Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Paříži ráno vybuchla bomba před indonéskou ambasádou

Před budovou indonéského velvyslanectví v Paříži ve středu ráno vybuchla podomácku vyrobená bomba. Exploze nikoho nezranila, ale způsobila velké škody. Zda atentát souvisí s nedávnou střelbou na židovské děti a vojáky či ranní razií na podezřelého střelce, zatím není jasné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

yyyjj

Prostě letecký most z civilizace do jejich "domova" !!!!

Jejich domov není ani Ojropa ani USA ani Kanada.

Asi milovatelní mohou zůstat a pracovat jako normální lidé.

Ne asi milovatelné je třeba posadit do letadel a bez zpáteční letenky a odletět s nima domů.

Hranice Ojropské Únije bude třeba ostře hlídat, před hladovými, muslimistickou©Já  svobodu vyhodit ďžaura se sebou do vzduchu bombou hledajícími, hordami a muslimistickou©Já  demograciji soudit FŠUDE podle práva šaria,....

vyhnat navždy.

0/0
22.3.2012 1:35

yyyjj

Jsou-li zločinci KřesťanističtíKPravicivíExtrémisté©Já,dále

jen K(Katolícistší©Já)PE©Já, potěš nás pámbu !  S tím v Ojropě, bohužel, nejde nic dělat.

Pokud to náhodou jsou Muslimisté©Já, je třeba si vzpomenout na letecký most, který zásoboval "Západní" Berlín po válce. Ze FŠECH letišť civilizovaných zemí by odlétalo letadlo za letadlem do muslimistických©Já zemí s ne asi milovatelnými, bez možnosti návratu....

Spousta lidí z Ojropy bude mít dobré zaměstnání při střežení Ojropských hranic proti nepřispůsobyvým hordám...

0/0
21.3.2012 14:02

legadema

No...

stejně mi to připadá jako moc náhod najednou. Ještě že ten útočník není iráčan, hned by byl důvod pro válku. A že jsou volby ve Francii, a že to teď nahrává maďarovi Sarkozymu........také určitě náhoda. ;-D

0/0
21.3.2012 12:11

Deus Vult !

Sladká Francie !

Kolébka "evropské" (multi)kultury ;-D

+2/0
21.3.2012 12:02

Dříč_z_Cejlu

LePenovic Marína má teď

docela vítr v plachtách...

+3/0
21.3.2012 10:12

john.h

strasny rasisti

ty francouzi jsou strasny racisti - a ted indskej mudrlant z ameriky mlci... hlavne ze se stara o cikany, ktery se tu maji tak skvele, ze se zadarmo prejidaji a trpi nadvahou

+1/0
21.3.2012 9:42

ataknevim

pouze bylo vyskleno jedno okno.

ipl, můžete mi to napsat česky? Co znamená vyskleno?

0/0
21.3.2012 9:24

Dříč_z_Cejlu

Re: pouze bylo vyskleno jedno okno.

To je opak výrazu zaskleno.... ;-)

+2/0
21.3.2012 9:29

Mirais

Dokuď nebude islám v EU postaven mimo zákon

a všichni jeho vyznavači vypakováni z EU, tak se nebudem moct cítit bezpečně. Multikulti pitomci si nepřítele pozvali k sobě domů a teď sklízí plody své hlouposti. Islám není ani tak náboženství, jako spíš totalitní nenávistná ideologie k ovládání mas a dobývání nových území. Rv

+11/0
21.3.2012 9:16

vintason

Re: Dokuď nebude islám v EU postaven mimo zákon

postaven mimo zákon být nemusí, dívej jak to funguje v Emirátech a kolik Evropanů se tam žene... stačí, když budou křesťanský hodnoty vystaveny nad ty muslimský, a bude to ukotveno např v Evropské smlouvě nebo v zákonech a ústavách jednotlivých zemí, protože i když se ti nebo jiným křestanství nemusí líbit, žijeme podle tohoto stylu života, od svátků po jídlo... to je hlavní problém, je jasné že když otevřem vrátka svobody barbarům, zneužijí toho

+1/0
21.3.2012 9:41

Mirais

Re: Dokuď nebude islám v EU postaven mimo zákon

Náboženství je soukromá věc. Nechci, aby se stanovovalo, že to je tady doma a je nadřazené jinému. Každý ať si v soukromí vyznává co chce, ale pokuď někdo bude chtít organizovat náboženské průvody nebo zabere veřejné prostranství pro páteční modlitby, tak to ne. Žádné minarety a hulákání muezínů. To nepatří na veřejnost protože to jiné omezuje.

Problém s islámem je, že korán obsahuje násilné pasáže a jeho vykladači ho považují za autentické slovo boží a i přes stáří tohoto textu ho hodlají i v dnešní době brát doslova. To se nesmí tolerovat.

+2/0
21.3.2012 10:10

legadema

Re: Dokuď nebude islám v EU postaven mimo zákon

hlasité zvonění ti nevadí?

0/0
21.3.2012 12:06

bitterfitta

Marie LePen

usetri za drahou kampan. Saraceni a arabove to delaji zadarmo

0/0
21.3.2012 9:07

lekaj

Re: Marie LePen

To jo nad tim jsem taky uvazoval - ze to docela nahrava Marie Le Pen a Sarkozymu

0/0
21.3.2012 9:15

Největší havárie všech dob

Re: Marie LePen

Sarkozimu ? Pokud dobre vzpominam, tak i pri minulych volbach neco sliboval, ale vypadalo to spis jen jako "aby se nereklo"; vysledky jeho skutku po volbach - nepresvedcive.

0/0
21.3.2012 10:40

vintason

Re: Marie LePen

Le-Pen je takovej francouzskej Mirek Sládek :-)

0/0
21.3.2012 9:15

richu_ch1

Re: Marie LePen

Tím myslíte Jean-Marie nebo Marine ???

0/0
21.3.2012 10:30

Qlk_4

Re: Marie LePen

Asi myslí Marinu... :-/

0/0
21.3.2012 13:21

syrsyrecek

Jo jo jo

Vítali jste je s otevřenou náručí,přizpůsobovali svoji kulturu,aby se cítili jako doma,omlouvali jejich"odlišnosti",podporovali v zahálení a nicnedělání,přehlíželi "nepořádky",které způsobovali (něco mi říká,že to odněkud znám) a teď aby se člověk bál vyjít na ulici. Za "chvíli"jich bude víc než původních obyvatel kontinentu!Máme se,asi na co těšit!Vše směřuje k neodvratnému "konfliktu"!Ale my jsme tu ku*wa DOMA;-O

+5/0
21.3.2012 9:06

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

multikulti

VV

0/0
21.3.2012 8:58

Paul12

Bohužel

Nerad o říkám, ale dá se očekávat, že něco podobného se bude v budoucnu opakovat. Evropa je příliš slabá a měkká na to, aby mohla takovým útokům čelit. Jsme příliš demokratičtí, ale k demokracii, aby fungovala, musí být alespoň dvě strany. Toto je výsledek naší otevřené politiky - přistěhovalci, mešity, ... . Za pár let bude, bohužel, mnohem hůř.

0/0
21.3.2012 8:58

svpk

Re: Bohužel

Nechci Vás okrádat o iluze, ale tohle nemá nic společného s Evropou nebo jejím zřízením. To že nějaký magor odpálí bombu, protože bojuje za nějaké "své" cíle nedávejte na vrub EU. V EU žije 99,99% slušných lidí, kteří s ní buď více nebo méně souhlasí, ale vyhazovat do vzduchu auta není adekvátní forma protestu. A pokud se porozhlédnete po světě, tak sem tam někdo bombu někde odpálí. Ale k čemu to je? Vzbuzovat v lidech strach? Je pravděpodobnější, že vás porazí auto na přechodu než že vás zabije bomba. Aspoň v našem koutě světa. Přesně tohle co se tu ale strhlo je to co chtějí tito lidé dosáhnout. Neustále štvát lidi proti sobě.

+1/0
21.3.2012 9:02

Paul12

Re: Bohužel

Já myslím, že s Vámi mohu jen a jen souhlasit. Ale nemohu se ubránit dojmu, že rozpínavost islámu je na můj vkus příliš silná.

0/0
21.3.2012 9:11

svpk

Re: Bohužel

Nedivte se, Islámští lidé žijí ve velmi nehostinných podmínkách, většinou v pouštích, ve velké bídě. Proto chtějí za "lepším". Lidé kočovali celou svou existenci. Nemůžeme jim to teď zakazovat. Problém je ten, že tu je extrémní nárůst obyvatel planety a přestává nám stačit místo.

0/0
21.3.2012 9:21

Paul12

Re: Bohužel

Chápu, ale tak to není možné řešit. To se z ČR nahrneme do jiných států, kde se mají lépe? Jak dlouho asi bude trvat, než se vyvolá konflikt. Píšete, že jim v tom nemůžeme bránit. Já si naopak myslím, že v zájmu zachování klidu, jim v tom musíme do jisté míry bránit.

0/0
21.3.2012 9:29

svpk

Re: Bohužel

Já Vám rozumím, ale nelze to přece takto bagatelizovat. To bude Čechům bránit v tom jít bydlet třeba do Německa? Vždyť i mi máme právo na to žít v jiné zemi. Otázka je jiná. Měli bychom se přizpůsobit zvykům té konkrétní země. Loni jsem byl v Dubaji a tam zkrátka nebylo možné jít do mešity v kraťasech. Chceš ji vidět? OK, ale vezmeš si jako chlap dlouhé kalhoty a jako žena se zahalíš, protože mi to tak chceme. To samé musí platit i pro cizince u nás. Chcete tu žít? OK, ale nebudete chodit zahalní, protože mi si to nepřejeme. Chcete chodit zahalení? OK, jděte žít do země, kde to povolují. Vždyť je to velmi jednoduché...

0/0
21.3.2012 11:04

Já rád játra

Re: Bohužel

Domordoce obyvatelstvi Evropy nema zadnou povinnost prijimat cizi etnika. Nema dokonce ani povinost donekonecna hostit ty kteri sem uz nalezli\.

0/0
21.3.2012 11:00

Já rád játra

Re: Bohužel

To neni jen nejaky nahodny magor. Je to predzvest budoucich etnickych valek na kazdem rohu. Kdyz date na jedno misto dve odlisne kultury tak to ani jinak dopadnout nemuze.

Snad se Evropane zavcas vzpamatuji a cizi etnika vrati tam odkud prisla. Pak by valka nebyla.

0/0
21.3.2012 10:59

Asinar

Kdo jiný má v bombových útocích tradici?

Židé, Irští katolíci, Němci, Španělé, Francouzi, Italové.

Něco si nastudujte o terorismu a jeho historii.. ;-)

+1/0
21.3.2012 8:52

Dříč_z_Cejlu

Moji největší podporu mají sebevražední útočníci

Nejlépe, když se odpálí šíita v davu sunnitů. A neodsuzuji ani opačný případ, důležitá je důkladnost přípravy. Tyto akce svaté války je nutno podporovat do posledního muslima. Allahu akbar!! (!الله أكبر)

0/0
21.3.2012 10:05

pivodlak

Mno,

frncouzký agenti teď maj asi pořádnej fičák, klucí se nejspíš moc nevyspěj. Zdá se, že něco dost prošvihli.

+1/0
21.3.2012 8:26

naivka2

Re: Mno,

Copak mohli tušit, že se půjde i po budhistech.;-€

0/0
21.3.2012 8:40

Mychal.B.

Re: Mno,

Tuším, že Indonésie je většinově muslimská. Ne, že by to s bombou mělo mít něco společného (to by byla pouhá nepodložená spekulace), to jen kvůli těm budhistům.

+1/0
21.3.2012 8:59

naivka2

Re: Mno,

No, právě v tom je jádro pudla. Přece tam nezačne pobíhat s kalachama vládní strana. A bolševiky tam, docela fest, už eliminovali. Ti v těch prostěradlech se dají taky snadno poznat.

0/0
21.3.2012 9:19

vintason

Re: Mno,

nj když nemají Bonda, ale Kryšota tak se nedivím :-)

0/0
21.3.2012 8:47

czernej007

trochu rozumu

bych přál některým diskutujícím,a Brevik je taky multi??a nezapomeňte,že násilí plodí jen násilí a a taktéž platí zákon akce a reakceRv

+3/0
21.3.2012 8:23

Relax-2

Re: trochu rozumu

Ten šílenec, co střílel u Bratislavy cikány, taky nebyl cikán, přesto si dovoluji říct, že podstatou toho masakru bylo "multikulti obohacování"

+3/0
21.3.2012 8:46

ednes

Re: trochu rozumu

Přesně.Takže za to vlastně taky mohli ;-)

0/0
21.3.2012 8:50

Relax-2

Re: trochu rozumu

Ne, může za to systém, který nechrání občany před parazity a když pohár přeteče, tak slabší jedinci berou spravedlnost do vlastních rukou.

+2/0
21.3.2012 9:03

ednes

Re: trochu rozumu

trochu rozumu bych přál některým diskutujícím....;-D Já bych přál dost rozumu většině,protože je neuvěřitelný co se tu zase slezlo chytráků a hrdinů zpoza klávesnic ;-)

0/0
21.3.2012 8:48

Opričnik3

Koukám, že al-Kajda se po Španělsku 2003 rozhodla podpořit

levici před volbami i ve Francii. ;-D

+1/0
21.3.2012 8:06

raso a xeno, nerozlučně spolu

Francistan

Sklizi plody svoje dementni multi politiky. Zbytek Zap. Evropy na tom neni o moc lepe. Jestli mame trochu rozumu,tak se z toho musime poucit. Stop multikulti silenstvi!!

+17/0
21.3.2012 7:55

Vesuvit

Re: Francistan

R^

0/0
21.3.2012 8:21

ozbrojenadiskuterka@gmail.com

Re: Francistan

R^R^

0/0
21.3.2012 8:24

wildchild

Re: Francistan

Globalizace je proces, který NIKDO nezastaví... Tak co s tím?

+2/0
21.3.2012 8:27

bugx

Re: Francistan

Přesně tak ;-)

0/0
21.3.2012 8:56

Chudým bral, bohatým dával..(25)

Příšerné to multikulti

EURvRvRv!!!!!!

+8/0
21.3.2012 7:46

proviant

Re: Příšerné to multikulti

To bylo keců, že nám budou dělat na důchody.;-O

+2/0
21.3.2012 7:50

Chudým bral, bohatým dával..(25)

Re: Příšerné to multikulti

;-D;-D;-DRvRvRv!!!!!!

+1/0
21.3.2012 7:52

disto

Re: Příšerné to multikulti

Potřebují to napřed zredukovat;-)

0/0
21.3.2012 8:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.