Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šance na reformy drží Nečasovu vládu. Nepovalí ji teď ani kauza Bárta

Třetí pokus ČSSD svrhnout vládu Petra Nečase je odsouzen k nezdaru. Vládu podrží poslanci z ODS, TOP 09 a VV. "Pokud je šance prosadit reformy a stabilizovat veřejné finance, má smysl ve vládě zůstávat," řekl iDNES.cz šéf poslanců TOP 09 Petr Gazdík. Vládu při úterním hlasování o nedůvěře neohrozí ani soud s Vítem Bártou obžalovaným za podplácení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbča53

Tuto vládu drží strach

o koryta. Je jim jasné, že v dalších volbách mnozí z koaličních  poslanců a vládních činitelů  nebudou mít svá dobře placená křesla. Koryto je koryto. Bohjí se voleb jak čert kříže.Rv[>-]Rv

0/0
21.3.2012 9:49

pavel.n

Tuhle vládu nepoloží nic !!!!!!!

Tahle vláda vznikla na základě podvodu na voličích , kdy nedodrželi jediný volební slib .............

.

Kauza Bárta je jen špičkou ledovce a kdyby zrušili tajné akcie tak to bychom potom zvraceli - to bychom zírali , proč Drábek obhajuje předražený nefunkční systém , kam jsou peníze z ČEZu , proč Kalousek nechce 12 mild/kč ze Švýcarska ..............

.

Jenže ani to by vládu nesložilo - oni mají přece mandát od voličů z roku 2010 RvRvRv

+1/0
21.3.2012 5:07

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

Šance na další zlodějiny drží Nečasovu vládu

tak měl znít titulek;-D

+6/0
20.3.2012 20:32

rokaro

Re: Šance na další zlodějiny drží Nečasovu vládu

ano

0/0
20.3.2012 22:50

barbča53

Re: Šance na další zlodějiny drží Nečasovu vládu

Doufám, že po dalších volbách zaplní věznice. Pospíšil chce propustit 10000 věznňů. Už si vyklízejí místa ve věznicích.

0/0
21.3.2012 9:51

ifox

Kapři si rybník nevypustí,

musí to udělat rybáři.

+3/0
20.3.2012 17:28

seelen

Chápou že dopadnou

jako gorily na Slovensku,budou se držet zuby nehty takový mlaskot na státních penězích už hodně dlouho nebude.

+2/0
20.3.2012 16:06

P.Volný

...nemohu se vynadívat...

...na tu úžasnou fotku...ty sveřepé výrazy,ta zuřivá odhodlanost....ne,ne tito pánové si svá korýtka rozvracet nedají....:-/

+6/0
20.3.2012 16:03

Rappaccini

Re: ...nemohu se vynadívat...

Přesně tak - tu fotku by si mohli schovat na předvolební billboardy ;-)

0/0
21.3.2012 0:54

petrph

soud s Bártou

bude pokračovat v dubnu,jenže i kdyby ho odsoudili, tak se odvolá, odvolací soud možná za půl roku, než bude právoplatně odsouzen, tak tahle vláda skončí.   Dá se spíše říct, že pro koalici by bylo mnohem rizikovější , kdyby soud Bártu osvobodil, to už byla možná ta pověstná jiskra s prachem...

Jenže, souběžně s tím dobíhá lhůta "na vyhození " taky Dobešovi,Pospíšil je  na vyhození, Schwarzenberg teď dává přes média na vědomí koalici, že až se to bude jemu hodit, tak z ní odejde.  Hanákovou teď bojkotuje vlastní ministerstvo.Proti Nečasovi stojí podstatná část jeho strany. A Kalousek tlačí koalici do dalších daní, do kterých se nikomu z nich opravdu ale opravdu nechce, to by spíš přijali další zadlužování.

Suma sumárum, dnes si ještě sami sobě odhlasují důvěru..ale co bude za pár týdnů se nedá  predikovat..

0/0
20.3.2012 15:56

-Komedie-

Re: soud s Bártou

Inu.. přání je otcem myšlenky... ale jinak jste uplne mimo realitu .)

0/0
20.3.2012 17:31

Satan, vyslanec říše Vril

Divadýlko pro jednodušší voliče

kdyby byla byť jen malá šance, že Nečasova vláda neustojí hlasování o důvěře, tak se do toho Bohouš pouštět rozhodně nebude. Myslím, že si taky moc dobře pamatuje ten Paroubkovo protažený xicht, když padla Topolánkovo vláda a je to pro něj dostatečným varováním.

0/0
20.3.2012 15:56

Svědomí národa

Chliv Evropy

Vlada a ostatni ustavni organy jsou obrazem spolecnosti. Pokud nema byt slovo Cech nadavkou, tak se spolecnost musi nad sebou zamyslet a podstane zmenit. Proti kolika poslancum vlastne vysetruje policie nebo stoji pred soudem? Ve VB odstoupil ministr, protoze se vysetruje, zda neuvedl jmeno sve manzelky, kdyz jel autem prilis rychle. Myslite, ze tyto kultury jsou srovnatelne?

+2/0
20.3.2012 15:13

Jem Hadar999

Reformy..

Opencard byla taky reforma, jak zmenit jizdenkovej system v prazske MHD..;-D;-DR^

0/0
20.3.2012 15:01

pakunc

Vládu drží neochota VV odejít na smetiště dějin.

Přesněji řečeno svůj odchod urychlit, protože konečná zastávka je známa snad i Kristýně Kočí. Přitom spolek zvaný VV asi původně uvažoval o lavírování, jenže teď už to doopravdy, ale doopravdy nejde.

0/0
20.3.2012 14:55

gogan

Re: Vládu drží neochota VV odejít na smetiště dějin.

Nebo vládu ohrožuje chuť ČSSD po moci?

0/0
20.3.2012 15:02

P.Volný

...ale no tak, občané...

...budte rádi,že se v naší rozhádané,nesourodé společnosti najde alespoň pár pospolitých lidí,kteří tak nějak lidsky spolu vychází,dokáží najít společno řeč a jdou ruku v ruce za společným cílem(... vědět tak za jakým.....) a nenechají si od kohokoliv svůj směr rozmluvit ;-D...

0/0
20.3.2012 14:36

gogan

Re: ...ale no tak, občané...

;-D Ano, taky mám někdy pocit, že je seance s křišťálovou koulí vyjímečně stmelují.

0/0
20.3.2012 14:55

jirha

Re: ...ale no tak, občané...

že tenhle příspěvek už poněkolikáté opakuješ?

0/0
20.3.2012 14:55

gogan

Re: ...ale no tak, občané...

No asi je pořád rád...

0/0
20.3.2012 14:58

seelen

Reformy

;-D;-D asi jako ta Drábkova co bude stát do roku 2015 skoro 4 miliardy,tomu se člověk musí jen smát jak vládní činitelé rozkrádají stát.!!

+6/0
20.3.2012 14:26

dreamkiller

Žádné reformy ale korýtka

Kde, že roformy, žádné se nedělají. Zvyšovat daně umí každý trouba ale krotit výdaje to chce odborníky.

Nikdo nešetří ale kradou všichni;-€

+3/0
20.3.2012 14:19

rundlik

V jiných vyspělých státech......

.....by po takové úplatkářské kauze,kterou předvedly VV, koaliční vláda dávno padla.Ne,že bych si to přál,ale ten Bárta spolu s některými dalšími členy VV se předvedl jako nefalšovaný kmotr.Měl by být ze strany přinejmenším vyloučen,alespoň tak se to dělá jinde.A jestli tomuhle všeobecnému zdražování vláda říká "reformy",tak se máme ještě  na co těšit.Osobně vidím smysl reforem zcela někde jinde.

+5/0
20.3.2012 14:18

jirha

Re: V jiných vyspělých státech......

Oni jim už něco prokázali? Že jsem si nevšimnul.

Zato jinde na světě by za kupónovou privatizaci bylo doživotí u nás je za to presidentský mandát.

+1/0
20.3.2012 14:38

nafouknutá bublina

Re: V jiných vyspělých státech......

Je zajímavé, že jinde na světě se v době kupónové privatizace mohli přetrhnout jejím vychvalováním.

0/0
20.3.2012 14:44

Bery

Re: V jiných vyspělých státech......

Tak ono to v te dobe nevypadalo zase tak spatne, jak to vnimame dnes s odstupem casu. Problem byl predevsim v nepripravene legislative...

0/0
20.3.2012 14:49

nafouknutá bublina

Re: V jiných vyspělých státech......

To ano, jenže u nás to v té době vedli prakticky lidé, kteří s tím neměli zkušenosti, zatímco jinde ve světě to hodnotili zkušení renomovaní politici a finančníci. A to, co my vnímáme s odstupem času, oni měli tedy vnímat hned se svými zkušenostmi.

0/0
20.3.2012 14:53

Bery

Re: V jiných vyspělých státech......

Ve svete meli zkusenosti..., ale netusili, jak muze dopadnout ceska realita. ;-)

0/0
20.3.2012 18:49

jirha

Re: V jiných vyspělých státech......

Kupónová privatizace je řekněme problematický čin ale obhájitelný. Její provedení je ale možno označit za rozkrádání státu ve velkém což se v mnohých zemích kvalifikuje jako vlastizrada a na to je ve slušné demokracii pouze a jenom trest smrti.

Kupónová privatizace kdyby byla dělána podle zákona který schválil parlament by nedopadla jak dopadla. Klaus ale odložil jeho účinnost protože se dohodnul s lidm jako byl Viktor na zmasovění (původně totiž bylo prodáno jen 27 000 knížek) a tak se zavela ministerskou vyhláškou tzv nulové kolo kterým se odložil datum spuštění o 4 měsíce a vznikl prostor pro jistotu desetinásobku a prodej dalších 2,5 miliónů knížek.

Toto bylo schváleno mimo parlament jen ministerstvem financí a ministerstvem národního majetku (který ale oponoval) a to i přes to že jsme Klausovi opakovaně říkali že nejsou zákony jak chování fondů regulovat.

Jeho reakce tehdy byla klasicky komunistická (ostatně opakovaně). "Já jsem tak silná osobnost že to nepřipustím bez ohledu na §

0/0
20.3.2012 14:54

-Komedie-

Re: V jiných vyspělých státech......

vám matička příroda do hlavičky moc nenadělila, že?

0/0
20.3.2012 14:42

tomacito

vláda

nechápu tu neustálou kritiku vlády. Copak jsme si jí nezvoili, nemají většinu v parlamentu. Lidi u voleb byli snad omámení? Na co další volby. Dopadne to stejně jen tam bude jiná partaj. Ať aspoň někdo něco dokonči. Ne jedna vláda dva roky, druhá to pak zruší a tak dále. Takhle se nedostanem nikam a jsme jen všem pro smích. Vládní strany šly do volem s tím , že se budou šetřit a ti co je volili, snad museli vědět, že se šetřit bude. A hlavně v té době se nepředpokládalo, že bude zase recese.

+3/0
20.3.2012 14:16

tomacito

Re: vláda

prava "že budou šetřit":-P

0/0
20.3.2012 14:17

nebudemem zvyšovat daně vaše top

korupční vládě nečasů EU zastavila dotace

korupční vláda nečasů je bankrotářská , vede zemi do krizí ,zpomaluje ekonomiku a je je rekordně korupční ,na západě mají pro vás zločince korupčníky vězení tady bohužel demokracie není takže tu zákony pro korupčníky a jejich spolupachatele neplatí

0/0
20.3.2012 14:38

-Komedie-

Re: korupční vládě nečasů EU zastavila dotace

ve vší úctě a pri vědomí všech průserů současné vlády - vláda čssd a jejích spojenců (resp. její dopady na ekonomiku této země) by za současné světové ekonomické situace byly řádově horší.

+1/0
20.3.2012 14:44

bk89322

Re: korupční vládě nečasů EU zastavila dotace

Tohle tvrzeni mate podlozene cim? Dle mne by to bylo to same - kradlo by se a zvysovaly se dane.

0/0
20.3.2012 17:27

-Komedie-

Re: korupční vládě nečasů EU zastavila dotace

No. stačí se podívat do programu těchto levicových stran :) kradlo by se uplne stejne, zvysovaly by se dane... ale oproti současné koalici by se podstatně víc utrácelo v sociální sféře (a nejen tam)

0/0
20.3.2012 17:30

gogan

Re: korupční vládě nečasů EU zastavila dotace

Nádherně řečeno. To máte z příručky "Malý socdemák"? Uvědomujete si, že tu nadáváte víc než 50% voličů do zločineckých korupčníků?

0/0
20.3.2012 14:44

Bery

Re: vláda

Vetsina lidi jim naletela na sliby typu: boj s korupci, nebudeme zvysovat dane... atd. ;-D

A kdyz uz reformy, tak smyslupne a ne ze budou jen na jedno volebni obdobi a po nas potopa. Jenze to by na takovych reformach musela byt shoda napric politickym spektrem, aby dalsi vlada mohla a chtela v reformach pokracovat. Jinak to smysl nema. Takze kritika je zcela na miste.

0/0
20.3.2012 14:46

nafouknutá bublina

Re: vláda

Nikoliv, většina lidí naletěla ČSSD, protože to oni vyhráli volby, ale protože s ČSSD nechtěl nikdo do koalice, proto vznikla tato vláda.

0/0
20.3.2012 15:07

Bery

Re: vláda

Vyhrali, ale svuj program nerealizuji... takze se neda rict, ze jejich volici naleteli na lzive sliby. Uvidime priste... ikdyz iluze si taky nedelam. At tak, ci tak... nevolil jsem nikoho z nich a sveho rozhodnuti nelituji. ;-)

0/0
20.3.2012 18:46

nebudemem zvyšovat daně vaše top

malá důchodová deforma korupčníků

a bankrotářů nečasovy vlády zvýšila výpočet výše důchodů o tisíce  i desetisíce korun měsíčně u vysokopříjmových kmotrů a kapříkářů a snížila výpočet důchodu u střední třídy až o 600 kč měsíčně , deforma platí od října 2011

+2/0
20.3.2012 14:16

nafouknutá bublina

Re: malá důchodová deforma korupčníků

A není to náhodou na základě rozhodnutí Ústavního soudu?

0/0
20.3.2012 14:36

nebudemem zvyšovat daně vaše top

Re: malá důchodová deforma korupčníků

ústavní sou rozhodl ,že neplatit 3 dne nemocenské je protiústavní , přesto korupční vláda rozhodnutí soudu edodržuje, jak je to možné? ústava hovoří jasně zdravotnictví je bezplatné , bohužel ústava v čr neplatí , jak je to možné ?

0/0
20.3.2012 14:40

nafouknutá bublina

Re: malá důchodová deforma korupčníků

To sem nepleťte, moje odpověď byla na důchody.

0/0
20.3.2012 14:49

Bery

Re: malá důchodová deforma korupčníků

Ano, to bylo, ale vlastni reseni uz bylo v rukou politiku. Moznosti jak to vyresit a pritom splnit rozhodnuti US bylo pravdepodobne vice.

0/0
20.3.2012 15:03

nafouknutá bublina

Re: malá důchodová deforma korupčníků

Správně, pravděpodobně. Ale jen kvůli této diskusi se mi nechce vyhledávat rozhodnutí Ústavního soudu.

0/0
20.3.2012 15:12

Bery

Re: malá důchodová deforma korupčníků

Tak to jsme na tom podobne, taky se mi to nechce hledat ;-)

0/0
20.3.2012 18:36

sademord

Nikdy bych nevěřil tomu

že po 22 letech ÚDAJNÉ DEMOKRACIE A SVOBODY něco takového řeknu, ale fakt je fakt. Nejčistší jsou po těch 22 letech komunisti...

+4/0
20.3.2012 14:15

rundlik

Re: Nikdy bych nevěřil tomu

No jo,oficiálně nevládnou,za nic nenesou odpovědnost,své mají jisté.Věřím,že by to po jejich ev.vítězství ve volbách bylo trochu jinak.

+1/0
20.3.2012 14:21

gogan

Re: Nikdy bych nevěřil tomu

No to je fakt, od největších grázlů typu Grebeníček st. už je čas očisťuje. Ale ještě mají hodně co dohánět.

0/0
20.3.2012 14:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.