zabíjení civilistů natož tak dětí. Sprostí vrazi zůstanou vždy sprostí vrazi jakýkoliv levý nebo pravý ideologický blábol k tomu dodají ...

+11/0
21.3.2012 16:03

Opričnik3

Čím to, že jelita zase jako tradičně pod článkem

o neomluvitelném vraždění islamistického radikála ve Francii zase debatují o tom, jak si za to můžou židi sami už od dob Karla 4, jak za to můžou USA a iDnes, která jindy tak promptně maže všechno jako "není k věci hodí se spíše to chatu" dělá mrtvého broučka?

Zase al-Dnes? :-)

+7/0
21.3.2012 15:08

Modrý a zelený blesk

Re: Čím to, že jelita zase jako tradičně pod článkem

Se nečil, pod článkama o Balesovi zase exhibují jiní s heslem "Však šlo o Afghánský děcka, no."

+2/0
21.3.2012 15:15

Sharpe

Re: Čím to, že jelita zase jako tradičně pod článkem

Proc by to meli mazat prispevky antisemitu, naopak je dobre si pripomenout, ze cast naseho naroda jsou fanatici vzdy pripraveni se zucastnit nejake honby na carodejnice. A za druhe je dobre, ze ukazuji, ze se tezko da najit antisemita, aby nemel omezenou inteligenci, jak to s ruznych prispevku muzes posoudit. Docela rad bych cetl neco od innteligentniho zastance antisemismu, ale zatim se takovy jeste neobjevil.

+3/0
21.3.2012 15:37

Beaver.PV

Re: Čím to, že jelita zase jako tradičně pod článkem

On taky inteligentni clovek nema duvod byt antisemita. Inteligentni lide spis obcas zasnou, jak je u nas zvyhodnovana mensina na ukor vetsiny, ale tomu uz se tady pro zmenu rika rasismus ;-)

+3/0
21.3.2012 16:33

kocourek25

Jak to ví pán novinář , že...

byl osamělý? On tam byl a viděl ho osamělého ? A com když ne ? ;-D

0/0
21.3.2012 15:07

Pierre de Croissant

Re: Jak to ví pán novinář , že...

Už měsíc nebyl s žádnou ovcí či kozénkou.

Takže byl osamělý.

+3/0
21.3.2012 17:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.